Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати
Очікувана вартість
19 022 300,00 UAH
UA-2025-01-31-013212-a ● 53be665babac4df488b0d8a65431d439
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Рахункова палата |
Код ЄДРПОУ: | 00013540 |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , м. Київ обл., вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7 |
Контактна особа: |
Шпаченко Тетяна Василівна 380442987506 Shpachenko_TV@rp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2025 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2025 15:33 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2025 15:33 |
Очікувана вартість: | 19 022 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 190 223,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Вартість Послуги оплачується Замовником протягом 5 банківських днів після надання Виконавцем фактичних послуг щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданої Послуги. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки за надану Послугу здійснюються протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня отримання Замовником бюджетних асигнувань на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2025 10:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2025 09:59 |
перелік змін, що вноситься до ТД.docx | |
05 лютого 2025 09:59 |
ТД (зі змінами).docx | |
31 січня 2025 16:36 |
ТД.docx | |
31 січня 2025 16:36 |
Додаток 3 проєкт договору.doc |
05 лютого 2025 10:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 лютого 2025 09:59 |
перелік змін, що вноситься до ТД.docx
|
|||
05 лютого 2025 09:59 |
ТД (зі змінами).docx
|
|||
31 січня 2025 16:36 |
ТД.docx
|
|||
31 січня 2025 16:36 |
Додаток 3 проєкт договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо штатних працівників
Дата подання: 04 лютого 2025 14:24
Дата відповіді: 05 лютого 2025 09:39
Добрий день, відповідно до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з всіма відповідними працівниками (документи, що підтверджують інформацію стовпчика 4 форми 1).
В стовпчику 4 форми 1 можна надати інформацію тільки про штатних працівників. Також, в стовпчику 5 форми 1 необхідно заповнити інформацію щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом), а це також стосується штатних працівників.
Зазначеною формою та тендерною документацією не передбачена можливість залучення працівників за цивільно-правовими договорами, що є дискримінацією.
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації передбачити можливість надавати інформацію про працівників, які працюють за цивільно-правовими договорами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення. Замовником було внесено зміни до тендерної документації
Щодо зведеного кошторису витрат
Дата подання: 04 лютого 2025 14:29
Дата відповіді: 05 лютого 2025 09:41
Добрий день, в складі тендерної пропозиції необхідно надати зведений кошторис витрат орієнтовна форма якого наведена в тендерній документації. Однак, в шапці форми зведеного кошторису витрат відсутня інформація про статті витрат, які має заповнити учасник. В тендерній документації міститься примітка *Статті витрат кошторису (мінімальна кількість статтей витрат визначених у кошторисі у складі тендерної пропозиції - відповідно до умов проєкту договору (переліку додатків до договору ) та інших умов тендерної документації).
Відповідно до пункту 3 частини 2 статі 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має зазначити в тендерній документації інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Зведений кошторис витрат віднесений до інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, однак інформація про статті витрат відсутня, що є порушенням вищезазначеної норми, а також ускладнює для учасника можливість складання точного вичерпного розрахунку для потреб замовника.
Враховуючи вищевикладене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та в шапці форми зведеного кошторису витрат зазначити вичерпний перелік статей витрат, які має розрахувати учасник.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, Замовником на виконання п.3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в Додатку 2 до тендерної документації розмістив ПОВНУ інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Крім того, в Додатку 2 розміщено орієнтовну ФОРМУ зведеного кошторису, який надається на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Головне, на що звертає вимогу замовник, надаючи орієнтовну форму, що витрати потрібно структурувати окремо по центральному офісу та по кожному територіальному управлінню Рахункової палати, окремо по кожному місяцю. Головне, щоб було виконано умови п.4.4. Додатку 1 до Тендерної документації в частині розміщення в зведеному кошторисі всієї інформації відповідно до вимоги п.4.4. Додатку 1 до Тендерної документації.
Щодо надання переліку та розрахунку вартості спецодягу
Дата подання: 04 лютого 2025 14:32
Дата відповіді: 05 лютого 2025 09:44
Шановний замовник, відповідно до вимог тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати перелік та розрахунок (у тому числі по об’єктам) вартості спецодягу працівників, задіяних у наданні послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати, розташованих за адресами:
м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7;
м. Київ, вул. В. Гетьмана, 8/26;
м. Дніпро, 93-ї Холодноярської бригади,1;
м. Львів, вул. Лінкольна, 2;
м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 6/1;
м. Харків, вул. Шевченка, 137-Б;
м. Вінниця, вул. Скалецького, 13;
м. Вінниця, вул. Пирогова, 45;
м. Ужгород, сквер Лаборця,1,
відповідно до вимог законодавства та умов тендерної документації.
Однак, в супереч вимог статі 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не містить необхідної інформації для надання розрахунку вартості спецодягу працівників. А саме, Замовник має надати інформацію в тендерній документації про перелік спецодягу для працівників кожної професії та строк амортизації, щоб всі учасники були в рівних умовах та могли надати коректний розрахунок.
З огляду на викладене, просимо зазначити в тендерній документації чіткий перелік спецодягу (його елементи) для кожної категорії працівників, а також вказати строк амортизації спецодягу (його елементів) для можливості складання точного вичерпного розрахунку для потреб замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Найменування спецодягу, спецвзуття та інших засобів індивідуального захисту, строк носіння (місяці) повинен відповідати законодавству України з зазначеного питання. Всі учасники знаходяться в рівних умовах, проводячі розрахунки відповідно до вимог законодавства.
Щодо арифметичних помилок
Дата подання: 04 лютого 2025 14:36
Дата відповіді: 05 лютого 2025 09:45
Добрий день, згідно вимог тендерної документації цінова пропозиція не може містити арифметичних помилок, зокрема не допускається розходжень між ціною одиниці та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість або інших арифметичних дій.
Хоча після аукціону може скластись ситуація, що не можливо буде привести копійка в копійку розрахунки в кошторисі до кінцевої ціни пропозиції арифметично, що також може стати підставою для відхилення.
Просимо Вас прибрати таку категоричну вимогу з тендерної документації щодо недопущення арифметичних помилок.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Просимо уважно вивчати умови тендерної документації. Цінова пропозиція не може містити арифметичних помилок, зокрема не допускається розходжень між ціною одиниці та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість або інших арифметичних дій. Цінова пропозиція надається учасниками в складі тендерної пропозиції ДО проведення аукціону. За результатами аукціону, (виключно!!!), лише ПЕРЕМОЖЕЦЬ надає розрахунок цінової пропозиції з урахуванням результатів аукціону. В разі, якщо станеться ситуація, що розрахунки в кошторисі не відповідають ціновій пропозиції за результатами аукціону, Переможець зможе скористатися нормою Особливостей та п.4. Розділу VI Тендерної документації, а саме «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
• перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі».
• перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-01-31-013212-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "І Н В А Й Т", Код ЄДРПОУ:37701437
Дата подання: 18 лютого 2025 16:23
Щодо відхилення
Добрий день, відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, оскільки в тендерній документації не було інструкції по розрахунку, і відповідь на питання стосовно розрахунку Вами надана, що учасник самостійно визначає статті витрат в зведеному кошторисі.
Аналізуючи причини відхилення нашої тендерної пропозиції ми детально зробили аналіз на відповідність розрахунку Учасника ПП «КЛІНІНГ ПРО», який значно вище за ціною та виявили, що він не враховує всі послуги технічного завдання та не відповідає вимогам технічної специфікації. Відповідно до п. 4.4. Додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати зведений кошторис витрат (помісячний та у тому числі по об’єктам центрального офісу та територіальним управлінням) по наданню послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати, розташованих за адресами:
м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7;
м. Київ, вул. В. Гетьмана, 8/26;
м. Дніпро, вул. 93-ї Холодноярської бригади,1;
м. Львів, вул. Лінкольна, 2;
м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 6/1;
м. Харків, вул. Шевченка, 137-Б;
м. Вінниця, вул. Скалецького, 13;
м. Вінниця, вул. Пирогова, 45;
м. Ужгород, сквер Лаборця, 1,
із визначенням всіх статей витрат по кожному об’єкту відповідно до вимог законодавства та умов тендерної документації (при складанні кошторису учаснику необхідно враховувати вимоги нормативних та регламентуючих документів чинного законодавства та умови тендерної документації, вимог замовника щодо мінімальної кількості та переліку працівників для надання послуг в обсязі, визначеному тендерною документацією та інших вимог. У складі загального кошторису обов’язково визначаються витрати по кожному об’єкту окремо, відповідно до вимог замовника до предмету закупівлі, визначених у тендерній документації.
1. В зведеному кошторисі витрат ПП «Клінінг-Про» ВІДСУТНІ витрати на Оперативну бригаду для виконання висотно-верхолазних робіт на покрівлях будинків в кількості не менше 2-х додатково до розрахункової кількості спеціалістів та Оперативну бригаду для локалізації аварійних ситуацій в кількості менше 3-х додатково до розрахункової кількості спеціалістів, хоча в Додатку 2 до Тендерної документації (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) до мінімальної кількості та переліку працівників для надання послуг передбачено не менше 2-х спеціалістів Оперативної бригади для виконання висотно-верхолазних робіт на покрівлях будинків та 3-х спеціалістів Оперативної бригади для локалізації аварійних ситуацій.
Таким чином, розрахунок не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, та змінює предмет закупівлі, оскільки учасник не врахував дану послугу і, відповідно, не може її надати виходячи з його розрахунків статей витрат.
2. В розрахунку вартості технічного обслуговування та поточного ремонту автоматичних систем шлагбаума та воріт ПП «Клінінг-Про» відсутня ціна поточного ремонту воріт та шлагбауму. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації поточний ремонт воріт та шлагбауму виконується за необхідністю, на протязі дії договору. Оскільки, ПП «Клінінг-Про» не передбачив ці кошти в розрахунку (відсутнє цифрове значення в графі статті тобто 0) вартості технічного обслуговування та поточного ремонту автоматичних систем шлагбаума та воріт та в зведеному кошторисі витрат, то і виконати ці роботи він не зможе.
Таким чином, розрахунок не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі та змінює предмет закупівлі, оскільки учасник не врахував дану послугу і відповідно не може її надати виходячи з його розрахунків статей витрат.
3. В розрахунку вартості технічного обслуговування ліфтів ПП «Клінінг-Про» відсутня ціна поточного ремонту ліфта Пасажирського ОТІС GF0892VO за адресою м. Київ, вул. В. Гетьмана, 8/26, що не відповідає Додатку 2 до Тендерної документації. В Додатку 2 до Тендерної документації встановлено, що учасник здійснює поточний ремонт – за необхідності, на протязі дії договору. Оскільки, ПП «Клінінг-Про» не передбачив ці кошти в розрахунку вартості технічного обслуговування ліфтів та в зведеному кошторисі витрат, то і виконати ці роботи він не зможе у разі виникнення такої необхідності.
Таким чином, розрахунок не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі та змінює предмет закупівлі, оскільки учасник не врахував дану послугу і відповідно не може її надати виходячи з його розрахунків статей витрат.
4. В розрахунку вартості спецодягу ПП «Клінінг-Про» за адресою м. Київ, вул. М. Коцюбинського, 7 вказано 14 костюмів робочих, хоча за зазначеною адресою має працювати 13 спеціалістів, для яких передбачений спеціальний одяг згідно з наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України № 1389 від 10.12.2012 року.
Крім того, в розрахунку вартості спецодягу ПП «Клінінг-Про» по об’єктам не відповідає кількості робочих професій та двірників кількості курток утеплених.
Таким чином, розрахунок не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Аналізуючи причини відхилення нашої тендерної пропозиції ми детально зробили аналіз на відповідність розрахунку Учасника ПП «КЛІНІНГ ПРО», який значно вище за ціною та виявили, що він не враховує всі послуги технічного завдання та не відповідає вимогам технічної специфікації. Відповідно до п. 4.4. Додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати зведений кошторис витрат (помісячний та у тому числі по об’єктам центрального офісу та територіальним управлінням) по наданню послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати, розташованих за адресами:
м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7;
м. Київ, вул. В. Гетьмана, 8/26;
м. Дніпро, вул. 93-ї Холодноярської бригади,1;
м. Львів, вул. Лінкольна, 2;
м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 6/1;
м. Харків, вул. Шевченка, 137-Б;
м. Вінниця, вул. Скалецького, 13;
м. Вінниця, вул. Пирогова, 45;
м. Ужгород, сквер Лаборця, 1,
із визначенням всіх статей витрат по кожному об’єкту відповідно до вимог законодавства та умов тендерної документації (при складанні кошторису учаснику необхідно враховувати вимоги нормативних та регламентуючих документів чинного законодавства та умови тендерної документації, вимог замовника щодо мінімальної кількості та переліку працівників для надання послуг в обсязі, визначеному тендерною документацією та інших вимог. У складі загального кошторису обов’язково визначаються витрати по кожному об’єкту окремо, відповідно до вимог замовника до предмету закупівлі, визначених у тендерній документації.
1. В зведеному кошторисі витрат ПП «Клінінг-Про» ВІДСУТНІ витрати на Оперативну бригаду для виконання висотно-верхолазних робіт на покрівлях будинків в кількості не менше 2-х додатково до розрахункової кількості спеціалістів та Оперативну бригаду для локалізації аварійних ситуацій в кількості менше 3-х додатково до розрахункової кількості спеціалістів, хоча в Додатку 2 до Тендерної документації (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) до мінімальної кількості та переліку працівників для надання послуг передбачено не менше 2-х спеціалістів Оперативної бригади для виконання висотно-верхолазних робіт на покрівлях будинків та 3-х спеціалістів Оперативної бригади для локалізації аварійних ситуацій.
Таким чином, розрахунок не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, та змінює предмет закупівлі, оскільки учасник не врахував дану послугу і, відповідно, не може її надати виходячи з його розрахунків статей витрат.
2. В розрахунку вартості технічного обслуговування та поточного ремонту автоматичних систем шлагбаума та воріт ПП «Клінінг-Про» відсутня ціна поточного ремонту воріт та шлагбауму. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації поточний ремонт воріт та шлагбауму виконується за необхідністю, на протязі дії договору. Оскільки, ПП «Клінінг-Про» не передбачив ці кошти в розрахунку (відсутнє цифрове значення в графі статті тобто 0) вартості технічного обслуговування та поточного ремонту автоматичних систем шлагбаума та воріт та в зведеному кошторисі витрат, то і виконати ці роботи він не зможе.
Таким чином, розрахунок не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі та змінює предмет закупівлі, оскільки учасник не врахував дану послугу і відповідно не може її надати виходячи з його розрахунків статей витрат.
3. В розрахунку вартості технічного обслуговування ліфтів ПП «Клінінг-Про» відсутня ціна поточного ремонту ліфта Пасажирського ОТІС GF0892VO за адресою м. Київ, вул. В. Гетьмана, 8/26, що не відповідає Додатку 2 до Тендерної документації. В Додатку 2 до Тендерної документації встановлено, що учасник здійснює поточний ремонт – за необхідності, на протязі дії договору. Оскільки, ПП «Клінінг-Про» не передбачив ці кошти в розрахунку вартості технічного обслуговування ліфтів та в зведеному кошторисі витрат, то і виконати ці роботи він не зможе у разі виникнення такої необхідності.
Таким чином, розрахунок не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі та змінює предмет закупівлі, оскільки учасник не врахував дану послугу і відповідно не може її надати виходячи з його розрахунків статей витрат.
4. В розрахунку вартості спецодягу ПП «Клінінг-Про» за адресою м. Київ, вул. М. Коцюбинського, 7 вказано 14 костюмів робочих, хоча за зазначеною адресою має працювати 13 спеціалістів, для яких передбачений спеціальний одяг згідно з наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України № 1389 від 10.12.2012 року.
Крім того, в розрахунку вартості спецодягу ПП «Клінінг-Про» по об’єктам не відповідає кількості робочих професій та двірників кількості курток утеплених.
Таким чином, розрахунок не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 лютого 2025 19:12
Шановний Учасник.
Відповідно до пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Вимога ТОВ «ІНВАЙТ», яка зареєстрована за ідентифікатором UA-2025-01-31-013212-a.b1 не відповідає умовам п.46 Особливостей, оскільки Вимога ТОВ «ІНВАЙТ» не містить запиту на додаткову інформацію про причини невідповідності саме ЙОГО пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Відповідно, керуючись нармами Особливостей, замовник НЕ зобов’язаний надавати йому відповідь.
Поряд з тим, розглянувши оприлюднену Вимогу, Замовник прийняв рішення надати додаткову інформацію щодо поставлених у Вимогі питань.
1. У тендерній документації Замовника (Додаток 1 до тендерної документації), а саме в п.4.4. Додатку 1 до тендерної документації відсутня вимога щодо включення в зведений кошторис витрат окремо розрахованих видатків по витратам на Оперативну бригаду для виконання висотно-верхолазних робіт на покрівлях будинків в кількості не менше 2-х додатково до розрахункової кількості спеціалістів та Оперативну бригаду для локалізації аварійних ситуацій в кількості менше 3-х додатково до розрахункової кількості спеціалістів. Обов'язковою вимогою є визначенням всіх статей витрат по кожному ОБ’ЄКТУ відповідно до вимог законодавства та умов тендерної документації (при складанні кошторису учаснику необхідно враховувати вимоги нормативних та регламентуючих документів чинного законодавства та умови тендерної документації, вимог замовника щодо мінімальної кількості та переліку працівників для надання послуг в обсязі, визначеному тендерною документацією та інших вимог). В тендерній пропозиції другого учасника, ПП «Клінінг-Про», аналіз якої Вами було проведено та надається оцінка на відповідність її тендерним вимогам, відсутні окремо включені витрати на заробітну плату для спеціалістів оперативних бригад для висотно-верхолазних робіт та для локалізації аварійних ситуацій, зауваження щодо яких було надано вашому підприємству в частині невідповідності тендерній документації. При цьому, до зведеного кошторису витрат по об’єкту «Центральний офіс (м.Київ, вул. М.Коцюбинського, 7) включено «Адміністративні витрати», і які, відповідно до нормативних документів з питань бухгалтерського обліку, можуть включатися до повної собівартості послуг. Оскільки, відповідно до вимог тендерної документації замовника, послуги оперативних бригад носять разовий характер, та надаються за потреби, оплату цих викликів ПП «Клінінг-Про» в частині виплати зарплати спеціалістам, може здійснювати за рахунок запланованих адміністративних витрат. Що ці бригади в наявності та відповідні послуги будуть надаватися, підтверджується іншими документами, наданими у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Клінінг-ПРО», а саме: «Довідкою із зведеною інформацією щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (вих. № 03/02 від 07.02.2025, з урахуванням виправлень вих. № 01/02 від 18.02.2025), наявністю дозвільних документів на працівників цих оперативних бригад, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуг та наказами про прийняття на роботу спеціалістів, які входять до складу оперативних бригад.
Таким чином, розрахунок учасника ПП «Клінінг-Про» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, не змінює предмет закупівлі, і, відповідно, може її надати виходячи з його розрахунків статей витрат.
2. В тендерній пропозиції учасника закупівлі, ПП «Клінінг-Про», наявний «Розрахунок вартості технічного обслуговування та поточного ремонту автоматичних систем шлагбаума та воріт» (доданий у складі тендерної пропозиції у файлі «4.Зведений кошторис та розрахунки.pdf», ст. 22). Відповідно до розрахунку, учасник сформував витрати на технічне обслуговування та заміну елементів живлення в пультах відкриття воріт відповідно до вимог тендерної документації замовника та переліку обов’язкових послуг щодо технічного обслуговування, вказаних в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації). Відповідно до вимог замовника, послуги надаються два рази на період дії договору (травень-червень, жовтень-листопад). Учасник, відповідно у вказані періоди включив ці витрати в зведений кошторис. Відповідно до вимог тендерної документації, поточний ремонт надається за необхідності. Таким чином, спрогнозувати настання поточного ремонту та його вартість неможливо, а отже витрати на його проведення учасник може здійснювати за рахунок «Адміністративних витрат».
Таким чином, розрахунок учасника ПП «Клінінг-Про» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, не змінює предмет закупівлі, і, відповідно, може його надати виходячи з його розрахунків статей витрат.
3. В тендерній пропозиції учасника закупівлі, ПП «Клінінг-Про», наявний «Розрахунок вартості надання послуг з технічного обслуговування ліфтів адміністративних будинків на вул. М.Коцюбинського, 7, на вул. В.Гетьмана, 8/26» (доданий у складі тендерної пропозиції у файлі «4.Зведений кошторис та розрахунки.pdf», ст. 31). Відповідно до розрахунку, учасник сформував витрати на технічне обслуговування, яке проводиться щомісячно на ліфтах за адресами м. Київ, вул. М Коцюбинського, 7 (в сумі 12400,00) та м. Київ, вул. В. Гетьмана, 8/26 (в сумі 4700,00грн) та включив їх у зведений кошторис. Відповідно до умов тендерної документації замовника, заміна частин обладнання, з переліком необхідного обладнання, проводиться лише на ліфтах за адресою м. Київ, вул. М Коцюбинського, 7 у визначений період (липень-серпень). Учасник, ПП «Клінінг-Про» сформував ці витрати в сумі 26150,00грн та включив їх до зведеного кошторису у визначений термін (липень) по вказаному об’єкту, що відповідає умовам тендерної документації замовника. Поточний ремонт проводиться за необхідності, на протязі дії договору Таким чином, спрогнозувати настання поточного ремонту та його вартість неможливо, а отже витрати на його проведення учасник може здійснювати за рахунок «Адміністративних витрат».
Таким чином, розрахунок учасника ПП «Клінінг-Про» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, не змінює предмет закупівлі, і, відповідно, може його надати виходячи з його розрахунків статей витрат.
4. Відповідно до наказу Міністерства надзвичайних ситуацій України № 1389 від 10.12.2012 року, яким затверджено норми безоплатної видачі спеціального одягу, робочий костюм (в розрахунку учасника 14 шт) видається менеджеру з питань обслуговування (відповідно до наказу прирівнюємо до начальника виробничого відділу (№ з\п 158), робітнику з комплексного обслуговування (№ з/п 98), двом столярам (№ з/п 182), п’яти слюсарям-сантехнікам (№ з/п 101), п’яти електромонтерам (№ з/п 161); куртки-утеплені (в розрахунку учасника 13 шт) видається робітнику з комплексного обслуговування (№ з/п 98), двом прибиральникам прибудинкових територій (№ з\п 99), п’яти слюсарям-сантехнікам (№ з/п 101), п’яти електромонтерам (№ з/п 161) відповідно до обов’язків до цих посад, перелічених в графі «Мінімальний перелік та обсяг послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу Рахункової палати» відповідно до таблиці «Перелік, обсяг та графік надання послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати. Орієнтовний перелік та мінімальна кількість працівників виконавця на об’єктах Рахункової палати» додатку 2 до тендерної документації.
Таким чином, розрахунок учасника ПП «Клінінг-Про» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі та не змінює предмет закупівлі.
Відповідно до пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Вимога ТОВ «ІНВАЙТ», яка зареєстрована за ідентифікатором UA-2025-01-31-013212-a.b1 не відповідає умовам п.46 Особливостей, оскільки Вимога ТОВ «ІНВАЙТ» не містить запиту на додаткову інформацію про причини невідповідності саме ЙОГО пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Відповідно, керуючись нармами Особливостей, замовник НЕ зобов’язаний надавати йому відповідь.
Поряд з тим, розглянувши оприлюднену Вимогу, Замовник прийняв рішення надати додаткову інформацію щодо поставлених у Вимогі питань.
1. У тендерній документації Замовника (Додаток 1 до тендерної документації), а саме в п.4.4. Додатку 1 до тендерної документації відсутня вимога щодо включення в зведений кошторис витрат окремо розрахованих видатків по витратам на Оперативну бригаду для виконання висотно-верхолазних робіт на покрівлях будинків в кількості не менше 2-х додатково до розрахункової кількості спеціалістів та Оперативну бригаду для локалізації аварійних ситуацій в кількості менше 3-х додатково до розрахункової кількості спеціалістів. Обов'язковою вимогою є визначенням всіх статей витрат по кожному ОБ’ЄКТУ відповідно до вимог законодавства та умов тендерної документації (при складанні кошторису учаснику необхідно враховувати вимоги нормативних та регламентуючих документів чинного законодавства та умови тендерної документації, вимог замовника щодо мінімальної кількості та переліку працівників для надання послуг в обсязі, визначеному тендерною документацією та інших вимог). В тендерній пропозиції другого учасника, ПП «Клінінг-Про», аналіз якої Вами було проведено та надається оцінка на відповідність її тендерним вимогам, відсутні окремо включені витрати на заробітну плату для спеціалістів оперативних бригад для висотно-верхолазних робіт та для локалізації аварійних ситуацій, зауваження щодо яких було надано вашому підприємству в частині невідповідності тендерній документації. При цьому, до зведеного кошторису витрат по об’єкту «Центральний офіс (м.Київ, вул. М.Коцюбинського, 7) включено «Адміністративні витрати», і які, відповідно до нормативних документів з питань бухгалтерського обліку, можуть включатися до повної собівартості послуг. Оскільки, відповідно до вимог тендерної документації замовника, послуги оперативних бригад носять разовий характер, та надаються за потреби, оплату цих викликів ПП «Клінінг-Про» в частині виплати зарплати спеціалістам, може здійснювати за рахунок запланованих адміністративних витрат. Що ці бригади в наявності та відповідні послуги будуть надаватися, підтверджується іншими документами, наданими у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Клінінг-ПРО», а саме: «Довідкою із зведеною інформацією щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (вих. № 03/02 від 07.02.2025, з урахуванням виправлень вих. № 01/02 від 18.02.2025), наявністю дозвільних документів на працівників цих оперативних бригад, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуг та наказами про прийняття на роботу спеціалістів, які входять до складу оперативних бригад.
Таким чином, розрахунок учасника ПП «Клінінг-Про» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, не змінює предмет закупівлі, і, відповідно, може її надати виходячи з його розрахунків статей витрат.
2. В тендерній пропозиції учасника закупівлі, ПП «Клінінг-Про», наявний «Розрахунок вартості технічного обслуговування та поточного ремонту автоматичних систем шлагбаума та воріт» (доданий у складі тендерної пропозиції у файлі «4.Зведений кошторис та розрахунки.pdf», ст. 22). Відповідно до розрахунку, учасник сформував витрати на технічне обслуговування та заміну елементів живлення в пультах відкриття воріт відповідно до вимог тендерної документації замовника та переліку обов’язкових послуг щодо технічного обслуговування, вказаних в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації). Відповідно до вимог замовника, послуги надаються два рази на період дії договору (травень-червень, жовтень-листопад). Учасник, відповідно у вказані періоди включив ці витрати в зведений кошторис. Відповідно до вимог тендерної документації, поточний ремонт надається за необхідності. Таким чином, спрогнозувати настання поточного ремонту та його вартість неможливо, а отже витрати на його проведення учасник може здійснювати за рахунок «Адміністративних витрат».
Таким чином, розрахунок учасника ПП «Клінінг-Про» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, не змінює предмет закупівлі, і, відповідно, може його надати виходячи з його розрахунків статей витрат.
3. В тендерній пропозиції учасника закупівлі, ПП «Клінінг-Про», наявний «Розрахунок вартості надання послуг з технічного обслуговування ліфтів адміністративних будинків на вул. М.Коцюбинського, 7, на вул. В.Гетьмана, 8/26» (доданий у складі тендерної пропозиції у файлі «4.Зведений кошторис та розрахунки.pdf», ст. 31). Відповідно до розрахунку, учасник сформував витрати на технічне обслуговування, яке проводиться щомісячно на ліфтах за адресами м. Київ, вул. М Коцюбинського, 7 (в сумі 12400,00) та м. Київ, вул. В. Гетьмана, 8/26 (в сумі 4700,00грн) та включив їх у зведений кошторис. Відповідно до умов тендерної документації замовника, заміна частин обладнання, з переліком необхідного обладнання, проводиться лише на ліфтах за адресою м. Київ, вул. М Коцюбинського, 7 у визначений період (липень-серпень). Учасник, ПП «Клінінг-Про» сформував ці витрати в сумі 26150,00грн та включив їх до зведеного кошторису у визначений термін (липень) по вказаному об’єкту, що відповідає умовам тендерної документації замовника. Поточний ремонт проводиться за необхідності, на протязі дії договору Таким чином, спрогнозувати настання поточного ремонту та його вартість неможливо, а отже витрати на його проведення учасник може здійснювати за рахунок «Адміністративних витрат».
Таким чином, розрахунок учасника ПП «Клінінг-Про» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, не змінює предмет закупівлі, і, відповідно, може його надати виходячи з його розрахунків статей витрат.
4. Відповідно до наказу Міністерства надзвичайних ситуацій України № 1389 від 10.12.2012 року, яким затверджено норми безоплатної видачі спеціального одягу, робочий костюм (в розрахунку учасника 14 шт) видається менеджеру з питань обслуговування (відповідно до наказу прирівнюємо до начальника виробничого відділу (№ з\п 158), робітнику з комплексного обслуговування (№ з/п 98), двом столярам (№ з/п 182), п’яти слюсарям-сантехнікам (№ з/п 101), п’яти електромонтерам (№ з/п 161); куртки-утеплені (в розрахунку учасника 13 шт) видається робітнику з комплексного обслуговування (№ з/п 98), двом прибиральникам прибудинкових територій (№ з\п 99), п’яти слюсарям-сантехнікам (№ з/п 101), п’яти електромонтерам (№ з/п 161) відповідно до обов’язків до цих посад, перелічених в графі «Мінімальний перелік та обсяг послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу Рахункової палати» відповідно до таблиці «Перелік, обсяг та графік надання послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати. Орієнтовний перелік та мінімальна кількість працівників виконавця на об’єктах Рахункової палати» додатку 2 до тендерної документації.
Таким чином, розрахунок учасника ПП «Клінінг-Про» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі та не змінює предмет закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2025 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "І Н В А Й Т" |
15 797 567,37
UAH з ПДВ
|
15 797 567,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
18 489 999,96
UAH з ПДВ
|
18 489 999,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "І Н В А Й Т" #37701437 |
Відхилено |
15 797 567,37
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2025 09:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 лютого 2025 11:54
|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Переможець |
18 489 999,96
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2025 17:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 лютого 2025 09:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2025 17:48
|
Договір № 97 від 27.02.2025.pdf | укладений |
27 лютого 2025 17:48
|