Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 1), куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 2)
Очікувана вартість
83 399 400,00 UAH
UA-2025-01-29-013383-a fb1161a36a53425caa066ed441daee13
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зозуля Артем Вікторович

380445276671 AZozulia@dpsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23311317
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Зозуля Артем Вікторович
380445276671
AZozulia@dpsu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2025 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2025 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2025 00:00
Початок аукціону: 12 лютого 2025 14:17
Початок аукціону: 12 лютого 2025 14:17
Очікувана вартість: 83 399 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 833 994,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. ЄДРПОУ: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 833 994,00 грн. (вісімсот тридцять три тисячі дев’ятсот дев’яносто чотири грн. 00 коп.). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 833994 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києві Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29500 штука
Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025  —  31 серпня 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
500 штука
Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025  —  31 травня 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. ЄДРПОУ: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 833 994,00 грн. (вісімсот тридцять три тисячі дев’ятсот дев’яносто чотири грн. 00 коп.). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника

Сума забезпечення: 833994 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києві Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
30 календарних днів
Форма забезпечення
Банківська гарантія
30 січня 2025 12:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 січня 2025 15:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 січня 2025 12:11
Перелік змін оголошення Куртка вітровологозахисна.docx
30 січня 2025 12:11
Оголошення_Куртка вітровологозахисна зі змінами від 30.01.2025.docx
30 січня 2025 12:11
Додаток 3 зі змінами від 30.01.2025.docx
29 січня 2025 15:22
Додаток 1.docx
29 січня 2025 15:22
Додаток 4.docx
29 січня 2025 15:22
Додаток 3.docx
29 січня 2025 15:22
Оголошення_Куртка вітровологозахисна.docx
29 січня 2025 15:22
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Помилка
Дата подання: 30 січня 2025 09:43
Дата відповіді: 30 січня 2025 10:23
В Додатку 3 вказано "з 01.05.2025 по 31.03.2025 ". Ймовірно 03 це помилка
Відповідь: Доброго дня, дякую за запитання. Відповідні зміни будуть внесені в Оголошення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2025-01-29-013383-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АнВа", Код ЄДРПОУ:03058052
Дата подання: 14 лютого 2025 14:24
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "АнВа"
Пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АнВа» було відхилено згідно протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України від 14.02.2025 р. № 209.
Рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АнВа» є БЕЗПІДСТАВНИМ, так як товариством виконані вимоги п.2 Додатку №3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно з п.2Додатку №3 Оголошення вимагалося надати:
«2.1 Сертифікати або протоколи випробувань надані випробувальною лабораторією, акредитованою на технічну компетентність та незалежність, який підтверджує відповідність товару, вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно ТС А01XJ.14760-423:2023 (01), вид предмета – вид 1 АБО відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки.
Допускається надання протоколів випробувань про відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки із зазначенням маркування визначеного для Збройних Сил України.

2.2 Сертифікати або протоколи випробувань надані випробувальною лабораторією, акредитованою на технічну компетентність та незалежність, який підтверджує відповідність товару, вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно ТС А01XJ.14760-423:2023 (01), вид предмета – вид 2 АБО відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки.

Допускається надання протоколів випробувань про відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки із зазначенням маркування визначеного для Збройних Сил України.»

Тобто Вами Замовником вимагалося надати сертифікати або протоколи випробувань на:
АБО
відповідність товару, вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно ТС А01XJ.14760-423:2023 (01)
АБО
відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки

Вимагаємо СКАСУВАТИ рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «АнВа», тому що товариством надано протоколи на відповідність товару, вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно ТС А01XJ.14760-423:2023 (01) в ПОВНОМУ ОБСЯЗІ та виконано вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 лютого 2025 09:27
Доброго дня, дякуємо за ваше звернення, з приводу чого повідомляємо, що надані в комерційній пропозиції протоколи не підтверджують відповідність ТС А01XJ.14760-423:2023 (01) в повному обсязі, а саме в пунктах 3.1.7 Основні вимоги до виготовлення предмета 3.1.2 Конструкція та зовнішній вигляд та в підпунктах 3.1.6.13, 3.1.6.15.
Тобто Учасником не подано документи, які підтверджують відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, що викладені у Оголошенні.

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-03-03-000023 ● 7dc2aa678d7c4b73bd8640467a88215d
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 березня 2025 12:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


28.02.2025 № 67

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 11 лютого
2025 року № 31-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-01-29-013383-a 29.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-04 18:28:57

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 1), куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 2) (код за ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-29-013383-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-03-07 10:39:10

Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо процедури закупівлі «Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 1), куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-29-013383-a)

ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від 04.03.2025 р.

04.03.2025 року о 18:28 в електронній системі закупівель У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 1), куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-29-013383-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України.
З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне.
1. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель “Prozorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. Додатково Замовником на відповідний запит, було отримано не менше трьох комерційних пропозицій із цінами на товар, що є предметом закупівлі. За очікувану вартість було взято найнижчі ціни на товари, які є предметом закупівлі. Розмір витрат сформований на основі розміру бюджетних призначень, який передбачений відповідно до кошторису на 2025 рік.
Звертаємо увагу, що очікувана вартість формувалась з середніх цін проведеного моніторингу згідно з вимогами законодавства та наказів Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2019 №480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) та від 07.11.2022 №570/0/81-22-АГ «Про організацію моніторингу цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового режиму воєнного стану та внесення змін до наказів Адміністрації Держприкордонслужби» з урахуванням листа Адміністрації Державної прикордонної служби України від 23.01.2025 № 17/5819-25-Вих.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до потреб визначених Адміністрацією Державної прикордонної служби України.
Відповідно до Указу Президента України №49/2024 від 05.02.2024 року та Закону України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні"» 06 лютого 2024 року № 3564-IX, на усій території України діє правовий режим воєнного стану. Зважаючи на це, а також з метою нерозголошення інформації про місцезнаходження виробників та потенційних постачальників, місця поставки товару, інформація в наданих документах частково прихована, оскільки її розголошення та загальний доступ до неї може створити передумови для використання такої інформації ворогом.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-07 16:03:10

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 1), куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 2) (код за ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-29-013383-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів, а саме,
1. Надати пояснення, інформацію (вказати назву файлу та номер сторінки) щодо виконання учасником ТОВ «Текстиль-Контакт» вимог пункту 4 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) у випадку, якщо вартість пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій, учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину.
2. Надати пояснення, інформацію (вказати назву файлу та номер сторінки), щодо не відповідності товару ТОВ «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ПРОФІ ТЕКС» технічним вимогам відповідно до технічної специфікації МОУ згідно TC A01XJ.14760-423:2023(01) з врахуванням додаткової інформації зазначеної в Сертифікаті відповідності №UA.OC-01.2078-25, зокрема, «Сертифікат поширюється на продукцію, що виготовляється серійно з 07.02.2025р. до 06.02.2026р. Добровільна сертифікація. (з урахуванням Додатку №3 до Оголошення Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України (затвердженого протоколом від 29.01.2025 №71)»
3. Надати пояснення та відповідні документи (вказати назву файлу та номер сторінки) щодо підтвердження пропонованого товару учасником ТОВ «Текстиль-Контакт» вимогам технічної специфікації МОУ згідно TC A01XJ.14760-423:2023(01), вид предмета – вид 1 та вид 2, зокрема, пункту 3.1.7 Основні вимоги до виготовлення предмета.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-03-12 15:45:09

Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо процедури закупівлі «Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 1), куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-29-013383-a)

ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від 11.03.2025 р.

11.03.2025 року о 16:03 в електронній системі закупівель У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 1), куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-29-013383-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) а саме:
1. Надати пояснення, інформацію (вказати назву файлу та номер сторінки) щодо виконання учасником ТОВ «Текстиль-Контакт» вимог пункту 4 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) у випадку, якщо вартість пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій, учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину.
2. Надати пояснення, інформацію (вказати назву файлу та номер сторінки), щодо не відповідності товару ТОВ «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ПРОФІ ТЕКС» технічним вимогам відповідно до технічної специфікації МОУ згідно TC A01XJ.14760-423:2023(01) з врахуванням додаткової інформації зазначеної в Сертифікаті відповідності №UA.OC-01.2078-25, зокрема, «Сертифікат поширюється на продукцію, що виготовляється серійно з 07.02.2025р. до 06.02.2026р. Добровільна сертифікація. (з урахуванням Додатку №3 до Оголошення Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України (затвердженого протоколом від 29.01.2025 №71)».
3. Надати пояснення та відповідні документи (вказати назву файлу та номер сторінки) щодо підтвердження пропонованого товару учасником ТОВ «Текстиль-Контакт» вимогам технічної специфікації МОУ згідно TC A01XJ.14760-423:2023(01), вид предмета – вид 1 та вид 2, зокрема, пункту 3.1.7 Основні вимоги до виготовлення предмета.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України.
З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне.
1. Згідно вимог пункту 3 Додатку 4 до Оголошення, у випадку, якщо вартість пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій, учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину, Учасником у складі пропозиції було завантажено файл (Рішення Засновників 15062023) і Переможцем було надано Протокол №28-02-2025 Загальних зборів учасників (Додається) на підписання договору.
2. Згідно вимог Замовника встановлених в Додатку 3 до Оголошення, а саме в пп. 2.2 п.2 Додатку №3 до цього Оголошення, Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати сертифікати або протоколи випробувань надані випробувальною лабораторією, акредитованою на технічну компетентність та незалежність, який підтверджує відповідність товару, вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно ТС А01XJ.14760-423:2023 (01), вид предмета – вид 2 або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки.
Допускається надання протоколів випробувань про відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки із зазначенням маркування визначеного для Збройних Сил України.
Учасником ТОВ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС"" у своїй пропозиції завантажено файл «Сертифікат №2078-25 від 07.02.2025_КВВЗ тип 2» ( 1 аркуш), який підтверджує часткову відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно ТС А01XJ.14760-423:2023 (01) згідно : п.п. 3.1.2 Конструкція та зовнішній вигляд, 3.1.5. Лінійні виміри, п.п. 3.1.8.1- 3.1.8.3 (Маркування, Етикетка, Товарний ярлик відповідно), проте наданий сертифікат не містить інформації про відповідність пропонованого товару всім іншим пунктам (вимогам) технічної специфікації Міністерства оборони України згідно ТС А01XJ.14760-423:2023 (01), наприклад такі як показники якості п.п. 3.1.6 Вимоги до матеріалів, п.п. 3.1.7 Основні вимоги до виготовлення предмета.
Зважаючи на вищезазначене учасником ТОВ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС"" не підтверджено вимоги замовника, а саме «Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2) - повинна відповідати вимогам ТС А01XJ.14760-423:2023 (01), вид предмета – вид 2».
3. Згідно вимог замовника встановлених в Додатку 3 до Оголошення а саме в п. 2 Додатку №3 до Оголошення Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати:
2.1 Сертифікати або протоколи випробувань надані випробувальною лабораторією, акредитованою на технічну компетентність та незалежність, який підтверджує відповідність товару, вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно ТС А01XJ.14760-423:2023 (01), вид предмета – вид 1 або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки.
Допускається надання протоколів випробувань про відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки із зазначенням маркування визначеного для Збройних Сил України.
2.2 Сертифікати або протоколи випробувань надані випробувальною лабораторією, акредитованою на технічну компетентність та незалежність, який підтверджує відповідність товару, вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно ТС А01XJ.14760-423:2023 (01), вид предмета – вид 2 або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки.
Допускається надання протоколів випробувань про відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки із зазначенням маркування визначеного для Збройних Сил України.
Згідно вимог замовника учасником ТОВ «Текстиль-Контакт» було завантажено протоколи випробувань файли «КВВЗ_Тип_2_вид_1», «КВВЗ_Тип_2_вид_2» що підтверджують відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки.
Обсягом перевірки куртки вітровологозахисної зимової (тип 2) на відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України «Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2)» ТС А01XJ.14760-423:2023 (01) (додається) встановлюються параметри, які перевіряються для підтвердження відповідності товару вимогам ТС А01XJ.14760-423:2023 (01). У свою чергу, перевірка товару згідно п. 3.1.7 ТС А01XJ.14760-423:2023 (01) не передбачена.
Отже згідно зазначеного вище учасником ТОВ «Текстиль-Контакт» було надано документи що підтверджують вимоги технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки та замовника визначеними згідно Додатку 3 до Оголошення.

Додатки : 1. Протокол
2. Обсяг перевірки куртки

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2025 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АнВа" 83 115 000,00
UAH з ПДВ
83 115 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС"" 83 340 000,00
UAH з ПДВ
83 340 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" 83 354 000,00
UAH з ПДВ
83 354 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКА ГРУП ЛТД" 83 368 800,00
UAH з ПДВ
83 368 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС" 83 394 000,00
UAH з ПДВ
83 394 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" 83 399 100,00
UAH з ПДВ
83 399 100,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС" 83 399 400,00
UAH з ПДВ
83 399 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТОК ТРЕЙД" 83 399 400,00
UAH з ПДВ
83 399 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" 83 399 400,00
UAH з ПДВ
83 399 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС" 83 399 400,00
UAH з ПДВ
83 399 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 лютого 2025 23:40
Електронний підпис
11 лютого 2025 23:40
Електронний підпис
11 лютого 2025 17:20
Електронний підпис
11 лютого 2025 17:20
Електронний підпис
11 лютого 2025 17:20
Електронний підпис
11 лютого 2025 17:20
Електронний підпис
11 лютого 2025 17:19
4. Баланс за 9 міс.2024.pdf
11 лютого 2025 16:28
Електронний підпис
11 лютого 2025 16:28
Електронний підпис
11 лютого 2025 16:26
2. Статут нова редакція.pdf
11 лютого 2025 16:26
11. Цінова пропозиція.pdf
11 лютого 2025 16:26
18. ГЛ виробника.pdf
11 лютого 2025 16:26
7. Витяг з ЄДР на 01.11.2024.pdf
11 лютого 2025 16:26
17. Згода з ТЯК.pdf
11 лютого 2025 16:26
Гарантія 115674-GL-97-153.rar

Публічні документи

11 лютого 2025 23:40
Електронний підпис
11 лютого 2025 23:40
Електронний підпис
11 лютого 2025 18:55
Електронний підпис
11 лютого 2025 18:55
Електронний підпис
11 лютого 2025 18:49
S1499201 Квитанція №2.pdf
11 лютого 2025 18:49
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 лютого 2025 18:49
ДОВІДКА МТЗ.pdf
11 лютого 2025 18:49
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
11 лютого 2025 18:49
Виписка з ЄДР.pdf
11 лютого 2025 18:49
Протоколи_КВВЗ тип 2.pdf.p7s
11 лютого 2025 18:49
Опис документів.pdf
11 лютого 2025 18:49
Опис документів.pdf.p7s
11 лютого 2025 18:49
S1499201 Квитанція №2.pdf.p7s
11 лютого 2025 18:49
довідка працівники.pdf
11 лютого 2025 18:49
ДОВІДКА МТЗ.pdf.p7s
11 лютого 2025 18:49
довідка працівники.pdf.p7s
11 лютого 2025 18:49
паспорта засновників.pdf
11 лютого 2025 18:49
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
11 лютого 2025 18:49
Статут.pdf
11 лютого 2025 18:49
Статут.pdf.p7s
11 лютого 2025 18:49
Протоколи_КВВЗ тип 2.pdf
11 лютого 2025 18:49
додаток 3 підписаний.pdf
11 лютого 2025 18:49
додаток 3 підписаний.pdf.p7s

Конфіденційні документи

11 лютого 2025 18:49
Договір №125_04-24-РМ від 12.04.2024.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Договір з Міністерсвом оборони України

11 лютого 2025 18:49
Договір №125_04-24-РМ від 12.04.2024.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір з Міністерсвом оборони України

Публічні документи

26 лютого 2025 15:22
Електронний підпис
26 лютого 2025 15:21
Щодо ліцензії.pdf.asice.zip
26 лютого 2025 15:21
Щодо ліцензії.pdf
26 лютого 2025 14:47
Електронний підпис
26 лютого 2025 14:47
Цінова пропозиція.pdf
11 лютого 2025 17:16
Електронний підпис
11 лютого 2025 17:16
Електронний підпис
11 лютого 2025 17:13
Витяг з ЄДР.pdf
11 лютого 2025 17:13
Витяг з ЄДР.pdf.asice.zip
11 лютого 2025 17:13
Цінова пропозиція.pdf
11 лютого 2025 17:13
Fwd_підписана_гарант.zip
11 лютого 2025 17:13
ДУ № 1 від 20.11.24..pdf
11 лютого 2025 17:13
КВВЗ_Тип_2_вид_1.zip
11 лютого 2025 17:13
КВВЗ_Тип_2_вид_2.zip.asice.zip
11 лютого 2025 17:13
Витяг з ЄДР.pdf
11 лютого 2025 17:13
ДУ № 3 від 13.12.24..pdf.asice.zip
11 лютого 2025 17:13
ДУ № 2 від 11.12.24..pdf
11 лютого 2025 17:13
КВВЗ_Тип_2_вид_2.zip
11 лютого 2025 17:13
Витяг платника ПДВ.pdf
11 лютого 2025 17:13
Баланс за 9міс 2024 з кв.2.pdf
11 лютого 2025 17:13
Згода з додатком 3.pdf
11 лютого 2025 17:13
Накладні ККУ.pdf.asice.zip
11 лютого 2025 17:13
ДУ № 1 від 20.11.24..pdf.asice.zip
11 лютого 2025 17:13
ДУ № 2 від 11.12.24..pdf.asice.zip
11 лютого 2025 17:13
Накладні ККУ.pdf
11 лютого 2025 17:13
Опис (код доступу).pdf
11 лютого 2025 17:13
КВВЗ_Тип_2_вид_1.zip.asice.zip
11 лютого 2025 17:13
Витяг з ЄДР.pdf.asice.zip
11 лютого 2025 17:13
ДУ № 3 від 13.12.24..pdf

Публічні документи

11 лютого 2025 23:13
Електронний підпис
11 лютого 2025 23:13
Електронний підпис
11 лютого 2025 23:12
ЦП.pdf
11 лютого 2025 23:12
Рішення_№2.pdf
11 лютого 2025 23:12
Виписка_Юка.PDF
11 лютого 2025 23:12
Витяг_ПДВ.pdf
11 лютого 2025 23:12
витяг_04.04.24.pdf

Публічні документи

11 лютого 2025 23:40
Електронний підпис
11 лютого 2025 23:40
Електронний підпис
11 лютого 2025 17:20
Електронний підпис
11 лютого 2025 17:20
Електронний підпис
11 лютого 2025 17:03
Електронний підпис
11 лютого 2025 17:03
Електронний підпис
11 лютого 2025 17:03
4. Довідка про учасника.pdf
11 лютого 2025 17:03
7. Довідка - працівники.pdf
11 лютого 2025 17:03
БГ Прикордонники КВВЗ.7z

Публічні документи

11 лютого 2025 10:55
Електронний підпис
11 лютого 2025 10:55
Електронний підпис
11 лютого 2025 10:53
Д1 Цінова пропозиція.pdf.p7s
11 лютого 2025 10:53
Д1 Цінова пропозиція.pdf
11 лютого 2025 10:53
Гарантія.zip
11 лютого 2025 10:53
Д4.5 Довідка досвід.pdf.p7s
11 лютого 2025 10:53
Д4.2 Статут ХЗЗІЗ + ОПИС.pdf
11 лютого 2025 10:53
Д4.5 Довідка досвід.pdf
11 лютого 2025 10:53
Д4.9 Лист-згода договір.pdf
11 лютого 2025 10:53
Д4.3 Протокол.PDF

Публічні документи

11 лютого 2025 12:28
Електронний підпис
11 лютого 2025 12:27
ГЛ постачання.pdf
11 лютого 2025 12:27
Виписка ЄДР.pdf
11 лютого 2025 12:27
Цінова пропозиція.pdf
11 лютого 2025 12:27
Статут ОЛТЕКС 2023.pdf
11 лютого 2025 12:27
Довідка працівники.pdf

Публічні документи

11 лютого 2025 17:45
Електронний підпис
11 лютого 2025 17:45
Електронний підпис
11 лютого 2025 17:43
2 Цінова пророзиція.pdf
11 лютого 2025 17:43
ГАРАНТІЯ 320.zip
11 лютого 2025 17:43
4.2 Копія Статуту.pdf
11 лютого 2025 17:43
4.2.1 Опис до Статуту.pdf
11 лютого 2025 17:43
4.9 Лист з проектом.pdf
11 лютого 2025 17:43
1 Технічна частина.pdf

Публічні документи

11 лютого 2025 18:56
Електронний підпис
11 лютого 2025 18:56
Електронний підпис
11 лютого 2025 18:55
Гарантія 274.zip
11 лютого 2025 18:55
т4. гарантійний лист.pdf
11 лютого 2025 18:55
т1. гарантійний лист.pdf
11 лютого 2025 18:55
4.2. Опис.pdf
11 лютого 2025 18:55
т6. гарантійний лист.pdf
11 лютого 2025 18:55
т3. гарантійний лист.pdf
11 лютого 2025 18:55
4.2. Статут ТОП-ТЕКС_2024.pdf
11 лютого 2025 18:55
т5. довідка.pdf
11 лютого 2025 18:55
12. Гарантійний лист.pdf
11 лютого 2025 18:55
1. Цінова пропозиція.pdf
11 лютого 2025 18:55
4.5. договір 132.pdf
11 лютого 2025 18:55
4.5. видаткова 132.pdf

Публічні документи

11 лютого 2025 23:41
Електронний підпис
11 лютого 2025 23:41
Електронний підпис
11 лютого 2025 23:20
Електронний підпис
11 лютого 2025 23:20
Електронний підпис
11 лютого 2025 23:19
9. ДОГОВІР N 286323 322.pdf
11 лютого 2025 23:19
9. Договір №286_3_23_310.pdf
11 лютого 2025 23:19
9. Договір №286_3_23_314.pdf
11 лютого 2025 23:19
13. Цінова пропозиція.pdf
11 лютого 2025 23:19
21. Лист про виробника.pdf
11 лютого 2025 23:19
9. Договір №286_3_23_315.pdf
11 лютого 2025 23:19
4. Статут.pdf
11 лютого 2025 23:19
2. Рішення.pdf
11 лютого 2025 23:19
17. скан 667 кввз.pdf
11 лютого 2025 23:19
16. Протокол 31.07.23.pdf
11 лютого 2025 23:19
17. Протокол кввз тип 2.pdf
11 лютого 2025 23:19
2. Наказ.pdf
11 лютого 2025 23:19
22. АКТ КВВЗ тип 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АнВа"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС""

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКА ГРУП ЛТД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

ПрАТ "АСТРА ЛЮКС"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Форма забезпечення

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТОК ТРЕЙД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АнВа"
#03058052
Відхилено 83 115 000,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2025 12:12
ТОВ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС""
#45110047
Відхилено 83 340 000,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2025 14:39
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"
#32043747
Переможець 83 354 000,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2025 12:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2025 12:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"
#32043747
83 354 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2025 11:59
Договір 65-25 ТОВ Текстиль- Контакт.pdf укладений
04 березня 2025 11:59