Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

24930000-2 Фотохімікати. (Плівка AGFA IDEALINE RPF 521х648мм)
Очікувана вартість
614 432,00 UAH
UA-2025-01-28-000365-a 303095c4d59c433b82cdffb1b8fa802e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

026 Відділ закупівель

380672135510 tender026@ukroboronprom.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Код ЄДРПОУ: 08305644
Вебсайт: http://charz.com.ua
Місцезнаходження: 63501, Україна , Харківська обл., Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР
Контактна особа: 026 Відділ закупівель
380672135510
tender026@ukroboronprom.com
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2025 08:35
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2025 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2025 00:00
Початок аукціону: 05 лютого 2025 15:53
Початок аукціону: 05 лютого 2025 15:53
Очікувана вартість: 614 432,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 072,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24930000-2: Фотохімікати


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
337.6 метр квадратний
Плівка AGFA IDEALINE RPF 521х648мм (Плівка Silverfilm RPF 521*648мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63501, Україна, Харківська область, Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 березня 2025
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 15 Банківські 50
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2025 08:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 січня 2025 08:35
Конкурсна документація Фотоплівка 1 (4).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2025-01-28-000365-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АСТРУМ ЛТД", Код ЄДРПОУ:23047623
Дата подання: 12 лютого 2025 17:43
Щодо визнання переможця
На офіційному веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (https://prozorro.gov.ua/) оприлюднено оголошення замовника – ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" за № UA-2025-01-28-000365-a про проведення відкритих торгів на закупівлю товару – Плівка AGFA IDEALINE RPF 521х648мм (Плівка Silverfilm RPF 521*648мм).
Згідно умов Тендерної документації Підприємство, що проводить закупівлю, не є Замовником у розумінні Закону України “Про публічні закупівлі”. Конкурс проводиться відповідно до норм наказу Державного підприємства “Прозорро” від 20.10.2022 №25 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 року №10 (зі змінами)» та внутрішніх нормативних документів як спрощена закупівля, з метою максимальної економії та ефективності.
Для участі у закупівлі тендерні пропозиції надано наступними учасниками:
1. ТОВ "РОЯЛ-СТІЛЛ"
2. ТОВ "АСТРУМ ЛТД"
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, розкриття пропозицій відбулось 05.02.2025 року.
Згідно рішення відповідальної особи Замовника, яке відсутнє в доступі на веб-порталі Уповноваженого органу, 11.02.2025 р. об 11-07 годин пропозиція ТОВ "РОЯЛ-СТІЛЛ" прийнята Замовником.
Вважаємо рішення відповідальної особи Замовника про визнання ТОВ "РОЯЛ-СТІЛЛ" в закупівлі № UA-2025-01-28-000365-a, предмет закупівлі - Плівка AGFA IDEALINE RPF 521х648мм (Плівка Silverfilm RPF 521*648мм) незаконним та таким, що підлягає скасуванню, а пропозицію зазначеного учасника такою, що підлягає відхиленню з наступних причин.
Згідно вимог Тендерної документації Розділ 3, п. 1 «Конкурсна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їхнього встановлення Замовником), та завантаженням файлів передбачених вимогами даної Конкурсної документації». Розділ 4, п. 1 «Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій згідно з оголошенням про проведення процедури Відбору. Конкурсні пропозиції, отримані після закінчення строку подання або взагалі поза електронною системою закупівель, не приймаються».
Документи конкурсної пропозиції ТОВ "РОЯЛ-СТІЛЛ" у вигляді файлів завантажені на веб-порталі Уповноваженого органу в період між 16-02 годиною 06.02.25 та 11-38 годиною 07.02.25, тобто після закінчення строку подання конкурсної пропозиції.
У складі конкурсної пропозиції ТОВ "РОЯЛ-СТІЛЛ" на момент закінчення строку подання конкурсної пропозиції відсутні документи, що підтверджують відповідність пропозиції технічному завданню зазначеному у Додатку 3 Тендерної документації у вигляді заповненої форми технічної специфікації згідно з Додатком 3.
Згідно до норм наказу Державного підприємства “Прозорро” від 20.10.2022 №25
під невідповідністю в інформації та/або документах, які учаснику надається можливість виправити на протязі 24 годин на вимогу Замовника не може бути інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Таким чином, документи завантажений ТОВ "РОЯЛ-СТІЛЛ" на веб-порталі Уповноваженого органу 06.02.25 о 16-02 години під назвою «Технічна специфікація -2025 RPF.pdf» та «Certificate.pdf» не можуть вважатися Замовником документами, що підтверджують відповідність предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним характеристикам. Крім того, документ, що міститься в файлі «Технічна специфікація -2025 RPF.pdf» не є технічною специфікацією по суті, це технічне завдання Замовника, що підписав директор ТОВ "РОЯЛ-СТІЛЛ" не змінивши навіть форму вимоги до предмета закупівлі або його еквівалента на форму технічної специфікації конкретного товару.
В складі конкурсної пропозиції ТОВ "РОЯЛ-СТІЛЛ" відсутні докази наявності у учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)(не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених протягом 2022 - 2024 років), а саме відсутні скановані копії документів до кожного договору, зазначеному у довідці, зміст яких підтверджує якісне виконання договору (акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Копії видаткових накладних № РС292 від 16.01.23 та № РС43 від 19.08.24 р. не можуть вважатися такими доказами, в них відсутні підписи та печатки з боку покупця, що є свідченням здійснення операції.
Таким чином, конкурсна пропозиція ТОВ "РОЯЛ-СТІЛЛ" не відповідає вимогам Тендерної документації, відсутні докази відповідності пропонованого товару вимогам щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Крім того, в складі конкурсної пропозиції відсутні докази наявності у учасника - ТОВ "РОЯЛ-СТІЛЛ" досвіду виконання аналогічних договорів. Конкурсна пропозиція подана після закінчення кінцевого строку подання пропозиції. А отже, рішення про визнання ТОВ "РОЯЛ-СТІЛЛ" переможцем не відповідає вимогам чинного законодавства.

ПРОШУ: Скасувати протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 11.02.2025 року про визнання ТОВ "РОЯЛ-СТІЛЛ" переможцем у процедурі закупівлі за № UA-2025-01-28-000365-a, предмет закупівлі - Плівка AGFA IDEALINE RPF 521х648мм (Плівка Silverfilm RPF 521*648мм).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 лютого 2025 11:35
Шановний Учаснику,

У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо:

Згідно з Розділом 5, п.1 Конкурсної Документації, «Замовник розглядає пропозиції на відповідність вимогам Конкурсної документації серед Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі виявлення недоліків у документах Учасника або відсутності будь-якого документа, Замовник через систему «Prozorro» направляє Учаснику вимогу про усунення встановлених невідповідностей. Учасник має можливість усунути всі невідповідності у своїй конкурсній пропозиції протягом 24 годин після надходження вимоги, шляхом завантаження відповідних інформації/документів у систему». Також в документації зазначено: «Якщо інформація на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору стосується одного з підприємств АТ «УОП», у такому разі запитувані документи надаються відповідальній особі разом з документами Частини 2 Додатку 1»
06.02.2025 11:49 Учаснику ТОВ «Роял Стіл» відповідно до вимог Конкурсної Документації було направлено вимогу про усунення невідповідностей з переліком необхідних для завантаження документів а саме: «- Довідка згідно форми №1 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)(не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених протягом 2022 - 2024 років). - Скановані копії документів до кожного договору, зазначеному у довідці, зміст яких підтверджує якісне виконання договору (акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Якщо інформація на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору стосується одного з підприємств АТ «УОП», у такому разі запитувані документи надаються відповідальній особі разом з документами Частини 2 Додатку 1 Конкурсної документації -На підтвердження технічному завданню зазначеному у Додатку 3 надається заповнена форма технічної специфікації згідно з Додатком 3. - Наказ або рішення засновників про призначення керівника; - Довіреність або доручення на особу, яка підписала пропозицію (документ надається у разі якщо пропозицію підписує не керівник). - документ, що підтверджує повноваження особи на підписання договору (рішення учасника (акціонера) або наказ про призначення на посаду уповноваженої особи - керівника, або довіреність на право укладення договору тощо); - Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5 приведена у відповідність до результатів аукціону. - Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення учасника-переможця (юридичної особи). Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*. - Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/) , згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи/фізичної особи учасника конкурсу, що уповноважена на підписання Договору. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача - Схематичне зображення структури власності. Наявність доходу підприємства за останній звітний період (2023 рік) на суму не менше 50% від вартості поданої пропозиції, або перше півріччя 2024рік на суму не менше 50 % від вартості поданої пропозиції. Сертифікат якості виробника товару або інший документ, підтверджуючий якість. Всі документи мають бути підписані та завірені печаткою. Якщо протягом 24 годин не будуть усунуті недоліки Вас буде дискваліфіковано.»
06.02.2025 о 16:02 Учасник завантажив пакет документів, серед яких був сертифікат на аналог. Однак 07.02.2025 о 11:37 Учасник завантажив оновлений сертифікат (файл. «Certificate.pdf»), який відповідає умовам Конкурсної Документації, та підтверджує відповідність товару вимогам Додатків 3 (Технічна Специфікація) та Додатку 5 (Конкурсно-цінова пропозиція).
Крім того, Учасником було завантажено копії видаткових накладних № РС292 від 16.01.2023 та № РС43 від 19.08.2024, у яких відсутні підписи. Відповідно до Розділу 5, п.4 Конкурсної документації, це є формально несуттєвою помилкою, а саме: «невірне (неповне) завірення або незавірення Учасником копії документа згідно з вимогами Конкурсної документації. Наприклад: завірення копії документа лише підписом уповноваженої особи».
Враховуючи зазначене, Замовник надіслав Учаснику лист із проханням завантажити підписані видаткові накладні з підписами двох сторін на електронну адресу, tender026@ukroboronprom.com 07.02.2025 до 17:00. У разі невиконання цієї вимоги Учасник підлягав би дискваліфікації. 07.02.2025 о 14:19 Учасник надіслав відповідні накладні з підписами, що підтверджує виконання вимог.
Таким чином, рішення про визнання переможцем ТОВ «Роял Стіл» відповідає вимогам Конкурсної документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2025 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЯЛ-СТІЛЛ" 422 000,00
UAH
289 773,33
UAH
Документи
ТОВ "АСТРУМ ЛТД" 549 950,40
UAH
290 111,11
UAH
Документи

Публічні документи

07 лютого 2025 11:38
Електронний підпис
07 лютого 2025 11:37
Приказ.jpg
07 лютого 2025 11:37
Certificate.pdf
06 лютого 2025 16:04
Електронний підпис
06 лютого 2025 16:03
Електронний підпис
06 лютого 2025 16:02
Договір поставки RPF.pdf
06 лютого 2025 16:02
Витяг ПДВ.pdf
06 лютого 2025 16:02
Расх1.pdf
06 лютого 2025 16:02
Довідка поставок.pdf
06 лютого 2025 16:02
Довідка Юр.pdf
06 лютого 2025 16:02
Расх2.pdf
06 лютого 2025 16:02
Довідка Фіз.pdf
06 лютого 2025 16:02
Certificate.pdf
06 лютого 2025 16:02
S1499201 Квитанція №2_2023.pdf
04 лютого 2025 14:11
Електронний підпис
04 лютого 2025 14:11
Електронний підпис

Публічні документи

04 лютого 2025 11:09
Електронний підпис
04 лютого 2025 11:09
Електронний підпис
04 лютого 2025 11:06
Витяг з держю реєстру.pdf
04 лютого 2025 11:06
Проект договору.doc.pdf
04 лютого 2025 11:06
Баланс.pdf
04 лютого 2025 11:06
наказ директора.pdf
04 лютого 2025 11:06
Довідка Аструм.pdf
04 лютого 2025 11:06
Довідка директор.pdf
04 лютого 2025 11:06
Рішення власників.pdf
04 лютого 2025 11:06
Форма 1, накл.,договора.pdf
04 лютого 2025 11:06
Технічна спец дод3.pdf
04 лютого 2025 11:06
Сертифікат якості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЯЛ-СТІЛЛ"

ТОВ "АСТРУМ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЯЛ-СТІЛЛ"
#43499752
Переможець 289 773,33
UAH
11 лютого 2025 11:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 лютого 2025 11:49

Вимога про усунення невідповідностей

Добрий день!Прошу усунути не відповідності шляхом дозавантаження інформації протягом 24 годин ,а саме: - Довідка згідно форми №1 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)(не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених протягом 2022 - 2024 років). - Скановані копії документів до кожного договору, зазначеному у довідці, зміст яких підтверджує якісне виконання договору (акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на договір), що підтверджують факт виконання договору зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Якщо інформація на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору стосується одного з підприємств АТ «УОП», у такому разі запитувані документи надаються відповідальній особі разом з документами Частини ІІ Додатку І Конкурсної документації -На підтвердження технічному завданню зазначеному у Додатку 3 надається заповнена форма технічної специфікації згідно з Додатком 3. - Наказ або рішення засновників про призначення керівника; - Довіреність або доручення на особу, яка підписала пропозицію (документ надається у разі якщо пропозицію підписує не керівник). - документ, що підтверджує повноваження особи на підписання договору (рішення учасника (акціонера) або наказ про призначення на посаду уповноваженої особи - керівника, або довіреність на право укладення договору тощо); - Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5 приведена у відповідність до результатів аукціону. - Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення учасника-переможця (юридичної особи). Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*. - Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/) , згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи/фізичної особи учасника конкурсу, що уповноважена на підписання Договору. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача - Схематичне зображення структури власності. Наявність доходу підприємства за останній звітний період (2023 рік) на суму не менше 50% від вартості поданої пропозиції, або перше півріччя 2024рік на суму не менше 50 % від вартості поданої пропозиції. Сертифікат якості виробника товару або інший документ, підтверджуючий якість. Всі документи мають бути підписані та завірені печаткою. Якщо протягом 24 годин не будуть усунуті недоліки- вас буде дескваліфіковано.

Документи

11 лютого 2025 11:07
Електронний підпис
11 лютого 2025 11:07
..docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2025 11:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЯЛ-СТІЛЛ"
#43499752
289 773,33
UAH
Документи

Документи

11 лютого 2025 11:07
Електронний підпис
11 лютого 2025 11:07
..docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис
Файл підпису замовника позначено як конфіденційний з міркувань безпеки
укладений
18 лютого 2025 10:20
..docx укладений
18 лютого 2025 10:20