Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Очікувана вартість
28 800,00 UAH
UA-2025-02-03-000449-a 227482af9f1b4625821921199ae939da
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Вітковська

+380435721335 knpchernpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 лютого 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Чернівецький центр первинної медико-санітарної допомоги Чернівецької селищної ради
Код ЄДРПОУ: 37248104
Місцезнаходження: 24100, Україна , Вінницька обл., селище Чернівці, вул. Вінницька, 25Б
Контактна особа: Інна Вітковська
+380435721335
knpchernpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24100, Україна, Вінницька область, селище Чернівці, вул. Вінницька 25Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Тендерна документація

03 лютого 2025 09:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ілайф Сервіс"
#45606239
Переможець 28 800,00
UAH
03 лютого 2025 09:01

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2025 13:58
дод уг 1.pdf зміни до договору
27 лютого 2025 13:56
договір тс0125 10.pdf укладений
03 лютого 2025 09:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2025
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку із набуттям Виконавця статусу платника ПДВ з 01.02.2025 року, сторони домовились внести зміни в умови Договору
Номер договору про закупівлю: ТС-0125/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML