Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Амперметри, кліщі, мультиметри, покажчики напруги, дефектоскоп ультразвуковий, вимірювачі параметрів електроізоляції
Очікувана вартість
6 777 969,27 UAH
UA-2025-02-03-003800-a ● 9400704fa4314b9bac42627e8e3ea50e
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Приходько Ірина Сергіївна 380442076757 prykhodko.is@kte.kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2025 11:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 6 777 969,27 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38340000-0: Прилади для вимірювання величин
ЛОТ 1 – Амперметри, кліщі, мультиметри, покажчики напруги, дефектоскоп ультразвуковий
ЛОТ 2 – Вимірювачі параметрів електроізоляції
ЛОТ 2 – Вимірювачі параметрів електроізоляції
Тендерна документація
05 лютого 2025 16:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2025 16:26 |
Перелік змін від 05.02.docx | |
05 лютого 2025 16:26 |
Додаток 5 до ТД. Проєкт договору ЛОТ 2.docx | |
05 лютого 2025 16:26 |
Додаток 5 до ТД. Проєкт договору ЛОТ 1.docx | |
05 лютого 2025 16:26 |
Додаток 4 до ТД. Технічна пропозиція.docx | |
05 лютого 2025 16:26 |
Додаток 3 до ТД. Технічна специфікація.docx | |
05 лютого 2025 16:26 |
Додаток 2 до ТД. Перелік документів пропозиції учасника-переможця.docx | |
05 лютого 2025 16:26 |
Додаток 1 до ТД. Перелік документів у складі ТП.docx | |
05 лютого 2025 16:26 |
ТД 3834.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Установка для тестування релейного захисту CMC 356 ( з ноутбуком + набір ліцензійного ПЗ)
Дата подання: 04 лютого 2025 15:14
Дата відповіді: 05 лютого 2025 10:59
Доброго дня, шановний Замовник! Ми є дилерами ТМ Омікрон та хочемо зауважити, що на нашу думку, у Вас не коректно прописано технічне завдання по позиції "Установка для тестування релейного захисту CMC 356 ( з ноутбуком + набір ліцензійного ПЗ)". Просимо внести зміни у технічні характеристики, а саме зазначити
"Виходи напруги, не менше: 4 шт. (4х300,0В, 75,0ВА; 3х300,0В, 100,0ВА; 1х300,0В, 275,0ВА;);
Виходи струмові, не менше: 6 шт. (6х32,0 А, 430ВА; 3х64А, 860,0ВА, 1х128А, 1740 ВА);
Максимальна вихідна напруга джерел струму, не менше: 6х35,0В, 3х70,0В, 1х140,0В.
Допоміжне джерело постійного струму, не менше: 0 В - 264 В;
Комбіноване безпечне гніздо струмів та напруги - наявність;
Двійкові входи, не менше: 10 шт.
Двійкові виходи релейні, не менше: 4 шт.;
Маса, кг, не більше: 17,0 кг
Електроживлення: 1 фазне, 100-264 В, 50 Гц.
Опція ELT-1: входи вимірювальні постійного струму, не менше: 0-10 В, 0-20мА, триканальне аналогове вимірювання I (змінний + постійний струм), V (змінний + постійний струм), амплітуда, фаза, частота, вимір струмів за допомогою зовнішніх струмовимірювальних кліщів або шунтуючих резисторів.
В комплект до установки входить ноутбук, набір ліцензійного ПЗ, комбінований генераторний кабель для безпечного гнізда, транспортна валіза"
Цього достатньо для нормальної роботи пристрою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1 - Амперметри, кліщі, мультиметри, покажчики напруги, дефектоскоп ультразвуковий |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 6 561 436,02 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 65 614,36 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
2 шт
Амперметр F96EAX 150А/5А кл.т. 1,5
ДК 021:2015: 38341310-3 — Амперметри
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
2 шт
Амперметр F96EAX 200А/5А кл.т. 1,5
ДК 021:2015: 38341310-3 — Амперметри
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
2 шт
Амперметр F96EAX 250А/5А кл.т. 1,5
ДК 021:2015: 38341310-3 — Амперметри
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
2 шт
Амперметр F96EAX 300А/5А кл.т. 1,5
ДК 021:2015: 38341310-3 — Амперметри
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
1 шт
Аналізатор якості електроенергії MI 2892 EU
ДК 021:2015: 38343000-1 — Прилади для виявлення несправностей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
2 шт
Вольтметр (0 - 500 В)
ДК 021:2015: 38341320-6 — Вольтметри
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
1 комп
Дефектоскоп ультразвуковий
ДК 021:2015: 38343000-1 — Прилади для виявлення несправностей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
1 шт
Дефектоскоп ультразвуковий
ДК 021:2015: 38343000-1 — Прилади для виявлення несправностей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
1 шт
Кліщі електровимірювальні аналогові РК 120.2, 600А
ДК 021:2015: 38341300-0 — Прилади для вимірювання електричних величин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
1 шт
Кліщі струмовимірювальні UNI-T UTM 1210E
ДК 021:2015: 38341300-0 — Прилади для вимірювання електричних величин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
1 шт
Кліщі струмовимірювальні РК-120.2 СТРІЛОЧНІ 300А
ДК 021:2015: 38341300-0 — Прилади для вимірювання електричних величин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
4 шт
Мегаометр
ДК 021:2015: 38341300-0 — Прилади для вимірювання електричних величин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
7 шт
Мегаометр цифровий
ДК 021:2015: 38341300-0 — Прилади для вимірювання електричних величин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
1 шт
Мультиметр
ДК 021:2015: 38341300-0 — Прилади для вимірювання електричних величин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
10 шт
Мультиметр цифровий
ДК 021:2015: 38341300-0 — Прилади для вимірювання електричних величин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
1 шт
Мультиметр
ДК 021:2015: 38341300-0 — Прилади для вимірювання електричних величин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
2 шт
Навантажувальна вилка (100-200А)
ДК 021:2015: 38341300-0 — Прилади для вимірювання електричних величин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
1 шт
Перетворювач вимірювальний МТЕ 1423 Н3А3
ДК 021:2015: 38341300-0 — Прилади для вимірювання електричних величин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
26 шт
Покажчик високої напруги 6-10 кВ
ДК 021:2015: 38341300-0 — Прилади для вимірювання електричних величин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
1 шт
Покажчик високої напруги 35 кВ
ДК 021:2015: 38341300-0 — Прилади для вимірювання електричних величин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
108 шт
Покажчик напруги
ДК 021:2015: 38341300-0 — Прилади для вимірювання електричних величин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
1 шт
Покажчик напруги
ДК 021:2015: 38341300-0 — Прилади для вимірювання електричних величин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
52 шт
Покажчик напруги
ДК 021:2015: 38341300-0 — Прилади для вимірювання електричних величин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
5 шт
Покажчик напруги (6кВ)
ДК 021:2015: 38341300-0 — Прилади для вимірювання електричних величин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
18 шт
Покажчик напруги для фазування
ДК 021:2015: 38341300-0 — Прилади для вимірювання електричних величин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
2 шт
Покажчик напруги до 10кВ-УВН 80-2М/1С
ДК 021:2015: 38341300-0 — Прилади для вимірювання електричних величин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
3 шт
Покажчик напруги Е 119.2
ДК 021:2015: 38341300-0 — Прилади для вимірювання електричних величин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
43 шт
Покажчик напруги Е 119.2 (0,4 кВ)
ДК 021:2015: 38341300-0 — Прилади для вимірювання електричних величин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
5 шт
Покажчик напруги
ДК 021:2015: 38341300-0 — Прилади для вимірювання електричних величин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
6 шт
Покажчик напруги
ДК 021:2015: 38341300-0 — Прилади для вимірювання електричних величин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
30 шт
Покажчик напруги, (0,4кВ)
ДК 021:2015: 38341300-0 — Прилади для вимірювання електричних величин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
4 шт
Прилад комбінований Ц4342-М1
ДК 021:2015: 38341300-0 — Прилади для вимірювання електричних величин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
1 шт
Пристрій контролю обмежувачів перенапруги PKOP-100
ДК 021:2015: 38341300-0 — Прилади для вимірювання електричних величин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
1 шт
Установка для тестування релейного захисту CMC 356 ( з ноутбуком + набір ліцензійного ПЗ)
ДК 021:2015: 38341300-0 — Прилади для вимірювання електричних величин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2025
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у Договорі, на підставі наданого Постачальником рахунку на оплату Товару, протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Відповідно до Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки
Дата подання: 04 лютого 2025 15:42
Дата відповіді: 05 лютого 2025 11:01
Відповідно до Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ № 94 від 13.01.2016 р.) – засоби вимірювальної техніки можуть бути надані на ринку та/або введені в експлуатацію тільки у разі, коли вони відповідають вимогам Технічного регламенту. Тобто пройшли оцінку відповідності та отримали сертифікат затвердження типу засобу вимірювальної техніки. Відповідно до Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" від 05.06.2014 № 1314-VII регламентовані законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки та не законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки. Законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки повинні пройти процедуру оцінки відповідності в призначених органах з оцінки відповідності в Україні. Та мати документальне підтвердження а саме -сертифікат відповідності типу за результатами перевірки засобу вимірювальної техніки або сертифікат відповідності за результатами перевірки засобу вимірювальної техніки або сертифікат відповідності за результатами перевірки кожного окремого засобу вимірювальної техніки. Відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (Розділ Х, прикінцеві положення) сертифікати відповідності засобів вимірювальної техніки затвердженому типу, видані в установленому порядку до набрання чинності цим Законом, чинні протягом визначеного в них строку дії. Виходячи з вище зазначеного, засіб вимірювальної техніки, який підпадає під сферу законодавчо регульованої метрології, повинен мати сертифікати відповідності засобів вимірювальної техніки затвердженому типу який видан до набрання чинності Закону та має строк дії або пройти оцінку відповідності за Технічним регламентом. Відсутні вимоги відповідно до Технічних регламентів та Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" стосовно наявності сертифікатів відповідності засобів вимірювальної техніки Просимо зазначити їх та внести відповідні зміни до документації!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документації розробляється та затверджується замовником. Отже, формування вимог до учасників, зокрема в частині документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції, здійснюється замовником на його розсуд.
Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності
Дата подання: 04 лютого 2025 15:42
Дата відповіді: 05 лютого 2025 11:01
Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності, 2015. Ст.2 п.2 Дія цього Закону поширюється на всі види продукції… Ст.11. Відповідність вимогам технічних регламентів П.1 Відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою, за винятком випадків, визначених у зазначених технічних регламентах та статті 12 цього Закону. Відповідно до Постанови КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1077 Про затвердження Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання П.2. Дія цього Технічного регламенту поширюється на будь-яку апаратуру або стаціонарну установку. П.4. У разі коли для певного обладнання суттєві вимоги, визначені у додатку 1, були повністю або частково визначені в інших технічних регламентах, цей Технічний регламент не застосовується до цього обладнання стосовно таких вимог з дня набрання чинності зазначеними технічними регламентами. П. 7. Обладнання може бути надано на ринку та/або введено в експлуатацію тільки в разі, коли воно відповідає вимогам цього Технічного регламенту за умови належного встановлення, обслуговування та використання за призначенням. 13. Виробники складають технічну документацію, визначену в додатку 2 або додатку 3, та проводять відповідну процедуру оцінки відповідності, зазначену в пункті 39 цього Технічного регламенту, або забезпечують її проведення. Якщо відповідність апаратури вимогам, які до неї застосовуються, була доведена в результаті проведення зазначеної процедури оцінки відповідності, виробники складають декларацію про відповідність і наносять знак відповідності технічним регламентам. 41. Декларація про відповідність, що складається за формою згідно з додатком 4, містить відомості, визначені в додатках 2 та / або 3, і постійно оновлюється. Декларація про відповідність складається державною мовою, а в разі, коли вона була складена іншою мовою, - перекладається на державну мову. Відповідно до Постанови КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1067 Київ Про затвердження Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання 2. Дія цього Технічного регламенту поширюється на електрообладнання, призначене для використання за номінальної напруги від 50 до 1000 В змінного струму та від 75 до 1500 В постійного струму, крім обладнання та явищ, зазначених у додатку 1. 4. Електрообладнання може бути надано на ринку України тільки у разі, коли після виготовлення відповідно до належної інженерної практики з питань безпечності, що застосовується в Україні, воно не становить загрози здоров’ю та безпеці людей і свійських тварин або майну за умови належного монтажу, обслуговування та застосування за своїм призначенням. Основні елементи цілей, пов’язаних з безпечністю, для електрообладнання зазначені в додатку 2. 8. Виробники складають технічну документацію, визначену в додатку 3, та проводять процедуру оцінки відповідності, зазначену в додатку 3, або забезпечують її проведення. Якщо відповідність електрообладнання цілям, пов’язаним з безпечністю, була доведена зазначеною процедурою оцінки відповідності, виробники складають декларацію про відповідність і наносять знак відповідності технічним регламентам. 38. Декларація про відповідність складається згідно з примірною структурою, встановленою в додатку 4, містить відомості, визначені в додатку 3, та постійно оновлюється. Декларація про відповідність складається державною мовою, а у разі, коли вона була складена іншою мовою, - перекладається на державну мову. Виходячи з вище зазначеного, відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою. На виконання вимог Постанови КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1067 та Постанови КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1077 виробники повинні складати декларацію про відповідність і наносити знак відповідності технічним регламентам. Відсутні вимоги відповідно до вищезазначених Технічних регламентів та Закону України " Про технічні регламенти та оцінку відповідності" стосовно наявності декларацій про відповідність Просимо зазначити їх та внести відповідні зміни до документації!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документації розробляється та затверджується замовником. Отже, формування вимог до учасників, зокрема в частині документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції, здійснюється замовником на його розсуд.
Пункт 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата подання: 05 лютого 2025 20:33
Дата відповіді: 06 лютого 2025 11:46
Пункт 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Таким чином, технічна документація замовника публічної закупівлі в обов’язковому порядку має містити інформацію щодо якісних характеристик предмету закупівлі.
Частина 4 статті 673 Цивільного кодексу України визначає, якщо законом встановлено вимоги щодо якості товару, продавець зобов'язаний передати покупцеві товар, який відповідає цим вимогам.
Аналізуючи диспозицію частини 4 статті 673 Цивільного кодексу України можна дійти до належного правового висновку, що товар з приводу якого здійснюється публічна закупівля має відповідати законодавчо встановленим вимогам щодо якості товару.
Таким чином, якісні характеристики предмету закупівлі, які замовник публічної закупівлі зобов’язаний зазначати в тендерній документації, формуються замовником публічної закупівлі з урахуванням прямих вимог діючого законодавства, якими регулюється питання якості щодо конкретного виду товару, який становить предмет публічної закупівлі.
Звертаємо вашу увагу на те, що стаття 674 Цивільного кодексу України встановлює, що відповідність товару вимогам законодавства підтверджується способом та в порядку, встановленими законом та іншими нормативно-правовими актами.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» оцінка відповідності законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки вимогам технічних регламентів проводиться у разі, коли це передбачено відповідними технічними регламентами.
Порядок проведення оцінки відповідності законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки встановлюється технічними регламентами та іншими нормативно-правовими актами.
Технічний регламент законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затверджений Постановою КМ України № 94 від 13 січня 2016 року, передбачає:
§ Пункт 10 Засоби вимірювальної техніки можуть бути надані на ринку та/або введені в експлуатацію тільки у разі, коли вони відповідають вимогам цього Технічного регламенту.
§ Пункти 15-16 Виробники складають технічну документацію, зазначену у пунктах 48-52 цього Технічного регламенту, та виконують відповідну процедуру оцінки відповідності, наведену в пункті 47 цього Технічного регламенту, або забезпечують її виконання.
Якщо відповідність засобів вимірювальної техніки вимогам цього Технічного регламенту, що до них застосовуються, було підтверджено встановленою процедурою оцінки відповідності, виробники складають декларацію про відповідність згідно з пунктами 53-56 цього Технічного регламенту і наносять знак відповідності та додаткове метрологічне маркування згідно з пунктами 57-70 цього Технічного регламенту.
§ Пункти 27-28 Імпортери вводять в обіг лише ті засоби вимірювальної техніки, які відповідають вимогам цього Технічного регламенту.
Перед введенням в обіг засобів вимірювальної техніки та/або введенням їх в експлуатацію імпортери пересвідчуються в тому, що відповідна процедура оцінки відповідності, встановлена у пункті 47 цього Технічного регламенту, була проведена виробником. Вони повинні також впевнитися в тому, що виробником складена технічна документація, на засоби вимірювальної техніки нанесені знак відповідності і додаткове метрологічне маркування та вони супроводжуються копією декларації про відповідність та іншими необхідними документами, а також у тому, що виробником виконані вимоги, встановлені у пунктах 20 і 21 цього Технічного регламенту.
§ Пункт 36-37 Розповсюджувачі під час надання засобів вимірювальної техніки на ринку та/або введення їх в експлуатацію повинні діяти з належною увагою стосовно вимог цього Технічного регламенту.
Перед наданням засобів вимірювальної техніки на ринку та/або під час введення їх в експлуатацію розповсюджувачі перевіряють, що на такі засоби нанесені знак відповідності і додаткове метрологічне маркування, що засоби вимірювальної техніки супроводжуються декларацією про відповідність та іншими необхідними документами, інструкціями та інформацією, визначеними у пункті 32 додатка 2, складеними відповідно до законодавства про мови, а також, що виробник і імпортер виконали вимоги, встановлені у пунктах 20, 21 і 29 цього Технічного регламенту.
Відповідно до статті 2 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» визначено, що цей Закон регулює відносини, що виникають у зв’язку з розробленням та прийняттям технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, їх застосуванням стосовно продукції, яка вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію. Дія цього Закону поширюється на всі види продукції.
Частина 1 статті 11 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачає, що продукція, що вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію, а згідно з деякими технічними регламентами - також продукція, що виготовляється та/або вводиться в експлуатацію виробником для використання у власних цілях, повинна відповідати вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції.
Пунктом 2 Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого Постановою КМ України № 1077 від 16 грудня 2015 р, регламентовано, що дія цього Технічного регламенту поширюється на будь-яку апаратуру або стаціонарну установку.
Пунктом 7 Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання передбачено, що обладнання може бути надано на ринку та/або введено в експлуатацію тільки в разі, коли воно відповідає вимогам цього Технічного регламенту за умови належного встановлення, обслуговування та використання за призначенням.
Відповідно до зазначеного Технічного регламенту виробники складають технічну документацію, визначену в додатку 2 або додатку 3, та проводять відповідну процедуру оцінки відповідності, зазначену в пункті 39 цього Технічного регламенту, або забезпечують її проведення. Якщо відповідність апаратури вимогам, які до неї застосовуються, була доведена в результаті проведення зазначеної процедури оцінки відповідності, виробники складають декларацію про відповідність і наносять знак відповідності технічним регламентам.
Пунктом 43 Технічного регламенту встановлено, що виробники шляхом складання декларації про відповідність бере на себе відповідальність за відповідність апаратури вимогам, установленим у цьому Технічному регламенті.
Відповідно до Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою КМ України № 1067 від 16 грудня 2015 року, визначено, що технічний регламент поширюється на електрообладнання, призначене для використання за номінальної напруги від 50 до 1000 В змінного струму та від 75 до 1500 В постійного струму.
Пунктом 4 Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою КМ України № 1067 від 16 грудня 2015 року встановлено, електрообладнання може бути надано на ринку України тільки у разі, коли після виготовлення відповідно до належної інженерної практики з питань безпечності, що застосовується в Україні, воно не становить загрози здоров’ю та безпеці людей і свійських тварин або майну за умови належного монтажу, обслуговування та застосування за своїм призначенням.
Відповідно до тендерної документації замовника предметом закупівлі є прилади для вимірювання величин.
Таким чином, прилади для вимірювання величин за якісними характеристиками мають відповідати законодавчо встановленим вимогам, саме: Технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженому постановою КМ України № 1067 від 16 грудня 2015 року; Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженому Постановою КМ України №1077 від 16 грудня 2015 року; Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженому Постановою КМ України № 94 від 13 січня 2016 року.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» визначено, що сертифікат перевірки типу засобу вимірювальної техніки є документом, який засвідчує, що тип засобу вимірювальної техніки затверджено, (сертифікат відповідності типу за результатами перевірки засобу вимірювальної техніки або сертифікат відповідності за результатами перевірки засобу вимірювальної техніки або сертифікат відповідності за результатами перевірки кожного окремого засобу вимірювальної техніки).
З урахуванням вищевикладеного, якість товару, що становить предмет закупівлі, має підтверджуватися відповідним сертифікатом та/або декларацією про відповідність.
Наголошуємо, що діюче законодавство не передбачає інших документів, які можуть підтверджувати якість товару типу «вимірювальна техніка», окрім як документи, які були зазначені вище.
Поряд з цим, звертаємо вашу увагу на те, що Додаток до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»» не містить вичерпного переліку обов’язкових вимог, які формують якісні характеристики предмету закупівлі.
Замовником публічної закупівлі під час формування якісних характеристик предмету закупівлі залишено поза увагою законодавчо встановлені вимоги щодо якості предмету закупівлі, зокрема, проігноровано вимоги технічних регламентів, якими визначається критерії якості, безпечності та відповідності товару, що є предметом закупівлі.
Так, у тендерній документації відсутнє будь-яке посилання на наступні якісні характеристики предмету закупівлі як електромагнітна сумісність вимірювальних приладів та відсутність загрози для здоров’я та безпеки людей і свійських тварин або майну за умови належного використання приладів для вимірювання величин за їхнім призначенням, у тому числі під час, установки та обслуговування таких приладів.
У тому числі, відсутнє застереження про необхідність подачі разом з тендерними пропозиціями документів, які підтверджують факт електромагнітної сумісності та безпечності приладів для вимірювання величин для життя та здоров’я людей.
Натомість, в тендерній документації інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, та інші засоби, що підтверджують відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі встановленим замовником вимогам: не вимагається.
Таким чином, замовник публічної закупівлі у своїй тендерній документації вказує на необов’язковість дотримання учасниками публічної закупівлі вимог статті 16 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», у зв’язку з чим, автоматично звільняє учасників публічної закупівлі від прямого обов’язку надавати інформацію щодо діючих сертифікатів перевірки типу засобу вимірювальної техніки на предмет їхньої відповідності технічним регламентам, які установлюють критерії якості та безпечності приладів для вимірювання величин.
ТОВ «Сонел» наголошує на тому, що відповідно до статті 673 Цивільного кодексу України лише за умов підтвердження учасником публічної закупівлі факту дотримання по відношенню до приладів, які становлять предмет закупівлі критеріїв відповідності, визначених технічними регламентами, такі прилади можуть бути передані учасником тендерної закупівлі замовнику.
Звертаємо увагу замовника на положення статті 3 Конституції України відповідно до якого: «Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю».
Таким чином, стаття 3 Конституції України визначає прямий обов’язок для кожного хто провадить діяльність, яка може мати негативні наслідки для людини, її життя і здоров’я, здійснювати таку діяльність забезпечуючи безпеку для людини, її життя та здоров’я, шляхом дотримання вимог, встановлених у технічних нормативах та регламентах.
З огляду на викладене, на замовника під час здійснення їм господарської діяльності та діяльності пов’язаної із забезпечення такої діяльності через проведення відкритої публічної закупівлі покладається обов’язок як на суб’єкта господарювання забезпечувати безпеку людей, їх життя та здоров’я, шляхом дотримання товариством вимог встановлених відповідними технічними нормативами та регламентами.
Окремо, звертаємо увагу замовника на те, що норми діючого законодавства, якими врегульовуються питання якості товару носять імперативний характер та не можуть сприйматись та/або трактуватись замовником публічної закупівлі вибірково.
А тому, замовника публічної закупівлі було зобов’язано зазначити у своїй тендерній документації конкретні та повні вимоги щодо якості товару, які визначені технічними регламентами.
Поряд з цим, у технічній документації замовник зазначає, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У зв’язку з чим, ТОВ «Сонел» звертає увагу замовника на те, що імперативно визначені вимоги щодо якості предмету закупівлі, які у своїй сукупності формують якісні характеристики предмету закупівлі, за своєю суттю не можуть розглядатися замовником як дискримінаційні вимоги, оскільки обов’язковість таких характеристик прямо встановлена нормативно-правовими актами, що в свою чергу, передбачає неухильне дотримання суб’єктами публічної закупівлі таких вимог, в іншому випадку – діяльність господарюючого суб’єкта як учасника публічної закупівлі слід розглядати як таку, що порушує норми діючого законодавства, а сформовану замовником технічну документацію як таку, що була підготовлена з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, обов’язок дотримуватися вимог технічних регламентів під час формування тендерної документації в частині, що визначає критерії якісних характеристик предмету закупівлі з урахуванням законодавчо встановлених вимог щодо якості товару, не може розглядатися як застосування дискримінаційних вимог, оскільки такі вимоги прямо передбачені діючим законодавством та є обов’язковими для всіх, що за своєю суттю виключає будь-яку можливість існування дискримінації учасників публічної закупівлі та жодним чином не впливає на формування конкурентного середовища у сфері публічних закупівель.
Таким чином, замовник публічної закупівлі допустило порушення Закону України «Про публічні закупівлі» в частині не зазначення у тендерній документації повного переліку законодавчо встановлених вимог до якісних характеристик предмету закупівлі.
З огляду на викладене ТОВ «Сонел» обґрунтовано вважає, що тендерна документація замовника була підготовлена з порушенням вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З урахуванням вищевикладеного, ТОВ «СОНЕЛ» вимагає:
1. Привести у відповідність до вимог діючого законодавства якісні характеристики предмету закупівлі, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
2. Зазначити у тендерній документації, що якість товару, який становить предмет закупівлі має відповідати технічним регламентам, а саме: Технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженому постановою КМ України № 1067 від 16 грудня 2015 року; Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженому Постановою КМ України №1077 від 16 грудня 2015 року, Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженому Постановою КМ України № 94 від 13 січня 2016 року.
У разі залишення цієї вимоги без належної уваги ТОВ «СОНЕЛ» залишає за собою право звернутися до відповідних контролюючих органів та/або суду із заявою про порушення замовником діючого законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Норми статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон ) та пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі — Особливості), визначають загальні положення щодо формування замовником тендерної документації та обов’язкового її вмісту. Проте ні Закон, ні Особливості не визначають конкретно, які документи повинен витребовувати замовник для підтвердження учасником того чи іншого факту. Зокрема, не визначено, які документи повинен вимагати замовник для підтвердження учасником відповідності своєї пропозиції технічним вимогам до предмета закупівлі. Ці вимоги встановлюються замовником самостійно з огляду на специфіку предмета закупівлі. Отже, формування вимог до учасників, зокрема в частині документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції, здійснюється замовником на його розсуд.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2025 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РАПІД-ТРЕЙД" |
6 420 000,00
UAH з ПДВ
|
6 420 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСІМ-ПРИЛАД» |
6 529 739,31
UAH з ПДВ
|
6 529 739,31
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РАПІД-ТРЕЙД" #40292279 |
Переможець |
6 420 000,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2025 12:55
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2025 11:20 |
Кінець періоду оскарження: | 08 березня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 08 березня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відмінити тендер на закупівлю «38340000-0 Прилади для вимірювання величин (Амперметри, кліщі, мультиметри, покажчики напруги, дефектоскоп ультразвуковий, вимірювачі параметрів електроізоляції)» за частиною предмета закупівлі ЛОТ 1 - Амперметри, кліщі, мультиметри, покажчики напруги, дефектоскоп ультразвуковий оголошення № UA-2025-02-03-003800-a. |
Документи:
25 лютого 2025 11:20
|
Електронний підпис |
25 лютого 2025 11:20
|
126 3834 Протокол відміна ЛОТ 1.docx |