Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
444 205,00 UAH
UA-2025-01-31-010138-a ● 4730601fe6454ac99076c776d3d5edaf
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військово-медичне управління Служби безпеки України |
Код ЄДРПОУ: | 20000002 |
Вебсайт: | https://ssu.gov.ua/viiskovo-medychne-upravlinnia |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Липська, 11 |
Контактна особа: |
Валентина Харковенко +0442815807 vkharkovenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2025 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2025 15:24 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2025 14:01 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2025 14:01 |
Очікувана вартість: | 444 205,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 442,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2025 15:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2025 15:37 |
ТД зі змінами.doc | |
04 лютого 2025 15:37 |
Додаток. Зміни до тендерної документації.doc | |
31 січня 2025 14:45 |
Договір типовий(проєкт) 2025.doc |
04 лютого 2025 15:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 лютого 2025 15:37 |
ТД зі змінами.doc
|
|||
04 лютого 2025 15:37 |
Додаток. Зміни до тендерної документації.doc
|
|||
31 січня 2025 14:45 |
Договір типовий(проєкт) 2025.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо дискримінаційної вимоги
Дата подання: 31 січня 2025 22:01
Дата відповіді: 04 лютого 2025 13:23
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на дискримінаційну вимогу в тендерній документації, а саме: У додатку 1 до Тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у тому числі відповідна технічна специфікація)" зазначено, що учаснику потрібно надати: "Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на підтвердження того, що тонер відповідає вимогам діючого санітарного законодавства та допущений до використання за призначенням в визначеній сфері (виробництво та реалізація витратних матеріалів до друкуючих пристроїв) дійсний на момент подання пропозицій". Ця вимога є дискримінаційною, у зв'язку з тим, що з 01 жовтня 2023 року отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які видавала раніше виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, більше не передбачене чинним законодавством (і відповідно не здійснюється єдиним уповноваженим на те державним органом), оскільки набули чинності зміни, внесені: - на підставі Закону № 2573-ІХ від 06.09.2022, відповідно до якого втратив чинність Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", статтями 10-12 якого саме й передбачалося отримання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи; - введеним, натомість, в дію з 01.10.2023 Законом України "Про систему громадського здоров’я" від 06.09.2022, яким не передбачене складання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи. У зв’язку з цими змінами законодавства Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на дату оголошення даної закупівлі НЕ видає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тому їх неможливо отримати під вищезазначену вимогу. Тобто, взяти участь у даній закупівлі можуть тільки учасники, на пропоновану якими продукцію наявні раніше видані висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які було видано в порядку, що передбачений вже нечинним законодавством України. Пропонуємо переглянути Вам рішення АМКу по закупівлі UA-2024-02-06-005585-a, в якому оскаржувальний орган визнав не правоправною таку вимогу, яка суперечить законодавству України. Просимо внести зміни до Тендерної документації шляхом виключення вищевказаних вимог,
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення. Плануємо внести зміни до тендерної документації.
щодо кінцевої дати подання тендерних пропозицій
Дата подання: 31 січня 2025 22:04
Дата відповіді: 04 лютого 2025 13:24
Шановний Замовнику, також прошу звернути увагу на дати звернення за роз’ясненнями, Оскарження умов закупівлі, Кінцевий строк подання тендерних пропозицій, Початок аукціону - зазначений місяць березень. Скоріш за все допущено помилку та потрібно змінити місяць на лютий.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення. Плануємо внести зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2025 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТЕХНОСОФТСЕРВІС |
183 318,00
UAH з ПДВ
|
183 318,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БУГАЙЧУК ВАСИЛЬ ІГОРОВИЧ" |
210 781,50
UAH з ПДВ
|
210 781,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТЕХНОСОФТСЕРВІС #34795318 |
Переможець |
183 318,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2025 15:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 лютого 2025 15:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2025 13:50
|
160-2025-т.pdf | укладений |
07 березня 2025 13:49
|