Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Блоки заморожені із м’яса яловичини
Очікувана вартість
21 582 000,00 UAH
UA-2025-01-31-000287-a d73f1d62d02348bf87e5f4ef60088155
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Довбик Наталія Миколаївна

380445276642 NDovbyk@dpsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23311317
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Довбик Наталія Миколаївна
380445276642
NDovbyk@dpsu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2025 08:31
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2025 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2025 00:00
Очікувана вартість: 21 582 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Тендерна документація

31 січня 2025 08:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 січня 2025 08:31
Оголошення (бл ялов).doc
31 січня 2025 08:31
Додаток 2.docx
31 січня 2025 08:31
Додаток 5.docx
31 січня 2025 08:31
Додаток 1.docx
31 січня 2025 08:31
Додаток 3.docx
31 січня 2025 08:31
Додаток 4.docx
31 січня 2025 08:31
Додаток 6.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Блоки заморожені із м’яса яловичини
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 6 435 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 64 350,00 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (довіреність, тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ. Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 64350 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець спрощеної закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (в паперовому або електронному вигляді). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю по кожному лоту складає 1% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києва. Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після повного виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю та має право вимагати платіж (суму гарантії) пропорційно від частини невиконаних Переможцем зобов’язань: 1) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі порушення Переможцем строків постачання Товару; 2) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі поставки Товару неналежної якості; 3) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі повідомлення Переможцем Замовника про неможливість виконання своїх зобов’язань за Договором, незалежно від причин їх виникнення. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, визначеного договором про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону. Учасник у складі пропозиції (по кожному лоту окремо) повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку, вказаному у документації.
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

39000 кг
Блоки заморожені із м’яса яловичини
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 травня 2025

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (довіреність, тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ. Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником.

Сума забезпечення: 64350 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Переможець спрощеної закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (в паперовому або електронному вигляді). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю по кожному лоту складає 1% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києва. Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після повного виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю та має право вимагати платіж (суму гарантії) пропорційно від частини невиконаних Переможцем зобов’язань: 1) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі порушення Переможцем строків постачання Товару; 2) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі поставки Товару неналежної якості; 3) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі повідомлення Переможцем Замовника про неможливість виконання своїх зобов’язань за Договором, незалежно від причин їх виникнення. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, визначеного договором про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону. Учасник у складі пропозиції (по кожному лоту окремо) повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку, вказаному у документації.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
30 календарних днів
Форма забезпечення
Банківська гарантія

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ" 6 425 640,00
UAH з ПДВ
6 425 640,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 лютого 2025 13:15
Електронний підпис
19 лютого 2025 12:59
Електронний підпис
19 лютого 2025 12:58
14 цінова ЛОТ 1.pdf
12 лютого 2025 11:42
Електронний підпис
12 лютого 2025 11:38
18 аналогічний НЕДОЛІК.pdf
10 лютого 2025 17:59
Електронний підпис
10 лютого 2025 17:56
35 проект договору.pdf.p7s
10 лютого 2025 17:56
31 лист-згода.pdf.p7s
10 лютого 2025 17:56
30 про повноваження.pdf.p7s
10 лютого 2025 17:56
29 значні правочини.pdf.p7s
10 лютого 2025 17:56
28 вартість активів.pdf.p7s
10 лютого 2025 17:56
26 рішення зміни.pdf.p7s
10 лютого 2025 17:56
25 опис до виписки.pdf.p7s
10 лютого 2025 17:56
27 Витяг ПДВ.pdf.p7s
10 лютого 2025 17:56
22 наказ.pdf.p7s
10 лютого 2025 17:56
24 виписка.pdf.p7s
10 лютого 2025 17:56
23 опис статут.pdf.p7s
10 лютого 2025 17:56
21 рішення.pdf.p7s
10 лютого 2025 17:56
17 про мед огляд.pdf.p7s
10 лютого 2025 17:56
15 про мтб.pdf.p7s
10 лютого 2025 17:56
13 сертифікат ісо 22000.pdf.p7s
10 лютого 2025 17:56
7.1 ев.pdf.p7s
10 лютого 2025 17:56
4 відомості.pdf.p7s
10 лютого 2025 17:56
5 додаток 3.pdf.p7s
10 лютого 2025 17:56
3 гарантійний лот 1.pdf.p7s
10 лютого 2025 17:56
2 загальна довідка.pdf.p7s
10 лютого 2025 17:56
1 цінова лот 1.pdf.p7s
10 лютого 2025 17:55
28 вартість активів.pdf
10 лютого 2025 17:55
35 проект договору.pdf
10 лютого 2025 17:55
20 фінансова звітність.pdf
10 лютого 2025 17:55
1 цінова лот 1.pdf
10 лютого 2025 17:55
4 відомості.pdf
10 лютого 2025 17:55
24 виписка.pdf
10 лютого 2025 17:55
23 опис статут.pdf
10 лютого 2025 17:55
31 лист-згода.pdf
10 лютого 2025 17:55
5 додаток 3.pdf
10 лютого 2025 17:55
27 Витяг ПДВ.pdf
10 лютого 2025 17:55
21 рішення.pdf
10 лютого 2025 17:55
29 значні правочини.pdf
10 лютого 2025 17:55
17 про мед огляд.pdf
10 лютого 2025 17:55
2 загальна довідка.pdf
10 лютого 2025 17:55
30 про повноваження.pdf
10 лютого 2025 17:55
15 про мтб.pdf
10 лютого 2025 17:55
26 рішення зміни.pdf
10 лютого 2025 17:55
25 опис до виписки.pdf
10 лютого 2025 17:55
13 сертифікат ісо 22000.pdf
10 лютого 2025 17:55
7.1 ев.pdf
10 лютого 2025 17:55
33 строк дії пропозиції.pdf
10 лютого 2025 17:55
22 наказ.pdf
10 лютого 2025 17:55
3 гарантійний лот 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Форма забезпечення

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
#45358873
Переможець 6 425 640,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2025 15:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 лютого 2025 14:20

Вимога про усунення невідповідностей

11.02.2025 року ТОВ «АВАНГАРДКОМ» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документа, наданих у складі пропозиції ТОВ «АВАНГАРДКОМ» по Лоту 1 - Блоки заморожені із м’яса яловичини на закупівлю за предметом «Код ДК 021:2015: 15110000-2 «М’ясо» - Блоки заморожені із м’яса яловичини (Лот 1 - Блоки заморожені із м’яса яловичини, Лот 2 - Блоки заморожені із м’яса яловичини»), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-01-31-000287-a. 11 лютого 2025 року під час розгляду пропозиції ТОВ «АВАНГАРДКОМ» виявлено невідповідності в інформації та документах у складі пропозиції учасника, а саме: Пунктом 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 4 до Оголошення «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВСТАНОВЛЕНИМ СТАТТЕЮ 16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ»» визначено надання: «2.1. Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2021-2024 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. 2.2. Оригінал або копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 2.1. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документи, що підтверджують його виконання (накладні, акти приймання-передачі та інше). Аналогічним договором у розумінні цієї документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 15110000-2 «М’ясо» (м’ясо свинини/яловичини/свійської птиці замороженої).» Учасником ТОВ «АВАНГАРДКОМ» надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 10.02.2025 вих. № б.н. із зазначенням необхідної інформації. Проте, копія аналогічного договору разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документами, що підтверджують його виконання (накладні, акти приймання-передачі та інше), відсутні. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - копія аналогічного договору разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документами, що підтверджують його виконання (накладні, акти приймання-передачі та інше); Уповноважена особа Наталія Довбик

Документи

12 лютого 2025 15:55
Електронний підпис
12 лютого 2025 15:55
Протокол 181.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2025 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
#45358873
6 425 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2025 15:55
Електронний підпис
12 лютого 2025 15:55
Протокол 181.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 лютого 2025 08:48
Договір 41-25 від 19.02.2025.pdf укладений
20 лютого 2025 08:48