Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Гідросистема для питної води
Очікувана вартість
7 168 320,00 UAH
UA-2025-01-29-006442-a ● a22cb8dc0ccc40548a86eed2210d3cb6
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) |
Код ЄДРПОУ: | 45134733 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Андрій Вікторович +380630662699 a.zakharenko@sb3075.com.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2025 11:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2025 15:08 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2025 15:08 |
Очікувана вартість: | 7 168 320,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 841,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 штука
Гідросистема для питної води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості (комплектності) Замовником проводяться шляхом 100% оплати в безготівковій формі за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) протягом 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку затримки фінансування (відсутності на рахунках коштів), оплата здійснюється протягом 10 календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2025 11:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2025 11:49 |
Оголошення гідросистема.docx | |
29 січня 2025 11:49 |
Додаток №3.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Досвід виконання аналогічного договору
Дата подання: 30 січня 2025 09:18
Дата відповіді: 30 січня 2025 09:38
Шановний замовник!
В якості підтвердження досвіду виконання аналогічного договору вимагаєтся надання договору протягом 2023-2025 років, загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі.
При цьому, аналогічним вважається договір на постачання та/або виготовлення товару ДК 021:2015 35810000-5 (гідросистема для питної води). Чи можна використовувати договір на інши товари за кодом ДК 021:2015 35810000-5 - індівідуальне обмундирування.
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Аналогічним вважається договір за кодом ДК 021:2015: 35810000 5 – Індивідуальне обмундирування.
Послуги водія
Дата подання: 30 січня 2025 16:22
Дата відповіді: 31 січня 2025 11:55
Відповідно до тендернї документації у випадку, якщо Учасник користуються послугами перевезення сторонніх суб’єктів господарювання (логістичними послугами), Учасник зобов’язаний підтвердити трудові відносини водія(їв) та відповідного суб’єкта господарювання або факт реєстрації водія (їв) фізичною-особою підприємцем.
Як це можливо зробити якщо Учасник має договори з Новою поштою та крупними логістичніми компаніями? Поки не буде відома дата поставки, не відомий і водій.
Просимо прибрати цей пункт або замінити.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимога щодо підтвердження наявності водіїв в штаті Учасників або суб'єктів господарювання, що надають логістичні послуги Учаснику, не передбачає обов'язку надати інформацію про всіх без винятку водіїв учасника/партнером учасника або щодо конкретного водія, який буде керувати транспортним засобом під час безпосереднього транспортування. Замовник розуміє, що штат співробітників може змінюватись при виконанні зобов'язання тощо. "Нова пошта" не єдина логістична компанія в країні, інші учасники можуть користуватися послугами не загальновідомих суб'єктів господарювання, тому потенційні учасники не можуть проеціювати вимоги виключно під власні умови ведення бізнесу. Вимога викладена з метою пересвідчення Замовника в наявності відповідної категорії співробітників в штаті компанії як факту. Звертаємо увагу, що на відміну від власних штатних працівників, Замовником не конкретизований спосіб підтвердження трудових відносин між водієм і сторонньою логістичною компанією, що дає гнучкі можливості для виконання даної вимоги. Наголошуємо, що дана закупівля здійснюється для забезпечення військових потреб, тому її кваліфікаційні вимоги не можуть зменшуватись задля максимального комфорту потенційних учасників, особливо в частині підтвердження можливостей виконання оборонного замовлення.
