Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.com.ua |
Місцезнаходження: | Україна , Київська обл., Київ, |
Контактна особа: |
Криниця Максим Євгенович 380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2025 12:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2025 14:02 |
Початок аукціону: | 03 березня 2025 14:02 |
Очікувана вартість: | 318 700 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 593 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції (далі – ТП) надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: •Банківської гарантії (далі- БГ), згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist#3→згруповані балансові залишки. БГ (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати БГ, видану банком-нерезидентом. БГ банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує АТ «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису авізуючого банку (БГ та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст БГ повинні відповідати вимогам, затвердженим наказом Мінекономрозвитку України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». БГ може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком України на дату видачі БГ. БГ не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі БГ. БГ повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. БГ повинна бути безвідкличною та безумовною або •Страхової гарантії (далі-СГ), виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті АТ «НАЕК «Енергоатом» (→ www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є АТ «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням ЕП уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст страхової гарантії має відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, що затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та надається за Формою, яка затверджена Замовником (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «СТРАХОВА ГАРАНТІЯ з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (забезпечення тендерної пропозиції), додаток 1»). Для підтвердження дійсності/чинності страхової гарантії учасник надає докази її оплати (платіжну інструкцію, або прибутковий касовий ордер, або чек, або інші розрахункові документи) або лист страхової компанії, яка видала СГ, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої СГ (подаються окремими файлами). Строк дії забезпечення ТП має становити не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання ТП (кінцевий день подання ТП враховується). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення ТП, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3187000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Закупівля труб зварних з корозійностійкої сталі аустенітного класу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється таким чином: якщо учасник є резидентом, - оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 календарних днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару; якщо учасник не є резидентом, - оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 календарних днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідним ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 06 лютого 2025 16:36
Дата подання: 06 лютого 2025 18:36
Дата подання: 18 березня 2025 18:10
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000140 ● 099dd9c8483d4f43a10d0dc37a03a676
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 18:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2025 № 119
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2025-01-31-005902-a 31.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-24 12:03:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Труби зварні з корозійностійкої сталі аустенітного класу» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-01-31-005902-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня
оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-29 13:42:02
надання пояснень на запит від 24.04.2025
Предметом вищезазначеної закупівлі є труби зварні з корозійностійкої сталі аустенітного класу у кількості, визначеною тендерною документацією.
З метою забезпечення можливості закупівлі продукції філією «ВП «Атоменергомаш» було розроблено та погоджено «Технічну документацію до предмета закупівлі. Труби зварні з корозійностійкої сталі аустенітного класу. ТДПЗ(т).43.21-1.108-2024» – Додатки 4 та 4.1 до тендерної документації (далі – ТД).
Закуповувана продукція буде використана філією «ВП «Атоменергомаш» для виготовлення надзвичайно важливого теплообмінного обладнання АЕС за власно розробленим комплектом конструкторської документації (ККД). Тому вибір саме таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі обґрунтовано розробленим ККД.
Крім того, технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі визначені в ТД на підставі вимог наступних документів: ASTM A249/A249M-24 – Стандартна специфікація ASTM A249/A249M-24 «для зварних труб котлів, пароперегрівачів, теплообмінників і конденсаторів з аустенітної сталі»; ДСТУ EN 10217-7:2017 – Труби сталеві зварні для роботи під тиском. Технічні умови постачання. Частина 7. Труби з нержавкої сталі (EN 10217-7:2014, IDT); ASTM А 1016/А 1016-24 – Стандартні специфікації загальних вимог до труб із феритної легованої сталі, аустенітної легованої сталі та труб з нержавіючої сталі; СОУ НАЕК 038:2021 – Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії; СОУ НАЕК 081:2021 – Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Випробування та приймання продукції для ЯУ.
За інформацією підрозділу-ініціатора процедури закупівлі – філії «ВП «Централізовані закупівлі» очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Визначення очікуваної вартості закупівлі перед оголошенням відкритих торгів було здійснено відповідно до організаційно-розпорядчої документації АТ «НАЕК «Енергоатом», зокрема були проаналізовані комерційні пропозиції виробників (постачальників) даної продукції (документи, за якими замовником визначено ОВЗ додаються).
Додатки: на 3 арк. в 1 прим.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-29 10:30:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Труби зварні з корозійностійкої сталі аустенітного класу» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-01-31-005902-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), чи надавалась Постачальником LEMKORE B.V. банківська або страхова гарантія, оформлена згідно з вимогами п. 4.2.1. Контракту поставки від 09.04.2025 № 53-129-01-25-03338, з метою забезпечення сплати авансового платежу у розмірі 30 % від суми Контракту.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня
оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-30 16:44:14
надання пояснень на запит від 29.04.2025
Відповідно до п. 4.2.1. Контракту авансовий платіж у розмірі 30% від загальної вартості Продукції за Специфікацією сплачується Покупцем протягом 30 календарних днів з дати укладання Контракту, шляхом перерахування коштів, за умови надання належним чином оформленої банківської гарантії або страхової гарантії згідно з вимогами п. 4.6 Контракту в розмірі авансового платежу (авансу).
За інформацією підрозділу-ініціатора процедури закупівлі – філії «ВП «Централізовані закупівлі» станом на дату отримання Запиту ДАСУ, банківська гарантія або страхова гарантія на адресу Покупця не надходила. Аванс у розмірі 30% від загальної вартості Продукції за Специфікацією сплачено не було.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2025 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2025 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ОСКАР" |
271 257 800,40
UAH
|
271 257 800,40
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТІЛС УКРАЇНА" |
282 432 474,00
UAH
|
282 432 474,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГРО ТРАНСТЕХНОЛОДЖИ" |
315 283 333,50
UAH
|
315 283 333,50
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
LEMCORE B.V. |
318 584 804,94
UAH
|
318 584 804,94
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ОСКАР" #35495711 |
Відхилено |
271 257 800,40
UAH
|
07 березня 2025 13:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 березня 2025 08:43
|
ТОВ "СТІЛС УКРАЇНА" #39548960 |
Відхилено |
282 432 474,00
UAH
|
11 березня 2025 17:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 березня 2025 16:53
|
ТОВ "АГРО ТРАНСТЕХНОЛОДЖИ" #43041878 |
Відхилено |
315 283 333,50
UAH
|
13 березня 2025 15:47
|
|
LEMCORE B.V. #858578086 |
Переможець |
318 584 804,94
UAH
|
01 квітня 2025 15:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 березня 2025 15:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 травня 2025 08:27
|
ду 1 до 53-129-01-25-03338.pdf | зміни до договору |
05 травня 2025 08:27
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2025 10:06
|
53-129-01-25-03338.pdf | укладений |
10 квітня 2025 10:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 травня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди встановити новий термін постачання Продукції та викласти Специфікацію у нової редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-25-03338 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |