Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03210000-6 - Зернові культури та картопля (03212100-1 - Картопля)
Очікувана вартість
1 912 800,00 UAH
UA-2025-01-28-011035-a 1bb934ee468d42e3b8be1339f3b5fe98
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Москаленко Юлія

380638312819 moskalenkojulia2702@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 січня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Одеська обласна клінічна лікарня" Одеської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26
Контактна особа: Москаленко Юлія
380638312819
moskalenkojulia2702@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221
Картопля столова рання, клас екстра, ДСТУ 9221
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55000 кілограм
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26, м. Ізмаїл, вул. Телеграфна,182/1, м. Ізмаїл, вул. Портова, 11-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
5000 кілограм
Картопля столова рання, клас екстра, ДСТУ 9221
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26, м. Ізмаїл, вул. Телеграфна,182/1, м. Ізмаїл, вул. Портова, 11-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником отриманого товару на підставі ст. 691-692 Цивільного кодексу України згідно рахунків та видаткових накладних, на умовах відстрочки платежу до 60 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформлених документів (видаткових накладних, рахунків, актів тощо). У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 60 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів /НСЗУ/, інших коштів на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок Пiсляоплата 60 Календарні 100
Дата подання заявки Постачання у відповідності до заявки. Поставка товару повинна здійснюватися протягом 1 доби з дня замовлення в спосіб визначений Учасником (Viber, WhatsApp, та/або електронною поштою). Поставка товару здійснюється маленькими партіями, 1-2 рази на тиждень відповідно до потреби Замовника. Наявність відповідальної особи за отримання замовлень є обов’язковим. Неприйняття замовлення є недопустимим. В окремих випадках допускається додаткове замовлення та поставка товару «день в день» (при замовленні до 9-00 години доставка товару до 13-00 години). Постачання товару здійснюється щоденно з 6-00 до 6-30 год. у тому числі, у вихідні та святкові дні, незважаючи на складні погодні умови на підставі отриманих заявок Замовника протягом року. Використовується автотранспорт постачальника. Постачальник, протягом одного дня з дня після визнання його переможцем повинен надати Замовнику, шляхом направлення на електронну пошту Замовника: tender_kuookl@ukr.net 4.2. Місце поставки товару: 65025, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26 та/або Відокремлений підрозділ Дунайська філія КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» за адресою: 68606, Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Телеграфна, 182/1» та/або Відокремленого підрозділу Дунайська філія КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» за адресою: 68601, Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Портова, 11-а. Доставка Товару до Замовника, навантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються Постачальником в межах загальної ціни Договору Повторювана поставка 1 Календарні 100

Тендерна документація

28 січня 2025 14:08
проект договору з Забезпеченням(продукти).docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Термін збирання Можливі значення:
  • пізня
  • Клас Можливі значення:
  • екстра
  • Відповідність ДСТУ 9221 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Термін збирання Можливі значення:
  • рання
  • Клас Можливі значення:
  • екстра
  • Відповідність ДСТУ 9221 Так

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 03 лютого 2025 10:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ТОВ "ФУД СІТІ КР" 1 660 200,00
    UAH з ПДВ
    1 660 200,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП "ЄРЬОМІН СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" 1 681 000,00
    UAH з ПДВ
    1 681 000,00
    UAH з ПДВ
    Немає Документи
    ФОП БОБОШКО НАДІЯ ІВАНІВНА 1 700 000,00
    UAH з ПДВ
    1 700 000,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП "ЧАКИРУ АННА МИКОЛАЇВНА" 1 865 000,00
    UAH з ПДВ
    1 865 000,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВ "ТРЕЙД АЛЬЯНС УКРАЇНА" 1 870 000,00
    UAH з ПДВ
    1 870 000,00
    UAH з ПДВ
    Немає Документи

    Публічні документи

    31 січня 2025 22:19
    Електронний підпис
    31 січня 2025 22:19
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Клас екстра
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Термін збирання пізня
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Клас екстра
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Термін збирання рання

    Публічні документи

    02 лютого 2025 14:58
    Електронний підпис
    02 лютого 2025 14:58
    Електронний підпис
    29 січня 2025 11:49
    Електронний підпис
    29 січня 2025 11:49
    Електронний підпис

    Публічні документи

    29 січня 2025 17:30
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Термін збирання пізня
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Клас екстра
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Термін збирання рання
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Клас екстра
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так

    Публічні документи

    02 лютого 2025 16:39
    Електронний підпис
    02 лютого 2025 16:39
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Клас екстра
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Термін збирання пізня
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Клас екстра
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Термін збирання рання

    Публічні документи

    29 січня 2025 22:11
    Електронний підпис
    29 січня 2025 22:11
    Електронний підпис

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ТОВ "ФУД СІТІ КР"
    #45614889
    Рішення скасоване 1 660 200,00
    UAH з ПДВ
    10 лютого 2025 12:20
    ТОВ "ФУД СІТІ КР"
    #45614889
    Відхилено 1 660 200,00
    UAH з ПДВ
    10 лютого 2025 12:24
    ФОП "ЄРЬОМІН СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
    #2386915339
    Рішення скасоване 1 681 000,00
    UAH з ПДВ
    10 лютого 2025 12:47
    ФОП "ЄРЬОМІН СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
    #2386915339
    Переможець 1 681 000,00
    UAH з ПДВ
    10 лютого 2025 12:49

    Документи

    03 лютого 2025 11:58
    Електронний підпис
    03 лютого 2025 11:53
    Протокол Переможця.pdf

    Документи

    10 лютого 2025 12:22
    Електронний підпис
    10 лютого 2025 12:21
    протокол 3.8к.pdf

    Документи

    10 лютого 2025 12:24
    протокол 4.8к.pdf

    Документи

    10 лютого 2025 12:48
    Електронний підпис
    10 лютого 2025 12:48
    протокол 4.8к.pdf

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 10 лютого 2025 12:49

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ФОП "ЄРЬОМІН СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
    #2386915339
    1 681 000,00
    UAH з ПДВ
    Документи

    Документи

    10 лютого 2025 12:48
    Електронний підпис
    10 лютого 2025 12:48
    протокол 4.8к.pdf

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    14 лютого 2025 13:02
    Договір 38.02П.pdf укладений
    14 лютого 2025 12:59