Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04055009 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 15 |
Контактна особа: |
Петрашевська Ганна Василівна 380979200069 bcza@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2025 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2025 14:50 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2025 14:50 |
Очікувана вартість: | 9 500 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з накладеним електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом (КЕП) уповноваженої особи гаранта. Форма та зміст банківської гарантії обов'язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 250 000,00 грн (двісті п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії банківської гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку-гаранта про наявність повного грошового покриття (завірена підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, свідчити про забезпечення гарантії повним грошовим покриттям із зазначенням номеру рахунку з обліку коштів у розрахунках) та виписка з банку-гаранта, яка підтверджує зачислення грошового покриття. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі "PDF” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір у складі тендерної пропозиції. Також у складі пропозиції необхідно надати копію платіжного документа (підписаного та скріпленого печаткою (штампом) банківської установи, яка видала гарантію) з зазначенням номеру банківської гарантії або договору до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за даною гарантією). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання Учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 250000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38630000-0: Астрономічні та оптичні прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2025 16:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2025 16:23 |
Додаток № 6 до ТД.pdf | |
24 січня 2025 16:23 |
Додаток №1 до ТД.pdf | |
24 січня 2025 16:23 |
Додаток № 4 до ТД.pdf | |
24 січня 2025 16:23 |
Додаток № 2 до ТД.pdf | |
24 січня 2025 16:23 |
Додаток № 5 до ТД.pdf | |
24 січня 2025 16:23 |
Тендерна документація з особливостями.pdf | |
24 січня 2025 16:23 |
Додаток № 3 до ТД.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до пункту 22 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Частиною 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини 1 статті 23 технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Водночас, відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМ України № 1178 від 12.10.2022 року, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Тобто, з огляду на вищенаведені норми Закону можна дійти висновку, що це право саме Замовника визначатися з предметом закупівлі та встановлювати технічні характеристики до нього, а також перелік документів та вимоги до них, що підтверджують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Тобто, Вами, як потенційним Учасником закупівлі не можуть бути встановлені технічні характеристики предмету закупівлі.
Крім того, повідомляємо, що Замовником цілком дотримано вимоги статті 5 Закону щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Замовник повідомляє, що Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах Також Замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-03-000032 ● f04526e3e31b4f989ceb78bd8f825c6c
- Статус: завершено ● Дата: 26 березня 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2025 12:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2025 № 67
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 11 лютого
2025 року № 31-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2025-01-24-013863-a 24.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-05 17:06:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Монокуляр нічного бачення PVS 14 з ЕОП Photonis з кріпленням» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-24-013863-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) ,на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-06 15:51:48
Пояснення на отриманий 05.03.2025 року через електронну систему закупівель запит від Державної аудиторської служби України в межах проведення моніторингу закупівлі «Монокуляр нічного бачення PVS 14 з ЕОП Photonis з кріпленням» (згідно ДК 021:2015: 38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади) (UA-2025
Виконавчий комітет Білоцерківської міської ради у відповідь на отриманий 05.03.2025 року через електронну систему закупівель запит від Державної аудиторської служби України в межах проведення моніторингу закупівлі «Монокуляр нічного бачення PVS 14 з ЕОП Photonis з кріпленням» (згідно ДК 021:2015: 38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади) (UA-2025-01-24-013863-a) повідомляє наступне.
Закупівлю «Монокуляр нічного бачення PVS 14 з ЕОП Photonis з кріпленням» (згідно ДК 021:2015: 38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади) проведено відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбаченими Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами), Програми національного спротиву Білоцерківської міської територіальної громади на 2025 рік, затвердженої рішенням Білоцерківської міської ради від 24 грудня 2024 року № 6687-66-VIII та на підставі звернення військової частини 3057 Національної гвардії України (лист від 14.01.2025 № 40/57/16-543).
Абзацом 2 п. 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) встановлено, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Виконавчим комітетом Білоцерківської міської ради забезпечено підготовку Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено згідно з примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) за допомогою методу порівняння ринкових цін, який передбачає визначення ринкової вартості на підставі даних ринку, а також взято до уваги комерційні пропозиції від декількох постачальників відповідного товару.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку 2 до тендерної документації складені відповідно до потреби військової частини 3057 Національної гвардії України (лист від 14.01.2025 № 40/57/16-543) та норм чинного законодавства та є оптимальними для задоволення потреб замовника.
Додатки:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
2. Копія листа від військової частини 3057 Національної гвардії України 14.01.2025 № 40/57/16-543;
3. Копії комерційних пропозицій.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 березня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2025 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕРКУРІ ТЕХНОЛОДЖИ" |
9 000 000,00
UAH
|
9 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СУЧАСНІ РОЗУМНІ РІШЕННЯ" |
9 490 000,00
UAH
|
9 490 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕРКУРІ ТЕХНОЛОДЖИ" #39834775 |
Відхилено |
9 000 000,00
UAH
|
04 лютого 2025 15:49
|
ТОВ "СУЧАСНІ РОЗУМНІ РІШЕННЯ" #43759265 |
Переможець |
9 490 000,00
UAH
|
06 лютого 2025 10:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2025 12:22
|
6 ТО_17022025.pdf | укладений |
17 лютого 2025 12:21
|