Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КАРОЛІНО-БУГАЗЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44086967 |
Місцезнаходження: | 67844, Україна , Одеська обл., Білгород-Дністровський район, c. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, 1 |
Контактна особа: |
Наталія Наумова +380487701308 karolinobugazviddilosviti@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2025 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 937 520,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 375,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Плата за надані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту подання Замовнику Акту про надання послуг, але не пізніше як через 30 календарних днів після отримання акту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2025 17:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2025 17:03 |
Оголошення про проведення вiдкритих торгiв аутсорсинг.doc | |
27 січня 2025 17:03 |
ТД з додатками аутсорсинг_2025.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-17-000047 ● 5242a64d53ff475394c9842c038a54a3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2025 16:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.02.2025 Одеса № 34
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 17.02.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.02.2025 № 34
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
2 UA-2025-01-27-017193-a 27.01.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-24 15:41:11
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
3. Враховуючи, що ця закупівля здійснюється Замовником у тому числі за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти згідно з розподілом, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26 грудня 2024 р. № 1323-р, джерелом формування якої є кошти Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, надати пояснення (інформацію та документи):
3.1. Чому Замовник не встановив у тендерній документації вимоги, передбачені статтями 3 та 5 Рамкової Угоди між Україною та Європейським Союзом, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова Угода)?
3.2. Яким чином вимогами тендерної документації та умовами укладеного договору за результатами процедури закупівлі вирішене зобов’язання, передбачене пунктом 5 статті 7 Рамкової Угоди щодо найменування всіх субпідрядників, залучених до надання послуг?
3.3. Яким чином Замовником забезпечено виконання вимог статей 16 та 17 Рамкової Угоди?
4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Фабрика Смаку» вимогам пункту 1 розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації, тоді як вказаний учасник не надав у складі тендерної пропозиції довідку про наявність на балансі учасника власних тістоміса промислового BOKU, шафи жарочної електричної з плавним регулюванням потужності ШЖЕ-3П-GN2/1E, шафи пекарської електричної ШПЕ-3С, про наявність яких вказаний учасник зазначив у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл: 5 Довідка про наявність МТБ.pdf)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-27 16:22:48
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-27-017193-a
1. Обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась також орієнтовна кількість учнів (130 осіб на добу), для яких надаватимуться послуги, зазначені у Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» до Тендерної документації. Також, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась кількість днів харчування з моменту підписання договору про закупівлю до 31.12.2025 року. Крім того, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась інформація про ціни на послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідних послуг, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель «Prozorro». Окрім того, рішенням ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КАРОЛІНО-БУГАЗЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ № 2 від 21.01.2025 р була затверджена вартість харчування (додається). На підставі цього, згідно вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», було визначено очікувану вартість за комплект харчування та визначено очікувану вартість закупівлі Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій, учнів 1 - 4 класів до кінця 2025 року. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені згідно наступних документів: 1. САНІТАРНОГО РЕГЛАМЕНТУ для закладів загальної середньої освіти, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25 вересня 2020 року № 2205. 2. Постанови КМУ «Про затвердження норм та порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 № 305 3. Закону України «Про систему громадського здоров’я». 4. Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР та інших нормативно-правових актів. Посилання на сторінку офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://karolino-bugazka-gromada.gov.ua/.
2. Фінансування зазначеної закупівлі здійснено з субвенції програмної класифікації видатків за кодом 0611403, сума 262100,00 грн. - державний бюджет. Інші кошти – місцевий бюджет.
