Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3027 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 08803649 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Костянтин Кривоберець +380671406616 k.kryvoberets@ngu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2025 09:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2025 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2025 08:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2025 12:21 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2025 12:21 |
Очікувана вартість: | 5 538 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 166 155,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2025 09:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2025 09:16 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-25-000008 ● d07cd45958e0461baa4b47940c26a54b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2025 14:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.03.2025 № 19-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 24.02.2025 №003100-18/2420-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 25.03.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
25.03.2025 №19-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-01-31-000891-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-02 17:05:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі м’ясопродуктів, код ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-31-000891-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до підпункту 3.13. пункту 3 «Вимоги до учасника» Додатку №2 до Оголошення, Замовником встановлена вимога, а саме: надання оригіналу (або належним чином засвідчену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003) висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на споживчу тару або оригіналу (або належним чином засвідчену копію, або копію, засвідчену виробником продукції відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003) якісного посвідчення на споживчу тару.
Прошу Вас надати посилання на файл у пропозиції учасника ТОВ "ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС" щодо виконання даної вимоги.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-07 16:28:34
Про надання пояснень
Пояснення надаються у вкладенні
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 квітня 2025 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2025 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП КОВАЛЬЧУК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ |
5 282 500,00
UAH з ПДВ
|
3 530 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
МПП "ХАДЖИБЕЙ" |
3 939 300,00
UAH з ПДВ
|
3 699 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М'ЯСНИЙ АКЦЕНТ" |
4 732 200,00
UAH з ПДВ
|
4 248 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Селянське фермерське господарство "Колос" |
4 251 000,00
UAH з ПДВ
|
4 251 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС" |
4 955 670,00
UAH з ПДВ
|
4 691 610,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП КОВАЛЬЧУК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ #2590317390 |
Відхилено |
3 530 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2025 17:18
|
|
МПП "ХАДЖИБЕЙ" #24767172 |
Відхилено |
3 699 999,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2025 17:19
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М'ЯСНИЙ АКЦЕНТ" #45101336 |
Відхилено |
4 248 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2025 17:21
|
|
Селянське фермерське господарство "Колос" #14246880 |
Відхилено |
4 251 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2025 17:23
|
|
ТОВ "ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС" #45899699 |
Переможець |
4 691 610,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2025 17:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 лютого 2025 17:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 лютого 2025 12:31
|
Додаткова угода №1_88.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2025 12:27
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2025 10:33
|
15 ПС_25_00.pdf | укладений |
20 лютого 2025 10:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 15 ПС/25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/88 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Ковбаса варена вищого сорту | 3000 | кілограм |
109,26
UAH з ПДВ
|
Ковбаса напівкопчена вищого сорту | 3000 | кілограм |
178,20
UAH з ПДВ
|
Сарделька І сорту | 6000 | кілограм |
109,26
UAH з ПДВ
|
Шинка із свинини вищого сорту копчено-варена | 1000 | кілограм |
204,00
UAH з ПДВ
|
Грудинка копчено-варена вищого сорту | 1000 | кілограм |
228,00
UAH з ПДВ
|