Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Загальний військовий протигаз ЗВП-01У (35814000-3 Протигази)
Очікувана вартість
2 872 563,00 UAH
UA-2025-01-30-014494-a 8d2466d0160442b6a637235a17873ea1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ксенія Панцук

+380933782339 k.pantcuk@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3012 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М.ОДЕСА) (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3012)
Код ЄДРПОУ: 23314215
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Ксенія Панцук
+380933782339
k.pantcuk@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2025 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2025 12:00
Очікувана вартість: 2 872 563,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 362,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
479 штука
Загальний військовий протигаз ЗВП-01У (35814000-3 Протигази)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахуванням грошових коштів на розрахунковий рахунок «Постачальника» протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТХ
Дата подання: 31 січня 2025 15:59
Дата відповіді: 05 лютого 2025 09:29
ТЕХНІЧНИХ УМОВ ТУ У 22.1-22362867-042:2016 - відсутні у відкритому доступі, а відтак Замовник повинен додати їх до тендерної документації.
Відповідь: Вказані в Додатку 1.
ТХ
Дата подання: 31 січня 2025 16:06
Дата відповіді: 05 лютого 2025 09:31
Дані (інформація), які відсутня у відкритому доступі повинна Замовником додаватись до доументації про оголошення закупівлі. Просимо додати інформацію які протигази прийняті на озброєння Збройних Сил України та вказати номенклатурний номер НАТО присвоєного даному протигазу. Звертаємо увагу Замовника на дотримання законодавства у сфері здійснення публічних закупівль, зокрема на встановлення дискримінаційних вимог, які може виконати один виробник.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Додатку 1 вказано можливість подати аналог протигазів Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2025 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "НВПП "Спаринг-Віст Центр" 2 872 563,00
UAH з ПДВ
2 872 563,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2025 11:18
Електронний підпис
10 лютого 2025 11:18
Електронний підпис
10 лютого 2025 11:17
Наказ ГенДир 2011 Смук.PDF.p7s
10 лютого 2025 11:17
Титул ТУ ЗВП-01.pdf
10 лютого 2025 11:17
Наказ ГенДир 2011 Смук.PDF
10 лютого 2025 11:17
Опис АП 11 09 2024 Статут.pdf.p7s
10 лютого 2025 11:17
Рішення ГенДир 2011 Смук.PDF
10 лютого 2025 11:17
Титул ТУ ЗВП-01.pdf.p7s
10 лютого 2025 11:17
Опис АП 11 09 2024 Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "НВПП "Спаринг-Віст Центр"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "НВПП "Спаринг-Віст Центр"
#22362867
Переможець 2 872 563,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2025 16:48

Документи

17 лютого 2025 16:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2025 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "НВПП "Спаринг-Віст Центр"
#22362867
2 872 563,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 лютого 2025 16:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2025 14:44
Додаткова угода № 1 від 11.03.2025 до Договору № 74 від 03.03.2025.PDF зміни до договору
11 березня 2025 14:44
Електронний підпис укладений
03 березня 2025 14:21
Договір № 74 від 03.03.2025.pdf укладений
03 березня 2025 14:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 березня 2025
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в пункт 1.1. Договору.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML