Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати
Очікувана вартість
19 022 300,00 UAH
UA-2025-01-31-013212-a 53be665babac4df488b0d8a65431d439
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шпаченко Тетяна Василівна

380442987506 Shpachenko_TV@rp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рахункова палата
Код ЄДРПОУ: 00013540
Місцезнаходження: 01054, Україна , м. Київ обл., вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7
Контактна особа: Шпаченко Тетяна Василівна
380442987506
Shpachenko_TV@rp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2025 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2025 09:00
Початок аукціону: 11 лютого 2025 15:33
Початок аукціону: 11 лютого 2025 15:33
Очікувана вартість: 19 022 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 190 223,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах


Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2025  —  31 грудня 2025
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Вартість Послуги оплачується Замовником протягом 5 банківських днів після надання Виконавцем фактичних послуг щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданої Послуги. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки за надану Послугу здійснюються протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня отримання Замовником бюджетних асигнувань на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 січня 2025 16:43
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 січня 2025 16:43
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 січня 2025 16:43
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 січня 2025 16:43
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 січня 2025 16:43
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 січня 2025 16:43
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 січня 2025 16:43
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 січня 2025 16:43
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 січня 2025 16:43
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 січня 2025 16:43
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 січня 2025 16:43
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 січня 2025 16:43
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 січня 2025 16:43
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 січня 2025 16:43
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 січня 2025 16:43
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 січня 2025 16:43
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 січня 2025 16:43
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 січня 2025 16:43
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 січня 2025 16:43
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 січня 2025 16:43
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 січня 2025 16:43
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 січня 2025 16:43
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 січня 2025 16:43
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 січня 2025 16:43
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 січня 2025 16:43
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 січня 2025 16:43

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

05 лютого 2025 10:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2025 09:59
перелік змін, що вноситься до ТД.docx
05 лютого 2025 09:59
ТД (зі змінами).docx
31 січня 2025 16:36
ТД.docx
31 січня 2025 16:36
Додаток 3 проєкт договору.doc
05 лютого 2025 10:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 січня 2025 16:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2025 09:59
перелік змін, що вноситься до ТД.docx
05 лютого 2025 09:59
ТД (зі змінами).docx
31 січня 2025 16:36
ТД.docx
31 січня 2025 16:36
Додаток 3 проєкт договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо штатних працівників
Дата подання: 04 лютого 2025 14:24
Дата відповіді: 05 лютого 2025 09:39
Добрий день, відповідно до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з всіма відповідними працівниками (документи, що підтверджують інформацію стовпчика 4 форми 1). В стовпчику 4 форми 1 можна надати інформацію тільки про штатних працівників. Також, в стовпчику 5 форми 1 необхідно заповнити інформацію щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом), а це також стосується штатних працівників. Зазначеною формою та тендерною документацією не передбачена можливість залучення працівників за цивільно-правовими договорами, що є дискримінацією. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації передбачити можливість надавати інформацію про працівників, які працюють за цивільно-правовими договорами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення. Замовником було внесено зміни до тендерної документації
Щодо зведеного кошторису витрат
Дата подання: 04 лютого 2025 14:29
Дата відповіді: 05 лютого 2025 09:41
Добрий день, в складі тендерної пропозиції необхідно надати зведений кошторис витрат орієнтовна форма якого наведена в тендерній документації. Однак, в шапці форми зведеного кошторису витрат відсутня інформація про статті витрат, які має заповнити учасник. В тендерній документації міститься примітка *Статті витрат кошторису (мінімальна кількість статтей витрат визначених у кошторисі у складі тендерної пропозиції - відповідно до умов проєкту договору (переліку додатків до договору ) та інших умов тендерної документації). Відповідно до пункту 3 частини 2 статі 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має зазначити в тендерній документації інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Зведений кошторис витрат віднесений до інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, однак інформація про статті витрат відсутня, що є порушенням вищезазначеної норми, а також ускладнює для учасника можливість складання точного вичерпного розрахунку для потреб замовника. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та в шапці форми зведеного кошторису витрат зазначити вичерпний перелік статей витрат, які має розрахувати учасник.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, Замовником на виконання п.3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в Додатку 2 до тендерної документації розмістив ПОВНУ інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Крім того, в Додатку 2 розміщено орієнтовну ФОРМУ зведеного кошторису, який надається на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Головне, на що звертає вимогу замовник, надаючи орієнтовну форму, що витрати потрібно структурувати окремо по центральному офісу та по кожному територіальному управлінню Рахункової палати, окремо по кожному місяцю. Головне, щоб було виконано умови п.4.4. Додатку 1 до Тендерної документації в частині розміщення в зведеному кошторисі всієї інформації відповідно до вимоги п.4.4. Додатку 1 до Тендерної документації.
Щодо надання переліку та розрахунку вартості спецодягу
Дата подання: 04 лютого 2025 14:32
Дата відповіді: 05 лютого 2025 09:44
Шановний замовник, відповідно до вимог тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати перелік та розрахунок (у тому числі по об’єктам) вартості спецодягу працівників, задіяних у наданні послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати, розташованих за адресами: м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7; м. Київ, вул. В. Гетьмана, 8/26; м. Дніпро, 93-ї Холодноярської бригади,1; м. Львів, вул. Лінкольна, 2; м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 6/1; м. Харків, вул. Шевченка, 137-Б; м. Вінниця, вул. Скалецького, 13; м. Вінниця, вул. Пирогова, 45; м. Ужгород, сквер Лаборця,1, відповідно до вимог законодавства та умов тендерної документації. Однак, в супереч вимог статі 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не містить необхідної інформації для надання розрахунку вартості спецодягу працівників. А саме, Замовник має надати інформацію в тендерній документації про перелік спецодягу для працівників кожної професії та строк амортизації, щоб всі учасники були в рівних умовах та могли надати коректний розрахунок. З огляду на викладене, просимо зазначити в тендерній документації чіткий перелік спецодягу (його елементи) для кожної категорії працівників, а також вказати строк амортизації спецодягу (його елементів) для можливості складання точного вичерпного розрахунку для потреб замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Найменування спецодягу, спецвзуття та інших засобів індивідуального захисту, строк носіння (місяці) повинен відповідати законодавству України з зазначеного питання. Всі учасники знаходяться в рівних умовах, проводячі розрахунки відповідно до вимог законодавства.
Щодо арифметичних помилок
Дата подання: 04 лютого 2025 14:36
Дата відповіді: 05 лютого 2025 09:45
Добрий день, згідно вимог тендерної документації цінова пропозиція не може містити арифметичних помилок, зокрема не допускається розходжень між ціною одиниці та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість або інших арифметичних дій. Хоча після аукціону може скластись ситуація, що не можливо буде привести копійка в копійку розрахунки в кошторисі до кінцевої ціни пропозиції арифметично, що також може стати підставою для відхилення. Просимо Вас прибрати таку категоричну вимогу з тендерної документації щодо недопущення арифметичних помилок.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Просимо уважно вивчати умови тендерної документації. Цінова пропозиція не може містити арифметичних помилок, зокрема не допускається розходжень між ціною одиниці та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість або інших арифметичних дій. Цінова пропозиція надається учасниками в складі тендерної пропозиції ДО проведення аукціону. За результатами аукціону, (виключно!!!), лише ПЕРЕМОЖЕЦЬ надає розрахунок цінової пропозиції з урахуванням результатів аукціону. В разі, якщо станеться ситуація, що розрахунки в кошторисі не відповідають ціновій пропозиції за результатами аукціону, Переможець зможе скористатися нормою Особливостей та п.4. Розділу VI Тендерної документації, а саме «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
• перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі».
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2025-01-31-013212-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "І Н В А Й Т", Код ЄДРПОУ:37701437
Дата подання: 18 лютого 2025 16:23
Щодо відхилення
Добрий день, відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, оскільки в тендерній документації не було інструкції по розрахунку, і відповідь на питання стосовно розрахунку Вами надана, що учасник самостійно визначає статті витрат в зведеному кошторисі.

Аналізуючи причини відхилення нашої тендерної пропозиції ми детально зробили аналіз на відповідність розрахунку Учасника ПП «КЛІНІНГ ПРО», який значно вище за ціною та виявили, що він не враховує всі послуги технічного завдання та не відповідає вимогам технічної специфікації. Відповідно до п. 4.4. Додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати зведений кошторис витрат (помісячний та у тому числі по об’єктам центрального офісу та територіальним управлінням) по наданню послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати, розташованих за адресами:
м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7;
м. Київ, вул. В. Гетьмана, 8/26;
м. Дніпро, вул. 93-ї Холодноярської бригади,1;
м. Львів, вул. Лінкольна, 2;
м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 6/1;
м. Харків, вул. Шевченка, 137-Б;
м. Вінниця, вул. Скалецького, 13;
м. Вінниця, вул. Пирогова, 45;
м. Ужгород, сквер Лаборця, 1,
із визначенням всіх статей витрат по кожному об’єкту відповідно до вимог законодавства та умов тендерної документації (при складанні кошторису учаснику необхідно враховувати вимоги нормативних та регламентуючих документів чинного законодавства та умови тендерної документації, вимог замовника щодо мінімальної кількості та переліку працівників для надання послуг в обсязі, визначеному тендерною документацією та інших вимог. У складі загального кошторису обов’язково визначаються витрати по кожному об’єкту окремо, відповідно до вимог замовника до предмету закупівлі, визначених у тендерній документації.
1. В зведеному кошторисі витрат ПП «Клінінг-Про» ВІДСУТНІ витрати на Оперативну бригаду для виконання висотно-верхолазних робіт на покрівлях будинків в кількості не менше 2-х додатково до розрахункової кількості спеціалістів та Оперативну бригаду для локалізації аварійних ситуацій в кількості менше 3-х додатково до розрахункової кількості спеціалістів, хоча в Додатку 2 до Тендерної документації (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) до мінімальної кількості та переліку працівників для надання послуг передбачено не менше 2-х спеціалістів Оперативної бригади для виконання висотно-верхолазних робіт на покрівлях будинків та 3-х спеціалістів Оперативної бригади для локалізації аварійних ситуацій.
Таким чином, розрахунок не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, та змінює предмет закупівлі, оскільки учасник не врахував дану послугу і, відповідно, не може її надати виходячи з його розрахунків статей витрат.

2. В розрахунку вартості технічного обслуговування та поточного ремонту автоматичних систем шлагбаума та воріт ПП «Клінінг-Про» відсутня ціна поточного ремонту воріт та шлагбауму. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації поточний ремонт воріт та шлагбауму виконується за необхідністю, на протязі дії договору. Оскільки, ПП «Клінінг-Про» не передбачив ці кошти в розрахунку (відсутнє цифрове значення в графі статті тобто 0) вартості технічного обслуговування та поточного ремонту автоматичних систем шлагбаума та воріт та в зведеному кошторисі витрат, то і виконати ці роботи він не зможе.
Таким чином, розрахунок не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі та змінює предмет закупівлі, оскільки учасник не врахував дану послугу і відповідно не може її надати виходячи з його розрахунків статей витрат.

3. В розрахунку вартості технічного обслуговування ліфтів ПП «Клінінг-Про» відсутня ціна поточного ремонту ліфта Пасажирського ОТІС GF0892VO за адресою м. Київ, вул. В. Гетьмана, 8/26, що не відповідає Додатку 2 до Тендерної документації. В Додатку 2 до Тендерної документації встановлено, що учасник здійснює поточний ремонт – за необхідності, на протязі дії договору. Оскільки, ПП «Клінінг-Про» не передбачив ці кошти в розрахунку вартості технічного обслуговування ліфтів та в зведеному кошторисі витрат, то і виконати ці роботи він не зможе у разі виникнення такої необхідності.
Таким чином, розрахунок не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі та змінює предмет закупівлі, оскільки учасник не врахував дану послугу і відповідно не може її надати виходячи з його розрахунків статей витрат.

