Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пісок обводнений (гідронамивний)
Очікувана вартість
510 000,00 UAH
UA-2025-01-28-017303-a ● 7388a14a64cf4e58851d1d575ed3636f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Стрітенська, 19 |
Контактна особа: |
Тетяна Дубина +380532561938 zhkg.poltava.tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2025 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 510 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 метр кубічний
Пісок обводнений (гідронамивний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36009, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Володимира В’язуна, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2025 16:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2025 16:39 |
Тендерна Документація Пісок 1000 м куб.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги документації
Дата подання: 30 січня 2025 19:21
Дата відповіді: 04 лютого 2025 11:34
Вимагаємо внести зміни до Додатку 1, а саме пункту: 5.1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен
подати довідку щодо підтвердження досвіду роботи в
2023 році та реалізації Замовникам не менше ніж 500
м
3
за місяць обводненого ( гідронамивного) піску з
доставкою на об’єкти Замовників та надати сканкопії
підтверджуючих документів.
5.2. Учасник повинен надати відгуки не менше ніж
двох Замовників за 2023 рік, які замовляли пісок в
обсягах не менше 500 м3
Дана вимога є надмірною та штучно обмежує кількість учасників. Замовник порушує принципи здійснення закупівель, визначені Законом, оскільки об’єм закупівлі та конкретний рік постачання, не є визначальним критерієм під час постачання аналогічних товарів, а визначальним є досвід виконання аналогічних послуг відповідно до предмету закупівлі згідно з оголошенням. Це підтверджується рішеннями АМКУ по закупівлях Номер у ProzorroUA-2024-12-24-017237-a та UA-2025-01-08-009256-a
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що дана вимога не є надмірною та штучно не обмежує кількість учасників. Замовник не порушує принципи здійснення закупівель, визначені Законом. Відповідно до обсягів потреб Замоника та терміни поставки Замовник має впевнетися, що Учасник взмозі поставити об’єм в термін, відповідно до замовлення, що визначений п.4.1. Проєкту договору, а саме:" Строк поставки всіх Товарів протягом 10 робочих днів після отримання замовлення на поставку,але не пізніше 31.12.2025р." Наявність досвіду поставки таких об’ємів у терміни відповідно до потреб Замовника, що визначені у ппроєті договору у попередні декілька років є підтвердженням спроможності Учасника виконати зобов’язання передбачені Тендерною документацією та потребами Замовника.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Законом України про публічні закупівлі не встановлений часовий діапазон на підтвердження наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) і встановлюється на розсуд Замовника
Дякуємо за звернення!
Звертаємо Вашу увагу на те, що Законом України про публічні закупівлі не встановлений часовий діапазон на підтвердження наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) і встановлюється на розсуд Замовника
Дякуємо за звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДЗАБЕЗПЕЧЕННЯ" |
489 000,00
UAH з ПДВ
|
489 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДЗАБЕЗПЕЧЕННЯ" #31316807 |
Переможець |
489 000,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2025 11:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2025 13:41
|
Договір №39 від 13.02.2025.pdf | укладений |
13 лютого 2025 13:41
|