Додаток 4
Дата подання: 30 січня 2025 16:35
Дата відповіді: 31 січня 2025 11:55
Вимагаємо викласти в додатку 4 вимогу в такій редакції: «**** У випадку, якщо Учасник користуються послугами перевезення сторонніх суб’єктів господарювання (логістичними послугами), Учасник зобов’язаний підтвердити факт надання послуг копією договору про надання послуг. Документи передбачені пунктом 1.3.додатку 4 в такому випадку не надаються». Оскільки Учасник користується послугами логістичної компанії «Нова пошта», передбачити який водій та на який машині буде доставляти товар практично неможливо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимога щодо підтвердження наявності водіїв в штаті Учасників або суб'єктів господарювання, що надають логістичні послуги Учаснику, не передбачає обов'язку надати інформацію про всіх без винятку водіїв учасника/партнером учасника або щодо конкретного водія, який буде керувати транспортним засобом під час безпосереднього транспортування. Замовник розуміє, що штат співробітників може змінюватись при виконанні зобов'язання тощо. "Нова пошта" не єдина логістична компанія в країні, інші учасники можуть користуватися послугами не загальновідомих суб'єктів господарювання, тому потенційні учасники не можуть проеціювати вимоги виключно під власні умови ведення бізнесу. Вимога викладена з метою пересвідчення Замовника в наявності відповідної категорії співробітників в штаті компанії як факту. Звертаємо увагу, що на відміну від власних штатних працівників, Замовником не конкретизований спосіб підтвердження трудових відносин між водієм і сторонньою логістичною компанією, що дає гнучкі можливості для виконання даної вимоги. Наголошуємо, що дана закупівля здійснюється для забезпечення військових потреб, тому її кваліфікаційні вимоги не можуть зменшуватись задля максимального комфорту потенційних учасників, особливо в частині підтвердження можливостей виконання оборонного замовлення.
Додаток 2 пункт 7
Дата подання: 30 січня 2025 16:38
Дата відповіді: 31 січня 2025 09:21
Звертаємо увагу Замовника, що Законом України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" яким було визначено отримання висновків санітарно-епідеміологічної експертизи втратив чинність від 01.10.2023 на підставі Закону № 2573-IX від 06.09.2022. Отже з 01.10.2023 не вимагається отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Крім того, неможливо отримати зазначений висновок, оскільки законодавством це вже не передбачено. З урахуванням викладеного вимагаємо внести зміни такого змісту: «Позитивний(ні) висновок(и) за результатами наукової оцінки відповідності об’єкта досліджень медико-санітарним нормативам».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Інформуємо, що отримання висновка(ів) санітарно-епідеміологічної експертизи на готовий виріб або на всі матеріали з яких виготовляється виріб від відповідних органів не викликає труднощів, оскільки розширено список лабораторій та організацій, які мають право видавати висновки щодо відповідності санітарним стандартам.
Додаток 2
Дата подання: 31 січня 2025 15:05
Дата відповіді: 31 січня 2025 15:32
Пунктом 6 додатку 2 до оголошення спрощеної закупівлі передбачено надання у сканованого оригіналу в кольоровому вигляді протоколу(ів) випробувань, виданого(их) (не раніше 2024 року на ім’я учасника або виробника) лабораторією(ями), акредитованою(ними) НААУ у відповідній сфері разом із підтверджуючим(ми) документом(тами) про акредитацію, за Переліком № 12 до ТС A01XJ.67647-143:2019 лабораторних випробувань для перевірки предметів речового майна на відповідність вимогам нормативної або технічної документації**.
Звертаємо увагу Замовника, що надана НААУ акредитація для лабораторій, в яких здійснювались випробування гідросистеми для питної води на відповідність ТС A01XJ.67647-143:2019 (01) закінчилась у 2024 році. З огляду на це, у 2025 році мені, як постачальнику гідросистеми для питної води МО України дозволило здійснити випробування в лабораторії, в який відсутня акредитація в даній сфері, але загальна акредитація є, необхідне обладнання та персонал, для здійснення перевірки відповідно до Переліку № 12 до ТС A01XJ.67647-143:2019 (01) в наявності. З огляду на викладене, просимо внести зміни до додатку 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме надати можливість Учаснику подати протокол випробувань із лабораторії, яка має загальну акредитацію, але відсутня акредитація у сфері випробувань на відповідність ТС A01XJ.67647-143:2019 (01).
Також звертаємо Вашу увагу на те, що у пункті 6 додатку 2 до оголошення спрощеної закупівлі потрібно зазначити ТС A01XJ.67647-143:2019 (01), а не ТС A01XJ.67647-143:2019 .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! У випадку, якщо ВСІ лабораторії, які є в загальнодоступній системі НААУ дійсно втратили акредитації, тоді, так, ви можете використовувати лабораторії які мають загальну акредитацію. Але, у випадку наявності в затвердженому переліку лабораторій, розміщеному на сайті НААУ, будуть наявні лабораторії акредитовані у відповідній сфері, пропозицію яка не буде відповідати вимогам пункту 6 Додатку 2 Оголошення буде відхилено.