3. Джерелом фінансування досліджуваної процедури закупівлі є кошти місцевого бюджету, а також кошти субвенції з державного бюджету України. Тендерну документацію на Закупівлю розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 22.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з урахуванням наказу МІНЕКОНОМІКИ від 06 грудня 2024 року №27593 «Про затвердження примірної тендерної документації». Враховуючи те, що в кошторисі на 2025р. фінансування Закупівлі за інструментом Ukraine Facility та/або згідно Плану України не зазначено, і взагалі відсутня будь-яка інформація про здійснення фінансування закупівлі за інструментом Ukraine Facility то посилання на згадані нормативні документи чи зазначення відповідної інформації у Тендерній документації при відсутності фінансування за інструментом Ukraine Facility - не зазначається. Додатково повідомляємо, «щодо дослідження джерела надходження коштів до державного бюджету на реалізацію зазначеного вище проекту», що кошти, які надходять з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів у плані закупівлі позначаються як «Державний бюджет», дослідження джерела надходження коштів до Державного бюджету, які потім надходять у вигляді субвенції, не відноситься до повноважень ЗАМОВНИКА. Також варто зазначити, що закон (як нормативно-правовий документ виданий єдиним законодавчим органом України - Верховною радою України) має вищу юридичну силу та всі підзаконні нормативно-правові акти приймаються на основі законів та за своїм змістом не повинні суперечити їм. Підпорядкованість таких актів законам закріплена у положеннях Конституції України, аналогічне твердження є зазначене в Листі Міністерства юстиції України від 30.01.2009 № Н-35267-18 «Щодо порядку застосування нормативно-правових актів у разі існування неузгодженості між підзаконними актами». Відповідно до ст. 106 Конституції України, Президент України на основі та на виконання Конституції і законів України видає укази і розпорядження, які є обов'язковими до виконання на території України. Відповідно до ст. 113 Конституції України, Кабінет Міністрів України у своїй діяльності керується цією Конституцією та законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України. Крім того, у пункті 4 Листа Міністерства юстиції від 26 грудня 2008 року № 758-0-2-08-19 «Щодо практики застосування норм права у випадку колізії», зазначається, що при розбіжності між загальним і спеціальним нормативно-правовим актом перевага надається спеціальному, якщо він не скасований виданим пізніше загальним актом. Слід зазначити, що Законом України від 06.06.2024 №3786-ІХ ратифіковано Рамкову угоду між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (далі – Рамкова угода), а з метою реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility», запровадженої Регламентом (ЄС) Європейського Парламенту та Ради (ЄС) від 29.02.2024 №2024/792, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 №244-р схвалено План України (далі – План України) як один з інструментів для відновлення, реконструкції та модернізації України, який може паралельно прискорити шлях України до набуття членства в Європейському Союзі. За Планом України передбачено інвестиції (Інвестиція 1. Інвестиції в освіту) щодо спрямування підтримки на забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти (зокрема, на харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти). Постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова КМУ №1318), з метою виконання зобов’язань України за Рамковою угодою, затверджено порядок управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, у додатку 4 якого визначено вимоги щодо інформування про реалізацію інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, серед яких, зокрема: зазначення у всіх публікаціях, інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, емблеми Європейського Союзу, яка розміщена на сайті Європейського Союзу (із зазначенням інформації про джерело фінансування та конкретного кроку Плану України). Відповідно до статті 16 Рамкової угоди, підпункту 9 пункту 9 Постанови КМУ №1318 передбачено забезпечення публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України. Зокрема, відповідно до підпункту 9 пункту 9 Постанови КМУ №1318 відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують публічність інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, зокрема тендерної документації та договорів, відповідно до вимог, визначених додатком 4 до цієї постанови. Додатком 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» та статтями 3, 5, 7, 16 та 17 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility не передбачено норм включення інформації до тендерної документації. Недоліки, пов’язані з відсутністю вимог Рамкової Угоди, обумовлені інформації про фінансування проєкту за рахунок коштів ЄС. Про фінансування Закупівлі за інструментом Ukraine Facility та/або згідно Плану України у кошторисі на 2025р. - не зазначено. Також повідомляємо, що в замовника відсутня інформація про здійснення фінансування даної закупівлі за інструментом Ukraine Facility.
4. Тістоміс промисловий BOKU, шафа жарочна електрична з плавним регулюванням потужності ШЖЕ-3П-GN2/1E, шафа пекарська електрична ШПЕ-3С вказані в оборотно-сальдових відомостях, які надано в складі тендерної пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ»
Надання інформації про усунення порушення замовником
ПРОТОКОЛ НАРАДИ 06 березня 2025 року Місце проведення наради: 67844, Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський район, c. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, 1, ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КАРОЛІНО-БУГАЗЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, Час проведення: 14:00 – 15:00 Головуючий: т.в.о. начальника Артьомова Ірина Валеріївна. Запрошені та присутні: - Наумова Наталія Миколаївна, головний спеціаліст - уповноважений з публічних закупівель Відділу освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Кароліно-Бугазької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області (далі - уповноважена особа); Порядок денний: Звіт уповноваженої особи Наумової Наталії Миколаївни про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-27-017193-a. Доповідає Наумова Наталія Миколаївна – уповноважена особа. Слухали: Звіт уповноваженої особи Наумової Наталії Миколаївни про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-27-017193-a. Доповідач: Наумова Наталія Миколаївна – уповноважена особа. Наумова Наталія Миколаївна доповіла, що згідно з висновком Південного офісу Держаудитслужби від 28 лютого 2025 року про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-01-27-017193-a за результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження та забезпечення публічності, передбачених статтями 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо врахування в подальшому вимоги статей 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди в умовах договору про закупівлю та тендерній документації, недопущення у подальшому недотримання вимог Рамкової Угоди та встановлених порушень, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Виступила: Артьомова Ірина Валеріївна, яка зазначила, що Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX ратифіковано Рамкову угоду щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписану між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі (далі – Рамкова угода). Статтею 3 Рамкової угоди встановлені обмежувальні заходи Європейського Союзу щодо: - ненадання коштів або економічних ресурсів прямо або опосередковано Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь (пункт 1 статті 3 Рамкової угоди) - участі Осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що підпадають під дію обмежувальних заходів, шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів (стаття 3 Рамкової угоди). Статтею 5 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання: - участі у закупівлі міжнародних і регіональних організацій, фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що фактично зареєстровані у прийнятних країнах (частина перша статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах (a) та (b) пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (пункт третій статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі з неприйнятних країн (країни, які не визначені пунктом 1 статті 5) не у випадках, передбачених пунктом 8 статті 5 Рамкової Угоди. Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами: - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди). Статтею 16 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо публічності: - зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди). Артьомова Ірина Валеріївна, підсумовуючи викладене, наголосила на необхідності врахування в подальшому вимог статей 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди в умовах договору про закупівлю та тендерній документації. Окремо, Артьомова Ірина Валеріївна звернула увагу на необхідності безухильного дотримання вимог пункту 43 Особливостей, якими встановлено те, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. В свою чергу, уповноваженою особою Наумовою Наталією Миколаївною додатково було зазначено наступне. Згідно з вимогами тендерної документації, Замовником вимагалось подання наступних документів: Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо: - обладнання (холодильне, морозильне, конвекційні шафи розігріву або аналог тощо) – кількість, найменування, тип/марка/модель тощо; - спеціалізованого автотранспорту*, який використовуються для транспортування продуктів харчування та готових страв - кількість, найменування, тип/марка/модель тощо; - приміщень, які використовуються для зберігання продуктів харчування (складські приміщення) та виробництва готових страв (харчоблоку, виробничого приміщення для приготування страв тощо) - кількість, найменування (додатково надати копії документів, що підтверджують наявність власних або орендованих виробничих приміщень (документи на право власності, або договір оренди/суборенди, термін дії таких документів повинен бути не меншим ніж термін надання послуг – до 31.12.2025 р.); - право власності щодо зазначеної в довідці інформації (власне, орендоване, договір надання послуг тощо). При зазначенні у довідці власного обладнання, матеріально-технічної бази учасником додатково надається довідка про наявність на балансі учасника зазначеного обладнання, матеріально-технічної бази. *На підтвердження наявності власного або орендованого спеціалізованого автотранспорту, учасник в складі тендерної пропозиції надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Вимоги щодо обов'язкової наявності в учасника такого обладнання як тістоміс промисловий BOKU, шафи жарочної електричної з плавним регулюванням потужності ШЖЕ-3П-GN2/1E, шафи пекарської електричної ШПЕ-3С в умовах тендерної документації замовником не встановлено. Крім того Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Все необхідне для Замовника обладнання, зокрема холодильне, морозильне, та конвекційні шафи розігріву, наявне та підтверджене учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» оборотно-сальдовими відомостями, наданими в складі тендерної пропозиції. У цьому зв’язку присутні на нараді особи, здійснивши аналіз допущених порушень, враховуючи характер цих порушень, дійшли висновку про необхідність врахування вказаних зауважень органу державного фінансового контролю та недопущення ВІДДІЛОМ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КАРОЛІНО-БУГАЗЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, як Замовником, виявлених порушень у подальшому, а також про необхідність оприлюднити в електронній системі закупівель копію цього протоколу наради (строк до 07 березня 2025 року). За результатами обговорення питання, вирішили: 1. Інформацію, викладену у висновку Південного офісу Держаудитслужби від 28 лютого 2025 року про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-01-27-017193-a, врахувати в роботі під час проведення в майбутньому публічних закупівель. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель копію цього протоколу наради (строк до 07 березня 2025 року включно). Головуючий /підпис/ І.В. АРТЬОМОВА Протокол наради вела Наумова Н.М. – уповноважена особа / підпис/
2025-03-07 13:12:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження та забезпечення публічності, передбачених статтями 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" |
1 937 520,00
UAH
|
1 937 520,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" #39785646 |
Переможець |
1 937 520,00
UAH
|
06 лютого 2025 11:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 лютого 2025 16:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2025 15:15
|
ДУ 1 Фабрика смаку.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2025 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2025 14:52
|
Дог Фабрика смаку.pdf | укладений |
13 лютого 2025 14:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) та пунктами 1.3., 6.2.3. та 12.7. Договору, Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на — 243 984,00 грн. (двісті сорок три тисячі дев’ятсот вісімдесят чотири гривні нуль копійок) без ПДВ. 1. Відповідно до цього Сторони дійшли внести зміни у п.3.1. договору та викласти в наступній редакції: «3.1.Ціна цього Договору становить: 1 693 536,00 грн. (один мільйон шістсот дев’яносто три тисячі п’ятсот тридцять шість гривень нуль копійок) без ПДВ (Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 02 лютого 2011 р. № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учинів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання i яких звільняються від обкладення податком на додану вартість). 2. Викласти додаток 1 до Договору в новій редакції що додається 3. Інші умови Договору залишаються незмінними та чинними, i Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. 4. Ця Додаткова угода с невід’ємною частиною Договору i діє в межах строку, вказаного у Договорі. 5. Цю Додаткову угоду укладено у двох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |