Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Вигодська міська багатопрофільна лікарня" Вигодської селищної ради Івано-Франківської області |
Код ЄДРПОУ: | 20561315 |
Місцезнаходження: | 77543, Україна , Івано-Франківська обл., село Старий Мізунь, вулиця Січових Стрільців, будинок 2 |
Контактна особа: |
Тінишин Оксана Ігорівна 380687934675 likarnavigoda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2025 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2025 15:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2025 15:24 |
відомість ресурсів, додаток 4 (2).docx | |
03 лютого 2025 15:24 |
додаток 1 вимоги до учасника і предмету закупівлі змінений (2).docx | |
03 лютого 2025 15:24 |
Додаток 3 Проєкт договору (1).docx | |
03 лютого 2025 15:24 |
додаток 2 вимоги до переможця (1).docx | |
03 лютого 2025 15:24 |
ТД Капітальний ремонт систем електропостачання Вигода (1).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-17-000011 ● 1f49a200494a447d849d2dceb6cf2dcd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2025 14:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.02.2025 № 9-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 17.02.2025 № 9-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2025-02-03-011891-a 03.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-18 14:23:51
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт систем електропостачання шляхом встановлення сонячної електростанції» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-03-011891-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-20 16:49:18
Відповідь на запит
У відповідь на ваш запит надаємо зведений кошторис і експертний звіт.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-21 11:43:09
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт систем електропостачання шляхом встановлення сонячної електростанції» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-03-011891-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Замовником у відповідь на запит про надання пояснень від 18.02.2024 надано зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт систем електропостачання шляхом встановлення сонячної електростанції для споживачів комунального некомерційного підприємства «Вигодська міська багатопрофільна лікарня», що знаходиться за адресою: Івано-Франківська обл., Калуський р-н, с. Старий Мізунь, вул. Січових Стрільців, 2» затверджений (схвалений) у сумі 1869,341 тис. грн, в тому числі будівельні роботи – 393,410 тис. грн, устаткування, меблі та інвентар – 1024,701 тис. грн та інші витрати – 451,230 тис. грн та експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво від 25 грудня 2024 року № 0037/24-1. Виходячи з додатку 1.1 до тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі» та додатку 4 до тендерної документації «Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва» не зрозуміло який саме обсяг робіт з капітального ремонту систем електропостачання шляхом встановлення сонячної електростанції для споживачів комунального некомерційного підприємства «Вигодська міська багатопрофільна лікарня», очікуваною вартістю 450 000,00 грн закуповує Замовник.
У зв’язку з вищенаведеним необхідно надати розрахунок визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-26 12:17:54
У звязку з вищенаведеним необхідно надати розрахунок визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Очікувана вартість визначена з реального фінансування замовника.Відповідно до бюджетного законодавства ми можемо взяти зобов'язання тільки на суму наявних коштів.Фінансові ресурси дозволяють провести закупівлю виключно на вказану в закупівлі суму.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-25 11:27:07
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт систем електропостачання шляхом встановлення сонячної електростанції» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-03-011891-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП «КОЛОШВА ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ» те, що у складі його тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників від 07.02.2025 №3/25, в якій не міститься інформація про досвід роботи всіх службових, посадових та ін.(найманих) працівників, які будуть задіяні для виконання послуг згідно технічного завдання?
2. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП «КОЛОШВА ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ» те, що у складі його тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників від 07.02.2025 №3/25, в якій наявна інформація про інженера-енергетика Мулика Володимира Володимировича, тоді як цивільно-правова угода від 03.02.2025 № 4/25 укладена із Муликом Володимиром Івановичем; у витягах із протоколу засідання комісії по перевірці знань з охорони праці від 31.01.2025 № 02 та № 02/а зазначений Мулик Володимир Іванович; посвідчення № 30-02-25 та № 27-02/а-25 видані Мулику Володимиру Івановичу?
3. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП «КОЛОШВА ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ» те, що у складі його тендерної пропозиції відсутня скан-копія диплому з кваліфікацією «інженер-енергетик», тоді як це вимагалось у пункті 1.5 частини першої додатку 1 до тендерної документації?
4. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП «КОЛОШВА ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ» те, що у складі його тендерної пропозиції не надано копію діючого дозволу учасника та/або субпідрядника(-ів) (у разі залучення) на виконання робіт підвищеної небезпеки,виданий(-і) Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом або його територіальними органами, або іншими уповноваженими державними органам стосовно виконання наступних робіт:
- Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію устаткування підвищеної небезпеки, а саме:
- Устаткування напругою понад 1000 В (електричне устаткування електричних станцій та мереж; технологічне електрообладнання)),
як це вимагалось у пункті 1.2 частини першої додатку 1 до тендерної документації?
5. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП «КОЛОШВА ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ» через те, що ним у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надано, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5 і 12 пункту 47 Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-26 14:14:10
Відповідь
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП «КОЛОШВА ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ» те, що у складі його тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників від 07.02.2025 №3/25, в якій не міститься інформація про досвід роботи всіх службових, посадових та ін.(найманих) працівників, які будуть задіяні для виконання послуг згідно технічного завдання?
Замовником враховано надану інформацію,учасник надав інформацію щодо виконаного аналогічного договору,а також щодо залучених працівників.В довідці про працівників вказав які саме роботи ними були виконані,і воно відповідає вимогам замовника,наприклад Утимчук М.В.надав послуги Електромонтера,як і вимагалось.
2. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП «КОЛОШВА ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ» те, що у складі його тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників від 07.02.2025 №3/25, в якій наявна інформація про інженера-енергетика Мулика Володимира Володимировича, тоді як цивільно-правова угода від 03.02.2025 № 4/25 укладена із Муликом Володимиром Івановичем; у витягах із протоколу засідання комісії по перевірці знань з охорони праці від 31.01.2025 № 02 та № 02/а зазначений Мулик Володимир Іванович; посвідчення № 30-02-25 та № 27-02/а-25 видані Мулику Володимиру Івановичу?
Інформація врахована.Орган контролю хибно вважає,що кожен спеціаліст буде робити виключно сказану в договорі роботу,і керівник виключно керувати.Але в довідці не вказані водії котрі привезуть працівників на роботу,бухгалтера котрі будуть розраховувати ЗП чи податки,тощо.Аналогічно і керівник може бути інженером-енергетиком в відповідності до своєї професії і досвіду,а також інженером по охороні праці.Документи котрі вимагав замовник надані,працівники відповідної кваліфікації є,вимоги виконані.
3. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП «КОЛОШВА ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ» те, що у складі його тендерної пропозиції відсутня скан-копія диплому з кваліфікацією «інженер-енергетик», тоді як це вимагалось у пункті 1.5 частини першої додатку 1 до тендерної документації?
Відповідно до Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників,ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Державного комітету будівництва,архітектури та житлової політики України 17.06.1999 №144,чинна редакція,Кваліфікаційні вимоги.
Повна вища освіта відповідного напряму підготовки(магістр,спеціаліст)та підвищення кваліфікації.Стаж роботи за професією інженера-енергетика 1 категорії не менше 2 років.
Навчальний центр Кайрос підтвердив наявність вищої освіти вказаних працівників і підвищення їх кваліфікації.Документи знаходяться в файлі Тендерна пропозиція Вигода,ст.58.
4. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП «КОЛОШВА ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ» те, що у складі його тендерної пропозиції не надано копію діючого дозволу учасника та/або субпідрядника(-ів) (у разі залучення) на виконання робіт підвищеної небезпеки,виданий(-і) Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом або його територіальними органами, або іншими уповноваженими державними органам стосовно виконання наступних робіт: - Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію устаткування підвищеної небезпеки, а саме: - Устаткування напругою понад 1000 В (електричне устаткування електричних станцій та мереж; технологічне електрообладнання)), як це вимагалось у пункті 1.2 частини першої додатку 1 до тендерної документації?
Документи учасником надані,дивіться файл Тендерна пропозиція Вигода,ст.25-28.
5. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП «КОЛОШВА ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ» через те, що ним у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надано, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5 і 12 пункту 47 Особливостей?
Наголошуємо,що у відповідності до ст.164-14 КУпАП "Неправомірне відхилення тендерної пропозиції" є порушенням.Також відповідно до практики Адміністративного та Верховного суду,застосування органом контролю Надмірного формалізму є необгрунтованим і підлягають скасуванню.Висновки Верховного Суду,викладні у постановах від 10.12.2019 у справі №160/9513/18,від 05.03.2020 у справі №640/467/19,від 23.04.2020 у справі №160/5735/19 від 11.06.2020 у справі №160/6502/19 від12.08.2020 справі №160/11304/19 та від 26.01.2023 у справі №160/3289/21,також Справа №620/12757/23.
Надмірний формалізм -це здебільшого,негативне оціночне поняття,яке означає безумовну вимогу дотримуватися процедур,визначених законодавством,у ситуації,за якої негативні наслідки поступаються принципу розумності(доцільності,раціональності).
Надання інформації про усунення порушення замовником
порушення усунуте
2025-03-07 10:56:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КОЛОШВА ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ" |
446 908,41
UAH з ПДВ
|
446 908,41
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КОЛОШВА ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ" #3193713557 |
Рішення скасоване |
446 908,41
UAH з ПДВ
|
07 березня 2025 10:50
|
ФОП "КОЛОШВА ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ" #3193713557 |
Відхилено |
446 908,41
UAH з ПДВ
|
07 березня 2025 10:55
|