Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Контактна особа: |
Надія Шевцова +380617086970 tender_uon@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2025 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2025 00:05 |
Очікувана вартість: | 17 720 500,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок
Тендерна документація
24 січня 2025 16:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2025 16:19 |
Додаток_5_перелік документів переможця.pdf | |
24 січня 2025 16:19 |
Додаток_3_проект договору.pdf | |
24 січня 2025 16:19 |
Додаток_4_перелік документів учасника.pdf | |
24 січня 2025 16:19 |
Додаток_2_лист-згода.pdf | |
24 січня 2025 16:19 |
Додаток_1_документи.pdf | |
24 січня 2025 16:19 |
ТД.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-17-000063 ● 4824ed60db12444e8d8878b2f82a4e01
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2025 17:38 |
Н А К А З
17.02.2025 № 14-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 17.02.2025 № 14-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2025-01-24-015209-a, яка проведена Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-18 17:50:32
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Система безперебійного живлення» (код ДК 021:2015: 31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-24-015209-a), яка проведена Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1) В електронній системі закупівель Замовником розміщено повідомлення з Вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в тендерних пропозиціях, що подані учасниками ФОП Кобилинська Маргарита Володимирівна (за лотом № 1) та ФОП Токарь Віталій Іванович (за лотом № 2), подання яких вимагалось тендерною документацією: на вимогу пункту 7 таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації надана Анкета учасника, яка містить не повну інформацію. Вказаним учасникам запропоновано усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої Анкети учасника відповідно до вимог пункту 7 таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації.
Учасниками ФОП Кобилинська Маргарита Володимирівна (за лотом № 1) та ФОП Токарь Віталій Іванович (за лотом № 2) у встановлений законодавством термін надано оновлені Анкети відповідно до вимог пункту 7 таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації, а також вказаними учасниками додатково надані інші документи, які відсутні в їх тендерних пропозиціях: лист-згода про те, що товар, що пропонується для продажу, новий, тобто такий що раніше не використовувався, терміни та умови зберігання не порушені, а також сертифікат відповідності № UA.P.000120-25 на інвертори напруги FELICITY.
Між тим, повідомлення з Вимогою про усунення невідповідностей не містили вимоги Замовника щодо надання зазначених документів. Прошу пояснити даний факт.
2) Умовами тендерної документації встановлено, що створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України « Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
При перевірці підписів учасників ФОП Кобилинська Маргарита Володимирівна (за лотом № 1) та ФОП Токарь Віталій Іванович (за лотом № 2), накладених на їх тендерні пропозиції, на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистих ключів - «незахищений», тип підпису – «удосконалений», сертифікат – «кваліфікований», що свідчить про електронний підпис, який не може вважатися кваліфікованим, що не відповідає вимогам тендерної пропозиції.
З огляду на викладене, прошу надати пояснення стосовно визначення Замовником учасників ФОП Кобилинська Маргарита Володимирівна (за лотом № 1) та ФОП Токарь Віталій Іванович (за лотом № 2) переможцями процедури закупівлі.
3) Відповідно до вимог тендерної документації, учасники повинні підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» шляхом надання відповідної довідки із зазначенням транспортного(их) засобу(ів) (власних та/або орендованих та/або перевізника). До довідки надаються документи, що підтверджують право власності на зазначені транспортні засоби, або договір(и) оренди транспортних засобів, або договір(и) надання послуг з перевезення (документи повинні бути чинними на дату подання тендерної пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2025) разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця (лізингодавця) або перевізника на зазначені транспортні засоби.
Учасником ФОП Кобилинська Маргарита Володимирівна (за лотом № 1) надано Довідку матеріально-технічної бази від 30.01.2025 № б/н, згідно якої вказаний учасник має укладений договір з перевізником (ФОП Калашник Вячеслав Григорович) від 25.01.2025 № С0125/2025 на перевезення вантажу до пункту призначення. До довідки також надано копію договору від 25.01.2025 № С0125/2025, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу Mercedes-Benz Atego 1223, власником якого є громадянин Калашник Андрій Вячеславович, та договір оренди транспортного засобу від 10.01.2025 № 3012, згідно якого ФОП Калашник Вячеслав Григорович (перевізник) орендує у громадянина Калашник Андрій Вячеславович транспортний засіб Mercedes-Benz Atego 1223. Згідно пункту 4.1 даного договору оренди, цей договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання сторонами та його скріплення печатками сторін (у разі наявності) і нотаріального посвідчення.
Відповідно до статті 799 ЦК України договір найму транспортного засобу укладається у письмовій формі. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. У разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним ( ст. 220 ЦК України).
Проте, наданий договір оренди транспортного засобу – нотаріально не посвідчений, а отже право власності перевізника ФОП Калашник Вячеслав Григорович на зазначений транспортний засіб Mercedes-Benz Atego 1223 – не підтверджено, та відповідно учасником ФОП Кобилинська Маргарита Володимирівна (за лотом № 1) не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
З огляду на викладене, прошу надати пояснення стосовно визначення Замовником учасників ФОП Кобилинська Маргарита Володимирівна (за лотом № 1) переможцем процедури закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-21 17:28:42
Відповідь на запит
Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради в межах проведеного моніторингу закупівлі ДК 021:2015 - 31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок (Система безперебійного живлення) номер ID: UA-2025-01-24-015209-a, з приводу наведених питань надає наступне пояснення та інформацію.
1. Щодо надання учасниками ФОП Кобилинська Маргарита Володимирівна (за лотом № 1) та ФОП Токарь Віталій Іванович (за лотом № 2) додаткових документів на виконання повідомлення щодо усунення невідповідностей тендерної пропозиції зазначаємо, що відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Закон №922 не містить заборони для учасника надавати додаткову інформацію у складі тендерної пропозиції. Законом також не встановлено, що подання учасником додаткової інформації, яку замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції (позиція викладена рішенні Колегії від 06.03.2018 № 2073-р/пк-пз).
Разом з тим ч. 9 ст. 26 Закону україни “Про публічні закупівлі” (надалі — Закон) Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Враховуючи приписи наведеної статті Закону Замовник завершує розгляд тендерної пропозиції Учасника в цілому тобто з урахуванням оновлених документів за наслідками усунення таким учасником виявленних невідповідностей.
2. Основні організаційно-правові засади електронного документообігу та використання електронних документів встановлені Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі - Закон №851).
Згідно ст. 6 Закону №851 для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Використання інших видів електронних підписів в електронному документообігу здійснюється суб`єктами електронного документообігу на договірних засадах.
За визначенням у п. 15 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» електронний підпис - електронні дані, що додаються до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються підписувачем як підпис.
Учасники процедури закупівлі можуть використовувати удосконалені електроні підписи для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток.
Частиною 3 статті 15 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» визначено, що використання кваліфікованих електронних підписів та печаток забезпечує високий рівень довіри до засобів електронної ідентифікації, з використанням яких створюються такі електронні підписи та печатки, а також до схем електронної ідентифікації, в рамках яких видаються відповідні засоби електронної ідентифікації. Використання удосконалених електронних підписів та печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, забезпечує середній рівень довіри до засобів електронної ідентифікації, з використанням яких створюються такі електронні підписи та печатки, а також до схем електронної ідентифікації, в рамках яких видаються відповідні засоби електронної ідентифікації.
Тому щодо накладення електронного цифрового підпису на тендерну пропозицію Повідомляємо, що за наслідками усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасниками ФОП Кобилинська Маргарита Володимирівна (за лотом № 1) та ФОП Токарь Віталій Іванович (за лотом № 2) 05.02.2025 завантажено новий файл з цифровим з підписом, який під час перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) є кваліфікованим підписом, а отже станом на дату прийняття рішення Замовником про визначення переможцями торгів, вказаними учасниками власна тендерна пропозиції підписана саме електронним кваліфікованим підписом.
Оскільки авторів електронного документа ФОП Кобилинська Маргарита Володимирівна та ФОП Токарь Віталій Іванович було ідентифіковано за їх електронним підписом, то в даному випадку їх електронний підпис відповідає вимогам тендерної документації.
З огляду на наведене та приписи ч. 9 ст. 26 Закону Замовником встановлено про відповідність тендерної пропозицій вказаних учасників умовам тендерної документації в частині накладення електронного підпису.
До того ж відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
3. Відповідно до запитання щодо підтвердження кваліфікаційного критерія Учасника ФОП Кобилянська Маргарита Володимирівна (за лотом № 1) щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначається, що наданий у складі тендерної пропозиції, вказаного учасника, договір оренди транспортного засобу – нотаріально не посвідчений, а отже право власності перевізника ФОП Калашник Вячеслав Григорович на зазначений транспортний засіб Mercedes-Benz Atego 1223 – не підтверджено, та відповідно учасником ФОП Кобилинська Маргарита Володимирівна (за лотом № 1) не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»
З приводу договору оренди транспортного засобу № 3012 від 10.01.2025, щодо тимчасового користування наведеним вище транспортним засобом повідомляємо, що відповідно до п. 1 додатку 1 (таблиця 1) тендерної документації до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надаються документи, що підтверджують право власності на зазначені транспортні засоби, або договір(и) оренди транспортних засобів, або договір(и) надання послуг з перевезення (документи повинні бути чинними на дату подання тендерної пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2025) разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця (лізингодавця) або перевізника на зазначені транспортні засоби.
У складі тендерної пропозиції учасника міститься договір оренди транспортного засобу № 3012 від 10.01.2025 укладеного між перевізником ФОП Калашник Вячеслав Григорович та орендодавцем — фізичною особою Калашник Андрій Вячеславович. На підтвердження право власності зазначеного орендодавця на транспортний засіб, що є предметом оренди, у складі пропозиції міститься свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу серїі САК № 876018, відповідно до якого власником транспортного засобу є саме фізична особа Калашник Андрій Вячеславович (орендодавець). У зв’язку з чим, документи щодо підтвердження права власності орендодавця на вказаний вище транспортний засіб надано та підтверджено.
До того ж, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу серїі САК № 876018 містить інформацію — “Особливі відмітки”, згідно з якою право на користування транспортним засобом Mercedes-Benz Atego 1223 належить саме перевізнику ФОП Калашник Вячеславу Григоровичу.
Зазначаємо, що умовами п. 1 додатку 1 (таблиця 1) тендерної документації не визначено конкретний перелік документів що підтверджує право власності, при цьому в будь-якому разі договір оренди за загальними приписами ст. 759 Цивільного кодексу України (надалі — ЦК України) не передбачає перехід право власності до орендаря (наймача).
З приводу зазначення щодо відсутності нотаріального завірення договору оренди транспортного засобу відповідно до вимог ст. 799 ЦК України та його нікчемності за приписами ст. 220 ЦК України зазначаємо, що умовами тендерної документації чітко не визначено та не уточнюється вимоги щодо порядку оформлення та складання відповідного договору оренди та/або договору перевезення. Крім того, за правилами ст. 203 ЦК України зміст договору оренди не суперечити ЦК України, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам не є оспорюваним та/або оскарженим обома сторонами, а надані документи свідчать про реальне виконання такого договору сторонами.
У зв’язку з чим, наявність у складі пропозиції документів які вимагалися умовами тендерної документації, а також відсутності будь-яких підстав щодо відсутності реального користування відповідним транспортним засобом перевізником (ФОП Калашник Вячеслав Григорович) про що свідчить свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу серїі САК № 876018, підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця за лотом 1 відсутні.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником вжиті відповідні заходи щодо направлення уповноваженої особи на додаткове навчання в сфері публічних закупівель, внаслідок як виявлених порушень так і з метою превентивної роботи по недопущенню таких порушень у майбутньому (https://radnyk.academy/navchalni-prohramy/dvodenne-pidvyshchennya-kvalifikatsiyi-dlya-upovnovazhenykh-osib; https://radnyk.academy/navchalni-prohramy/2dn-kyiv ). Частиною 9 статті 8 Закону передбачено, що у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. Замовник зобов’язується дотримуватись вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» з метою недопущення настання негативних наслідків, як для замовника та і для учасників.
2025-03-05 17:37:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | лот 1 - заклади освіти м. Запоріжжя |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 9 296 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 46 480,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП), оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Мінекономрозвитку України № 2628 від 14.12.2020 року безвідкличним зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2025 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Кобилинська Маргарита Володимирівна |
9 280 000,00
UAH з ПДВ
|
8 160 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПРЕССОРС ІНТЕРНЕШНЛ" |
9 177 676,16
UAH з ПДВ
|
8 755 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Кобилинська Маргарита Володимирівна #3344407464 |
Переможець |
8 160 000,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2025 17:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 лютого 2025 17:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2025 14:41
|
3115_1.pdf | укладений |
12 лютого 2025 14:39
|