4. В розрахунку вартості спецодягу ПП «Клінінг-Про» за адресою м. Київ, вул. М. Коцюбинського, 7 вказано 14 костюмів робочих, хоча за зазначеною адресою має працювати 13 спеціалістів, для яких передбачений спеціальний одяг згідно з наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України № 1389 від 10.12.2012 року.
Крім того, в розрахунку вартості спецодягу ПП «Клінінг-Про» по об’єктам не відповідає кількості робочих професій та двірників кількості курток утеплених.
Таким чином, розрахунок не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 лютого 2025 19:12
Шановний Учасник.
Відповідно до пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Вимога ТОВ «ІНВАЙТ», яка зареєстрована за ідентифікатором UA-2025-01-31-013212-a.b1 не відповідає умовам п.46 Особливостей, оскільки Вимога ТОВ «ІНВАЙТ» не містить запиту на додаткову інформацію про причини невідповідності саме ЙОГО пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Відповідно, керуючись нармами Особливостей, замовник НЕ зобов’язаний надавати йому відповідь.
Поряд з тим, розглянувши оприлюднену Вимогу, Замовник прийняв рішення надати додаткову інформацію щодо поставлених у Вимогі питань.

1. У тендерній документації Замовника (Додаток 1 до тендерної документації), а саме в п.4.4. Додатку 1 до тендерної документації відсутня вимога щодо включення в зведений кошторис витрат окремо розрахованих видатків по витратам на Оперативну бригаду для виконання висотно-верхолазних робіт на покрівлях будинків в кількості не менше 2-х додатково до розрахункової кількості спеціалістів та Оперативну бригаду для локалізації аварійних ситуацій в кількості менше 3-х додатково до розрахункової кількості спеціалістів. Обов'язковою вимогою є визначенням всіх статей витрат по кожному ОБ’ЄКТУ відповідно до вимог законодавства та умов тендерної документації (при складанні кошторису учаснику необхідно враховувати вимоги нормативних та регламентуючих документів чинного законодавства та умови тендерної документації, вимог замовника щодо мінімальної кількості та переліку працівників для надання послуг в обсязі, визначеному тендерною документацією та інших вимог). В тендерній пропозиції другого учасника, ПП «Клінінг-Про», аналіз якої Вами було проведено та надається оцінка на відповідність її тендерним вимогам, відсутні окремо включені витрати на заробітну плату для спеціалістів оперативних бригад для висотно-верхолазних робіт та для локалізації аварійних ситуацій, зауваження щодо яких було надано вашому підприємству в частині невідповідності тендерній документації. При цьому, до зведеного кошторису витрат по об’єкту «Центральний офіс (м.Київ, вул. М.Коцюбинського, 7) включено «Адміністративні витрати», і які, відповідно до нормативних документів з питань бухгалтерського обліку, можуть включатися до повної собівартості послуг. Оскільки, відповідно до вимог тендерної документації замовника, послуги оперативних бригад носять разовий характер, та надаються за потреби, оплату цих викликів ПП «Клінінг-Про» в частині виплати зарплати спеціалістам, може здійснювати за рахунок запланованих адміністративних витрат. Що ці бригади в наявності та відповідні послуги будуть надаватися, підтверджується іншими документами, наданими у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Клінінг-ПРО», а саме: «Довідкою із зведеною інформацією щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (вих. № 03/02 від 07.02.2025, з урахуванням виправлень вих. № 01/02 від 18.02.2025), наявністю дозвільних документів на працівників цих оперативних бригад, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуг та наказами про прийняття на роботу спеціалістів, які входять до складу оперативних бригад.
Таким чином, розрахунок учасника ПП «Клінінг-Про» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, не змінює предмет закупівлі, і, відповідно, може її надати виходячи з його розрахунків статей витрат.

2. В тендерній пропозиції учасника закупівлі, ПП «Клінінг-Про», наявний «Розрахунок вартості технічного обслуговування та поточного ремонту автоматичних систем шлагбаума та воріт» (доданий у складі тендерної пропозиції у файлі «4.Зведений кошторис та розрахунки.pdf», ст. 22). Відповідно до розрахунку, учасник сформував витрати на технічне обслуговування та заміну елементів живлення в пультах відкриття воріт відповідно до вимог тендерної документації замовника та переліку обов’язкових послуг щодо технічного обслуговування, вказаних в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації). Відповідно до вимог замовника, послуги надаються два рази на період дії договору (травень-червень, жовтень-листопад). Учасник, відповідно у вказані періоди включив ці витрати в зведений кошторис. Відповідно до вимог тендерної документації, поточний ремонт надається за необхідності. Таким чином, спрогнозувати настання поточного ремонту та його вартість неможливо, а отже витрати на його проведення учасник може здійснювати за рахунок «Адміністративних витрат».
Таким чином, розрахунок учасника ПП «Клінінг-Про» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, не змінює предмет закупівлі, і, відповідно, може його надати виходячи з його розрахунків статей витрат.

3. В тендерній пропозиції учасника закупівлі, ПП «Клінінг-Про», наявний «Розрахунок вартості надання послуг з технічного обслуговування ліфтів адміністративних будинків на вул. М.Коцюбинського, 7, на вул. В.Гетьмана, 8/26» (доданий у складі тендерної пропозиції у файлі «4.Зведений кошторис та розрахунки.pdf», ст. 31). Відповідно до розрахунку, учасник сформував витрати на технічне обслуговування, яке проводиться щомісячно на ліфтах за адресами м. Київ, вул. М Коцюбинського, 7 (в сумі 12400,00) та м. Київ, вул. В. Гетьмана, 8/26 (в сумі 4700,00грн) та включив їх у зведений кошторис. Відповідно до умов тендерної документації замовника, заміна частин обладнання, з переліком необхідного обладнання, проводиться лише на ліфтах за адресою м. Київ, вул. М Коцюбинського, 7 у визначений період (липень-серпень). Учасник, ПП «Клінінг-Про» сформував ці витрати в сумі 26150,00грн та включив їх до зведеного кошторису у визначений термін (липень) по вказаному об’єкту, що відповідає умовам тендерної документації замовника. Поточний ремонт проводиться за необхідності, на протязі дії договору Таким чином, спрогнозувати настання поточного ремонту та його вартість неможливо, а отже витрати на його проведення учасник може здійснювати за рахунок «Адміністративних витрат».
Таким чином, розрахунок учасника ПП «Клінінг-Про» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, не змінює предмет закупівлі, і, відповідно, може його надати виходячи з його розрахунків статей витрат.

4. Відповідно до наказу Міністерства надзвичайних ситуацій України № 1389 від 10.12.2012 року, яким затверджено норми безоплатної видачі спеціального одягу, робочий костюм (в розрахунку учасника 14 шт) видається менеджеру з питань обслуговування (відповідно до наказу прирівнюємо до начальника виробничого відділу (№ з\п 158), робітнику з комплексного обслуговування (№ з/п 98), двом столярам (№ з/п 182), п’яти слюсарям-сантехнікам (№ з/п 101), п’яти електромонтерам (№ з/п 161); куртки-утеплені (в розрахунку учасника 13 шт) видається робітнику з комплексного обслуговування (№ з/п 98), двом прибиральникам прибудинкових територій (№ з\п 99), п’яти слюсарям-сантехнікам (№ з/п 101), п’яти електромонтерам (№ з/п 161) відповідно до обов’язків до цих посад, перелічених в графі «Мінімальний перелік та обсяг послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу Рахункової палати» відповідно до таблиці «Перелік, обсяг та графік надання послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати. Орієнтовний перелік та мінімальна кількість працівників виконавця на об’єктах Рахункової палати» додатку 2 до тендерної документації.
Таким чином, розрахунок учасника ПП «Клінінг-Про» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі та не змінює предмет закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2025 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "І Н В А Й Т" 15 797 567,37
UAH з ПДВ
15 797 567,37
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "Клінінг-Про" 18 489 999,96
UAH з ПДВ
18 489 999,96
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 лютого 2025 11:25
Електронний підпис
14 лютого 2025 11:24
3. Накази працівники.pdf
14 лютого 2025 11:24
4. Договори ЦПХ.pdf
14 лютого 2025 11:24
1.13. Електрика.pdf
14 лютого 2025 11:23
1.15. Тиск.pdf
14 лютого 2025 11:23
1.14. Оператори котелень.pdf
14 лютого 2025 11:23
2. Лист розяснення.pdf.p7s.zip
14 лютого 2025 11:23
1.11. Електрика Кваша.pdf
14 лютого 2025 11:23
1.3. НПАОП 0.00-1.69-13 Ворона.pdf
07 лютого 2025 18:15
Електронний підпис
07 лютого 2025 18:09
16. Декларація.pdf
07 лютого 2025 18:09
9. Лист-розяснення.pdf.p7s.zip
07 лютого 2025 18:09
18. Протокол.pdf
07 лютого 2025 18:09
11. Розрахунок.pdf.p7s.zip
07 лютого 2025 18:09
8. Лист-гарантія.pdf.p7s.zip

Публічні документи

20 лютого 2025 13:46
Електронний підпис
20 лютого 2025 13:46
1. Витяг МВС.zip
18 лютого 2025 16:32
Електронний підпис
18 лютого 2025 16:30
1.1Наказ електрик.pdf.p7s
18 лютого 2025 16:30
1.1Наказ електрик.pdf
18 лютого 2025 16:30
1. Довідка працівники.pdf
09 лютого 2025 15:45
Електронний підпис
09 лютого 2025 15:45
Електронний підпис
09 лютого 2025 15:44
1. Тендерна пропозиція.pdf
09 лютого 2025 15:44
11.Статут.pdf
09 лютого 2025 15:44
7. Лист- гарантія.pdf.p7s
09 лютого 2025 15:44
2 Аналогічні договори.pdf
09 лютого 2025 15:44
11.Статут.pdf.p7s
09 лютого 2025 15:44
13. витяг ПДВ копія.pdf
09 лютого 2025 15:44
14.витяг з ЄДР ПП.pdf
09 лютого 2025 15:44
12. Виписка_ПП_.pdf
09 лютого 2025 15:44
3. Довідка працівники.pdf
09 лютого 2025 15:44
12. Виписка_ПП_.pdf.p7s
09 лютого 2025 15:44
13. витяг ПДВ копія.pdf.p7s
09 лютого 2025 15:44
14.витяг з ЄДР ПП.pdf.p7s
09 лютого 2025 15:44
7. Лист- гарантія.pdf
09 лютого 2025 15:44
2 Аналогічні договори.pdf
09 лютого 2025 15:44
3. Довідка працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "І Н В А Й Т"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

ПП "Клінінг-Про"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "І Н В А Й Т"
#37701437
Відхилено 15 797 567,37
UAH з ПДВ
17 лютого 2025 09:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 лютого 2025 11:54
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Переможець 18 489 999,96
UAH з ПДВ
19 лютого 2025 17:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 лютого 2025 09:35

Вимога про усунення невідповідностей

1.1) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасника надана «Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (вих. №12/02 від 07.02.2025), яка не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Відповідно до пп. 1.3.1, п. 1.3. Додатку 1 до Тендерної документації в довідці повинна бути зазначена інформація відповідно до вимог технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (додаток 2 до тендерної документації) по ВСІЙ заявленій кількості працівників відповідно до форми 1, вимогою графи 6 якої є зазначення документів, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуг (протоколи перевірки знань та посвідчень) та відповідно до пп.1.3.2., п.1.3. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження вказаної інформації необхідно надати копії/сканкопії дійсних дозвільних документів про навчання та перевірку знань, які надають право допуску спеціалістам для надання послуг з обслуговування теплових пунктів, газових котелень, електроустановок, мереж та обладнання інженерних систем опалення, водопостачання та водовідведення, каналізації, сантехнічного обладнання та менеджера з питань обслуговування та ремонту інженерних систем, локалізації аварійних ситуацій та висотно-верхолазних робіт (документи, що підтверджують інформацію стовпчика 6 форми 1). У вказаній графі 6 форми 1 необхідно зазначити назву документів, дату та номер. Всупереч вказаній вимогі учасник не вказав дану інформацію по заявленим працівникам та не надав копії/сканкопії документів: - Микитенко Олег Вікторович, заявлений на посаду «Електромонтер»; - Сущенко Ярослав Анатолійович, заявлений на посаду «Оператор газової котельні»; - Пляцушок Севастян-Артур Юрійович, заявлений на посаду «Електромонтер»; - Гурдуяла Євгеній Миколайович, заявлений на посаду «Слюсар-сантехнік»; - Боровик Ярослав Олексійович, заявлений на посаду «Оператор газової котельні»; - Аракелян Володимир Альбертович, заявлений на посаду «Слюсар-сантехнік»; - Колмаков Олександр Геннадійович, заявлений на посаду «Електромонтер»; - Кунденко Віктор Володимирович, заявлений на посаду «Слюсар-сантехнік»; - Смик Дмитро Миколайович, заявлений на посаду «Електромонтер»; - Суходольський Андрій Зігмундович, заявлений на посаду «Оператор газової котельні»; - Гребенюк Андрій Вячеславович, заявлений на посаду «Електромонтер»; - Чухвичов Артем Олександрович, заявлений на посаду «Слюсар-сантехнік»; - Міщишин Микола Васильович, заявлений на посаду «Електромонтер»; - - Єлагін Сергій Володимирович, заявлений на посаду «Електромонтер» 1.2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ ІІІ частина 1 Тендерної документації; Додаток 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», п.1.3. 1.3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виконати умови тендерної документації та надати Довідку, що відповідатиме вимогам тендерної документації та копії/сканкопії документів для підтвердження інформації по заявленим працівникам. 2.1) Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до вимог п.1.3. Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати довідку за формою 1, в графі 6 якої повинно бути зазначено інформацію про документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуг (протокол перевірки знань ТА посвідчення). Зазначається назва документів, дата та номер. Всупереч вказаній вимогі, учасник не зазначив інформацію про посвідчення, та відповідно, не надав копії/сканкопії цих документів по наступним працівникам: - Ворона Віталій Володимирович, не надано інформацію про посвідчення та, відповідно, копію /сканкопію документа за результатами протоколу про перевірку знань № 81-1334ВЕЕН-2024 від 24.12.2024; - Подолянко Володимир Олександрович, не надано інформацію та, відповідно, копію /сканкопію документа за результатами протоколу про перевірку знань № 81-01073ВЕЕН-2024 від 20.10.2024; - Фіщук Віктор Юрійович, не надано інформацію про посвідчення та, відповідно, копію /сканкопію документа за результатами протоколу про перевірку знань № 81-1334ВЕЕН-2024 від 24.12.2024; - Іщенко Володимир Трохимович, не надано інформацію про посвідчення та, відповідно, копію /сканкопію документа за результатами протоколу про перевірку знань № 81-1334ВЕЕН-2024 від 24.12.2024; - Цимбалішин Євген Миколайович, не надано інформацію про посвідчення та, відповідно, копію /сканкопію документа за результатами протоколу про перевірку знань № 81-1334ВЕЕН-2024 від 24.12.2024; - Кваша Віктор Степанович, не надано інформацію про посвідчення та, відповідно, копію /сканкопію документа за результатами протоколу про перевірку знань № 81-0323ВЕЕН-24 від 02.04.2024; 2.2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ ІІІ частина 1 Тендерної документації; Додаток 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», п.1.3. 2.3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виконати умови тендерної документації та надати Довідку, що відповідатиме вимогам тендерної документації та копії/сканкопії документів для підтвердження інформації по заявленим працівникам. 3.1) Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до вимог п.1.3. Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати довідку за формою 1, в графі 6 якої повинно бути зазначено інформацію про документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуг (протокол перевірки знань та посвідчення) по всій заявленій кількості працівників та відповідно до всіх видів та обсягів послуг відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. Всупереч цій вимогі, учасник надав не повну інформацію по заявленим спеціалістам щодо вимог спеціального законодавста та, відповідно, не надав копії/сканкопії підтвердних документів, що підтверджують наявність дозвільних документів для допуску до роботи по відповідним категоріям спеціалістів, обов’язковість яких було передбачено Додатком 2 до тендерної документації замовника, а саме: - Гризлюк Олександр Борисович, слюсар-сантехнік (оператор теплового пункту), не підтверджено наявність дозвільних документів відповідно до вимог Правил охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок (НПАОП 0.00-1.69-13); - Таряник Роман Анатолійович, оперативна бригада для локалізації аварійних ситуацій, не підтверджено наявність дозвільних документів відповідно до вимог Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж; - Кваша Віктор Степанович, оперативна бригада для локалізації аварійних ситуацій, не підтверджено наявність дозвільних документів відповідно до вимог Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж; 3.2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ ІІІ частина 1 Тендерної документації; Додаток 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», п.1.3. 3.3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виконати умови тендерної документації та надати Довідку, що відповідатиме вимогам тендерної документації та копії/сканкопії документів для підтвердження інформації по заявленим працівникам.

Документи

17 лютого 2025 09:52
Електронний підпис
17 лютого 2025 09:52
Електронний підпис
17 лютого 2025 09:51
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1.1) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасника надана «Довідка із зведеною інформацією щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»» (вих. №03/02 від 07.02.2025), в якій зазначені посади спеціалістів, що не відповідають назві посад, що вказані в наказах про прийняття на роботу, долучених учасником до складу тендерної пропозиції, а саме: - Аркуша Микола Юрійович, в довідці зазначено «Робітник з комплексного обслуговування», в наказі № 50-ПР від 19.04.2024 «Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків»; - Марєєв Руслан Олександрович, в довідці зазначено «Електрик (оперативна бригада для локалізації аварійних ситуацій), в наказі № 22-ПР від 17.02.2023 «Електрик». Зазначені недоліки не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, опис яких вказано в п.1 Розділу ІІІ тендерної документації 1.2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ ІІІ частина 1 Тендерної документації; Додаток 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», п.1.3. 1.3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виконати умови тендерної документації та надати Довідку, що відповідатиме вимогам тендерної документації. 2.1) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасник надав копії/сканкопії документів, що підтверджують наявність правовідносин учасника з ВСІМА працівниками (документи, що підтверджують інформацію стовпчика 5 форми 1). При цьому наказ № 86-ПР від 31.10.2024 року про прийняття на роботу Шеремета Ігоря Ярославовича не містить назву посади, на яку його було прийнято. 2.2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ ІІІ частина 1 Тендерної документації; Додаток 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», п.1.3. 2.3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виконати умови тендерної документації та надати копію/сканкопію документу для підтвердження інформації по заявленому працівнику. 3.1) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасника надана «Довідка із зведеною інформацією щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»» (вих. №03/02 від 07.02.2025), в якій зазначені окремі назви посад спеціалістів (графа 3), що не відповідають назві посад заявлених замовником (Додаток 2 до тендерної документації). Так, учасник у довідці зазначив назву посади «Менеджер (адміністратор)» тоді як замовником зазначено «Менеджер (адміністратор об’єкту)» (м.Київ, вул. М.Коцюбинського, 7); учасник зазначив «Прибиральник службових приміщень», замовник зазначив «Прибиральник приміщень» (м.Дніпро); учасник зазначив «Прибиральник прибудинкової території», замовник зазначив «Прибиральник територій» (м. Львів, м. Одеса); учасник зазначив «Слюсар-сантехнік», замовник зазначив «Слюсар-сантехнік (оператор теплового пункту)» (м. Вінниця, м. Київ, вул. В.Гетьмана). Зазначені недоліки не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, опис яких вказано в п.1 Розділу ІІІ тендерної документації 3.2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ ІІІ частина 1 Тендерної документації; Додаток 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», п.1.3. 3.3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виконати умови тендерної документації та надати Довідку, що відповідатиме вимогам тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2025 17:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
18 489 999,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2025 17:48
Договір № 97 від 27.02.2025.pdf укладений
27 лютого 2025 17:48