Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РОЖНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КОСІВСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04354389 |
Місцезнаходження: | 78635, Україна , Івано-Франківська обл., Косівський район, с.Рожнів |
Контактна особа: |
Присяжнюк Ярослава Ярославівна 380687060276 inbox@rozhnivska-gromada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Тендерна документація
29 січня 2025 09:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2025 09:26 |
Протокол хімчин.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-04-000048 ● a0cf047648334b619c8a14db8686359e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2025 11:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.03.2025 №11-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 04.03.2025 №11-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2025-01-29-001216-a 29.01.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-06 11:20:40
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Теплова енергія для ліцею “Інтелект”» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-29-001216-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, а саме: лист від 23.12.2024 №07 ТзОВ ПП «Косіврембудсервіс, договір оренди від 23.05.2022 № 10-А.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-10 17:29:49
Пояснення
Відповідно до повідомлення отриманого через електронну систему закупівель від 04.03.2025 року № UA-M-2025-03-04-000048, надаємо пояснення по предмету «Теплова енергія для Хімчинського ліцею «Інтелект»» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-29-001216-a) надаємо пояснення:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення відбувалося на основі наданих послуг з теплопостачання за 2024 бюджетний рік (з врахуванням непередбаченої економії) в кількості 342,4 Гкал. (Акти надання послуг додаються. Додаток на 3 арк.).
Сума бюджетних призначень розрахована відповідно до кількості гігакалорій та встановленої її вартості на 2025 рік. Вартість гігакалорії встановлено на рівні 3300,00 грн/Гкал. Без врахування індексу інфляції. Рішення XXXI сесії від 23.12.2024 року № 10-31/2024 додається. Додаток на 2 арк.
2. Підставою для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель є лист ПП «Косіврембудсервіс» від 23.12.2024 року із обґрунтуванням та наявність договору оренди приміщення котельні від 23.05.2022 року № 10-А (електронна торгова система - LLE001-UA-20220502-42320) а також Акту приймання -передачі до договору 10-А від 23.05.2022 року. Додаток на 14 арк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до отриманих зауважень від 14.03.2025 року № UA-M-2025-03-04-000048, надаємо пояснення по предмету закупівлі «Теплова енергія для Хімчинського ліцею «Інтелект» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель «E-tender» за номером UA-2025-01-29-001216-a) надаємо пояснення: - Рожнівською сільською радою усунено зауваження, шляхом оприлюднення погодженого (затвердженого) керівником обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі «Теплова енергія для Хімчинського ліцею «Інтелект».
2025-03-20 17:11:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП «Косіврембудсервіс» #38026161 |
Переможець |
1 129 953,00
UAH
|
29 січня 2025 09:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2025 17:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2025 17:23
|
Обгрунтування Хімчин-Промбудсервіс.pdf | зміни до договору |
20 березня 2025 17:23
|
Договір 11 Хімчин.pdf | укладений |
29 січня 2025 09:26
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
04 березня 2025 10:15
|
333 960,00 UAH | UA588201720344280048000045156 Рожнівська сільська рада |
UA063365030000026008010530945 ПП "Косiврембудсервiс" |
Оплачений |
29 квітня 2025 10:33
|
296 670,00 UAH | UA588201720344280048000045156 Рожнівська сільська рада |
UA063365030000026008010530945 ПП "Косiврембудсервiс" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Обґрунтування до Закупівлі - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (послуги теплопостачання) у Хімчинському ліцеї «Інтелект» без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до абзацу 3 підпункту 5 пункту 13 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Теплова енергія для ліцею “Інтелект” | 342.41 | гігакалорія |
3 300,00
UAH
|