Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт громадського туалету №1 на території Саржиного Яру по вул. Саржинській, 5 м. Харків (код ДК 021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 320 393,20 UAH
UA-2025-02-03-010004-a a6f74cb7fff1432e87d1a18dbe75971b
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кривоноженкова Надія Миколаївна

380577250285 tenderzelenbud@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження: 61145, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Контактна особа: Кривоноженкова Надія Миколаївна
380577250285
tenderzelenbud@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2025 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2025 00:00
Очікувана вартість: 2 320 393,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69 611,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма) (Додаток 6 до тендерної документації). Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 11 000,00 грн. (одинадцять тисяч гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції), що має бути підтверджено у складі пропозиції окремою довідкою. Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 11000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт громадського туалету №1 на території Саржиного Яру по вул. Саржинській, 5 м. Харків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61166, Україна, Харківська область, Харків, вул. Саржинській, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані Підрядником Роботи здійснюється Замовником на підставі підписаних Сторонами форм КБ-2в та КБ-3 впродовж 30 (тридцять) календарних днів після їх підписання. У випадку затримки оплати, пов’язаної з відсутністю фінансування та/або з почерговістю здійснення Казначейством та органами Казначейства платежів за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, визначеною Порядком виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590, Замовник не несе жодної майнової та фінансової відповідальності перед Підрядником, штрафні санкції не застосовуються. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2025 14:33
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2025 14:33
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2025 14:33
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2025 14:33
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2025 14:33
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2025 14:33
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2025 14:33
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2025 14:33
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2025 14:33
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2025 14:33
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2025 14:33
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2025 14:33
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2025 14:33
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2025 14:33
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2025 14:33
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2025 14:33
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2025 14:33
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2025 14:33
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2025 14:33
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2025 14:33
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2025 14:33
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2025 14:33
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2025 14:33
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2025 14:33
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2025 14:33
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 лютого 2025 14:33

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма) (Додаток 6 до тендерної документації). Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 11 000,00 грн. (одинадцять тисяч гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції), що має бути підтверджено у складі пропозиції окремою довідкою. Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії.

Сума забезпечення: 11000 UAH

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КС ДЕВЕЛОПМЕНТ" 2 300 010,00
UAH з ПДВ
2 300 010,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 лютого 2025 20:28
Електронний підпис
21 лютого 2025 20:27
3 Наказ на директора.pdf.p7s
21 лютого 2025 20:27
2 Протокол рішення .pdf.p7s
21 лютого 2025 20:27
1.1 Опис до Статуту КС.pdf.p7s
21 лютого 2025 20:27
7 Не торгівля людьми.pdf.p7s
21 лютого 2025 20:27
Довідка.pdf.p7s
21 лютого 2025 20:27
Довідка.pdf
21 лютого 2025 20:27
Довідка.pdf.p7s
21 лютого 2025 20:27
Довідка.pdf
21 лютого 2025 20:27
Довідка не корупц. ТОВ.zip
19 лютого 2025 17:30
Електронний підпис
17 лютого 2025 20:43
Електронний підпис
17 лютого 2025 20:43
Електронний підпис
17 лютого 2025 20:42
13 Етична поведінка.pdf.p7s
17 лютого 2025 20:42
15 Harantiya.zip
17 лютого 2025 20:42
11 Витяг ЄДРПОУ .pdf.p7s
17 лютого 2025 20:42
9 Наявна інфо п.9 .pdf.p7s
17 лютого 2025 20:42
6. Наказ на директора.pdf.p7s
17 лютого 2025 20:42
3.1 Опис до Статуту КС.pdf.p7s
17 лютого 2025 20:42
10 Проєкт договору.pdf.p7s
17 лютого 2025 20:42
5. Протокол рішення .pdf.p7s
17 лютого 2025 20:42
1. Форма по додатку 1.pdf.p7s
17 лютого 2025 20:42
30.1 Дог. 11-15-1 від 15.11.24.pdf.p7s
17 лютого 2025 20:42
30.4 Дефектний акт.pdf.p7s
17 лютого 2025 20:42
30.6 лист-відгук.pdf.p7s
17 лютого 2025 20:42
30.2 Договірна ціна.pdf.p7s
17 лютого 2025 20:42
30.5 АКТ 1.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КС ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Наявність фінансової спроможності

Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КС ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41010776
Переможець 2 300 010,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2025 08:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 лютого 2025 16:17

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до Додатку 7 до тендерної документації, згідно «Переліка документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагався «…оригінал позитивного відгуку (із зазначенням дати і вихідного номеру) від замовника за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) надана учасником у складі пропозиції…», Учасником наданий вищенаведений документ який не містить вихідного номеру. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 7 до тендерної документації, «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати оригінал позитивного відгуку (із зазначенням дати і вихідного номеру) від замовника за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) надана учасником у складі пропозиції.

Документи

21 лютого 2025 08:58
Довідка НАЗК
21 лютого 2025 08:58
Електронний підпис
21 лютого 2025 08:58
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2025 08:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КС ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41010776
2 300 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2025 08:58
Довідка НАЗК
21 лютого 2025 08:58
Електронний підпис
21 лютого 2025 08:58
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2025 15:46
ДУ 3.rtf зміни до договору
22 квітня 2025 15:45
Договір.rtf зміни до договору
22 квітня 2025 15:45
886_лк 11 02 001 004 Пусконалагоджувальні роботи (2).xlsx зміни до договору
22 квітня 2025 15:45
886_звв_1 1Капітальний ремонт громадського туалету №1 на територі (3).xlsx зміни до договору
22 квітня 2025 15:45
886_дц 11Капітальний ремонт громадського туалету №1 на території (2).xlsx зміни до договору
22 квітня 2025 15:45
886_вр 11 Капітальний ремонт громадського туалету №1 на території (3).xlsx зміни до договору
22 квітня 2025 15:45
854_ 11 дефект Капітальний ремонт громадського туалету №1 на терито (1).xlsx зміни до договору
22 квітня 2025 15:45
Матеріали 1.rtf зміни до договору
22 квітня 2025 15:45
ДЦ Догов.rtf зміни до договору
22 квітня 2025 15:45
Додаток 3 план фін.rtf зміни до договору
22 квітня 2025 15:45
Додаток 2 граф вик роб.rtf зміни до договору
22 квітня 2025 15:45
886_лк 02 001 001 Загальнобудівельні роботи (1).xlsx зміни до договору
22 квітня 2025 15:45
886_лк 11 02 001 002 Внутрішні мережі (2).xlsx зміни до договору
22 квітня 2025 15:45
854_роз Капітальний ремонт громадського туалету №1 на території (1).xlsx зміни до договору
22 квітня 2025 15:45
854_ок Капітальний ремонт громадського туалету №1 на території (1).xlsx зміни до договору
22 квітня 2025 15:45
854_лк 02 001 004 Пусконалагоджувальні роботи (1).xlsx зміни до договору
22 квітня 2025 15:45
854_лк 02 001 003 Устаткування (2).xlsx зміни до договору
22 квітня 2025 15:45
854_лк 02 001 002 Внутрішні мережі (3).xlsx зміни до договору
22 квітня 2025 15:45
854_звв_1 Капітальний ремонт громадського туалету №1 на територі (1).xlsx зміни до договору
22 квітня 2025 15:45
854_дц Капітальний ремонт громадського туалету №1 на території (2).xlsx зміни до договору
22 квітня 2025 15:45
854_дефект Капітальний ремонт громадського туалету №1 на терито (1).xlsx зміни до договору
22 квітня 2025 15:45
854_вр 1 Капітальний ремонт громадського туалету №1 на території (1).xlsx зміни до договору
22 квітня 2025 15:45
886_лк 11 02 001 001 Загальнобудівельні роботи (3).xlsx зміни до договору
22 квітня 2025 15:45
886_лк 11 02 001 003 Устаткування (2).xlsx зміни до договору
22 квітня 2025 15:45
ДЦ Ду2.rtf зміни до договору
22 квітня 2025 15:45
2 869_ок Капітальний ремонт громадського туалету №1 на території (5).xlsx зміни до договору
22 квітня 2025 15:45
ДУ 2.rtf зміни до договору
22 квітня 2025 15:45
Додаток 5 матеріали ДУ2.rtf зміни до договору
22 квітня 2025 15:45
Додаток 3 план фінасув 2.rtf зміни до договору
22 квітня 2025 15:45
Додаток 2 граф вик роб 2.rtf зміни до договору
22 квітня 2025 15:45
2 886_роз Капітальний ремонт громадського туалету №1 Р 5,6,145.xlsx зміни до договору
22 квітня 2025 15:45
2 886_лк 02 001 004 Пусконалагоджувальні роботи (1).xlsx зміни до договору
22 квітня 2025 15:44
2 886_лк 02 001 003 Устаткування (1).xlsx зміни до договору
22 квітня 2025 15:44
2 886_звв_1 Капітальний ремонт громадського туалету №1 на територі (1).xlsx зміни до договору
22 квітня 2025 15:44
2 886_вр 1 Капітальний ремонт громадського туалету №1 на території (1).xlsx зміни до договору
22 квітня 2025 15:44
2 869_лк 02 001 002 Внутрішні мережі (6).xlsx зміни до договору
22 квітня 2025 15:44
886_ок 11 Капітальний ремонт громадського туалету №1 на території (1).xlsx зміни до договору
22 квітня 2025 15:44
2 869_лк 02 001 001 Загальнобудівельні роботи (5).xlsx зміни до договору
22 квітня 2025 15:44
2 869_дц Капітальний ремонт громадського туалету №1 на території (13).xlsx зміни до договору
22 квітня 2025 15:44
2 854_дефект Капітальний ремонт громадського туалету №1 на терито (1).xlsx зміни до договору
22 квітня 2025 15:44
Матеріали Д5 ДУ 1.rtf зміни до договору
22 квітня 2025 15:44
ДЦ ду1.rtf зміни до договору
22 квітня 2025 15:44
ДУ 1.rtf зміни до договору
22 квітня 2025 15:44
Додаток 3 план фінасув 1.rtf зміни до договору
22 квітня 2025 15:44
Додаток 2 граф вик роб 1.rtf зміни до договору
22 квітня 2025 15:44
886_роз 11Капітальний ремонт громадського туалету №1 на території (4).xlsx зміни до договору
22 квітня 2025 15:44
Протокол 90.pdf зміни до договору
22 квітня 2025 15:44
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2025 13:53
ДУ 3 1.pdf зміни до договору
03 квітня 2025 13:53
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2025 15:46
Додаток 5 матеріали ДУ2.docx зміни до договору
13 березня 2025 15:45
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
13 березня 2025 15:45
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2025 16:42
Матеріали Д5 ДУ.docx зміни до договору
06 березня 2025 16:41
Додаткова Угода 1.pdf зміни до договору
06 березня 2025 16:41
Електронний підпис укладений
06 березня 2025 16:11
Додаток 5 матеріли 1.docx укладений
06 березня 2025 16:10
Договір від 06.03.pdf укладений
06 березня 2025 16:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 березня 2025
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.п.5 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), а саме, погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), п.10.2, п.10.4 Договору (далі – Договір), уклали цю Додаткову угоду про таке: 1. Викласти п.3.1 розділу 3 Договору викласти у новій редакції: «Ціна цього Договору є динамічною, визначена згідно із нормативами КНУ, і становить 2 165 979,41грн. (два мільйони сто шістдесят п’ять тисяч дев’ятсот сімдесят дев’ять грн.41 коп. ), у тому числі ПДВ – 360 996,57 грн.( триста шістдесят тисяч дев’ятсот дев’яносто шість грн. 57 коп.) , згідно із Договірною ціною (Додаток №1). 2. Викласти наступні Додатки до договору «Дoдатoк №1 - Дoгoвipна цiна»; «Дoдатoк №2 - Калeндаpний гpафiк викoнання робіт»; «Додаток №3 – План фінансування», «Додаток №5 – Інформація про ціни на матеріальні ресурси» у новій редакції. 3. Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2025 року. 4. Усі інші умови Договору, не змінені цією угодою, залишаються в силі. 5. Цю додаткову угоду укладено у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору, по одному для кожної із Сторін
Номер договору про закупівлю: 03/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2025
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.п.3 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), а саме, покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, п.10.2, п.10.4 Договору (далі – Договір), уклали цю Додаткову угоду про таке: 1. Викласти наступні Додатки до договору «Дoдатoк №1 - Дoгoвipна цiна»; «Дoдатoк №2 - Калeндаpний гpафiк викoнання робіт»; «Додаток №3 – План фінансування», «Додаток №5 – Інформація про ціни на матеріальні ресурси» у новій редакції. 2. Викласти п.15 Договору «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» у новій редакції: ЗАМОВНИК: Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради код ЄДРПОУ 03362152 61145, Харківська область, м. Харків, вул. Клочківська, буд.195 А р/р IBAN UA368201720344371016400034491 Держказначейська служба України, м. Київ МФО 820172 ІПН 033621520302 Директор ______________ Дмитро ПОЗДЄЄВ ПІДРЯДНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «КС ДЕВЕЛОПМЕНТ» Код ЄДРПОУ 41010776 61002, м. Харків, вул .Дарвіна, буд.20, кв.59 р/р UA253395000000026006233755001 В АТ «Таскомбанк», МФО 339500 ІПН 410107720319 Тел.: 067 577 39 12 Директор ______________Олександр ПОЛОТНЕНКО 3. Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2025 року. 4. Усі інші умови Договору, не змінені цією угодою, залишаються в силі. 5. Цю додаткову угоду укладено у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 03/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2025
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.п.3 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), а саме, покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, п.10.2, п.10.4 Договору (далі – Договір), уклали цю Додаткову угоду про таке: 1. Викласти Додаток до договору «Додаток №3 – План фінансування» у новій редакції. 2. Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2025 року. 3. Усі інші умови Договору, не змінені цією угодою, залишаються в силі. 4. Цю додаткову угоду укладено у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору, по одному для кожної із Сторін. «Додаток №3 – План фінансування» у новій редакції додається.
Номер договору про закупівлю: 03/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2025
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Таким чином, враховуючи вищенаведене, необхідно оприлюднити в машинозчитувальному форматі Договір №03/05 від 06.03.2025 року та Дoдатoк №1 - Дoгoвipна цiна; Дoдатoк №2 - Калeндаpний гpафiк викoнання робіт; Додаток №3 – План фінансування; Додаток №4 – Дефектний акт; Додаток №5 – Інформація про ціни на матеріальні ресурси, а також відповідні Додаткові угоди в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua з метою дотримання вимог діючого законодаства. На виконання вищевикладеного я, Уповноважена особа, ВИРІШИЛА: 1. Оприлюднити Договір №03/05 від 06.03.2025 року; Дoдатoк №1 - Дoгoвipна цiна; Дoдатoк №2 - Калeндаpний гpафiк викoнання робіт; Додаток №3 – План фінансування; Додаток №4 – Дефектний акт, Додаток №5 – Інформація про ціни на матеріальні ресурси, а також Додаткові угоди до договору в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/ з урахуванням вимог пп.10,11 частини першої статті 10 Закону та пункту 9 Положення № 835.
Номер договору про закупівлю: 03/05
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №90 щодо оприлюдення Договору №03/05 та Додаткових угод в машинозчитувальному форматі
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML