Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
3 820 000,00 UAH
UA-2025-01-31-012774-a ● 3fc81ab0831548a59f6e5d061a50e784
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський інститут Національної гвардії України |
Код ЄДРПОУ: | 44633214 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Ярослав Сябрук +380637094513 syabruk1233@gmail.com |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2025 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2025 08:00 |
Очікувана вартість: | 3 820 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення пропозиції: - 1 (один) відсоток від суми очікуваної вартості: 38 200,00 грн (Тридцять вісім тисяч двісті грн 00 коп.) Строк дії забезпечення пропозиції: 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб сайту інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: - дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Отримувач: Київський інститут Національної гвардії України код ЄДРПОУ: 44633214 р/р UA 038201720355119003000189382 Банк ДКСУ України, м. Київ МФО 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 38200 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт (улаштування) тротуарної плитки навколо будівлі «***»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 березня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані Послуги здійснюються після факту їх надання належним чином, на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт (за примірною формою КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за примірною формою КБ-3) та отримання Замовником усієї необхідної виконавчої документації про виконання Договору, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, з відстрочкою платежів до 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2025 16:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2025 16:11 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx | |
31 січня 2025 16:11 |
Додаток 4 - Проект договору про закупівлю.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
інформація міститься у відкритому реєстрі
Дата подання: 04 лютого 2025 22:31
Дата відповіді: 05 лютого 2025 22:27
шановний замовник! з якої підстави ви вимагаєте від учасників надання Інформаційної довідки з єдиного реєстру боржників (https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors) якщо така інформація знаходиться у відкритому реєстрі? Повідомляємо, що відповідно до чинного законодавства замовник не має права вимагати від учасників інформацію і документи, якщо вони знаходяться у відкритих реєстрах. Вимагаємо внести зміни та вилучити незаконні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що у 16.6. до Оголошення зазначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь документ із вказаних в оголошенні, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів.
Отже, згідно вище наведеного, Ви вправі не надавати Інформаційну довідку з єдиного реєстру боржників, (що не може бути підставою для відхилення пропозиції), а інформація буде отримана нами з відкритих реєстрів. В даному питанні не бачимо вагомих причин для внесення змін.
Дякуємо за звернення!
Отже, згідно вище наведеного, Ви вправі не надавати Інформаційну довідку з єдиного реєстру боржників, (що не може бути підставою для відхилення пропозиції), а інформація буде отримана нами з відкритих реєстрів. В даному питанні не бачимо вагомих причин для внесення змін.
Дякуємо за звернення!
неправомірна вимога щодо надання документів щодо перевірки знань з техніки безпеки та охорони праці від робітників
Дата подання: 04 лютого 2025 22:40
Дата відповіді: 05 лютого 2025 22:37
шановний замовник! умова Оголошення : "Робітники повинні мати дійсні на період виконання робіт посвідчення по перевірці знань з техніки безпеки та охорони праці та витяг з протоколу засідання кваліфікаційної комісії, які підтверджують знання (надати копії посвідчень та протоколів):
• Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання (НПАОП 0.00-1.80-18);
• Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);
• Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07);
• Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (НПАОП 0.00-1.75-15);
• ДБН А.3.2-2-2009 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення (НПАОП 45.2-7.02-12)." є незаконною та необгрунтованою, оскільки не відповідає чинному законодавству з охорони праці. Наприклад, у разі якщо робітник виконує земляні роботи, що передбачені предметом закупівлі "Поточний ремонт (улаштування) тротуарної плитки навколо будівлі ", для нього не передбачено проходження навчання правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07); Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання (НПАОП 0.00-1.80-18); тощо, що не стосується безпосердньо виконуваної ним роботи. Вимагаємо внести зміни в Оголошення відповідно до предмету закупівлі, в якій більша частина робіт - це земляні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за звернення , та інформуємо що в Оголошенні вказаний загальний перелік вимог до всіх робітників, які безпосередньо будуть чи можуть бути залучені до виконання робіт та повинні мати необхідні знання з техніки безпеки та охорони праці, оскільки виконуються вантажно-розвантажувальні роботи, залучаються підіймальні та інші пристрої для роботи, інструменти якими виконують певні види робіт перебувають під напругою, встановлююся огородження чи інші захисні конструкції для безпеки працівників та робітників.
Всі вимоги зазначені в Наказі від 19.12.2013 № 966 Про затвердження Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, Наказі від 19.01.2018 № 62 Про затвердження Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв, Наказі від 27.03.2007 № 62 Про затвердження Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, тощо.
У довідці ви вправі зазначити саме тих спеціалістів яких безпосередньо плануєте залучати до виконання певного виду робіт з відповідними знаннями по кожному працівнику.
Або, згідно п 16.6. до Оголошення документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь документ із вказаних в оголошенні, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів.
Отже, згідно вище наведеного, в даному питанні не бачимо вагомих причин для внесення змін.
Дякуємо за звернення!
Всі вимоги зазначені в Наказі від 19.12.2013 № 966 Про затвердження Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, Наказі від 19.01.2018 № 62 Про затвердження Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв, Наказі від 27.03.2007 № 62 Про затвердження Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, тощо.
У довідці ви вправі зазначити саме тих спеціалістів яких безпосередньо плануєте залучати до виконання певного виду робіт з відповідними знаннями по кожному працівнику.
Або, згідно п 16.6. до Оголошення документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь документ із вказаних в оголошенні, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів.
Отже, згідно вище наведеного, в даному питанні не бачимо вагомих причин для внесення змін.
Дякуємо за звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2025 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК БЛАГОСТРОЙ" |
3 798 771,00
UAH з ПДВ
|
3 798 771,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК БЛАГОСТРОЙ" #41363172 |
Переможець |
3 798 771,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2025 13:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2025 16:39
|
51-25-КЕС від 14.02.2025.pdf | укладений |
19 лютого 2025 16:38
|