Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт по заміні вікон та дверей (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) житлових будинків Деснянського району м. Києва
Очікувана вартість
67 835 763,20 UAH
UA-2025-01-24-009523-a ● d368a8082afc44abae6e9b910379b37d
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37501648 |
Місцезнаходження: | 02225, Україна , Київська обл., Київ, проспект Червоної Калини, будинок 29 |
Контактна особа: |
Михайлова Вікторія Олександрівна 380445451208 ujkg_desnrda@kyivcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2025 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2025 13:17 |
Очікувана вартість: | 67 835 763,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 339 178,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 штука
Капітальний ремонт по заміні вікон та дверей (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) житлових будинків Деснянського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 грудня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2025 14:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2025 13:46 |
Тендерна документація вікна_2025_ок_.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
PASSWORD
Дата подання: 27 січня 2025 10:45
Дата відповіді: 29 січня 2025 11:35
Який пароль від тендерної документації? - не можливо конвертувати в ворд - пише тендерна докуемнтація захищена, якщо не має паролю зверніться до атвору документа...
Відповідь: Доброго дня. Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне. Наразі в рамках проведення даної процедури закупівлі замовником було оприлюднено усі необхідні згідно з вимогами чинного законодавства України відомості та документи, зокрема, тендерну документацію. Наголошуємо на тому, що усі зазначені документи та відомості були оприлюднені у спосіб, що надає змогу їх детально вивчити та подати відповідну тендерну пропозицію, у разі потреби, без будь-яких додаткових дій, у тому числі введення паролів.
питання до Уповноваженоъ особи
Дата подання: 27 січня 2025 11:14
Дата відповіді: 29 січня 2025 11:40
Аргументуйте рішення обєднати 38 будинків в один тендер. Вимоги до учасників - наявність аналогічних договорів за минулий рік на таку ж суму, 67 835 763, та наявність 67 000 000,00 грн на рахунку - тільки одна фірма в Києві має такі обороти, писали документи під неї? До цієї закупівлі , були тендери на виготовлення кошторисів на ці адреси, але були роділені !! Мабудь звернення в СБУ надасть Вам розуму!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне. Умовами додатку №1 до ТД встановлено вимогу щодо наявності у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), а саме:
1. Довідка за формою згідно Додатку 6, яка містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір на виконання робіт з капітального ремонту по заміні вікон та/або дверей житлових будинків, виконаний у повному обсязі одним договором або сумарно в обсязі не менше 99,9% від суми робіт, визначених Замовником у тендерній документації. Договір/договори повинні бути оприлюднені на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Довідка має містити інформацію про наявність аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (копія), із зазначенням контрагента (замовника) за договором, дати укладення договору, предмета договору.
Для підтвердження інформації, що зазначена в Додатку 6, Учасник надає наступні документи:
- копію(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками (договірна ціна, локальні кошториси, відомості ресурсів, календарні графіки та інші невід'ємними частинами до договору), якщо такі додатки передбачені у договорі та є його невід’ємними частинами;
- копія(ї) довідка(ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) у повному обсязі;
- копія(ї) акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В), які підтверджуватимуть виконання робіт за договором у повному обсязі.
- копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(ами), у якому(их) обов'язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, суму виконання договору, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
2. У разі якщо учасник є новоствореним підприємством - надається обґрунтоване пояснення у довільній формі про те, яким чином він планує виконувати вказані роботи.
3. Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям.
Що міститься в ТД.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Наголошуємо на значному обсягу робіт, що підлягають закупівлі. При цьому, встановлюючи вимогу щодо підтвердження учасником його відповідності такому кваліфікаційному критерію як наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), замовник запропонував підтвердити те, що учасник виконував роботи, вартість яких є спів розмірною, а не перевищує вартість робіт, що підлягають закупівлі в рамках даної процедури закупівлі.
1. Довідка за формою згідно Додатку 6, яка містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір на виконання робіт з капітального ремонту по заміні вікон та/або дверей житлових будинків, виконаний у повному обсязі одним договором або сумарно в обсязі не менше 99,9% від суми робіт, визначених Замовником у тендерній документації. Договір/договори повинні бути оприлюднені на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Довідка має містити інформацію про наявність аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (копія), із зазначенням контрагента (замовника) за договором, дати укладення договору, предмета договору.
Для підтвердження інформації, що зазначена в Додатку 6, Учасник надає наступні документи:
- копію(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками (договірна ціна, локальні кошториси, відомості ресурсів, календарні графіки та інші невід'ємними частинами до договору), якщо такі додатки передбачені у договорі та є його невід’ємними частинами;
- копія(ї) довідка(ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) у повному обсязі;
- копія(ї) акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В), які підтверджуватимуть виконання робіт за договором у повному обсязі.
- копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(ами), у якому(их) обов'язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, суму виконання договору, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
2. У разі якщо учасник є новоствореним підприємством - надається обґрунтоване пояснення у довільній формі про те, яким чином він планує виконувати вказані роботи.
3. Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям.
Що міститься в ТД.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Наголошуємо на значному обсягу робіт, що підлягають закупівлі. При цьому, встановлюючи вимогу щодо підтвердження учасником його відповідності такому кваліфікаційному критерію як наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), замовник запропонував підтвердити те, що учасник виконував роботи, вартість яких є спів розмірною, а не перевищує вартість робіт, що підлягають закупівлі в рамках даної процедури закупівлі.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 27 січня 2025 12:04
Дата відповіді: 29 січня 2025 11:42
ТД встановлена вимога: "Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір на виконання робіт з капітального ремонту по заміні вікон та/або дверей житлових будинків" Вважаємо дану вимогу ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, так як аналогічність робіт підтверджує досвід виконання робіт ПО ЗАМІНІ ВІКОН чи зо чотирма знаками коду ДК 454450000-6 Інші завершальні будівельні роботи , а не ВИД РЕМОНТУ (як в даному випадку КАПІТАЛЬНИЙ) та не КЛАСИФІКАЦІЯ БУДІВЕЛЬ (житлових будинків, як в даному випадку). З цього приводу є багато рішень АМКУ , де такі вимоги визнані дискримінаційними. Вимагаємо прибрати цю дискримінаційну вимогу , у разі ігнорування чи надання необґрунтованої відповіді, будемо звертатись в АМКУ з відповідною скаргою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне. Умовами додатку №1 до ТД встановлено вимогу щодо необхідності надання в складі тендерної пропозиції учасника довідки за формою згідно Додатку 6, яка містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір на виконання робіт з капітального ремонту по заміні вікон та/або дверей житлових будинків, виконаний у повному обсязі одним договором або сумарно в обсязі не менше 99,9% від суми робіт, визначених Замовником у тендерній документації. Договір/договори повинні бути оприлюднені на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник наголошує на тому, що в зазначеній умові ТД чітко передбачені критерії (ознаки), якими має характеризуватись договір, який мають подати учасники Процедури закупівлі в якості аналогічного, а саме аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір (1) на виконання робіт з капітального ремонту по заміні вікон та/або дверей житлових будинків, та (2) виконаний у повному обсязі одним договором або сумарно в обсязі не менше 99,9% від суми робіт, визначених Замовником у тендерній документації. Тому, Замовник звертає увагу на те, що підчас розгляду тендерних пропозицій учасників та встановлення факту відповідності договорів, що були подані учасниками задля підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), умовам ТД: (1) буде братись до уваги назва об’єкта будівництва «капітальний ремонт по заміні вікон та/або дверей житлових будинків», що міститься в ТД; (2) загальна сума коштів, що була виплачена замовником (замовниками) на користь учасника за договором (договорами), які надані учасником Процедури закупівлі задля підтвердження його відповідність такому кваліфікаційному критерію як наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) в рамках Процедури закупівлі, тобто, за одним або кількома аналогічними договорами має бути не меншою аніж 99,9% від суми робіт, визначених Замовником у Документації.
Окрім того, у відповідності до пункту 4 розділу 1 Порядку визначення предмету закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, а не за показниками цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749.
Окрім того, у відповідності до пункту 4 розділу 1 Порядку визначення предмету закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, а не за показниками цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749.
щодо новоствореного підприємства
Дата подання: 27 січня 2025 17:35
Дата відповіді: 29 січня 2025 11:44
Шановний замовнику, у п. 3 розділу 1 Кваліфікаційні документи вказується, що у разі якщо учасник закупівлі є новоствореним підприємством - надається обгрунтоване пояснення в довільній формі про те, яким чином він планує виконувати вказані роботи". Просимо надати роз'яснення, що розуміється під новоствореним підприємством (орієнтована дата реєстрації такого підприємства).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне.
Новоствореним підприємством є підприємство, що створене за день до дня настання кінцевого створу подання тендерних пропозицій, що визначений в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
Новоствореним підприємством є підприємство, що створене за день до дня настання кінцевого створу подання тендерних пропозицій, що визначений в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
питання
Дата подання: 28 січня 2025 09:46
Дата відповіді: 29 січня 2025 11:45
Поясніть будь ласка таку невідповідність: ТД згідно титульного листа затверджена уповноваженою особою Артемчуком Дмитром Васильовичем, водночас у Розділі 1 п.2 вказано, що Уповноважена особа здійснювати зв'язок з учасниками: Михайлова Вікторія Олександрівна. Як це так?
Відповідь: Доброго дня. Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне.
У відповідності положень частини десятої статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«10. Уповноважена особа:
1) планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель;
2) здійснює вибір процедури закупівлі;
3) проводить процедури закупівель/спрощені закупівлі;
3-1) оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, у випадку здійснення закупівель відповідно до частини сьомої статті 3 цього Закону;
4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
5) забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом;
6) забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог цього Закону;
7) здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.».
Звертаємо увагу на те, що усі рішення, які були прийняті в рамках даної процедури закупівлі, приймались однією уповноваженою особою замовника, а саме Артемчуком Д.В., який, зокрема, затвердив відповідну тендерну документацію.
Разом з тим, у разі потреби Ви можете звернутись до замовника у один із способів, що передбачений Законом України «Про публічні закупівлі» та/або за контактними даними, що вказані у пункті 2 розділу І тендерної документації.
У відповідності положень частини десятої статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«10. Уповноважена особа:
1) планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель;
2) здійснює вибір процедури закупівлі;
3) проводить процедури закупівель/спрощені закупівлі;
3-1) оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, у випадку здійснення закупівель відповідно до частини сьомої статті 3 цього Закону;
4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
5) забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом;
6) забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог цього Закону;
7) здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.».
Звертаємо увагу на те, що усі рішення, які були прийняті в рамках даної процедури закупівлі, приймались однією уповноваженою особою замовника, а саме Артемчуком Д.В., який, зокрема, затвердив відповідну тендерну документацію.
Разом з тим, у разі потреби Ви можете звернутись до замовника у один із способів, що передбачений Законом України «Про публічні закупівлі» та/або за контактними даними, що вказані у пункті 2 розділу І тендерної документації.
запитання
Дата подання: 28 січня 2025 09:56
Дата відповіді: 29 січня 2025 11:46
Договірна ціна яка повинна бути тверда чи динамічна?
Відповідь: Доброго дня. Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне. Згідно з додатком №11 до ТД, а саме пунктом 2.2 проєкту договору підряду ціна за вказаним договором є твердою.
Щодо участі в закупівлі
Дата подання: 29 січня 2025 14:48
Дата відповіді: 31 січня 2025 14:13
Шановний Замовнику, просимо уточнити відповідь, щодо визначення новоствореного підприємства, оскільки відповідно до чинного законодавства України (ЗАКОН УКРАЇНИ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Податкового кодексу України), новостворене підприємство - це підприємства зареєстровані протягом звітного року і сплачують податок на прибуток за звітний період, який може бути менш як 12 місяців, але не більш як 15 місяців. Отже, підприємства, що були створені у вересні 2024 року можуть приймати участь у закупівлі у статусі новоствореного (на дату кінцевого терміну прийому пропозицій підприємство ще не має звітності). Просимо підтвердити визначення новоствореного підприємства та повідомити про необхідність підтвердження для новоствореного підприємства фінансової спроможності та досвіду зазначених в п.5 розділу 3 тендерній документації. Також, просимо надати обов’язкові показники, які повинні бути зазначені у «обгрунтованому поясненню в довільній формі про те, яким чином він планує виконувати вказані роботи» для новостворених підприємств, а саме, які пояснення повинні бути зазначені у плані виконання робіт: план фінансування, виконання технічного завдання, тощо?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне.
Як зазначалось у відповіді на одне із попередніх запитів, що надавалась в рамках даної процедури закупівлі, новоствореним підприємством є підприємство, що створене за день до дня настання кінцевого створу подання тендерних пропозицій, що визначений в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
Водночас, просимо врахувати, що чинне законодавство України не надає визначення поняття «новостворене підприємство». Натомість, нормативно-правові акти, на які Ви посилаєтесь у запиті як на такі, що встановлюють визначення поняття «новостворене підприємство», містять тільки певні особливості в частині ведення новоствореними підприємствами бухгалтерського обліку та фінансової звітності.
Разом з тим, вказані Вами обов’язкові показники, тобто, вимоги до відповідного пояснення, що передбачене до надання у відповідності до додатку №1 та додатку №6 тендерної документації, визначені умовами тендерної документації.
Як зазначалось у відповіді на одне із попередніх запитів, що надавалась в рамках даної процедури закупівлі, новоствореним підприємством є підприємство, що створене за день до дня настання кінцевого створу подання тендерних пропозицій, що визначений в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
Водночас, просимо врахувати, що чинне законодавство України не надає визначення поняття «новостворене підприємство». Натомість, нормативно-правові акти, на які Ви посилаєтесь у запиті як на такі, що встановлюють визначення поняття «новостворене підприємство», містять тільки певні особливості в частині ведення новоствореними підприємствами бухгалтерського обліку та фінансової звітності.
Разом з тим, вказані Вами обов’язкові показники, тобто, вимоги до відповідного пояснення, що передбачене до надання у відповідності до додатку №1 та додатку №6 тендерної документації, визначені умовами тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-01-24-009523-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:45023887
дискримінаційні вимоги
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро