Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(ПК-25Т_019_ВО) Порошок пральний для постільних речей
Очікувана вартість
6 140 000,00 UAH
UA-2025-01-30-001310-a ● 9da837c145804ba7844e28c591b2a516
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Чорний Олексій Сергійович 380443097511 pk_chornyi@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2025 09:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2025 11:58 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2025 11:58 |
Очікувана вартість: | 6 140 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 61 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді гарантії. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зі змінами, Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженими наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 з урахуванням Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 184 200,00 грн. (сто вісімдесят чотири тисячі двісті гривень 00 копійок) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 184200 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі 5,0% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі у вигляді гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає фінансова установа. Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 5 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2025-01-30-000751-a
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900.
3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ -
4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_019_ВО) ДК 021:2015 - 39830000-9Продукція для чищення (Порошок пральний для постільних речей)
5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 39830000-9
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації.
7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації.
8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 6 140 000,00 грн без ПДВ (шість мільйонів сто сорок тисяч гривень нуль копійок)
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору.
10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.02.2025 09:00
11. Умови оплати: відповідно до умов Договору
12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.
13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 184 200,00 грн. (сто вісімдесят чотири тисячі двісті гривень 00 копійок)
14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації;
15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується;
18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»;
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900.
3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ -
4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_019_ВО) ДК 021:2015 - 39830000-9Продукція для чищення (Порошок пральний для постільних речей)
5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 39830000-9
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації.
7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації.
8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 6 140 000,00 грн без ПДВ (шість мільйонів сто сорок тисяч гривень нуль копійок)
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору.
10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.02.2025 09:00
11. Умови оплати: відповідно до умов Договору
12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.
13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 184 200,00 грн. (сто вісімдесят чотири тисячі двісті гривень 00 копійок)
14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації;
15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується;
18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»;
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200000 кілограм
Порошок пральний для постільних речей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –товар -відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Дата подання заявки | Протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки замовником, але не пізніше ніж 31.12.2025 | Повторювана поставка | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2025 11:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2025 09:29 |
Обгрунтування_кількість.docx | |
30 січня 2025 09:29 |
Тендерна документація1 док_391 ПЗ 2025.docx.zip | |
30 січня 2025 09:29 |
Оголошенння30.01.2025.doc.zip | |
30 січня 2025 09:29 |
Обгрунтування__ціна.docx |
30 січня 2025 11:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 січня 2025 09:29 |
Обгрунтування_кількість.docx
|
|||
30 січня 2025 09:29 |
Тендерна документація1 док_391 ПЗ 2025.docx.zip
|
|||
30 січня 2025 09:29 |
Оголошенння30.01.2025.doc.zip
|
|||
30 січня 2025 09:29 |
Обгрунтування__ціна.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Фінансова звітність
Дата подання: 03 лютого 2025 16:49
Дата відповіді: 03 лютого 2025 17:52
Шановний Замовник ! Відповідно Додатку 2 до ТД - Учасник повинен надати фінансову звітність, що передбачена для його виду діяльності, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника становить 100% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Звітність подається за останній звітний період, тобто за 2023 рік.
Така вимога є дискрімінаційною по відношенню до учасників, які є фізичними особами-підприємцями та обмежені у річному обороті коштів згідно податкового законодавства або були створені у 2024 році та ще не мають такого обороту або не можуть надати звітність за 2023 рік або ще не подавали фінансову звітність за попередній рік, оскільки кінцевий строк подання звітності 28.02.2025 р.
Просимо прибрати дану вимогу з метою уникнення дискримінації та обмеження кола потенційних учасників, які можуть прийняти участь у закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику, вимога про кваліфікаційний критерій відповідно п. 4 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлений відповідно до п. 28 Особливостей (постанова КМУ 1178)та не містить дискримінаційного характеру. Застосування кваліфікаційного критерію дає впевненість замовнику, що постачання буде здійснено в строк відповідно умов договору, а якість запропонованої продукції буде відповідати очікуванням (вимогам замовника).
Вимога кваліфікаційного критерію, зокрема передбачає наступне «У випадку якщо на момент подання пропозицій не сплив встановлений законодавством України строк на подання відповідної фінансової звітності, то така звітність подається за передостанній рік, що передував року проведення процедури закупівлі. Новоутворені підприємства подають фінансову звітність за період, що обліковується з дня їх реєстрації відповідно до вимог законодавства.», що дає змогу належно прийняти участь і новоутвореним учасникам за умови напрацювання обсягу річного доходу (виручки) не менше 100% від очікуваної вартості предмета закупівлі по даній закупівлі. 28.02.2025 р. є кінцевим строком подання звітності та не обмежує суб’єктів подати звітність раніше. Дякуємо за звернення.»
Вимога кваліфікаційного критерію, зокрема передбачає наступне «У випадку якщо на момент подання пропозицій не сплив встановлений законодавством України строк на подання відповідної фінансової звітності, то така звітність подається за передостанній рік, що передував року проведення процедури закупівлі. Новоутворені підприємства подають фінансову звітність за період, що обліковується з дня їх реєстрації відповідно до вимог законодавства.», що дає змогу належно прийняти участь і новоутвореним учасникам за умови напрацювання обсягу річного доходу (виручки) не менше 100% від очікуваної вартості предмета закупівлі по даній закупівлі. 28.02.2025 р. є кінцевим строком подання звітності та не обмежує суб’єктів подати звітність раніше. Дякуємо за звернення.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2025 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІЛАЙФ.ПВ" |
6 120 000,00
UAH
|
5 500 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРАПУЗ" |
5 960 000,00
UAH
|
5 898 600,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" |
6 140 000,00
UAH
|
6 140 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІЛАЙФ.ПВ" #37252922 |
Переможець |
5 500 000,00
UAH
|
13 лютого 2025 10:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2025 11:47
|
Договір № ПК-МТЗ-24172-Ю від 27.02.2025_публ.pdf | укладений |
03 березня 2025 11:47
|