Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вирізка свинна, охолоджена, ДСТУ 4590, Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143
Очікувана вартість
115 695,00 UAH
UA-2025-01-26-000499-a ● a4fd18b37e194ae5b4329b38e6f1e997
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
26 січня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | Крупецький ліцей Крупецької сільської ради Дубенського району Рівненської області |
Код ЄДРПОУ: | 25318810 |
Місцезнаходження: | 35541, Україна , Рівненська обл., Крупець, Шкільна, 13 |
Контактна особа: |
Приступа Олександр Миколайович +380679830271 krupets_shk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Поставка Товару здійснюється за адресами Замовника, що визначені в Додатку 2 до Договору у кількості та асортименті, що зазначається у заявці. Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявками Замовника або уповноважених представників один раз на тиждень у робочі дні (понеділок-п’ятниця) та робочі години (9:00 – 17:00). Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника або уповноважених представників та на відповідні адреси. Заявка на поставку відповідної партії Товару подається Замовником або уповноваженими представниками на електронну адресу Постачальника або в месенджері (через Viber, Telegram) за телефонним номером і щодо кількості поставки Товару, адресами поставки та найменуваннями здо. Поставка кожної партії Товару повинна здійснюватися Постачальником не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати одержання відповідної заявки Замовника або уповноважених представників. Товар повинен бути спакований Постачальником в упаковці, яка відповідає характеру Товару такого виду. Упаковка повинна бути придатною для транспортування Товару і такою, що відповідає встановленим в Україні стандартам та/або технічним умовам і забезпечує, за умови належного поводження з вантажем, збереження від пошкоджень або знищення Товару під час транспортування, розвантаження та зберігання, зберігати смакові та якісні характеристики Товару. Постачальник несе всі ризики щодо втрати чи пошкодження Товару до дати прийняття Товару Замовником або уповноваженими представниками. Партії Товару мають постачатися спеціалізованим автотранспортом відповідно до вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Закону України «Про автомобільний транспорт» та Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом, затверджених наказом Міністерства транспорту України 14.10.1997 № 363. Приймання-передача партій Товару здійснюється представниками обох Сторін в місцях поставки. При прийманні Товару його обсяг має відповідати обсягу, що зазначений у заявках та супровідних документах, а якість - нормативно-технічним документам. Замовник має право при поставці кожної окремої партії Товару, у тому числі у випадку візуального виявлення недоліків Товару, а також встановлення в процесі споживання такого Товару нетипових відхилень, які передбачені нормативно-технічними документами, згідно з якими виготовлено Товар, та умовами Договору, направити зразки проб Товару для проведення лабораторного дослідження щодо якісних та технічних показників Товару та їх відповідності вимогам Договору та чинним нормативно-технічним документам, згідно з якими виготовлено Товар, в акредитовану лабораторію.Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 12 (дванадцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі на підставі наданого оригіналу видаткової накладної. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до пп. 2 п. 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
447 кілограм
Вирізка свинна, охолоджена, ДСТУ 4590
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35541, Україна, Рівненська область, За адресами замовника, що підпорядковані Замовнику та зазначені у проєкті Договору (Додатку 2 до Договору), 1) 35541, Рівненська область, Дубенський район, село Крупець, вулиця Шкільна, 13; 2) 35544, Рівненська область, Дубенський район, село Михайлівка, вулиця Київська,2; 3) 35542, Рівненська область, Дубенський район, село Срібне, вулиця Шкільна,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
150 кілограм
Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35541, Україна, Рівненська область, За адресами замовника, що підпорядковані Замовнику та зазначені у проєкті Договору (Додатку 2 до Договору), 1) 35541, Рівненська область, Дубенський район, село Крупець, вулиця Шкільна, 13; 2) 35544, Рівненська область, Дубенський район, село Михайлівка, вулиця Київська,2; 3) 35542, Рівненська область, Дубенський район, село Срібне, вулиця Шкільна,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Тендерна документація
26 січня 2025 14:49 |
Проєкт Договору про закупівлю крупець м_ясо субвенція.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Частина |
Можливі значення:
|
|
Термічний стан |
Можливі значення:
|
|
Відповідність стандарту |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Частина |
Можливі значення:
|
|
Термічний стан |
Можливі значення:
|
|
Відповідність ДСТУ 3143 | Так | |
З шкірою | Ні | |
Наявність кісток | Ні |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШКУРНИК ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА" |
108 930,00
UAH з ПДВ
|
108 930,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШКУРНИК ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА" #3030119220 |
Переможець |
108 930,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2025 14:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2025 16:01
|
Договір | укладений |
02 лютого 2025 15:59
|