Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Новомосковськтеплоенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 03342190 |
Вебсайт: | http://novoteplo.com.ua |
Місцезнаходження: | 51200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Микити Головка, 17 |
Контактна особа: |
Олена Кузьменко +380674596327 teplonmsk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2025 11:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2025 08:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2025 15:41 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2025 15:41 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79940000-5: Послуги колекторських агентств
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата за надані послуги здійснюється в національній валюті України - гривні в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури, виданого на підставі актів приймання-передачі наданих послуг (крім коштів, які стягнуті органами державної виконавчої служби України в межах відкритих виконавчих проваджень). | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2025 11:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2025 11:33 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
31 січня 2025 11:33 |
Додаток 3 - Проєкт договору...docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
В графі «Прогнозована сума стягненої заборгованості за цим предметом закупівлі (договором) складає __________________________, грн.» вказується прогнозована сума заборгованості за договором.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-04-000008 ● 8de3ac0eebc340eb81670971a2c0e50e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2025 10:38 |
03.03.2025 № 41
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.03.2025 № 41
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2025-01-31-004970-a 31.01.2025 Комунальне підприємство "Новомосковськтеплоенерго" Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-11 10:08:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Послуги агентств щодо стягнення заборгованості за надані послуги з постачання теплової енергії побутовим споживачам (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID UA-2025-01-31-004970-a) та відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі виникла необхідність в отриманні пояснень:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено
обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2. Яким чином Замовник досліджував ринок аналогічних послуг?
Пояснення, (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-13 14:35:04
На виконання Східного офісу Держаудитслужби від 11 березня 2025 року надання пояснення
На виконання Запиту Східного офісу Держаудитслужби на надання пояснення: «1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі? 2. Яким чином Замовник досліджував ринок аналогічних послуг?» повідомляємо про те, що
Відповідно підпункту 5 часини 2 статті 7 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (зі змінами) індивідуальний споживач зобов’язаний, зокрема, оплачувати надані житлово-комунальні послуги за цінами/тарифами, встановленими відповідно до законодавства, у строки, встановлені відповідними договорами.
Задля зменшення дебіторської заборгованості з абонентами-боржниками, глибина боргу яких 36місяців і більше та на підставі сформованого реєстру боржників станом на 01 січня 2025 року відповідно моніторингу інтернет-ресурсів стосовно вартості послуг агентств щодо стягнення заборгованості за надані послуги з постачання теплової енергії побутовим споживачам, за кодом згідно Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 79940000-5 Послуги колекторських агентств, було розраховано очікувану вартість та розмір витрат за формулою відповідно Додатку 1.1 до тендерної документації та розроблені технічні та якісні характеристики в цьому ж додатку.
Замовник досліджував ринок аналогічних послуг методом порівняння ринкових цін, а саме: використання інтернет-ресурсу, інформації в електронній системі закупівель «Prozorro» та аналогічних торгівельних майданчиках стосовно завершених закупівель послуг агентств щодо стягнення заборгованості, за кодом згідно Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 79940000-5 Послуги колекторських агентств, направлення письмових запитів цінових пропозицій надавачам послуг (електронною поштою), що містила однакові умови, сформовані на підставі розробленої технічної специфікації до предмета закупівлі викладеного в Додатку 1.1 до тендерної документації та умов договору. Також Замовником проаналізована закупівля аналогічного договору минулого періоду, що був укладений за результатами відкритих торгів на предмет ціни, дотримання умов виконання договору та повноти його виконання (ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-11-007576-a).
Додатки:
- Копія Додатку 1.1 до тендерної документації закупівлі послуг агентств щодо стягнення заборгованості за надані послуги з постачання теплової енергії побутовим споживачам, код згідно Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 79940000-5 Послуги колекторських агентств, ідентифікатор закупівлі: № UA-2025-01-31-004970-a.
- Рєєстр боржників на 01.01.2025р.
- Комерційні пропозиції.
- Обгрунтування необхідності проведення закупівлі та моніторинг ринкових цін.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-14 12:47:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Послуги агентств щодо стягнення заборгованості за надані послуги з постачання теплової енергії побутовим споживачам (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID UA-2025-01-31-004970-a) та відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі виникла необхідність в отриманні пояснень:
1. Яким чином Замовник визначив невідповідність аналогічних договорів ТОВ "КРЕДИТЕКСПРЕС ЮКРЕЙН ЕЛ.ЕЛ.СІ та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЕКТОРСЬКА КОМПАНІЯ ФАКТОР", якщо під визначенням «Колекторські послуги — є професійний процес стягнення заборгованостей, що дозволяє компаніям швидко повернути кошти, зменшити фінансові ризики та оптимізувати управління заборгованістю», що є предметом аналогічних договорів, які надали учасники закупівлі?
Пояснення, (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-19 14:08:56
На виконання Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) від 14 березня 2025 року надання пояснення
На виконання Запиту Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) на надання пояснення: «1. Яким чином Замовник визначив невідповідність аналогічних договорів ТОВ "КРЕДИТЕКСПРЕС ЮКРЕЙН ЕЛ.ЕЛ.СІ та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЕКТОРСЬКА КОМПАНІЯ ФАКТОР", якщо під визначенням «Колекторські послуги — є професійний процес стягнення заборгованостей, що дозволяє компаніям швидко повернути кошти, зменшити фінансові ризики та оптимізувати управління заборгованістю», що є предметом аналогічних договорів, які надали учасники закупівлі?» повідомляємо про те, що:
Щодо невідповідності аналогічних договорів поданих учасником ТОВ "КРЕДИТЕКСПРЕС ЮКРЕЙН ЕЛ.ЕЛ.СІ».
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Пунктом 1 «Документи та інформація, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей» Розділу «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації було встановлено вимогу: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі на фірмовому бланку (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номера реєстрації за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з проставленням печатки (за наявності), з інформацією аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох);
Аналогічним вважається договір за кодом ДК 021:2015 79940000-5 Послуги колекторських агентств по зменшенню (стягненню) заборгованості перед підприємствами за надані послуги з постачання теплової енергії побутовим споживачам, згідно предмету закупівлі даної тендерної документації.»
При цьому зазначимо, що законодавство не містить визначеного значення аналогічний договір тому замовник самостійно встановлює, що приймає для підтвердження виконання документального досвіду в якості аналогічного договору(ів). У відповідності до даної закупівлі замовником визначено аналогічний договір за кодом ДК згідно предмету закупівлі, що відповідно не може бути визначено, як дискримінаційна вимога та не подавалась учасниками на оскарження умов тендерної документації, як визначення дискримінаційної вимоги.
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КРЕДИТЕКСПРЕС ЮКРЕЙН ЕЛ.ЕЛ.СІ.", поданої на процедуру закупівлі Послуги агентств щодо стягнення заборгованості за надані послуги з постачання теплової енергії побутовим споживачам та код за Єдиним закупівельним словником 79940000-5 - Послуги колекторських агентств, № UA-2025-01-31-004970-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності:
В складі тендерної документації учасником були подані такі документи:
- Скановану копію договору-доручення з ТОВ «Волиньгаз збут» від 06.02.2024 № 01.02-/24 Пунктом 2.1. розділу 2. «Предмет договору» визначено: «В порядку і на мовах, передбачених цим Договором, Довіритель доручає, а Повірений бере на себе зобов’язання, за винагороду від імені за рахунок та в інтересах Довірителя, і вчиняти в строки та в порядку, встановленими цим Договором, дії спрямовані на повне або часткове стягнення, погашення або врегулювання Заборгованості. Розділом 1 «Визначення термінів» Договору визначено: Договір послуг – договір про постачання газу та електроенергії, який укладено Довірителем та Боржником» - не відповідає визначенню аналогічного договору, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником;
- Скановану копію договору-доручення з ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги» від 01.10.2023 № 01.02-1377-ДнЕП/23. Пунктом 1.1. розділу 1 Предмет договору визначено: « За цим Договором Довіритель доручає, а Повірений зобв'язується за винагороду від імені та в інтересах Довірителя вчинити дії по спонуканню споживачів до погашення простроченої заборгованості за надані послуги/проданий товар Довірителя-фізичних осіб (далі-Боржникіав), а Довіритель зобов'язується прийняти та оплатити такі послуги. Способи та методи надання послуг обираються Повіреним на власний розсуд у межах чинного законодавства України. Такими діями можут бути, зокрема, але не виключно написання та направлення Боржникам листів, повідомлень, вимог, претензій про добровільне здійснення останніми погашення простроченої заборгованості, що виникла за договорами про постачання електричної енергії» - не відповідає визначенню аналогічного договору, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником;
- Скановану копію договору-доручення з ПАТ «ДТЕК Київські електромережі» від 10.04.2023 № 2828-ДКЕМ. Пунктом 1.1 розділу 1 Предмет договору визначено: « За цим Договором Довіритель доручає, а Повірений зобв'язується за винагороду від імені та в інтересах Довірителя вчинити юридичні та фактичні дії по стягненню простроченої заборгованості зі споживачів послуг Довірителя – фізичних осіб та третіх осіб (поручителів, заставодавців тощо) (далі-Боржники) та/або спонуканню їх до погашення такої заборгованості, а Довіритель зобов’язується прийняти та оплатити такі послуги. Способи та методи надання послуг обираються Повіреним на власний розсуд у межах чинного законодавства України. Фактичними діями є, зокрема але не виключно написання та направлення Боржникам листів, повідомлень, вимог, претензій про добровільне здійснення останніми погашення простроченої заборгованості, що виникла за договорами про постачання електрично енергії та за договорами про надання послуг з розподілу електричної енергії на рахунок вказаний Довірителем.» - не відповідає визначенню аналогічного договору, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником
- Скановану копію договору -доручення з ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» від 15.02.2022 № 269/22. Пунктом 1.1. розділу 1 «Предмет Договору» визначено: «Повірений за дорученням Довірителя приймає на себе зобов’язання за винагороду здійснювати від імені Довірителя фактичні і юридичні дії, спрямовані на стягнення в досудовому порядку заборгованості з фізичних осіб (далі – Боржники) за договорами постачання природного газу побутовим споживачам, укладеним між Боржником та Довірителем» - не відповідає визначенню аналогічного договору, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником.
- Скановану копію договору-доручення з ТОВ «Київоблгаз збут» від 28.03.2024 « 30S417-8-24. Пунктом 2.1. розділу 2 «Предмет Договору» визначено: « В порядку та на умовах, передачених цим договором, Довіритель доручає, а повірений бере на себе зобов'язання, за винагороду від імені за рахунок та в ітересах Довірителя, вчиняти в строки та в порядку, всановленим цим Договром, дії спрямовані на повне або часткове стягнення, погашення або врегулювання Заборгованості.» Також Розділом 1 «Визначеня термінів» визначено: «Договір послуг» - договір постачання природного газу побутовим споживачам, який укладено Довірителем з Боржником» - не відповідає визначенню аналогічного договору, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником.
- Скановану копію договору доручення з ТОВ «Київські енергетичні послуги» від 01.10.2023 № 766-КЕП. Пунктом 1.1. розділу 1 «Предмет Дговору» встановлено: « За цим Договором Довіритель доручає, а Повірений (код ДКПП 82.91) зобов'язується за винагороду від імені та в інтересах Довірителя вчинити дії по спонуканню споживачів до погашення простроченої заборгованості за надані послуги/проданий товар Довірителя-фізичних осіб (далі-Боржників), а Довіритель зобов'язується прийняти та оплатити такі послуги. Способи та методи надання послуг обираються Повіреним на власний розсуд у межах чинного законодавства України. Такими діями можуть бути, зокрема, але не виключно написання та направлення Боржникам листів, повідомлень, вимог, претензій про добровільне здійснення останніми погашення заборгованості, що виникла за договорами про постачання електричної енергії.» - не відповідає визначенню аналогічного договору, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником
- Скановані копії актів прийому-передачі до Договору доручення від 06.02.2024 № 01.02-4/24 з ТОВ «Волиньгаз збут», а саме:
Акт без номеру від 31.07.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 01.07.2024 по 31.07.2024 - акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником та не має визначення вартості послуг;
Акт без номеру від 31.05.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 01.05.2024 по 31.05.2024 - акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником та не має визначення вартості послуг;
- Скановані копії актів прийому – передачі до Договору доручення від 28.03.2024 № 30S417-8-24 з ТОВ «Київоблгаз збут», а саме:
Акт без номеру від 31.07.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 01.07.2024 по 31.07.2024 - акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником та не має визначення вартості послуг;
Акт без номеру від 30.06.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 01.06.2024 по 30.06.2024 - акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником та не має визначення вартості послуг;
Акт без номеру від 04.07.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 01.06.2024 по 30.06.2024 - акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником та не має визначення вартості послуг;
Акт без номеру від 15.04.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 01.03.2024 по 31.03.2024 - акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником та не має визначення вартості послуг;
- Скановану копію акту прийому – передачі до Договору доручення від 01.10.2023 № 01.02-137-ДнЕП/23 з ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги», а саме:
Акт № 3 від 31.12.2023 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 01.12.2023 по 31.12.2023 - акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником та не має визначення вартості послуг;
- Скановану копію акта прийому-передачі без номеру від 27.07.2022 до Договору доручення від 15.02.2022 № 269/22 з ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Україна» за період надання послуг з 26.06.2022 по 25.07.2022 по стягненню заборгованості за договором постачання природного газу побутовим споживачам – акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником та не має визначення вартості послуг.
Відповідно поданих договорів конфіденційною інформацією є інформація що стосується Боржників, що становить конфіденційну інформацію або банківську таємницю.
У відповідності до п. 40 Особливостей - не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, дана вимога встановлена пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави відмови, установлені Особливостями, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Так, 13.02.2025 (10:45:05) Замовником в електронній системі було розміщено повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "КРЕДИТЕКСПРЕС ЮКРЕЙН ЕЛ.ЕЛ.СІ." у тендерній пропозиції та або подання яких передбачалось тендерною документацією.
Учасником ТОВ "КРЕДИТЕКСПРЕС ЮКРЕЙН ЕЛ.ЕЛ.СІ." 13.02.2025 (18:50:12) було подано документи на вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах та/або подання яких передбачалось тендерною документацією. Учасником подано:
- Акти прийому – передачі з ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги» б.н. від 31.10.2023 до дог. № 01.02-1377-ДнЕП/23 від 01.10.2023;
- Акти прийому – передачі з ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги» №3 від 31.12.2023 до дог. № 01.02-1377-ДнЕП/23 від 01.10.2023;
- Акт прийому-передачі з ТОВ «Київоблгаз збут» б.н. від 31.10.2024 до дог.№30S417-8-24 від 28.03.2024;
- Акт прийому-передачі з ТОВ «Київоблгаз збут» б.н. від 30.09.2024 до дог.№30S417-8-24 від 28.03.2024;
- Акт прийому-передачі з ТОВ «Київоблгаз збут» б.н. від 31.05.2024 до дог.№30S417-8-24 від 28.03.2024;
- Акт прийому-передачі з ТОВ «Київоблгаз збут» б.н. від 31.08.2024 до дог.№30S417-8-24 від 28.03.2024;
- Акт прийому-передачі з ТОВ «Київоблгаз збут» б.н. від 31.07.2024 до дог.№30S417-8-24 від 28.03.2024;
- Акт прийому-передачі з ТОВ «Київоблгаз збут» б.н. від 30.06.2024 до дог.№30S417-8-24 від 28.03.2024;
- Акт прийому-передачі з ТОВ «ДТЕК Київські електромережі» б.н. від 05.02.2025 до дог.№2828-ДКЕМ від 10.04.2023;
- Акт прийому-передачі з ТОВ «ДТЕК Київські електромережі» б.н. від 07.01.2025 до дог.№2828-ДКЕМ від 10.04.2023;
- Акт прийому-передачі з ТОВ «ДТЕК Київські електромережі» б.н. від 04.12.2024 до дог.№2828-ДКЕМ від 10.04.2023;
- Акт прийому-передачі з ТОВ «ДТЕК Київські електромережі» б.н. від 07.11.2024 до дог.№2828-ДКЕМ від 10.04.2023;
- Акт прийому-передачі з ТОВ «ДТЕК Київські електромережі» б.н. від 10.10.2024 до дог.№2828-ДКЕМ від 10.04.2023;
- Акт прийому-передачі з ТОВ «ДТЕК Київські електромережі» б.н. від 04.09.2024 до дог.№2828-ДКЕМ від 10.04.2023;
- Акт прийому-передачі з ТОВ «ДТЕК Київські електромережі» б.н. від 06.08.2024 до дог.№2828-ДКЕМ від 10.04.2023;
- Сканована копія договору №01ю02-1377-ДнЕП/23 від 01.10.2023 з ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги» на послуги по погашенню простроченої заборгованості за договорами про постачання електричної енергії;
- Сканована копія договору № 2828-ДКЕМ від 10.04.2023 з ТОВ «ДТЕК Київські електромережі» на послуги по стягненню заборгованості за договорами про постачання електричної енергії;
- Сканована копія договору №30S417-8-24 від 28.03.2024 з ТОВ «Київоблгаз збут» за послуги по стягненню заборгованості за договорами по постачанню природного газу.
При розгляді поданих документів учасником не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме документально не підтверджено досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) у відповідності до встановлених вимог тендерної документації визначених Замовником. У відповідності до цього Замовником прийняте рішення щодо відхилення ТОВ "КРЕДИТЕКСПРЕС ЮКРЕЙН ЕЛ.ЕЛ.СІ.".
Щодо невідповідності аналогічних договорів поданих учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЕКТОРСЬКА КОМПАНІЯ ФАКТОР».
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ КК «ФАКТОР», поданої на процедуру закупівлі Послуги агентств щодо стягнення заборгованості за надані послуги з постачання теплової енергії побутовим споживачам та код за Єдиним закупівельним словником 79940000-5 - Послуги колекторських агентств, № UA-2025-01-31-004970-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності.
В складі тендерної документації учасником були подані такі документи:
- Скановану копію договору-доручення з ТОВ «Столичний комфорт» від 05.07.2024 № 05/07/24 Пунктом 1.1. розділу 1. «Предмет договору» визначено: «За цим Договором Довіритель доручає, а Повірений зобов’язується за винагороду від імені та в інтересах Довірителя вчинити дії по спонуканню споживачів до погашення простроченої заборгованості за надані послуги/проданий товар Довірителя-фізичних осіб (далі -Боржники), а Довіритель зобов’язується прийняти та оплатити такі послуги. Способи та методи надання послуг обираються Повіреним на власний розсуд у межах чинного законодавства України. Такими діями можуть бути зокрема, але не вичерпно: написання та направлення Боржникам листів, повідомлень, вимог, перетензій про добровільне здійснення останніми погашення простроченої заборгованості, що виникла за договорами про постачання газу» - не відповідає визначенню аналогічного договору, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником;
- Скановану копію договору доручення з ТОВ «Житлово-Будівельна компанія «Управдом» від 21.06.2024 № 21/06/24. Пунктом 1.1. розділу 1 Предмет договору визначено: « За цим Договором Довіритель доручає, а Повірений зобв'язується за винагороду від імені та в інтересах Довірителя вчинити дії по спонуканню споживачів до погашення простроченої заборгованості за надані послуги/проданий товар Довірителя-фізичних осіб (далі-Боржникіав), а Довіритель зобов'язується прийняти та оплатити такі послуги. Способи та методи надання послуг обираються Повіреним на власний розсуд у межах чинного законодавства України. Такими діями можуть бути зокрема, але не вичерпно: написання та направлення Боржникам листів, повідомлень, вимог, перетензій про добровільне здійснення останніми поганшення простроченої заборгованості, що виникла за договорами про постачання газу» - не відповідає визначенню аналогічного договору, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником;
- Скановані копії актів прийому-передачі до Договору доручення від 21.06.2024 № 21/06/24 з ТОВ «Житлово – Будівельна компанія «Управдом», а саме:
Акт без номеру від 30.06.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 24.06.2024 по 30.06.2024 - акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником;
Акт без номеру від 31.07.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 01.07.2024 по 31.07.2024 - акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником;
Акт без номеру від 31.08.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 01.08.2024 по 31.08.2024 - акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником;
Акт без номеру від 30.09.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 01.09.2024 по 30.09.2024 - акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником;
Акт без номеру від 31.10.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 01.10.2024 по 31.10.2024 - акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником;
Акт без номеру від 30.11.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 01.11.2024 по 30.11.2024 - акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником;
Акт без номеру від 31.12.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 01.12.2024 по 31.12.2024 - акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником;
- Скановану копію актів прийому-передачі до Договору доручення від 05.07.2024 № 05/07/24 з ТОВ «Столичний комфорт», а саме:
Акт без номеру від 31.07.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 05.07.2024 по 31.07.2024– акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником;
Акт без номеру від 31.08.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 01.08.2024 по 31.08.2024– акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником;
Акт без номеру від 30.09.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 01.09.2024 по 30.09.2024– акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником;
Акт без номеру від 31.10.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 01.10.2024 по 31.10.2024– акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником;
Акт без номеру від 30.11.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 01.11.2024 по 30.11.2024– акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником;
Акт без номеру від 31.12.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 01.12.2024 по 31.12.2024– акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником.
Так, 14.02.2025 (13:54:14) Замовником в електронній системі було розміщено повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ " ТОВ КК «ФАКТОР» у тендерній пропозиції та або подання яких передбачалось тендерною документацією.
Учасником ТОВ " ТОВ КК «ФАКТОР " 15.02.2025 (10:13:03) було подані документи на вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах та/або подання яких передбачалось тендерною документацією. Учасником подано:
- Акт приймання-передачі б.н. від 30.06.2024 з ТОВ «ЖБК «Управдом» до дог. №21/06/24 від 21.06.2024;
- Акт приймання-передачі б.н. від 31.07.2024 з ТОВ «ЖБК «Управдом» до дог. №21/06/24 від 21.06.2024;
- Акт приймання-передачі б.н. від 31.08.2024 з ТОВ «ЖБК «Управдом» до дог. №21/06/24 від 21.06.2024;
- Акт приймання-передачі б.н. від 30.09.2024 з ТОВ «ЖБК «Управдом» до дог. №21/06/24 від 21.06.2024;
- Акт приймання-передачі б.н. від 31.10.2024 з ТОВ «ЖБК «Управдом» до дог. №21/06/24 від 21.06.2024;
- Акт приймання-передачі б.н. від 30.11.2024 з ТОВ «ЖБК «Управдом» до дог. №21/06/24 від 21.06.2024;
- Акт приймання-передачі б.н. від 31.12.2024 з ТОВ «ЖБК «Управдом» до дог. №21/06/24 від 21.06.2024;
- Акт приймання-передачі б.н. від 31.07.2024 з ТОВ «Столичний комфорт» до дог. №05/07/24 від 05.07.2024;
- Акт приймання-передачі б.н. від 31.08.2024 з ТОВ «Столичний комфорт» до дог. №05/07/24 від 05.07.2024;
- Акт приймання-передачі б.н. від 30.09.2024 з ТОВ «Столичний комфорт» до дог. №05/07/24 від 05.07.2024;
- Акт приймання-передачі б.н. від 31.10.2024 з ТОВ «Столичний комфорт» до дог. №05/07/24 від 05.07.2024;
- Акт приймання-передачі б.н. від 30.11.2024 з ТОВ «Столичний комфорт» до дог. №05/07/24 від 05.07.2024;
- Акт приймання-передачі б.н. від 31.12.2024 з ТОВ «Столичний комфорт» до дог. №05/07/24 від 05.07.2024;
- Сканована копія договору з ТОВ «Столичий комфорт» № 05/07/24 від05.07.2024 на послуги по стягненню заборгованості по договорам за постачання природного газу;
- Сканована копія договору з ТОВ «ЖБК «Управдом» № 21/06/24 від 21.06.2024 на послуги по стягненню заборгованості по договорам за постачання природного газу.
При розгляді поданих документів учасником не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме документально не підтверджено досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) у відповідності до встановлених вимог тендерної документації визначених Замовником. У відповідності до цього Замовником прийняте рішення щодо відхилення ТОВ " КК «ФАКТОР".
Хоча й під визначенням «Колекторські послуги — є професійний процес стягнення заборгованостей, що дозволяє компаніям швидко повернути кошти, зменшити фінансові ризики та оптимізувати управління заборгованістю, про те надані договори учасниками по стягненню заборгованості за електричну енергію та природній газ не є аналогічними договорами згідно вимог тендерної документації чим і керувався замовник при розгляді пропозицій учасників на їх відповідність згідно частини 9 статті 29 Закону.
Додатки:
1. Додаток 1 до тендерної документації «1. Документи та інформація, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей».
2. Копія договору-доручення з ТОВ «Волиньгаз збут» від 06.02.2024 № 01.02-/2.
3. Копія договору-доручення з ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги» від 01.10.2023 № 01.02-1377-ДнЕП/23.
4. Копія договору-доручення з ПАТ «ДТЕК Київські електромережі» від 10.04.2023 № 2828-ДКЕМ.
5. Копія договору-доручення з ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» від 15.02.2022 № 269/22.
6. Копія договору-доручення з ТОВ «Київоблгаз збут» від 28.03.2024 № 30S417-8-24.
7. Копія договору доручення з ТОВ «Київські енергетичні послуги» від 01.10.2023 № 766-КЕП.
8. Копії актів прийому-передачі до Договору доручення від 06.02.2024 № 01.02-4/24 з ТОВ «Волиньгаз збут».
9. Копії актів прийому – передачі до Договору доручення від 28.03.2024 № 30S417-8-24 з ТОВ «Київоблгаз збут».
10. Копія акту прийому – передачі до Договору доручення від 01.10.2023 № 01.02-137-ДнЕП/23 з ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги».
11. Копія акта прийому-передачі без номеру від 27.07.2022 до Договору доручення від 15.02.2022 № 269/22 з ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Україна».
12. Акти прийому – передачі з ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги» до дог.№ № 01.02.-1377-ДнЕП/25.
13. Акт прийому-передачі з ТОВ «ДТЕК Київські електромережі» до дог.№2828-ДКЕМ від 10.04.2023.
14. Копія договору №01.02-1377-ДнЕП/23 від 01.10.2023 з ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги».
15. Копія договору № 2828-ДКЕМ від 10.04.2023 з ТОВ «ДТЕК Київські електромережі».
16. Копія договору №30S417-8-24 від 28.03.2024 з ТОВ «Київоблгаз збут».
17. Копія договору-доручення з ТОВ «Столичний комфорт» від 05.07.2024 № 05/07/24.
18. Копія договору доручення з ТОВ «Житлово-Будівельна компанія «Управдом» від 21.06.2024 № 21/06/24.
19. Копії актів прийому-передачі до Договору доручення від 21.06.2024 № 21/06/24 з ТОВ «Житлово – Будівельна компанія «Управдом».
20. Копії актів прийому-передачі до Договору доручення від 05.07.2024 № 05/07/24 з ТОВ «Столичний комфорт».
21. Акт приймання-передачі з ТОВ «ЖБК «Управдом» до дог. №21/06/24 від 21.06.2024.
22. Акт приймання-передачі з ТОВ «Столичний комфорт» до дог. №05/07/24 від 05.07.2024.
23. Сканована копія договору з ТОВ «Столичий комфорт» № 05/07/24 від05.07.2024 на послуги по стягненню заборгованості по договорам за постачання природного газу.
24. Сканована копія договору з ТОВ «ЖБК «Управдом» № 21/06/24 від 21.06.2024 на послуги по стягненню заборгованості по договорам за постачання природного газу.
- 1 Додаток 1 до ТД.docx
- 2 Договір Волиньгаззбут-КЕ.pdf
- 3 Договір Дніпровські енергетичні послуги (Ясно)-КЕ.pdf
- 4 Договір ДТЕК Київські електромережі-КЕ.pdf
- 5 Договір КЕ-Нафтогаз.pdf
- 6 Договір Київоблгаз- КЕ.pdf
- 7 Договір Київські енергетичні послуги (ЯСНО)-КЕ.pdf
- 8 Акт Волиньгаззбут липень 2024.pdf
- 9 Акти виконаних робіт 6 шт.pdf
- 10 Акти виконаних робіт 6 шт.pdf
- 11 Акт Дніпровські енергетичні послуги 2.pdf
- 12 Акт Дніпровські енергетичні послуги 2.pdf
- 13 Акт Київоблгаз.pdf
- 14 Акти виконаних робіт Київоблгаз 5 шт.pdf
- 15 Акти виконаних робіт Київоблгаз 5 шт.pdf
- 16 Договір Дніпровські енергетичні послуги.pdf
- 17 Договір Дніпровські енергетичні послуги.pdf
- 18 Договір ДТЕК-КЕ.pdf
- 19 Договір Київоблгаз-КЕ.pdf
- 20 Догорів з ТОВ ЖБК Управдом.pdf
- 21 Догорів з ТОВ ЖБК Управдом.pdf
- 22 Акти виконаних робіт по договору з ТОВ Столичний Комфорт.pdf
- 23 Акти виконаних робіт по договору з ТОВ Столичний Комфорт (1).pdf
- 24 Акти виконаних робіт по договору з ТОВ Столичний Комфорт. .pdf
- 25 Акти виконаних робіт по договору з ТОВ Столичний Комфорт. (1).pdf
- 26 Догорів з ТОВ ЖБК Управдом..pdf
- 27 Догорів з ТОВ ЖБК Управдом.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-31-004970-a, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю наступне: Щодо виявлених порушень: За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено допущені порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: Відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник висунув «Вимогу про усунення невідповідностей» до 15 лютого 2025, де зазначено, що учасником не виконана вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, а саме: «учасник не надав належного підтвердження аналогічного договору у відповідності до вимог визначених кваліфікаційними критеріями, а саме 79940000-5 Послуги колекторських агентств по зменшенню (стягненню) заборгованості перед підприємствами за надані послуги з постачання теплової енергії побутовим споживачам, згідно предмету закупівлі даної тендерної документації (не менше 2 копій договорів, зазначених в довідці ) та копії актів приймання-передачі наданих послуг (не менше ніж за шість місяців) по кожному договору». Слід зазначити, «Колекторські послуги — це професійний процес стягнення заборгованостей, що дозволяє компаніям швидко повернути кошти, зменшити фінансові ризики та оптимізувати управління заборгованістю» що відповідає коду ДК 021:2015:79940000-5: Послуги колекторських агентств. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЕКТОРСЬКА КОМПАНІЯ ФАКТОР" протягом 24 годин виконав вимоги, зазначені в повідомленні про усунення невідповідностей та надав довідку в довільній формі на фірмовому бланку із зазначенням дати та вихідного номера реєстрації за підписом керівника. Пунктом 2 статті 9 Закону України від 16.07.1999 № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що Первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади і прізвища (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Слід зазначити, що Замовник у вимогі про усунення невідповідностей не врахував, що відсутність номера первинних документів, надані учасником не є невідповідністю у документах поданих учасником на підставі кваліфікаційної вимоги, такої як аналогічний договір. Протокольним рішенням (протокол) уповноваженої особи від 17.02.2025 №80 Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЕКТОРСЬКА КОМПАНІЯ ФАКТОР" керуючись абзацом 5 підпунктом 1 пункту 44 Особливостей, «Учасником документально не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів у відповідності до вимог встановлених в тендерній документації Замовником». Отже, з огляду на вищевикладене замовником порушено пункт 43 Особливостей в частині вимог у повідомленні про усунення невідповідностей щодо номеру актів приймання-передачі до договору ТОВ «Столичний комфорт» від 05.07.2024 № 05/07/24 та Договору-доручення ТОВ «Житлово – Будівельна компанія «Управдом». від 21.06.2024 № 21/06/24. Як наслідок, замовником неправомірно відхилено пропозицію другого учасника та порушено підпункт 2 пункту 44 Особливостей. Щодо зазначеного порушення повідомляємо наступне: Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Пунктом 1 «Документи та інформація, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей» Розділу «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації було встановлено вимогу: На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати: - довідку в довільній формі на фірмовому бланку (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номера реєстрації за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з проставленням печатки (за наявності), з інформацією аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох); Аналогічним вважається договір за кодом ДК 021:2015 79940000-5 Послуги колекторських агентств по зменшенню (стягненню) заборгованості перед підприємствами за надані послуги з постачання теплової енергії побутовим споживачам, згідно предмету закупівлі даної тендерної документації. При цьому зазначимо, що законодавство не містить визначеного значення аналогічний договір тому замовник самостійно встановлює, що приймає для підтвердження виконання документального досвіду в якості аналогічного договору(ів). У відповідності до даної закупівлі замовником визначено аналогічний договір за кодом ДК згідно предмету закупівлі, що відповідно не може бути визначено, як дискримінаційна вимога та не подавалась учасниками на оскарження умов тендерної документації, як визначення дискримінаційної вимоги. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ Колекторської компанії «ФАКТОР», поданої на процедуру закупівлі Послуги агентств щодо стягнення заборгованості за надані послуги з постачання теплової енергії побутовим споживачам та код за Єдиним закупівельним словником 79940000-5 - Послуги колекторських агентств, № UA-2025-01-31-004970-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено невідповідності, на підставі п. 43 Особливостей 14.02.2025 (13:54:14) замовником було розміщено повідомлення про виявлені невідновідності, а саме: 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не виконана вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. В складі тендерної документації учасником були подані такі документи: - Скановану копію договору-доручення з ТОВ «Столичний комфорт» від 05.07.2024 № 05/07/24 Пунктом 1.1. розділу 1. «Предмет договору» визначено: «За цим Договором Довіритель доручає, а Повірений зобов’язується за винагороду від імені та в інтересах Довірителя вчинити дії по спонуканню споживачів до погашення простроченої заборгованості за надані послуги/проданий товар Довірителя-фізичних осіб (далі -Боржники), а Довіритель зобов’язується прийняти та оплатити такі послуги. Способи та методи надання послуг обираються Повіреним на власний розсуд у межах чинного законодавства України. Такими діями можуть бути зокрема, але не вичерпно: написання та направлення Боржникам листів, повідомлень, вимог, претензій про добровільне здійснення останніми погашення простроченої заборгованості, що виникла за договорами про постачання газу» - не відповідає визначенню аналогічного договору, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником; - Скановану копію договору доручення з ТОВ «Житлово-Будівельна компанія «Управдом» від 21.06.2024 № 21/06/24. Пунктом 1.1. розділу 1 Предмет договору визначено: « За цим Договором Довіритель доручає, а Повірений зобв'язується за винагороду від імені та в інтересах Довірителя вчинити дії по спонуканню споживачів до погашення простроченої заборгованості за надані послуги/проданий товар Довірителя-фізичних осіб (далі-Боржникіав), а Довіритель зобов'язується прийняти та оплатити такі послуги. Способи та методи надання послуг обираються Повіреним на власний розсуд у межах чинного законодавства України. Такими діями можуть бути зокрема, але не вичерпно: написання та направлення Боржникам листів, повідомлень, вимог, перетензій про добровільне здійснення останніми поганшення простроченої заборгованості, що виникла за договорами про постачання газу» - не відповідає визначенню аналогічного договору, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником; - Скановані копії актів прийому-передачі до Договору доручення від 21.06.2024 № 21/06/24 з ТОВ «Житлово – Будівельна компанія «Управдом», а саме: Акт без номеру від 30.06.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 24.06.2024 по 30.06.2024 - акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником; Акт без номеру від 31.07.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 01.07.2024 по 31.07.2024 - акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником; Акт без номеру від 31.08.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 01.08.2024 по 31.08.2024 - акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником; Акт без номеру від 30.09.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 01.09.2024 по 30.09.2024 - акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником; Акт без номеру від 31.10.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 01.10.2024 по 31.10.2024 - акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником; Акт без номеру від 30.11.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 01.11.2024 по 30.11.2024 - акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником; Акт без номеру від 31.12.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 01.12.2024 по 31.12.2024 - акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником; - Скановану копію актів прийому-передачі до Договору доручення від 05.07.2024 № 05/07/24 з ТОВ «Столичний комфорт», а саме: Акт без номеру від 31.07.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 05.07.2024 по 31.07.2024– акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником; Акт без номеру від 31.08.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 01.08.2024 по 31.08.2024– акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником; Акт без номеру від 30.09.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 01.09.2024 по 30.09.2024– акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником; Акт без номеру від 31.10.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 01.10.2024 по 31.10.2024– акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником; Акт без номеру від 30.11.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 01.11.2024 по 30.11.2024– акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником; Акт без номеру від 31.12.2024 послуги по стягненню заборгованості за період надання послуг з 01.12.2024 по 31.12.2024– акт приймання передачі не підтверджує факт надання аналогічних послуг, що встановлено в вимогах тендерної документації замовником. Учасник не надав належного підтвердження аналогічного договору у відповідності до вимог визначених кваліфікаційними критеріями, а саме 79940000-5 Послуги колекторських агентств по зменшенню (стягненню) заборгованості перед підприємствами за надані послуги з постачання теплової енергії побутовим споживачам, згідно предмету закупівлі даної тендерної документації (не менше 2 копій договорів, зазначених в довідці ) та копії актів приймання-передачі наданих послуг (не менше ніж за шість місяців) по кожному договору. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 «Документи та інформація, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей» Розділу «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має подати документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, а саме: - На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати: - довідку в довільній формі на фірмовому бланку (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номера реєстрації за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з проставленням печатки (за наявності), з інформацією аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох) та копії документів, які підтверджують факт надання послуг (виконання договору), а саме: копії актів приймання-передачі наданих послуг (не менше ніж за шість місяців) по кожному договору. Учасником ТОВ Колекторська компанія «ФАКТОР» 15.02.2025 (10:13:03) електронній системі було розміщено повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ " ТОВ КК «ФАКТОР» у тендерній пропозиції та або подання яких передбачалось тендерною документацією. Учасником ТОВ " ТОВ КК «ФАКТОР " на виправлення невідповідностей були подані такі документи: - Акт приймання-передачі б.н. від 30.06.2024 з ТОВ «ЖБК «Управдом» до дог. №21/06/24 від 21.06.2024; - Акт приймання-передачі б.н. від 31.07.2024 з ТОВ «ЖБК «Управдом» до дог. №21/06/24 від 21.06.2024; - Акт приймання-передачі б.н. від 31.08.2024 з ТОВ «ЖБК «Управдом» до дог. №21/06/24 від 21.06.2024; - Акт приймання-передачі б.н. від 30.09.2024 з ТОВ «ЖБК «Управдом» до дог. №21/06/24 від 21.06.2024; - Акт приймання-передачі б.н. від 31.10.2024 з ТОВ «ЖБК «Управдом» до дог. №21/06/24 від 21.06.2024; - Акт приймання-передачі б.н. від 30.11.2024 з ТОВ «ЖБК «Управдом» до дог. №21/06/24 від 21.06.2024; - Акт приймання-передачі б.н. від 31.12.2024 з ТОВ «ЖБК «Управдом» до дог. №21/06/24 від 21.06.2024; - Акт приймання-передачі б.н. від 31.07.2024 з ТОВ «Столичний комфорт» до дог. №05/07/24 від 05.07.2024; - Акт приймання-передачі б.н. від 31.08.2024 з ТОВ «Столичний комфорт» до дог. №05/07/24 від 05.07.2024; - Акт приймання-передачі б.н. від 30.09.2024 з ТОВ «Столичний комфорт» до дог. №05/07/24 від 05.07.2024; - Акт приймання-передачі б.н. від 31.10.2024 з ТОВ «Столичний комфорт» до дог. №05/07/24 від 05.07.2024; - Акт приймання-передачі б.н. від 30.11.2024 з ТОВ «Столичний комфорт» до дог. №05/07/24 від 05.07.2024; - Акт приймання-передачі б.н. від 31.12.2024 з ТОВ «Столичний комфорт» до дог. №05/07/24 від 05.07.2024; - Сканована копія договору з ТОВ «Столичний комфорт» № 05/07/24 від05.07.2024 на послуги по стягненню заборгованості по договорам за постачання природного газу. - Сканована копія договору з ТОВ «ЖБК «Управдом» № 21/06/24 від 21.06.2024 на послуги по стягненню заборгованості по договорам за постачання природного газу. - Файл «Забезпечення виконання договору» від 03.02.2025 №03/02-011 Довідка з переліком аналогічних договорів, в якій зазначено про надання копій договорів та копій актів наданих послуг до зазначених договорів: 1) ТОВ «Столичний комфорт» 05/07/024 в стовпчику «відомості про найменування наданих послуг» зазначено: послуги з опалення, електроенергія, централізованого водопостачання та водовідведення, утримання будинку та прибудинкової території, охорона»; 2) ТОВ «ЖБК «Управдом» 21/06/24 в стовпчику ««відомості про найменування наданих послуг» зазначено: послуги з опалення, електроенергія, централізованого водопостачання та водовідведення, утримання будинку та прибудинкової території, охорона». При перевірці документів поданих учасником ТОВ «Колекторська компанія «ФАКТОР» на усунення невідповідностей уповноваженою особою було визначено: 1) В поданій копії договору з ТОВ «Столичний комфорт» від 05.07.2024 № 05/07/24 Пунктом 1.1. розділу 1. «Предмет договору» визначено: «За цим Договором Довіритель доручає, а Повірений зобов’язується за винагороду від імені та в інтересах Довірителя вчинити дії по спонуканню споживачів до погашення простроченої заборгованості за надані послуги/проданий товар Довірителя-фізичних осіб (далі -Боржники), а Довіритель зобов’язується прийняти та оплатити такі послуги. Способи та методи надання послуг обираються Повіреним на власний розсуд у межах чинного законодавства України. Такими діями можуть бути зокрема, але не вичерпно: написання та направлення Боржникам листів, повідомлень, вимог, перетензій про добровільне здійснення останніми погашення простроченої заборгованості, що виникла за договорами про постачання газу» (пункт 1.1.1 Договору) , що не відповідає встановленим вимогам у відповідності до вимог визначених кваліфікаційними критеріями, а саме 79940000-5 Послуги колекторських агентств по зменшенню (стягненню) заборгованості перед підприємствами за надані послуги з постачання теплової енергії побутовим споживачам, згідно предмету закупівлі тендерної документації, що вказані в пункті 1 «Документи та інформація, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей» Розділу «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації; 2) В поданих копіях актів наданих послуг до договору з ТОВ «Столичний комфорт не можуть бути документальним підтвердженням кваліфікаційним критеріям, так, як відносяться до договору, що не відповідає кваліфікаційному критерію встановленому в тендерній документації, а саме 79940000-5 Послуги колекторських агентств по зменшенню (стягненню) заборгованості перед підприємствами за надані послуги з постачання теплової енергії побутовим споживачам, згідно предмету закупівлі тендерної документації; 3) В поданій копії договору з ТОВ «Житлово-Будівельна компанія «Управдом» від 21.06.2024 № 21/06/24. Пунктом 1.1. розділу 1 Предмет договору визначено: « За цим Договором Довіритель доручає, а Повірений зобв'язується за винагороду від імені та в інтересах Довірителя вчинити дії по спонуканню споживачів до погашення простроченої заборгованості за надані послуги/проданий товар Довірителя-фізичних осіб (далі-Боржникіав), а Довіритель зобов'язується прийняти та оплатити такі послуги. Способи та методи надання послуг обираються Повіреним на власний розсуд у межах чинного законодавства України. Такими діями можуть бути зокрема, але не вичерпно: написання та направлення Боржникам листів, повідомлень, вимог, перетензій про добровільне здійснення останніми поганшення простроченої заборгованості, що виникла за договорами про постачання газу» (пункт 1.1.1 Договору) - що не відповідає встановленим вимогам у відповідності до вимог визначених кваліфікаційними критеріями, а саме 79940000-5 Послуги колекторських агентств по зменшенню (стягненню) заборгованості перед підприємствами за надані послуги з постачання теплової енергії побутовим споживачам, згідно предмету закупівлі тендерної документації, що вказані в пункті 1 «Документи та інформація, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей» Розділу «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації; 4) В поданих копіях актів наданих послуг до договору з ТОВ «Столичний комфорт не можуть бути документальним підтвердженням кваліфікаційним критеріям, так, як відносяться до договору, що не відповідає кваліфікаційному критерію встановленому в тендерній документації, а саме 79940000-5 Послуги колекторських агентств по зменшенню (стягненню) заборгованості перед підприємствами за надані послуги з постачання теплової енергії побутовим споживачам, згідно предмету закупівлі тендерної документації; Крім того, зазначимо, у відповідності до поданої Довідки з переліком аналогічних договорів від 03.02.2025 №03/02-011 учасником зазначено недостовірну інформацію щодо найменування послуг в поданих копіях договорів, а саме: договори по стягненню заборгованості на послуги з опалення, електроенергія, централізованого водопостачання та водовідведення, утримання будинку та прибудинкової території, охорона», проте в Договорах п. 1.1.1. визначено, що погашення простроченої заборгованості, що виникла за договорами про постачанню газу. З огляду на вищевикладене, можна дійти висновку, що Замовником у відповідності до пункту 43 Особливостей в частині вимог у повідомленні про усунення невідповідностей правомірно було надано учаснику ТОВ «Колекторська компанія «ФАКТОР» повідомлення про усунення невідповідностей та відповідно відхилено пропозицію ТОВ «Колекторська компанія «ФАКТОР» згідно абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, як таке, що у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Щодо визначення Східним офісом Держаудитслужби Дніпропетровської області, що: «Колекторські послуги — це професійний процес стягнення заборгованостей, що дозволяє компаніям швидко повернути кошти, зменшити фінансові ризики та оптимізувати управління заборгованістю» що відповідає коду ДК 021:2015:79940000-5: Послуги колекторських агентств. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЕКТОРСЬКА КОМПАНІЯ ФАКТОР" протягом 24 годин виконав вимоги, зазначені в повідомленні про усунення невідповідностей та надав довідку в довільній формі на фірмовому бланку із зазначенням дати та вихідного номера реєстрації за підписом керівника. Пунктом 2 статті 9 Закону України від 16.07.1999 № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що Первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади і прізвища (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Слід зазначити, що Замовник у вимогі про усунення невідповідностей не врахував, що відсутність номера первинних документів, надані учасником не є невідповідністю у документах поданих учасником на підставі кваліфікаційної вимоги, такої як аналогічний договір. Відповідно до пункту 3 розділу 1 Порядку визначення предмета закупівлі, який затверджений наказом Мінекономіки №708 від 15.04.2020 (далі-Порядок №708). предмет закупівлі визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Згідно з пунктом 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, який затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошеннях, оприлюднення яких передбачено Законом та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі та інформація щодо назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільш відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. В поданих документах на виправлення невідповідностей предмет закупівлі не відповідає назві згідно предмету закупівлі, що встановлена в вимогах тендерної документації та в даних договорах не встановлено код ДК згідно Єдиного закупівельного словника 021:2015. Зазначаємо, що дане твердження Держаудитслужби не відповідає вимогам тендерної документації та не може бути визначеним, як порушення Замовника відповідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей, в повідомленні про усунення порушень не вимагалась наявність обов'язкових реквізитів згідно пункту 2 статті 9 Закону України від 16.07.1999 № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», дана вимога стосувалась наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У відповідності Замовником згідно пункту 43 Особливостей правомірно було розміщено повідомлення про виявлені невідновідності, а саме: перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей та за результатами перевірки виправлення невідповідностей у відповідності до Протоколу уповноваженої особи від 18.02.2025 № 80 - відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КОЛЕКТОРСЬКА КОМПАНІЯ ФАКТОР» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. За аналогічних обставин Вінницький окружний суд у Рішенні № 113300705 від 06.09.2023 дійшов висновку про необгрунтованість висновку, що оскаржується, в частині виявлених контролюючим органом порушень, тому висновок, як такий, що не відповідає критеріям обгрунтованості та вмотивованості, на думку суду, є протиправним та підлягає скасуванню. ЩОДО ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ (ПОРУШЕННЯ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВИКЛАДЕНИХ У ВИСНОВКУ: У висновку про результати здійснення моніторингу передбачено зобов’язання щодо усунення порушення (порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором договір від 24.02.2025 №67 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. З виконанням зобов’язання щодо усунення порушень шляхом припинення зобов’язань за договором договір від 24.02.2025 №67 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України не погоджуємся з наступних причин: - Замовником при розгляді пропозиції учасника ТОВ «Колекторська компанія «ФАКТОР» правомірно було встановлено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель згідно пункту 43 Особливостей; - Замовником при перевірці поданих учасником ТОВ «Колекторська компанія «ФАКТОР» документів/інформації на усунення порушень правомірно було відхилено пропозицію у відповідності до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. - Формулювання «Колекторські послуги — це професійний процес стягнення заборгованостей, що дозволяє компаніям швидко повернути кошти, зменшити фінансові ризики та оптимізувати управління заборгованістю» що відповідає коду ДК 021:2015:79940000-5: Послуги колекторських агентств. Дане формулювання не відповідає вимогам частини 9 статті 29 Закону та не може братись до уваги, як підстава для визнання пропозиції учасника така, що відповідає вимогам тендерної документації. В поданих договорах та актах наданих послуг до даних договорів предмет закупівлі не відповідав вимогам встановленим в вимогах тендерної документації, а саме назві згідно предмету закупівлі та в даних договорах не встановлено код ДК згідно Єдиного закупівельного словника 021:2015. - Замовником у вимозі про усунення невідповідностей не вимагалось складення первинних документів у паперовій або в електронній формі, що повинні мати обов’язкові реквізити у відповідності до пункту 2 статті 9 Закону України від 16.07.1999 № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», натомість вимагалось підтвердження аналогічного договору у відповідності до вимог визначених кваліфікаційними критеріями, а саме 79940000-5 Послуги колекторських агентств по зменшенню (стягненню) заборгованості перед підприємствами за надані послуги з постачання теплової енергії побутовим споживачам, згідно предмету закупівлі даної тендерної документації (не менше 2 копій договорів, зазначених в довідці ) та копії актів приймання-передачі наданих послуг (не менше ніж за шість місяців) по кожному договору. У відповідності до Господарського кодексу України, договір укладений між юридичними особами, може бути розірвано лише за згодою сторін або в судовому порядку. Водночас в Висновку не зазначені правові підстави, що мають бути застосовані для розірвання договору по закупівлю. Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із Сторін у разі істотного порушення договору іншою Стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим договором шкоди інша Сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. Крім того Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) Особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків встановлених у відповідності до пункту 19 Особливостей. Зазначимо, що пунктом 19 Особливостей не передбачено розірвання договору згідно висновку Держаудитслужби. Розірвання договору в даних обставинах призведе до безпідставного порушення майнових прав суб’єктів-сторін договору про закупівлю, в тому числі, порушення прав та інтересів третьої особи- надавача послуг, який сумлінно і належним чином виконує свої зобов’язання за договором. А також матиме негативні наслідки для репутації замовника. Відповідно до пункту 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення. Про відкриття провадження Замовником буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
2025-04-01 10:24:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Оскарження в суді
Опис: | Зареєстровано провадження у справі: Дніпропетровський окружний адміністративний суд, номер судової справи 160/10019/25 від 07.04.2025 |
Дата публікації: | 08 квітня 2025 |
Номер відкриття провадження: | 160/10019/25 |
Дата відкриття провадження: | 07 квітня 2025 |
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2025 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРЕДИТЕКСПРЕС ЮКРЕЙН ЕЛ.ЕЛ.СІ." |
882 000,00
UAH з ПДВ
|
882 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЕКТОРСЬКА КОМПАНІЯ ФАКТОР" |
980 000,00
UAH з ПДВ
|
940 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АНТАНТА КОНСАЛТІНГ" |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Служба стягнення заборгованості |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРЕДИТЕКСПРЕС ЮКРЕЙН ЕЛ.ЕЛ.СІ." #34981644 |
Відхилено |
882 000,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2025 13:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 лютого 2025 10:45
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЕКТОРСЬКА КОМПАНІЯ ФАКТОР" #44573150 |
Відхилено |
940 800,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2025 10:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 лютого 2025 13:54
|
ТОВ "АНТАНТА КОНСАЛТІНГ" #42420828 |
Переможець |
950 000,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2025 13:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2025 09:36
|
ДОГОВІР.pdf | укладений |
24 лютого 2025 09:33
|