Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021-2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (60644 Набір для акушерських/ гінекологічних операцій, що не містить лікарських засобів, одноразового використання)
Очікувана вартість
11 276,00 UAH
UA-2025-01-31-000445-a ● c1766d75eaed4b31a2932f2b5e72ee4c
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
31 січня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 38563265 |
Вебсайт: | http://www.smp.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69057, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6 |
Контактна особа: |
Каріна Ткаченко +380612246921 byxsmd@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Товар повинен мати завірені підписом та печаткою Продавця (у разі наявності) копії декларацій відповідності з додатками, в яких зазначено предмет закупівлі — для медичних виробів, які пройшли процедуру оцінки відповідності згідно з Технічним регламентом щодо медичних виробів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753, копії інструкцій з застосування, або інших документів, які підтверджують якість запропонованого товару та відповідність технічним характеристикам, що вимагає Покупець.
Поставка товару здійснюється за адресою м. Запоріжжя, вул. Токмацька (Тамбовська), 6 за рахунок Продавця.
Строк поставки товару протягом 2 (двох) робочих днів з дати отримання заявки від Покупця, але не пізніше 28.02.2025 року.
Передача товару повинна здійснюватися уповноваженій особі Покупця, на складі Покупця. Всі розвантажувальні та завантажувальні роботи здійснюються Продавцем за власний рахунок. Товар повинен постачатися Покупцю у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Маркування - згідно діючих ТУ та ДСТУ. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою.
Кожна партія товару, під час поставки, буде супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість (копії декларацій відповідності з додатками, копії сертифікатів відповідності (для стерильної продукції), копії сертифікатів якості (паспортів), копії інструкцій з застосування, або інших документів, які підтверджують якість запропонованого товару) із зазначенням даних, що вимагаються чинним законодавством України;
– гарантія якості товару діє протягом строку, встановленого виробником товару та вказаного на упаковці товару;
– на упаковці повинна бути зазначена дата виробництва та термін придатності;
– Термін придатності не менше 80 %. від загального терміну придатності, визначеного виробником;
– товар повинен передаватися в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час транспортування згідно з правилами перевезення відповідної категорії;
– при наявності браку упаковки, порушення цілісності товарів проводиться заміна якісним товаром протягом 2 (двох) днів.
Розгорнути
Згорнути
Поставка товару здійснюється за адресою м. Запоріжжя, вул. Токмацька (Тамбовська), 6 за рахунок Продавця.
Строк поставки товару протягом 2 (двох) робочих днів з дати отримання заявки від Покупця, але не пізніше 28.02.2025 року.
Передача товару повинна здійснюватися уповноваженій особі Покупця, на складі Покупця. Всі розвантажувальні та завантажувальні роботи здійснюються Продавцем за власний рахунок. Товар повинен постачатися Покупцю у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Маркування - згідно діючих ТУ та ДСТУ. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою.
Кожна партія товару, під час поставки, буде супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість (копії декларацій відповідності з додатками, копії сертифікатів відповідності (для стерильної продукції), копії сертифікатів якості (паспортів), копії інструкцій з застосування, або інших документів, які підтверджують якість запропонованого товару) із зазначенням даних, що вимагаються чинним законодавством України;
– гарантія якості товару діє протягом строку, встановленого виробником товару та вказаного на упаковці товару;
– на упаковці повинна бути зазначена дата виробництва та термін придатності;
– Термін придатності не менше 80 %. від загального терміну придатності, визначеного виробником;
– товар повинен передаватися в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час транспортування згідно з правилами перевезення відповідної категорії;
– при наявності браку упаковки, порушення цілісності товарів проводиться заміна якісним товаром протягом 2 (двох) днів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штука
Комплект покриття операційного, Комплект акушерський, кількість предметів в комплекті від 5, стерильний, з/без агдезивною полоскою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69057, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Токмацька (Тамбовська), будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2025
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця, зазначений у Договорі, на підставі оформленої належним чином видаткової накладної, підписаної уповноваженими представниками обох сторін, протягом 30 робочих днів з дати отримання товару Покупцем. У разі затримки фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 робочих днів з дати отримання Покупцем фінансування предмету даного Договору на свій поточний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
31 січня 2025 08:48 |
проєкт договору акушерський комплект на 2025 р.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Наявність агдезивної полоски | ||
Стерильність | Так | |
Призначення |
Можливі значення:
|
|
Вид комплекту |
Можливі значення:
|
|
Кількість предметів в комплекті | від 5 | штука |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2025 06:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СВИРИДЕНКО ОКСАНА ВІТАЛІЇВНА" |
8 153,40
UAH з ПДВ
|
8 153,40
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РЕЛАКС"" |
10 000,00
UAH з ПДВ
|
10 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ВОК - Медіка Груп" |
11 000,00
UAH з ПДВ
|
11 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СВИРИДЕНКО ОКСАНА ВІТАЛІЇВНА" #2476512961 |
Переможець |
8 153,40
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2025 08:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2025 13:16
|
2220-5 від 07.02.2025 акуш комплект.pdf | укладений |
07 лютого 2025 13:15
|