Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги по заправці та відновленню картриджів від лазерних принтерів
Очікувана вартість
329 243,00 UAH
UA-2025-02-03-013366-a ● 4823edef291f4f04984667812414d0c8
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 37853361 |
Місцезнаходження: | 01044, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36 |
Контактна особа: |
Третяк Юрій Михайлович 380442027554 tender@kma.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2025 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2025 13:04 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2025 13:04 |
Очікувана вартість: | 329 243,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 292,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги по заправці та відновленню картриджів від лазерних принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2025 17:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2025 17:08 |
зміни 06.02.2025.docx | |
06 лютого 2025 17:07 |
ТД Заправка нова ред.docx |
06 лютого 2025 17:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
06 лютого 2025 17:08 |
зміни 06.02.2025.docx
|
||||
06 лютого 2025 17:07 |
ТД Заправка нова ред.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо дискримінаційних вимог
Дата подання: 03 лютого 2025 22:04
Дата відповіді: 06 лютого 2025 17:14
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на дискримінаційну вимогу в тендерній документації, а саме: У додатку 2 до Тендерної документації "Технічна специфікація" зазначено, що учаснику потрібно надати: "Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на станцію очистки картриджів, яка використовується для очистки лазерних картриджів від залишків тонеру під час робіт пов’язаних із заправкою/відновленням картриджів, дійсного на момент розкриття пропозицій" та "Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали запропонованих виробників, відповідно сертифікату походження (тонери, фотоциліндри, очищувальні та дозуючі леза, вали магнітні та первинного заряду, чіпи картриджів та інші основні комплектуючі) які використовуються при наданні послуг з заправки/відновлення тонерних картриджів, є безпечними для застосування за призначенням та оточуючого персоналу, дійсні на момент розкриття пропозицій". Ці вимоги є дискримінаційними, у зв'язку з тим, що з 01 жовтня 2023 року отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які видавала раніше виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, більше не передбачене чинним законодавством (і відповідно не здійснюється єдиним уповноваженим на те державним органом), оскільки набули чинності зміни, внесені: - на підставі Закону № 2573-ІХ від 06.09.2022, відповідно до якого втратив чинність Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", статтями 10-12 якого саме й передбачалося отримання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи; - введеним, натомість, в дію з 01.10.2023 Законом України "Про систему громадського здоров’я" від 06.09.2022, яким не передбачене складання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи. У зв’язку з цими змінами законодавства Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на дату оголошення даної закупівлі НЕ видає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тому їх неможливо отримати під вищезазначену вимогу. Тобто, взяти участь у даній закупівлі можуть тільки учасники, на пропоновану якими продукцію наявні раніше видані висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які було видано в порядку, що передбачений вже нечинним законодавством України. Пропонуємо переглянути Вам рішення АМКу по закупівлі UA-2024-02-06-005585-a, в якому оскаржувальний орган визнав не правоправною таку вимогу, яка суперечить законодавству України. Просимо внести зміни до Тендерної документації шляхом виключення вищевказаних вимог.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У зв’язку з змінами законодавства будуть внесені зміни до Тендерної документації шляхом виключення вищевказаних вимог
Технічна специфікація
Дата подання: 05 лютого 2025 11:10
Дата відповіді: 06 лютого 2025 17:15
Шановний Замовнику! Просимо внести більш детальний опис , що входить у послугу по відновленню картриджів приведених Додатку 2 «Технічна специфікація» тендерної документації
Відповідь: Шановний Учаснику! У зв’язку з Вашим зверненням будуть внесені зміни до Тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2025 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХПРАЙМ ДІДЖИТАЛ" |
192 240,00
UAH з ПДВ
|
192 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" |
287 329,50
UAH з ПДВ
|
287 329,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХПРАЙМ ДІДЖИТАЛ" #43675253 |
Відхилено |
192 240,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2025 15:07
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 13 лютого 2025 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" #31867934 |
Переможець |
287 329,50
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2025 08:56
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 11 березня 2025 14:15 |
Кінець періоду оскарження: | 22 березня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 22 березня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У відповідності до пункту 8 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в Додатку 3 тендерної документації зазначено проект договору про закупівлю з порядком змін його умов, але без врахування випадків змін істотних умов договору відповідно пункту 19 Особливостей. |
Документи:
11 березня 2025 14:15
|
Електронний підпис |
11 березня 2025 14:13
|
21.pdf |