Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 23311317 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Зозуля Артем Вікторович 380445276671 AZozulia@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2025 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2025 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2025 14:17 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2025 14:17 |
Очікувана вартість: | 83 399 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 833 994,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. ЄДРПОУ: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 833 994,00 грн. (вісімсот тридцять три тисячі дев’ятсот дев’яносто чотири грн. 00 коп.). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 833994 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києві Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2025 12:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2025 12:11 |
Перелік змін оголошення Куртка вітровологозахисна.docx | |
30 січня 2025 12:11 |
Оголошення_Куртка вітровологозахисна зі змінами від 30.01.2025.docx | |
30 січня 2025 12:11 |
Додаток 3 зі змінами від 30.01.2025.docx | |
29 січня 2025 15:22 |
Додаток 1.docx | |
29 січня 2025 15:22 |
Додаток 4.docx | |
29 січня 2025 15:22 |
Додаток 3.docx | |
29 січня 2025 15:22 |
Оголошення_Куртка вітровологозахисна.docx | |
29 січня 2025 15:22 |
Додаток 2.docx |
30 січня 2025 12:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 січня 2025 12:11 |
Перелік змін оголошення Куртка вітровологозахисна.docx
|
|||
30 січня 2025 12:11 |
Оголошення_Куртка вітровологозахисна зі змінами від 30.01.2025.docx
|
|||
30 січня 2025 12:11 |
Додаток 3 зі змінами від 30.01.2025.docx
|
|||
29 січня 2025 15:22 |
Додаток 1.docx
|
|||
29 січня 2025 15:22 |
Додаток 4.docx
|
|||
29 січня 2025 15:22 |
Додаток 3.docx
|
|||
29 січня 2025 15:22 |
Оголошення_Куртка вітровологозахисна.docx
|
|||
29 січня 2025 15:22 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АнВа» є БЕЗПІДСТАВНИМ, так як товариством виконані вимоги п.2 Додатку №3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно з п.2Додатку №3 Оголошення вимагалося надати:
«2.1 Сертифікати або протоколи випробувань надані випробувальною лабораторією, акредитованою на технічну компетентність та незалежність, який підтверджує відповідність товару, вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно ТС А01XJ.14760-423:2023 (01), вид предмета – вид 1 АБО відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки.
Допускається надання протоколів випробувань про відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки із зазначенням маркування визначеного для Збройних Сил України.
2.2 Сертифікати або протоколи випробувань надані випробувальною лабораторією, акредитованою на технічну компетентність та незалежність, який підтверджує відповідність товару, вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно ТС А01XJ.14760-423:2023 (01), вид предмета – вид 2 АБО відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки.
Допускається надання протоколів випробувань про відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки із зазначенням маркування визначеного для Збройних Сил України.»
Тобто Вами Замовником вимагалося надати сертифікати або протоколи випробувань на:
АБО
відповідність товару, вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно ТС А01XJ.14760-423:2023 (01)
АБО
відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки
Вимагаємо СКАСУВАТИ рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «АнВа», тому що товариством надано протоколи на відповідність товару, вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно ТС А01XJ.14760-423:2023 (01) в ПОВНОМУ ОБСЯЗІ та виконано вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Тобто Учасником не подано документи, які підтверджують відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, що викладені у Оголошенні.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-03-000023 ● 7dc2aa678d7c4b73bd8640467a88215d
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2025 12:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2025 № 67
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 11 лютого
2025 року № 31-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-01-29-013383-a 29.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-04 18:28:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 1), куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 2) (код за ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-29-013383-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-07 10:39:10
Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо процедури закупівлі «Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 1), куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-29-013383-a)
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від 04.03.2025 р.
04.03.2025 року о 18:28 в електронній системі закупівель У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 1), куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-29-013383-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України.
З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне.
1. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель “Prozorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. Додатково Замовником на відповідний запит, було отримано не менше трьох комерційних пропозицій із цінами на товар, що є предметом закупівлі. За очікувану вартість було взято найнижчі ціни на товари, які є предметом закупівлі. Розмір витрат сформований на основі розміру бюджетних призначень, який передбачений відповідно до кошторису на 2025 рік.
Звертаємо увагу, що очікувана вартість формувалась з середніх цін проведеного моніторингу згідно з вимогами законодавства та наказів Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2019 №480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) та від 07.11.2022 №570/0/81-22-АГ «Про організацію моніторингу цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового режиму воєнного стану та внесення змін до наказів Адміністрації Держприкордонслужби» з урахуванням листа Адміністрації Державної прикордонної служби України від 23.01.2025 № 17/5819-25-Вих.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до потреб визначених Адміністрацією Державної прикордонної служби України.
Відповідно до Указу Президента України №49/2024 від 05.02.2024 року та Закону України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні"» 06 лютого 2024 року № 3564-IX, на усій території України діє правовий режим воєнного стану. Зважаючи на це, а також з метою нерозголошення інформації про місцезнаходження виробників та потенційних постачальників, місця поставки товару, інформація в наданих документах частково прихована, оскільки її розголошення та загальний доступ до неї може створити передумови для використання такої інформації ворогом.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-07 16:03:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 1), куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 2) (код за ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-29-013383-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів, а саме,
1. Надати пояснення, інформацію (вказати назву файлу та номер сторінки) щодо виконання учасником ТОВ «Текстиль-Контакт» вимог пункту 4 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) у випадку, якщо вартість пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій, учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину.
2. Надати пояснення, інформацію (вказати назву файлу та номер сторінки), щодо не відповідності товару ТОВ «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ПРОФІ ТЕКС» технічним вимогам відповідно до технічної специфікації МОУ згідно TC A01XJ.14760-423:2023(01) з врахуванням додаткової інформації зазначеної в Сертифікаті відповідності №UA.OC-01.2078-25, зокрема, «Сертифікат поширюється на продукцію, що виготовляється серійно з 07.02.2025р. до 06.02.2026р. Добровільна сертифікація. (з урахуванням Додатку №3 до Оголошення Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України (затвердженого протоколом від 29.01.2025 №71)»
3. Надати пояснення та відповідні документи (вказати назву файлу та номер сторінки) щодо підтвердження пропонованого товару учасником ТОВ «Текстиль-Контакт» вимогам технічної специфікації МОУ згідно TC A01XJ.14760-423:2023(01), вид предмета – вид 1 та вид 2, зокрема, пункту 3.1.7 Основні вимоги до виготовлення предмета.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-12 15:45:09
Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо процедури закупівлі «Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 1), куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-29-013383-a)
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від 11.03.2025 р.
11.03.2025 року о 16:03 в електронній системі закупівель У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 1), куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-29-013383-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) а саме:
1. Надати пояснення, інформацію (вказати назву файлу та номер сторінки) щодо виконання учасником ТОВ «Текстиль-Контакт» вимог пункту 4 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) у випадку, якщо вартість пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій, учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину.
2. Надати пояснення, інформацію (вказати назву файлу та номер сторінки), щодо не відповідності товару ТОВ «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ПРОФІ ТЕКС» технічним вимогам відповідно до технічної специфікації МОУ згідно TC A01XJ.14760-423:2023(01) з врахуванням додаткової інформації зазначеної в Сертифікаті відповідності №UA.OC-01.2078-25, зокрема, «Сертифікат поширюється на продукцію, що виготовляється серійно з 07.02.2025р. до 06.02.2026р. Добровільна сертифікація. (з урахуванням Додатку №3 до Оголошення Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України (затвердженого протоколом від 29.01.2025 №71)».
3. Надати пояснення та відповідні документи (вказати назву файлу та номер сторінки) щодо підтвердження пропонованого товару учасником ТОВ «Текстиль-Контакт» вимогам технічної специфікації МОУ згідно TC A01XJ.14760-423:2023(01), вид предмета – вид 1 та вид 2, зокрема, пункту 3.1.7 Основні вимоги до виготовлення предмета.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України.
З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне.
1. Згідно вимог пункту 3 Додатку 4 до Оголошення, у випадку, якщо вартість пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій, учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину, Учасником у складі пропозиції було завантажено файл (Рішення Засновників 15062023) і Переможцем було надано Протокол №28-02-2025 Загальних зборів учасників (Додається) на підписання договору.
2. Згідно вимог Замовника встановлених в Додатку 3 до Оголошення, а саме в пп. 2.2 п.2 Додатку №3 до цього Оголошення, Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати сертифікати або протоколи випробувань надані випробувальною лабораторією, акредитованою на технічну компетентність та незалежність, який підтверджує відповідність товару, вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно ТС А01XJ.14760-423:2023 (01), вид предмета – вид 2 або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки.
Допускається надання протоколів випробувань про відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки із зазначенням маркування визначеного для Збройних Сил України.
Учасником ТОВ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС"" у своїй пропозиції завантажено файл «Сертифікат №2078-25 від 07.02.2025_КВВЗ тип 2» ( 1 аркуш), який підтверджує часткову відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно ТС А01XJ.14760-423:2023 (01) згідно : п.п. 3.1.2 Конструкція та зовнішній вигляд, 3.1.5. Лінійні виміри, п.п. 3.1.8.1- 3.1.8.3 (Маркування, Етикетка, Товарний ярлик відповідно), проте наданий сертифікат не містить інформації про відповідність пропонованого товару всім іншим пунктам (вимогам) технічної специфікації Міністерства оборони України згідно ТС А01XJ.14760-423:2023 (01), наприклад такі як показники якості п.п. 3.1.6 Вимоги до матеріалів, п.п. 3.1.7 Основні вимоги до виготовлення предмета.
Зважаючи на вищезазначене учасником ТОВ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС"" не підтверджено вимоги замовника, а саме «Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2) - повинна відповідати вимогам ТС А01XJ.14760-423:2023 (01), вид предмета – вид 2».
3. Згідно вимог замовника встановлених в Додатку 3 до Оголошення а саме в п. 2 Додатку №3 до Оголошення Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати:
2.1 Сертифікати або протоколи випробувань надані випробувальною лабораторією, акредитованою на технічну компетентність та незалежність, який підтверджує відповідність товару, вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно ТС А01XJ.14760-423:2023 (01), вид предмета – вид 1 або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки.
Допускається надання протоколів випробувань про відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки із зазначенням маркування визначеного для Збройних Сил України.
2.2 Сертифікати або протоколи випробувань надані випробувальною лабораторією, акредитованою на технічну компетентність та незалежність, який підтверджує відповідність товару, вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно ТС А01XJ.14760-423:2023 (01), вид предмета – вид 2 або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки.
Допускається надання протоколів випробувань про відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки із зазначенням маркування визначеного для Збройних Сил України.
Згідно вимог замовника учасником ТОВ «Текстиль-Контакт» було завантажено протоколи випробувань файли «КВВЗ_Тип_2_вид_1», «КВВЗ_Тип_2_вид_2» що підтверджують відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки.
Обсягом перевірки куртки вітровологозахисної зимової (тип 2) на відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України «Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2)» ТС А01XJ.14760-423:2023 (01) (додається) встановлюються параметри, які перевіряються для підтвердження відповідності товару вимогам ТС А01XJ.14760-423:2023 (01). У свою чергу, перевірка товару згідно п. 3.1.7 ТС А01XJ.14760-423:2023 (01) не передбачена.
Отже згідно зазначеного вище учасником ТОВ «Текстиль-Контакт» було надано документи що підтверджують вимоги технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки та замовника визначеними згідно Додатку 3 до Оголошення.
Додатки : 1. Протокол
2. Обсяг перевірки куртки
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2025 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АнВа" |
83 115 000,00
UAH з ПДВ
|
83 115 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС"" |
83 340 000,00
UAH з ПДВ
|
83 340 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" |
83 354 000,00
UAH з ПДВ
|
83 354 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКА ГРУП ЛТД" |
83 368 800,00
UAH з ПДВ
|
83 368 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС" |
83 394 000,00
UAH з ПДВ
|
83 394 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" |
83 399 100,00
UAH з ПДВ
|
83 399 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС" |
83 399 400,00
UAH з ПДВ
|
83 399 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТОК ТРЕЙД" |
83 399 400,00
UAH з ПДВ
|
83 399 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" |
83 399 400,00
UAH з ПДВ
|
83 399 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС" |
83 399 400,00
UAH з ПДВ
|
83 399 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АнВа" #03058052 |
Відхилено |
83 115 000,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2025 12:12
|
ТОВ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС"" #45110047 |
Відхилено |
83 340 000,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2025 14:39
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" #32043747 |
Переможець |
83 354 000,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2025 12:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2025 11:59
|
Договір 65-25 ТОВ Текстиль- Контакт.pdf | укладений |
04 березня 2025 11:59
|