Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з благоустрою-поточний ремонт вулично-дорожньої мережі на вул. Д. Лукіяновича (ліквідація зсувів верхнього шару покриття) в м. Чернівці
Очікувана вартість
5 904 750,60 UAH
UA-2025-01-29-004172-a ● 43e0ba63315d48a98a72095209043b48
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44327100 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
Контактна особа: |
Жанна Труфіна +380372553740 trufina@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2025 10:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2025 11:16 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2025 11:16 |
Очікувана вартість: | 5 904 750,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 523,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами), крім умов повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції*), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2.2. пункту 3.2. розділу 3 ДОДАТКУ 3 до цієї тендерної документації, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 177 000,00 грн (сто сімдесят сім тисяч гривень 00 коп.). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП/УЕП), або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (КЕП/УЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія повинна бути з покриттям. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП або вказати метод перевірки справжності гарантії. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Учасник у складі тендерної пропозиції надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. *Умови повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції визначені пунктом 3.2 розділу 3 ДОДАТКУ 3 до цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 177000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою-поточний ремонт вулично-дорожньої мережі на вул. Д. Лукіяновича (ліквідація зсувів верхнього шару покриття) в м. Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Д. Лукіяновича
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 вересня 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Виконавцем актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Замовника та Виконавця. Уповноважені представники Замовника негайно розпочинають прийняття наданих послуг та зобов’язані у термін не більше 10 робочих днів з дня одержання актів перевірити надані послуги та правильність застосування розцінок і підписати акти в частині фактично наданих послуг, або повернути їх Виконавцю в разі виявлення невідповідності в частині фактично наданих послуг. Після підписання акту наданих послуг Уповноваженим представником Замовника вирішується питання оплати наданих послуг. Замовник зобов’язується протягом 365 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту наданих послуг прийняти рішення про оплату за надані послуги та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України. Фінансування Договору здійснюється в залежності від реального фінансування з бюджету Чернівецької міської територіальної громади на 2025 рік. Платіжні зобов’язання, за цим договором, виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) на 2025 рік. Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі, шляхом банківських переказів в національній валюті України. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби України. | Пiсляоплата | 365 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2025 10:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2025 10:52 |
Додаток 5 до ТД - ПР вул.дор.мер. Д. Лукіяновича.doc | |
29 січня 2025 10:52 |
Додаток 4 до ТД - ПР вул. дор. мер. Д. Лукіяновича.doc | |
29 січня 2025 10:52 |
Додаток 1 до ТД -ПР вул.дор. мер. Д. Лукіяновича.docx | |
29 січня 2025 10:52 |
Тендерна документація - ПР вул. дор. мер. на вул. Д. Лукіяновича.doc | |
29 січня 2025 10:52 |
Додаток 2 до ТД - ПР вул. дор. мер. Д, Лукіяновича.docx | |
29 січня 2025 10:52 |
Додаток 3 до ТД - ПР вул. вул.дор.мер.Д. Лукіяновича.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Договірна ціна
Дата подання: 31 січня 2025 11:30
Дата відповіді: 03 лютого 2025 10:23
Шановний замовник.
Згідно тендерного завдання ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281.
Відповідно до п. 5.3 Настанови, вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу.
Чи може учасник закупівлі для розрахунку вартості ціни пропозиції врахувати заробітну плату виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва, відповідно до п.5 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник процедури закупівлі (Виконавець) може враховувати розмір кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни) виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті.
Щодо проєкту договору
Дата подання: 31 січня 2025 11:50
Дата відповіді: 03 лютого 2025 10:24
Просимо підтвердити або спростувати термін оплати наданих послуг викладений в п. 4.2,Розділу 4, Додатку 5 до тендерної документації.
Відповідь: Підтверджуємо термін оплати наданих послуг викладений в п.4.2, Розділу 4, Додатку 5 до тендерної документації.
Аналогічний досвід
Дата подання: 03 лютого 2025 11:27
Дата відповіді: 04 лютого 2025 08:55
Шановний Замовнику!
Згідно з вимогами Тендерної документації, а саме п. 1.3.1 Додатку 3, встановлено, що:
«Аналогічним вважається договір, укладений із замовником* протягом останніх трьох років від дати, що передує оголошенню даної процедури закупівлі, на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт або поточний ремонт вулиць, доріг, проїзної частини, тротуарів тощо, де виконувалися наступні роботи:
• розливання в’яжучих матеріалів;
• улаштування вирівнювального та верхнього шарів з асфальтобетонної суміші із застосуванням укладальників асфальтобетону;
• нанесення горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркувальними машинами.»
Разом із тим, більшість робіт, досвід виконання яких вимагається, зокрема «нанесення горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркувальними машинами», можуть виконуватися не лише в межах договорів на будівництво, реконструкцію, капітальний чи поточний ремонт доріг, а й у рамках договорів на експлуатаційне утримання доріг.
З огляду на це просимо доповнити перелік договорів, передбачених у п. 1.3.1 Додатку 3 Тендерної документації, включивши до нього «договори на експлуатаційне утримання доріг» з наступних причин:
1. Ідентичність виконуваних робіт
Роботи, зазначені у вимогах Тендерної документації, виконуються як у межах договорів на капітальний або поточний ремонт, так і в рамках договорів на експлуатаційне утримання доріг. Наприклад, нанесення горизонтальної дорожньої розмітки зазвичай здійснюється саме в процесі експлуатаційного утримання, що підтверджується відповідними договорами.
2. Однакові вимоги до якості робіт
Незалежно від типу договору, вимоги до якості виконання робіт залишаються незмінними. Наприклад, нанесення дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення здійснюється відповідно до єдиних державних стандартів та технічних регламентів, незалежно від того, в рамках якого договору ця робота виконується.
3. Розширення конкуренції серед учасників
Включення договорів на експлуатаційне утримання доріг до переліку дозволить залучити до участі в тендері ширше коло кваліфікованих учасників, що сприятиме підвищенню конкуренції, економії бюджетних коштів і вибору найбільш вигідної пропозиції.
4. Реальна практика виконання аналогічних договорів
На практиці багато підрядників, що спеціалізуються на дорожніх роботах, мають значний досвід виконання саме договорів на експлуатаційне утримання доріг. Таким чином, виключення цих договорів із переліку суперечить принципу рівного доступу до участі в тендері та може необґрунтовано обмежувати конкуренцію.
Враховуючи вищезазначене, просимо внести зміни до п. 1.3.1 Додатку 3 Тендерної документації та доповнити перелік договорів, включивши до нього «договори на експлуатаційне утримання доріг».
Заздалегідь дякуємо за розгляд нашої пропозиції та сприяння у створенні прозорих умов для всіх учасників!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В Додатку п. 1.3.1 встановлено кваліфікаційні критерії щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору
Аналогічний договір
Дата подання: 03 лютого 2025 13:59
Дата відповіді: 04 лютого 2025 08:56
Шановний Замовнику!
Згідно вимог Тендерної документації (п. 1.3.1 Додатку 3) вимагається підтвердження досвіду виконання робіт нанесення горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркувальними машинами. Однак при цьому як підтвердження досвіду не враховуються роботи з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами.
В цей же час відповідно до ДСТУ Б Д.2.2-27:2016 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Автомобільні дороги» (Збірник 27), зокрема груп 45 та 47, роботи з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою та пластиком холодного нанесення маркірувальними машинами мають аналогічні технологічні процеси. Обидва методи передбачають використання маркірувальних машин для нанесення розмітки на дорожнє покриття, що підтверджує їхню технологічну схожість.
Згідно з ДСТУ 2587:2010 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування», горизонтальна дорожня розмітка включає лінії, написи, стрілки та інші позначення, що наносяться на поверхню проїзної частини дороги з удосконаленим покриттям. Це визначення охоплює як розмітку фарбою, так і пластиком холодного нанесення, що свідчить про їхню функціональну еквівалентність.
Враховуючи наведені нормативні документи, просимо внести зміни до тендерної документації та прирівняти досвід у виконанні робіт з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення до досвіду з виконання робіт з нанесення розмітки фарбою холодного нанесення. Це дозволить забезпечити рівні умови для учасників тендеру та оптимізувати процес виконання робіт відповідно до чинних стандартів.
Заздалегідь вдячні за розгляд нашого звернення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Кошторисною документацією передбачено нанесення дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркувальними машинами. Тому від учасника вимагається наявність досвіду виконання робіт саме з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркірувальними машинами
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2025 11:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
4 365 303,60
UAH з ПДВ
|
4 365 303,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" |
5 403 368,40
UAH з ПДВ
|
5 403 368,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" #33768346 |
Переможець |
4 365 303,60
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2025 09:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 лютого 2025 08:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2025 12:03
|
7273_дц Послуги з благоустрою поточний ремонт вулично дорожньої.xlsx | укладений |
03 березня 2025 11:58
|
7273_лк 2 1 1 Послуги з благоустрою поточний ремонт вулично доро.xlsx | укладений |
03 березня 2025 11:58
|
Договір.doc | укладений |
03 березня 2025 11:58
|
Договір ТОВ Техно Буд Центр ПР вул. Лукіяновича.pdf | укладений |
03 березня 2025 11:58
|
7273_пвр Послуги з благоустрою поточний ремонт вулично дорожньо.xlsx | укладений |
03 березня 2025 11:58
|