Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби
Очікувана вартість
481 796,00 UAH
UA-2025-01-27-007622-a ● 2feff72c13f94e11ad87c8e5734e2a7f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Варвинської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 42010629 |
Місцезнаходження: | Україна , Чернігівська обл., смт Варва, |
Контактна особа: |
Верба Артем Володимирович +380993210188 varva_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2025 12:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2025 13:45 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2025 13:45 |
Очікувана вартість: | 481 796,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,04% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Поставка та встановлення/монтаж товару здійснюється з дати укладання Договору про закупівлю та до 28.02.2025 року.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Склопакети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17600, Україна, Чернігівська область, смт Варва, вул.Миру 54 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2025
ДК 021:2015: 44221111-6 — Склопакети
8 штука
Вікна металопластикові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17600, Україна, Чернігівська область, смт Варва, вул.Миру 54 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2025
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
19 штука
Двері металопластикові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17600, Україна, Чернігівська область, смт Варва, вул.Миру 54 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2025
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 | |
Підписання договору | Одноразова поставка | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2025 14:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2025 14:34 |
Додаток 5 до ТД зі змінами.docx | |
30 січня 2025 14:34 |
Зміни 4.docx | |
30 січня 2025 12:30 |
Додаток 2 до ТД зі змінами.docx | |
30 січня 2025 12:30 |
Зміни 3.docx | |
30 січня 2025 10:33 |
Додаток 1 до ТД зі змінами.docx | |
30 січня 2025 10:33 |
Зміни 2.docx | |
29 січня 2025 14:39 |
Додаток 2 до ТД зі змінами.docx | |
29 січня 2025 14:39 |
Зміни.docx | |
27 січня 2025 12:32 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
27 січня 2025 12:32 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
27 січня 2025 12:32 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
27 січня 2025 12:32 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
27 січня 2025 12:32 |
Додаток 5 до ТД.docx | |
27 січня 2025 12:32 |
Тендерна документація.docx |
30 січня 2025 14:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
30 січня 2025 14:34 |
Додаток 5 до ТД зі змінами.docx
|
||||||||||||
30 січня 2025 14:34 |
Зміни 4.docx
|
||||||||||||
30 січня 2025 12:30 |
Додаток 2 до ТД зі змінами.docx
|
||||||||||||
30 січня 2025 12:30 |
Зміни 3.docx
|
||||||||||||
30 січня 2025 10:33 |
Додаток 1 до ТД зі змінами.docx
|
||||||||||||
30 січня 2025 10:33 |
Зміни 2.docx
|
||||||||||||
29 січня 2025 14:39 |
Додаток 2 до ТД зі змінами.docx
|
||||||||||||
29 січня 2025 14:39 |
Зміни.docx
|
||||||||||||
27 січня 2025 12:32 |
Додаток 1 до ТД.docx
|
||||||||||||
27 січня 2025 12:32 |
Додаток 2 до ТД.docx
|
||||||||||||
27 січня 2025 12:32 |
Додаток 3 до ТД.docx
|
||||||||||||
27 січня 2025 12:32 |
Додаток 4 до ТД.docx
|
||||||||||||
27 січня 2025 12:32 |
Додаток 5 до ТД.docx
|
||||||||||||
27 січня 2025 12:32 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
+
Дата подання: 27 січня 2025 19:07
Дата відповіді: 28 січня 2025 10:12
конструкціїї з монтажем чи лише постачання
Відповідь: З монтажем.
Уточнення
Дата подання: 29 січня 2025 12:19
Дата відповіді: 29 січня 2025 14:06
Добрий день. Просимо, для правильного прорахунку тендерної пропозиції, внести в тендерну документацію Замовника інформацію щодо дверей (Журавський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів ім..Г.Ф.Вороного, Прилуцький р-н, с.Журавка, вул.Майдан Центральний 2): профіль (монтажна ширина, кількість камер), склопакет (формула), схематичне зображення зі всіма розмірами, фурнітура.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Нажаль немає можливості здійснити заміри та надати характеристику даного устаткування в Журавському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів ім..Г.Ф.Вороного, Прилуцький р-н, с.Журавка, вул.Майдан Центральний 2, оскільки відсутня організація яка б могла це зробити. Тому Замовником було прописано в тендерній документації в обов'язковому порядку виїзд учасника в період подачі пропозицій на об'єкти де планується заміна дверей, вікон і т.д. і власноручно заміряти та визначитись з дод. характеристиками устаткування.
?
Дата подання: 29 січня 2025 16:48
Дата відповіді: 30 січня 2025 10:25
Відповідь:
29.01.25, 14:06
Нажаль немає можливості здійснити заміри та надати характеристику даного устаткування в Журавському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів ім..Г.Ф.Вороного, Прилуцький р-н, с.Журавка, вул.Майдан Центральний 2, оскільки відсутня організація яка б могла це зробити. Тому Замовником було прописано в тендерній документації в обов'язковому порядку виїзд учасника в період подачі пропозицій на об'єкти де планується заміна дверей, вікон і т.д. і власноручно заміряти та визначитись з дод. характеристиками устаткування.
Цікаі такі замовники !!!!
Це Ваш обов'язок надати повністью інформацію про закупівлю !!!!
А вимагати в обов'язковому порядку виїзд учасника в період подачі пропозицій на об'єкти-ЦЕ ДИСКРИМІНАЦІЯ!!!!
Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про відвідування об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язких замірів до проведення аукціону, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 06.09.2022 №5702 5. Рішення від 29.04.2022 № 4172 6. Рішення від 22.02.2022 № 3635 7. Рішення від 10.04.2023 №4466 8. Рішення від 10.04.2023 № 4470 9. Рішення від 10.04.2023 № 4456 10. Рішення від 26.06.2023 № 9320 11. Рішення від 26.06.2023 №9329 . Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, потенційний учаснику! Ще раз наголошуємо, що Замовником було внесено в тендерну документацію в обов'язковому порядку дану вимогу, для того щоб ви могли точніше розрахувати свою пропозицію, адже Замовник не мав можливості зробити конкретні заміри та надати характеристику деталям, частинам та ін. Якщо ви вважаєте, що це дискримінація, посилаючись на норми різних законодавчих актів, рішень АМКУ, в такому випадку ми не будемо суперечить законодавству і внесемо відповідні зміни. Всі подальші розрахунки вартості матеріалу, монтажу при поданні вашої пропозиції лежать на вас. Наголошуємо, що договір з переможцем буде підписаний тільки тоді, коли Замовник погодить всі характеристики, розміри матеріалів, їх монтаж, демонтаж і т.д., що і буде відображено в самому договорі.
Дискримінація
Дата подання: 30 січня 2025 09:52
Дата відповіді: 30 січня 2025 10:26
Доброго дня, Шановний Замовнику, ознайомившись з даною вимогою, а саме: "Для максимальної точності розрахунків учасник в обов’язковому порядку повинен здійснити виїзд на адреси закладів та власноручно виміряти всі необхідні для заміни вікна та двері з оформленням документу в довільній формі, який підтверджує перебування представника Учасника на даному об’єкті за підписом такого представника та особи відповідальної від Замовника." Виникає запитання! Чи не пов'язана ця вимога з усуненням конкуренції і чи не прописана ця вимога під конкретного Постачальника. Ця вимога несе корупційний характер і дискриміновує більшість Учасників. Не всі учасники знаходятся в місті проведення робіт і їхати просто щоб підписати якийсь там лист. Саме в листі проблема, тому що надати конкретні характеристики і інформацію про тавар яких хочете придбати, ви мали безпосередньо в тендерній документації! Їздити всім без конкретної подальшої співпраці, це великі затрати і хто їх буде покривати? Просимо внести зміни, прибравши цю вимогу, а також надати характеристики, інакше у разі відсутності відповідних дій Замовника залишаємо за собою право звертатись до контролюючих органів для оцінки відповідності законодавству дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання.
Уточнення щодо змін в тендерній документації
Дата подання: 30 січня 2025 12:04
Дата відповіді: 30 січня 2025 12:17
Добрий день. Згідно відповіді Замовника в розділі "Звернення" тендерного майданчика повинна була видалена вимога: "Для максимальної точності розрахунків учасник в обов’язковому порядку повинен здійснити виїзд на адреси закладів та власноручно виміряти всі необхідні для заміни вікна та двері з оформленням документу в довільній формі, який підтверджує перебування представника Учасника на даному об’єкті за підписом такого представника та особи відповідальної від Замовника.", яка розташована у "Додатку 2 до ТД". Після внесення Замовником деяких змін в тендерну документацію вищезазначена вимога залишилась у "Додатоку 2 до ТД зі змінами". Просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за уточнення, внесемо зміни.
Достали
Дата подання: 30 січня 2025 12:16
Дата відповіді: 30 січня 2025 12:24
Для максимальної точності розрахунків учасник в обов’язковому порядку повинен здійснити виїзд на адреси закладів та власноручно виміряти всі необхідні для заміни вікна та двері з оформленням документу в довільній формі, який підтверджує перебування представника Учасника на даному об’єкті за підписом такого представника та особи відповідальної від Замовника.
Найміть працівника щоб поміряв заплатіть гроші і не їбіть мозг Учасникам
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за вашу турботу, будемо дуже вдячні, якщо ви знайдете час та приїдете в с.Журавка,Прилуцького району для замірів дверей, або, як варіант, запрононуєте працівника хто б міг це зробити з наданням контактних даних його.
Замір
Дата подання: 30 січня 2025 12:18
Дата відповіді: 30 січня 2025 12:25
Креслення хто робив на хрена робити повторний замір
Зніміть вимогу
Шановний Замовнику! Стосовно Акту проведення замірів вже не одноразово було доведено, що це являється порушенням процедури Закупівлі, для підтвердження прошу переглянути закупівлю за ідентифікатором UA-2021-02-22-003442-a а також рішення суду по справі №903/432/21 від 07.09.2021 по оскарженню результатів закупівлі за ідентифікатором UA-2021-05-17-005006-b.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вже недоречне ваше запитання, зміни вже внесені.
!
Дата подання: 30 січня 2025 12:27
Дата відповіді: 30 січня 2025 12:31
Проблеми Замовника є проблемою замовника
Шукати працівників це Ваша робота
Знімайте бл вимогу
Відповідь: Дякую за нагадування.
додаток
Дата подання: 30 січня 2025 12:30
Дата відповіді: 30 січня 2025 12:33
замір як був так і є
Для максимальної точності розрахунків учасник в обов’язковому порядку повинен здійснити виїзд на адреси закладів та власноручно виміряти всі необхідні для заміни вікна та двері з оформленням документу в довільній формі, який підтверджує перебування представника Учасника на даному об’єкті за підписом такого представника та особи відповідальної від Замовника.
Читайте свої ж документи
Знімайте цей пункт
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник, зніміть окуляри віртуальної реальності і погляньте уважно на реальні речі.
Вдосконалений електронний підпис (УЕП)
Дата подання: 30 січня 2025 13:31
Дата відповіді: 30 січня 2025 14:27
Добрий день. Просимо внести в тендерную документацію Замовника інформацію щодо можливості накладення на тендерну пропозицію вдосконаленого електронного підпису (УЕП). У разі відмови, просимо надати посилання на Державні нормативні документи.
Відповідь: Дана інформація визначена п.1 Розділу 3 Тендерної документації.
додаток 5
Дата подання: 30 січня 2025 13:49
Дата відповіді: 30 січня 2025 14:27
Ціна за 1 м³
(з урахуванням ПДВ), грн..
У нас вікна продаються ЗАВОДАМИ виробниками в шт. ну точно не в метрах кубічних
Замініть на:
Ціна за шт.
(з урахуванням ПДВ), грн..
Відповідь: Дякую за уточнення, виправимо помилку.
Нахабство
Дата подання: 30 січня 2025 15:11
Дата відповіді: 30 січня 2025 15:15
Не ганьбіться, приведіть тендерну документацію в належний вигляд! Правильно вам пишуть, що шукати працівників це ваша робота! Ви повинні надати інформацію для можливості прорахунку Учасникам шансів на участь, вам ніхто нічого не повинен їхати рахувати за просто так, це в ваших інтересах придбати товар!
Відповідь: Вибачте, але ми не побачили питання у ваших словах, тому відповіді очевидно ви не отримаєте. Дякую за звернення.
додаток 5
Дата подання: 30 січня 2025 15:53
Дата відповіді: 30 січня 2025 16:24
Загальна вартість пропозиції (з урахуванням ПДВ), грн
ПДВ, грн..
Загальна вартість пропозиції (з урахуванням ПДВ), грн.
Змініть на:
Загальна вартість пропозиції (без урахуванням ПДВ), грн
ПДВ, грн..
Загальна вартість пропозиції (з урахуванням ПДВ), грн.
А то получається 2 рази включено з ПДВ
Відповідь: Не вважаємо за потрібне вносити зміни, дякуємо.
Уточнення
Дата подання: 31 січня 2025 09:24
Дата відповіді: 31 січня 2025 09:44
Доброго дня , надайте техннічні характеристики дверей по Журавський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів ім..Г.Ф.Вороного
Відповідь: Доброго дня! Нажаль немає можливості цього зробити так як ніхто не бажає виїзжати безоплатно на об'єкт та робити заміри, а коштів в бюджеті Замовника не передбачено на ці послуги. Директор закладу зробив заміри, які є в технічному завданні.
Уточнення
Дата подання: 31 січня 2025 09:48
Дата відповіді: 31 січня 2025 09:50
По Журавський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів ім..Г.Ф.Вороного у вас наведені розміри але відсутні технічні характеристики .
Пропишіть технічні характеристки як у вас зроблено по Комунальний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів «Варвинський ліцей №2».
Відповідь: Нажаль немає можливості цього зробити так як ніхто не бажає виїзжати безоплатно на об'єкт та давати характеристики, а коштів в бюджеті Замовника не передбачено на ці послуги. Директор закладу зробив заміри, які є в технічному завданні, це все.
Двері евакуаційні
Дата подання: 31 січня 2025 09:59
Дата відповіді: 31 січня 2025 11:36
Добрий день, (Двері евакуаційних виходів, металопластикові), чи можна цей пунк замінити на метал/метал, з євакуаційною ручкою? Металопластикових евакуаційних дверей не існує.
Відповідь: Зміни вноситься не будуть, оскільки трактування "евакуаційні виходи" означає запасні виходи, дирекція закладу вважає за потрібне мати саме металопластикові.
уточнення
Дата подання: 31 січня 2025 15:13
Дата відповіді: 01 лютого 2025 09:03
Шановний Замовник, так було багато змін та питань, що зараз взагалі не зрозуміло, чи потрібен акт проведення замірів подавати Учаснику закупівлі разом із тендерною пропозицією?
Відповідь: Ні не потрібно.
акт обстеження - дискримінаційна вимога
Дата подання: 31 січня 2025 15:16
Дата відповіді: 01 лютого 2025 09:04
1. Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які були затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 : «п.7. Централізовані закупівельні організації, у тому числі утворені під час дії правового режиму воєнного стану в Україні, організовують і проводять в інтересах замовників процедури закупівлі відкриті торги (далі - відкриті торги) відповідно до цих особливостей та закупівлі за рамковими угодами відповідно до умов, визначених Законом».
Водночас Закон України «Про публічні закупівлі» ст.5 ч.1 Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також згідно з ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог. Крім того ч.4 ст.22 Закону говорить, що тендерна документація не повинна містити вимог , що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога про складання акту огляду порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт обстеження за підписом уповноваженої особи замовника.
Встановлення Замовником цієї дискримінаційної вимоги щодо надання акту обстеження є необґрунтованою, що суперечить вимогам Закону , адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема Скаржника, Замовник може не надати наведений вище акт , що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції. Дискримінація полягає в тому, що це має бути право учасників, а не
обов’язок та не має бути обов’язкового складання акту за підписом уповноваженої особи.
Також зазначаємо, що встановлення такого дискримінаційного критерію є прямим умислом Замовника щодо обмеження конкуренції та може призвести до розтрати бюджетних коштів.
Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період подачі пропозицій з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
4. Рішення від 13.08.2021 №18643
5. Рішення від 15.09.2021 №21047
6. Рішення від 06.09.2022 №5702
7. Рішення від 29.04.2022 № 4172
8. Рішення від 22.02.2022 № 3635
9. Рішення від 10.04.2023 №4466
10. Рішення від 10.04.2023 № 4470
11. Рішення від 10.04.2023 № 4456
12. Рішення від 26.06.2023 № 9320
13. Рішення від 26.06.2023 №9329.
14. Рішення від 26.03.2024 № 5479
15. Рішення від 05.04.2024 № 6152
Аналогічного ж висновку, щодо дискримінаційної даної вимоги дійшла і Державна аудиторська служба України , що відображено у моніторингу № UA-M-2021-09-08-000126, оголошення № UA-2021-08-02-001396-a та № UA-M-2021-01-05-000024, оголошення № UA-2020-11-16-006274-с.
Дана позиція також була підтримана Господарським судом Волинської області по справі 903/432/21
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за вичерпну інформацію.
уточнення
Дата подання: 31 січня 2025 22:45
Дата відповіді: 01 лютого 2025 09:10
Так як Замовник не виставив технічних характеристик , виникає питання чи не буде відхилене пропозиція учасника із запропонованими конструкціями що не відповідають дбн із енергозбереження , але з найменшою ціною ?
Відповідь: Вимогами Додатку 2 встановлено: "Запропонований товар повинен відповідати показникам та вимогам якості, безпечності, екологічності, упаковки, маркування, транспортування, приймання, зберігання та іншим показникам і вимогам, які встановлюються законодавством, діючими стандартами, технічними та іншими умовами до цього виду товару, зокрема, але не виключно щодо його споживчих властивостей."
Тому запропонований вами товар повинен відповідати всьому, що вище перераховано.
Тому запропонований вами товар повинен відповідати всьому, що вище перераховано.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2025 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" |
385 200,00
UAH з ПДВ
|
385 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Чернігівторг |
419 991,00
UAH з ПДВ
|
419 991,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГЕОІД" |
434 141,00
UAH з ПДВ
|
434 141,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОСНОВА - Р" |
464 248,44
UAH з ПДВ
|
464 248,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" |
480 920,00
UAH з ПДВ
|
480 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" #39484237 |
Переможець |
385 200,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2025 12:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 лютого 2025 11:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
doc09870520250227104052.pdf | зміни до договору |
27 лютого 2025 12:17
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2025 16:31
|
договір | укладений |
18 лютого 2025 16:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |