Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Засіб радіоелектронної боротьби «СИНИЦЯ 3.5К» (або еквівалент)
Очікувана вартість
228 000,00 UAH
UA-2025-01-27-004372-a ● 0422ea399bdd40c384e60d6921b67733
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Теплицька селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04326193 |
Місцезнаходження: | 23800, Україна , Вінницька обл., Теплик, вул.Незалежності №34 |
Контактна особа: |
Савлук Марина Анатоліївна +380977575297 margo.svlk2012@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2025 11:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2025 13:01 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2025 13:01 |
Очікувана вартість: | 228 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 140,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35730000-0: Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту
Відповідно до п.1 ч.2 ст. 4 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник : Теплицька селищна рада адреса : вул. Незалежності,25 код.04326193
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Засіб радіоелектронної боротьби «СИНИЦЯ 3.5К» (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23800, Україна, Вінницька область, смт Теплик, вул Незалежності ,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2025
ДК 021:2015: 35730000-0 — Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Засіб радіоелектронної боротьби «СИНИЦЯ 3.5К» (або еквівалент) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Підписання договору | Засіб радіоелектронної боротьби «СИНИЦЯ 3.5К» (або еквівалент) | Одноразова поставка | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2025 15:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2025 15:27 |
Додаток 1 Перелік документів та або інформації_ які подаються учасником (1).docx | |
29 січня 2025 15:27 |
Зміни до додатку 2 (3).doc | |
27 січня 2025 11:02 |
Тендерна документація за Особливостями _1.docx | |
27 січня 2025 11:02 |
додаток 3( проєкт_договору) (2)_1.doc | |
27 січня 2025 11:02 |
Додаток 5 Тендерна пропозиція (1) (2)_1_1.docx | |
27 січня 2025 11:02 |
Додаток 4_Кваліфікаційна частина Для переможця (1).doc | |
27 січня 2025 11:02 |
додаток 2_Технічне завдання.docx |
29 січня 2025 15:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 січня 2025 15:27 |
Додаток 1 Перелік документів та або інформації_ які подаються учасником (1).docx
|
|||
29 січня 2025 15:27 |
Зміни до додатку 2 (3).doc
|
|||
27 січня 2025 11:02 |
Тендерна документація за Особливостями _1.docx
|
|||
27 січня 2025 11:02 |
додаток 3( проєкт_договору) (2)_1.doc
|
|||
27 січня 2025 11:02 |
Додаток 5 Тендерна пропозиція (1) (2)_1_1.docx
|
|||
27 січня 2025 11:02 |
Додаток 4_Кваліфікаційна частина Для переможця (1).doc
|
|||
27 січня 2025 11:02 |
додаток 2_Технічне завдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо надання протоколу випробувань виданого акредитованою НААУ лабораторією або сертифікованою за ДСТУ 10012:2005 лабораторією.
Дата подання: 30 січня 2025 09:41
Дата відповіді: 30 січня 2025 15:07
Шановний Замовнику!
Додатком 2 до тендерної документації на закупівлю, код ДК 021:2015 «35730000-0 «Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту» «Засіб радіоелектронної боротьби «Синиця 3.5К» (або еквівалент, передбачено:
«Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. Інформація щодо конкретних показників, що зазначена у таблиці згідно з цим пунктом додатково підтверджується шляхом надання у складі тендерної пропозиції протоколу випробувань виданим акредитованою НААУ лабораторією або сертифікованою за ДСТУ 10012:2005 лабораторією.»
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, що закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та з дотриманням чинного законодавства в цілому.
Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість поставки товару відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації.
У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, замовник зобов’язаний вживати вираз «або еквівалент».
У разі якщо замовник вимагає маркування, протоколи випробувань та сертифікати, то вони повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Відповідно до частини 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Отже, наведені вище умови тендерної документації обмежують коло суб’єктів лише тими, які на момент подачі тендерних пропозицій вже мають протоколи випробувань або мають змогу отримати їх в зазначений Замовником проміжок часу. Така вимога є дискримінаційною щодо інших учасників процедури закупівлі. Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінації учасників.
Крім того, просимо взяти до уваги, що учасник не зобов’язаний мати в наявності готовий товар на етапі подання пропозицій. А відповідно за таких умов і не має змоги провести їх випробування.
Статтею 3 вказаного закону визначено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з ч.3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частина 4 ст. 22 закону передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Керуючись вище викладеним, зважаючи на те, що строк отримання протоколу випробувань перевищує кінцевий строк подання пропозицій, а для оцінки відповідності пропозицій вимогам тендерної документації достатньою є інформація згідно технічного паспорту наданого учасником, просимо виключити вимогу щодо надання протоколу випробувань виданого акредитованою НААУ лабораторією або сертифікованою за ДСТУ 10012:2005 лабораторією.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На виконання норми абзацу першого частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником в тендерній документації зазначено, які саме протоколи випробувань можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі встановленим характеристикам.
Протокол випробування – це документ, який видає акредитована лабораторія з метою визначення або підтвердження якості продукції відносно тих чи інших показників.
Відповідно до абзацу другого частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація містить вимогу надання протоколу випробувань виданим акредитованою НААУ лабораторією або сертифікованою за ДСТУ 10012:2005 лабораторією
Вимога підтвердження конкретних показників, шляхом надання у складі тендерної пропозиції протоколу випробувань виданим акредитованою НААУ лабораторією або сертифікованою за ДСТУ 10012:2005 лабораторією є не дискримінаційною умовою тендерної документації, а відображенням вищенаведеної норми Закону щодо надання протоколів саме компетентними лабораторіями. Акредитація лабораторії НААУ, згідно законодавства, надається виключно в межах сфери акредитації.
Для замовника наявність протоколу випробування в постачальника є одним зі способів підтвердження відповідності характеристик товарів. Враховуючи вищевикладене, з метою здійснення закупівлі товару з необхідними характеристиками та відповідної якості, для уникнення можливості поставки товару, який не відповідає необхідним характеристикам, Замовник правомірно встановив у Додатку 2 до тендерної документації вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції протоколу випробувань виданим акредитованою НААУ лабораторією або сертифікованою за ДСТУ 10012:2005 лабораторією.
Звертаємо увагу, що встановлені вимоги до технічних характеристик предмет закупівлі обумовлені зверненням окремого структурного підрозділу Збройних сил України в сприянні забезпечення технічної підтримки в спротиві військової агресії російської федерації. Після придбання товар буде невідкладно передано на використання такому структурному підрозділу Збройних сил України, і відповідно це обладнання має бути гарантовано якісне і готове до експлуатації .Тому замовник і визначає підвищені вимоги в тендерній документації відповідно чинного законодавства з метою запобігання постачання неякісного обладнання.
Зважаючи на наведене, назвати таку вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію немає підстав, з огляду на те, що вказані технічні характеристики предмета закупівлі є необхідними для ефективної роботи структурного підрозділу Збройних сил України.
До того ж, така вимога не може бути дискримінаційною ще й тому, що учасники можуть безперешкодно отримати протокол випробувань не тільки в акредитованій НААУ лабораторії, а й в сертифікованій за ДСТУ 10012:2005 лабораторії.
Також, важливим фактором , що вимога не є дискримінаційною, є те, що окрім того, що протоколи випробувань не мають обмеження терміну дії, то і вимогами Тендерної документації не встановлено додаткових вимог щодо дати видачі такого протоколу.
З огляду на те, що тендерна документація повністю відповідає вимогам чинного законодавства, в тому числі не містить жодних дискримінаційних вимог, зміни вноситись не будуть.
Протокол випробування – це документ, який видає акредитована лабораторія з метою визначення або підтвердження якості продукції відносно тих чи інших показників.
Відповідно до абзацу другого частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація містить вимогу надання протоколу випробувань виданим акредитованою НААУ лабораторією або сертифікованою за ДСТУ 10012:2005 лабораторією
Вимога підтвердження конкретних показників, шляхом надання у складі тендерної пропозиції протоколу випробувань виданим акредитованою НААУ лабораторією або сертифікованою за ДСТУ 10012:2005 лабораторією є не дискримінаційною умовою тендерної документації, а відображенням вищенаведеної норми Закону щодо надання протоколів саме компетентними лабораторіями. Акредитація лабораторії НААУ, згідно законодавства, надається виключно в межах сфери акредитації.
Для замовника наявність протоколу випробування в постачальника є одним зі способів підтвердження відповідності характеристик товарів. Враховуючи вищевикладене, з метою здійснення закупівлі товару з необхідними характеристиками та відповідної якості, для уникнення можливості поставки товару, який не відповідає необхідним характеристикам, Замовник правомірно встановив у Додатку 2 до тендерної документації вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції протоколу випробувань виданим акредитованою НААУ лабораторією або сертифікованою за ДСТУ 10012:2005 лабораторією.
Звертаємо увагу, що встановлені вимоги до технічних характеристик предмет закупівлі обумовлені зверненням окремого структурного підрозділу Збройних сил України в сприянні забезпечення технічної підтримки в спротиві військової агресії російської федерації. Після придбання товар буде невідкладно передано на використання такому структурному підрозділу Збройних сил України, і відповідно це обладнання має бути гарантовано якісне і готове до експлуатації .Тому замовник і визначає підвищені вимоги в тендерній документації відповідно чинного законодавства з метою запобігання постачання неякісного обладнання.
Зважаючи на наведене, назвати таку вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію немає підстав, з огляду на те, що вказані технічні характеристики предмета закупівлі є необхідними для ефективної роботи структурного підрозділу Збройних сил України.
До того ж, така вимога не може бути дискримінаційною ще й тому, що учасники можуть безперешкодно отримати протокол випробувань не тільки в акредитованій НААУ лабораторії, а й в сертифікованій за ДСТУ 10012:2005 лабораторії.
Також, важливим фактором , що вимога не є дискримінаційною, є те, що окрім того, що протоколи випробувань не мають обмеження терміну дії, то і вимогами Тендерної документації не встановлено додаткових вимог щодо дати видачі такого протоколу.
З огляду на те, що тендерна документація повністю відповідає вимогам чинного законодавства, в тому числі не містить жодних дискримінаційних вимог, зміни вноситись не будуть.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-01-27-004372-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДронХаб", Код ЄДРПОУ:45349240
Дата подання: 14 лютого 2025 19:16
Дата подання: 14 лютого 2025 19:16
СКАРГА
ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 лютого 2025 13:26
рішення від 18.02.2025 № 2431.pdf
Дата публікації: 18 лютого 2025 13:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.02.2025 №2997.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2025 13:03
рішення від 26.02.2025 № 2997.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2025 16:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України із розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2997-р/пк-пз від 26.02.2025 скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ" (код ЄДРПОУ: 35072105) переможцем за процедурою закупівлі — "Засіб радіоелектронної боротьби "СИНИЦЯ 3.5К" (або еквівалент)"
Дата виконання рішення замовником: 03 березня 2025 14:50
Номер скарги: UA-2025-01-27-004372-a.a2
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ", Код ЄДРПОУ:35072105
Дата подання: 07 березня 2025 11:45
Дата подання: 07 березня 2025 11:45
Скарга
щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 10 березня 2025 17:32
рішення від 10.03.2025 № 3582.pdf
Дата публікації: 10 березня 2025 17:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2025 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ" |
165 000,00
UAH
|
165 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДронХаб" |
214 000,00
UAH
|
214 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СМАРТ БЕРДС" |
228 000,00
UAH
|
228 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ" #35072105 |
Рішення скасоване |
165 000,00
UAH
|
03 березня 2025 14:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 лютого 2025 13:18
|
ТОВ "ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ" #35072105 |
Відхилено |
165 000,00
UAH
|
03 березня 2025 16:44
|
|
ТОВ "ДронХаб" #45349240 |
Переможець |
214 000,00
UAH
|
07 березня 2025 11:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 березня 2025 09:56
|