Щодо терміну подачі пропозицій
Дата подання: 03 лютого 2025 10:14
Дата відповіді: 03 лютого 2025 15:14
З метою отримання Учасником сертифікатів та протоколів випробувань на предмет закупівлі просимо продовжити термін подачі пропозицій на 10 календарних діб
Відповідь: Шановний Учаснику! Товар, що є предметом даної закупівлі необхідний для забезпечення військовослужбовців, які безпосередньо виконують бойові завдання. Проведення закупівель здійснюється в строки, що продиктовані нагальними потребами бойових підрозділів Національної гвардії України.
Кваліфікаційнй вимоги
Дата подання: 03 лютого 2025 11:34
Дата відповіді: 03 лютого 2025 15:16
Доброго дня! Відповідно до Додатку №4 до Оголошення у п.1.2. зазначено, що Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку про працівників відповідної кваліфікації, що працюють на підставі трудового договору, які мають необхідні знання та досвід, зокрема водія, комірника, вантажника. Чи достатньо для підтвердження даних вимог, якщо замість «комірника» у довідці буде зазначено «завідувач складу»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякую за звернення, так.
Стосовно емблеми
Дата подання: 03 лютого 2025 15:34
Дата відповіді: 03 лютого 2025 17:06
Доброго дня!
В Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що учасники повинні надавати у складі пропозиції сканований оригінал в кольоровому вигляді протоколу випробувань, виданого (не раніше 2024 року на ім’я учасника або виробника) лабораторією, акредитованою НААУ у відповідній сфері, за Переліком № 12 до ТС A01XJ.67647-143:2019 та з урахуванням особливостей застосування ТУ №13.
В даних особливостях № 13 зазначено, що етикетка та товарний ярлик повинні бути «без напису «емблема Збройних Сил України».
Просимо роз’яснення, чи вірно ми розуміємо, що на маркуванні не повинно бути саме емблеми ЗСУ, проте постачальник (виробник) може розмістити в маркуванні емблему Національної Гвардії України та це не буде вважатися помилкою в протоколі випробувань?
Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Інформація має бути зазначена відповідно до ТС, емблема НГУ не є порушення.
Додаток № 2
Дата подання: 03 лютого 2025 16:27
Дата відповіді: 03 лютого 2025 17:25
Доброго дня!
Шановний замовник, просимо роз’яснити: відповідно до Додатку №2 учасник повинен надати Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору*.
Якщо підприємство є представником виробника на підставі авторизаційного листа, то у гарантійному листі воно посилається на нього, а не на договір, вірно?
Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякую за звернення, в гарантійному листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору.
Контрольний зразок
Дата подання: 03 лютого 2025 20:09
Дата відповіді: 04 лютого 2025 08:30
Доброго дня!
В Додатку 3 до тендерної документації «Проект договору» пунктом 6.4. визначено: «Постачальник у строк, що не перевищує 10 календарних днів з дати укладення Контракту повинен надати Замовнику кількість одиниць Товару, необхідну для проведення двох лабораторних досліджень даного виду Товару, та одну одиницю в якості контрольного зразку, за яким посадовими особами Замовника буде здійснюватися органолептичний аналіз якості Товару під час його приймання.»
Хочемо зазначити, що для виготовлення контрольного зразка учасником повинна бути здійснена закупівля сировини та матеріалів для виготовлення всієї партії товару (оскільки для виготовлення партії контрольний зразок береться за основу та є еталонним для підприємства). Тобто на етапі прийняття рішення про участь в тендері сировина має бути вже закуплена для того, щоб встигнути розпочати виробництво та виконати вимогу щодо надання контрольного зразка протягом 10 календарних днів з дати підписання договору.
Проте, на етапі участі в тендері постачальник (виробник) не може мати комерційного обґрунтування та економічної доцільності в закупівлі сировини для виготовлення партії виробів, оскільки він не має впевненості в перемозі та укладенні договору. Тобто, надання контрольного зразка в такий короткий термін з дня укладення договору (10 календарних днів) є практично нездійсненною вимогою.
У зв’язку з цим, просимо Вас змінити термін подачі постачальником контрольного зразка та відстрочити термін подачі контрольного зразка ближче до кінцевої дати поставки товару за договором.
Заздалегідь дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику,
Дякуємо за ваш запит щодо зміни термінів надання зразка товару. Проте, зважаючи на критичну важливість даної закупівлі, ми не можемо задовольнити ваше прохання.
Пояснимо чому:
1. Час – вирішальний фактор. Затримка постачання спорядження навіть на кілька днів може мати серйозні наслідки для наших військових, які знаходяться в зоні бойових дій. Ми не можемо дозволити собі зволікати з отриманням необхідного обладнання.
2. Зразок – гарантія якості. Надання зразка є обов'язковою умовою для перевірки відповідності товару заявленим характеристикам та стандартам якості. Це необхідно для забезпечення ефективності та безпеки використання спорядження у військових умовах.
3. Договірні зобов'язання. Зміна термінів надання зразка призведе до порушення умов договору та може поставити під сумнів виконання вами своїх зобов'язань як постачальника.
Ми розуміємо ваші можливі труднощі, пов'язані з необхідністю виготовлення зразка у стислий термін. Проте, хочемо запевнити вас, що ми зацікавлені у співпраці з відповідальними та надійними постачальниками, які здатні виконувати свої зобов'язання вчасно та якісно.
Сподіваємось на ваше розуміння та відповідальне ставлення до виконання умов тендерної документації.
Дякуємо!
Дякуємо за ваш запит щодо зміни термінів надання зразка товару. Проте, зважаючи на критичну важливість даної закупівлі, ми не можемо задовольнити ваше прохання.
Пояснимо чому:
1. Час – вирішальний фактор. Затримка постачання спорядження навіть на кілька днів може мати серйозні наслідки для наших військових, які знаходяться в зоні бойових дій. Ми не можемо дозволити собі зволікати з отриманням необхідного обладнання.
2. Зразок – гарантія якості. Надання зразка є обов'язковою умовою для перевірки відповідності товару заявленим характеристикам та стандартам якості. Це необхідно для забезпечення ефективності та безпеки використання спорядження у військових умовах.
3. Договірні зобов'язання. Зміна термінів надання зразка призведе до порушення умов договору та може поставити під сумнів виконання вами своїх зобов'язань як постачальника.
Ми розуміємо ваші можливі труднощі, пов'язані з необхідністю виготовлення зразка у стислий термін. Проте, хочемо запевнити вас, що ми зацікавлені у співпраці з відповідальними та надійними постачальниками, які здатні виконувати свої зобов'язання вчасно та якісно.
Сподіваємось на ваше розуміння та відповідальне ставлення до виконання умов тендерної документації.
Дякуємо!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-01-29-006442-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ КМ Дісті, Код ЄДРПОУ:38922231
Дата подання: 11 лютого 2025 18:27
Скарга на рішення замовника
Найменування Замовника рішення і дії якого оскаржуються: База забезпечення Національної гвардії України (військова частина 3075)
Адреса: 62495, Україна, Харківська область
Код ЄДРПОУ: 45134733
тел. +38(063)-066-29-99 a.zakharenko@sb3075.com.ua.
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-01-29-006442-a
Назва предмета закупівлі:
Гідросистема для питної води ДК 021:2015: 35810000-5 – Індивідуальне обмундирування
Суб’єкт оскарження:
ТОВ «КМ ДІСТІ»
Адреса: 04136, Україна, м. Київ,
вул. Віктора Некрасова, буд. 1-3
Код ЄДРПОУ: 38922231
Тел. 067-413-20-17
e-mail: Taras.Rozkvas@kmcore.com
Скарга
на протокольне рішення робочої групи Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «КМ ДІСТІ»
Протокольним рішенням Замовника № 69 від 10 лютого 2025 року (далі – Рішення) пропозицію ТОВ «КМ ДІСТІ» (далі – Товариство) було відхилено відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Пункт 1 частини 13 статті 14 Закону передбачає, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
У Рішенні зазначено, що пропозиція учасника не відповідає пункту 6 розділу документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі додатку 2 до оголошення «Технічні вимоги» Замовника, так як наданий Протокол випробувань товару №1625-4-2024 від 19.12.2024 р. здійснений без урахування застосування Особливостей №13, що є невідповідністю технічним вимогам Замовника, а саме: НЕ замінено напис на пакувальному листі номер договору/контракту НГУ; етикетка предмету, товарний ярлик на комплекті без напису «ВЛАСНІСТЬ НГУ. НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ».
Товариство у своїй тендерній пропозиції надало протокол випробувань № 1625-4-2024 від 19 грудня 2024 року відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі затвердженого протокольним рішенням (протоколом) робочої групи Бази забезпечення НГУ (Військової частини 3075) від 29.01.2025 № 21. У вищезазначеному протоколі проведені випробування за Переліком № 12 відповідно до ТС A01XJ.67647-143:2019 (01).
Запропонований Товариством Товар повністю відповідає вимогам ТС A01XJ.67647-143:2019 (01). Відповідно маркування ЗСУ/НГУ значення не має жодного, оскільки маркування не впливає на якість, а також характеристики Товару.
Вимоги Замовника щодо маркування будуть враховані безпосередньо після оголошення Товариства переможцем. До прикладу, Національна гвардія України оголошує тендер на шоломи чи інші засоби індивідуального захисту, де передбачена вимога надати протокол випробувань на відповідність вимогам Технічної специфікації МОУ, Учасник закупівлі подає протокол в якому зазначено, що Товар відповідає вказаній Замовником ТС МОУ, відповідно ключова суть, що Товар відповідає характеристикам предмета закупівлі та усім випробуванням, а напис на етикетці/товарному ярлику/пакувальному листі не має сенсу.
До того ж повідомляємо, що зразок пакувального листа не було передано на випробування, оскільки ТОВ «КМ ДІСТІ», відповідно до вимог підпункту 2.5 пункту 2 Додатку 2 ТС A01XJ.67647-143:2019 (01), передало чотири одиниці виробу, а пакувальний лист застосовується для десяти одиниць. Тому, посилання у Рішенні на відсутність у пакувальному листі відповідного маркування є не правомірним та є інформацією невідомого походження.
В контексті врахування Особливостей № 13 застосування технічних умов, технічних описів та технічних специфікацій Міністерства оборони України, Товариство підтвердило застосування цих Особливостей у характеристиках товару (назва файлу: 1. Гарантійний лист від постачальника).
Керуючись вищевикладеним, Товариство повідомляє, що запропонований Товар відповідає усім вимогам Замовника та просить скасувати Рішення про відхилення пропозиції ТОВ «КМ ДІСТІ», а також визнати переможцем цієї закупівлі.
Директор ТОВ «КМ ДІСТІ» Тарас РОЗКВАС
Розгорнути
Згорнути
Адреса: 62495, Україна, Харківська область
Код ЄДРПОУ: 45134733
тел. +38(063)-066-29-99 a.zakharenko@sb3075.com.ua.
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-01-29-006442-a
Назва предмета закупівлі:
Гідросистема для питної води ДК 021:2015: 35810000-5 – Індивідуальне обмундирування
Суб’єкт оскарження:
ТОВ «КМ ДІСТІ»
Адреса: 04136, Україна, м. Київ,
вул. Віктора Некрасова, буд. 1-3
Код ЄДРПОУ: 38922231
Тел. 067-413-20-17
e-mail: Taras.Rozkvas@kmcore.com
Скарга
на протокольне рішення робочої групи Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «КМ ДІСТІ»
Протокольним рішенням Замовника № 69 від 10 лютого 2025 року (далі – Рішення) пропозицію ТОВ «КМ ДІСТІ» (далі – Товариство) було відхилено відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Пункт 1 частини 13 статті 14 Закону передбачає, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
У Рішенні зазначено, що пропозиція учасника не відповідає пункту 6 розділу документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі додатку 2 до оголошення «Технічні вимоги» Замовника, так як наданий Протокол випробувань товару №1625-4-2024 від 19.12.2024 р. здійснений без урахування застосування Особливостей №13, що є невідповідністю технічним вимогам Замовника, а саме: НЕ замінено напис на пакувальному листі номер договору/контракту НГУ; етикетка предмету, товарний ярлик на комплекті без напису «ВЛАСНІСТЬ НГУ. НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ».
Товариство у своїй тендерній пропозиції надало протокол випробувань № 1625-4-2024 від 19 грудня 2024 року відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі затвердженого протокольним рішенням (протоколом) робочої групи Бази забезпечення НГУ (Військової частини 3075) від 29.01.2025 № 21. У вищезазначеному протоколі проведені випробування за Переліком № 12 відповідно до ТС A01XJ.67647-143:2019 (01).
Запропонований Товариством Товар повністю відповідає вимогам ТС A01XJ.67647-143:2019 (01). Відповідно маркування ЗСУ/НГУ значення не має жодного, оскільки маркування не впливає на якість, а також характеристики Товару.
Вимоги Замовника щодо маркування будуть враховані безпосередньо після оголошення Товариства переможцем. До прикладу, Національна гвардія України оголошує тендер на шоломи чи інші засоби індивідуального захисту, де передбачена вимога надати протокол випробувань на відповідність вимогам Технічної специфікації МОУ, Учасник закупівлі подає протокол в якому зазначено, що Товар відповідає вказаній Замовником ТС МОУ, відповідно ключова суть, що Товар відповідає характеристикам предмета закупівлі та усім випробуванням, а напис на етикетці/товарному ярлику/пакувальному листі не має сенсу.
До того ж повідомляємо, що зразок пакувального листа не було передано на випробування, оскільки ТОВ «КМ ДІСТІ», відповідно до вимог підпункту 2.5 пункту 2 Додатку 2 ТС A01XJ.67647-143:2019 (01), передало чотири одиниці виробу, а пакувальний лист застосовується для десяти одиниць. Тому, посилання у Рішенні на відсутність у пакувальному листі відповідного маркування є не правомірним та є інформацією невідомого походження.
В контексті врахування Особливостей № 13 застосування технічних умов, технічних описів та технічних специфікацій Міністерства оборони України, Товариство підтвердило застосування цих Особливостей у характеристиках товару (назва файлу: 1. Гарантійний лист від постачальника).
Керуючись вищевикладеним, Товариство повідомляє, що запропонований Товар відповідає усім вимогам Замовника та просить скасувати Рішення про відхилення пропозиції ТОВ «КМ ДІСТІ», а також визнати переможцем цієї закупівлі.
Директор ТОВ «КМ ДІСТІ» Тарас РОЗКВАС
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 лютого 2025 09:29
Шановний Учаснику, Переліком №12 чітко визначена пряма імперативна вимога до випробування (експертизи) необхідно врахувати Особливості №13, що з вашої сторони не була виконана. Так як проведені випробування були зроблені на товар який належить до амуніції ЗСУ.
Дякуємо, та бажаємо майбутніх перемог!
Дякуємо, та бажаємо майбутніх перемог!
Номер вимоги: UA-2025-01-29-006442-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ КМ Дісті, Код ЄДРПОУ:38922231
Дата подання: 12 лютого 2025 08:46
Скарга на рішення замовника
Найменування Замовника рішення і дії якого оскаржуються: База забезпечення Національної гвардії України (військова частина 3075)
Адреса: 62495, Україна, Харківська область
Код ЄДРПОУ: 45134733
тел. +38(063)-066-29-99 a.zakharenko@sb3075.com.ua.
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-01-29-006442-a
Назва предмета закупівлі:
Гідросистема для питної води ДК 021:2015: 35810000-5 – Індивідуальне обмундирування
Суб’єкт оскарження:
ТОВ «КМ ДІСТІ»
Адреса: 04136, Україна, м. Київ,
вул. Віктора Некрасова, буд. 1-3
Код ЄДРПОУ: 38922231
Тел. 067-413-20-17
e-mail: Taras.Rozkvas@kmcore.com
Скарга
на протокольне рішення робочої групи Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «КМ ДІСТІ»
Протокольним рішенням Замовника № 69 від 10 лютого 2025 року (далі – Рішення) пропозицію ТОВ «КМ ДІСТІ» (далі – Товариство) було відхилено відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Пункт 1 частини 13 статті 14 Закону передбачає, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
У Рішенні зазначено, що пропозиція учасника не відповідає пункту 6 розділу документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі додатку 2 до оголошення «Технічні вимоги» Замовника, так як наданий Протокол випробувань товару №1625-4-2024 від 19.12.2024 р. здійснений без урахування застосування Особливостей №13, що є невідповідністю технічним вимогам Замовника, а саме: НЕ замінено напис на пакувальному листі номер договору/контракту НГУ; етикетка предмету, товарний ярлик на комплекті без напису «ВЛАСНІСТЬ НГУ. НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ».
Товариство у своїй тендерній пропозиції надало протокол випробувань № 1625-4-2024 від 19 грудня 2024 року відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі затвердженого протокольним рішенням (протоколом) робочої групи Бази забезпечення НГУ (Військової частини 3075) від 29.01.2025 № 21. У вищезазначеному протоколі проведені випробування за Переліком № 12 відповідно до ТС A01XJ.67647-143:2019 (01).
Запропонований Товариством Товар повністю відповідає вимогам ТС A01XJ.67647-143:2019 (01). Відповідно маркування ЗСУ/НГУ значення не має жодного, оскільки маркування не впливає на якість, а також характеристики Товару.
Вимоги Замовника щодо маркування будуть враховані безпосередньо після оголошення Товариства переможцем. До прикладу, Національна гвардія України оголошує тендер на шоломи чи інші засоби індивідуального захисту, де передбачена вимога надати протокол випробувань на відповідність вимогам Технічної специфікації МОУ, Учасник закупівлі подає протокол в якому зазначено, що Товар відповідає вказаній Замовником ТС МОУ, відповідно ключова суть, що Товар відповідає характеристикам предмета закупівлі та усім випробуванням, а напис на етикетці/товарному ярлику/пакувальному листі не має сенсу.
До того ж повідомляємо, що зразок пакувального листа не було передано на випробування, оскільки ТОВ «КМ ДІСТІ», відповідно до вимог підпункту 2.5 пункту 2 Додатку 2 ТС A01XJ.67647-143:2019 (01), передало чотири одиниці виробу, а пакувальний лист застосовується для десяти одиниць. Тому, посилання у Рішенні на відсутність у пакувальному листі відповідного маркування є не правомірним та є інформацією невідомого походження.
В контексті врахування Особливостей № 13 застосування технічних умов, технічних описів та технічних специфікацій Міністерства оборони України, Товариство підтвердило застосування цих Особливостей у характеристиках товару (назва файлу: 1. Гарантійний лист від постачальника).
Керуючись вищевикладеним, Товариство повідомляє, що запропонований Товар відповідає усім вимогам Замовника та просить скасувати Рішення про відхилення пропозиції ТОВ «КМ ДІСТІ», а також визнати переможцем цієї закупівлі.
Директор ТОВ «КМ ДІСТІ» Тарас РОЗКВАС
Розгорнути
Згорнути
Адреса: 62495, Україна, Харківська область
Код ЄДРПОУ: 45134733
тел. +38(063)-066-29-99 a.zakharenko@sb3075.com.ua.
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-01-29-006442-a
Назва предмета закупівлі:
Гідросистема для питної води ДК 021:2015: 35810000-5 – Індивідуальне обмундирування
Суб’єкт оскарження:
ТОВ «КМ ДІСТІ»
Адреса: 04136, Україна, м. Київ,
вул. Віктора Некрасова, буд. 1-3
Код ЄДРПОУ: 38922231
Тел. 067-413-20-17
e-mail: Taras.Rozkvas@kmcore.com
Скарга
на протокольне рішення робочої групи Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «КМ ДІСТІ»
Протокольним рішенням Замовника № 69 від 10 лютого 2025 року (далі – Рішення) пропозицію ТОВ «КМ ДІСТІ» (далі – Товариство) було відхилено відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Пункт 1 частини 13 статті 14 Закону передбачає, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
У Рішенні зазначено, що пропозиція учасника не відповідає пункту 6 розділу документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі додатку 2 до оголошення «Технічні вимоги» Замовника, так як наданий Протокол випробувань товару №1625-4-2024 від 19.12.2024 р. здійснений без урахування застосування Особливостей №13, що є невідповідністю технічним вимогам Замовника, а саме: НЕ замінено напис на пакувальному листі номер договору/контракту НГУ; етикетка предмету, товарний ярлик на комплекті без напису «ВЛАСНІСТЬ НГУ. НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ».
Товариство у своїй тендерній пропозиції надало протокол випробувань № 1625-4-2024 від 19 грудня 2024 року відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі затвердженого протокольним рішенням (протоколом) робочої групи Бази забезпечення НГУ (Військової частини 3075) від 29.01.2025 № 21. У вищезазначеному протоколі проведені випробування за Переліком № 12 відповідно до ТС A01XJ.67647-143:2019 (01).
Запропонований Товариством Товар повністю відповідає вимогам ТС A01XJ.67647-143:2019 (01). Відповідно маркування ЗСУ/НГУ значення не має жодного, оскільки маркування не впливає на якість, а також характеристики Товару.
Вимоги Замовника щодо маркування будуть враховані безпосередньо після оголошення Товариства переможцем. До прикладу, Національна гвардія України оголошує тендер на шоломи чи інші засоби індивідуального захисту, де передбачена вимога надати протокол випробувань на відповідність вимогам Технічної специфікації МОУ, Учасник закупівлі подає протокол в якому зазначено, що Товар відповідає вказаній Замовником ТС МОУ, відповідно ключова суть, що Товар відповідає характеристикам предмета закупівлі та усім випробуванням, а напис на етикетці/товарному ярлику/пакувальному листі не має сенсу.
До того ж повідомляємо, що зразок пакувального листа не було передано на випробування, оскільки ТОВ «КМ ДІСТІ», відповідно до вимог підпункту 2.5 пункту 2 Додатку 2 ТС A01XJ.67647-143:2019 (01), передало чотири одиниці виробу, а пакувальний лист застосовується для десяти одиниць. Тому, посилання у Рішенні на відсутність у пакувальному листі відповідного маркування є не правомірним та є інформацією невідомого походження.
В контексті врахування Особливостей № 13 застосування технічних умов, технічних описів та технічних специфікацій Міністерства оборони України, Товариство підтвердило застосування цих Особливостей у характеристиках товару (назва файлу: 1. Гарантійний лист від постачальника).
Керуючись вищевикладеним, Товариство повідомляє, що запропонований Товар відповідає усім вимогам Замовника та просить скасувати Рішення про відхилення пропозиції ТОВ «КМ ДІСТІ», а також визнати переможцем цієї закупівлі.
Директор ТОВ «КМ ДІСТІ» Тарас РОЗКВАС
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 лютого 2025 09:28
Шановний Учаснику, Переліком №12 чітко визначена пряма імперативна вимога до випробування (експертизи) необхідно врахувати Особливості №13, що з вашої сторони не була виконана. Так як проведені випробування були зроблені на товар який належить до амуніції ЗСУ.
Дякуємо, та бажаємо майбутніх перемог!
Дякуємо, та бажаємо майбутніх перемог!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2025 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ КМ Дісті |
7 159 200,00
UAH з ПДВ
|
7 159 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТОК ТРЕЙД" |
7 164 480,00
UAH з ПДВ
|
7 164 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ" |
7 166 400,00
UAH з ПДВ
|
7 166 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКА ГРУП ЛТД" |
7 168 320,00
UAH з ПДВ
|
7 168 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ КМ Дісті #38922231 |
Відхилено |
7 159 200,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2025 14:28
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТОК ТРЕЙД" #36224627 |
Переможець |
7 164 480,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2025 12:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 лютого 2025 17:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2025 17:03
|
№ 37-РЗ від 19.02.2025 Гідросистема для питної води (штрих).pdf | укладений |
19 лютого 2025 17:01
|