Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт по заміні вікон та дверей (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) житлових будинків Деснянського району м. Києва
Очікувана вартість
67 835 763,20 UAH
UA-2025-01-24-009523-a d368a8082afc44abae6e9b910379b37d
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайлова Вікторія Олександрівна

380445451208 ujkg_desnrda@kyivcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501648
Місцезнаходження: 02225, Україна , Київська обл., Київ, проспект Червоної Калини, будинок 29
Контактна особа: Михайлова Вікторія Олександрівна
380445451208
ujkg_desnrda@kyivcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2025 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2025 00:00
Очікувана вартість: 67 835 763,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 339 178,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 штука
Капітальний ремонт по заміні вікон та дверей (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) житлових будинків Деснянського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 14:39
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 14:39
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 14:39
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 14:39
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 14:39
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 14:39
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 14:39
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 14:39
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 14:39
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 14:39
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 14:39
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 14:39
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 14:39
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 14:39
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 14:39
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 14:39
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 14:39
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 14:39
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 14:39
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 14:39
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 14:39
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 14:39
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 14:39
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 14:39
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 14:39
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 14:39

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Згідно тендерної документації
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Згідно тендерної документації
Форма забезпечення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Згідно тендерної документації
Згідно тендерної документації
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Згідно тендерної документації
24 січня 2025 14:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 січня 2025 13:46
Тендерна документація вікна_2025_ок_.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

PASSWORD
Дата подання: 27 січня 2025 10:45
Дата відповіді: 29 січня 2025 11:35
Який пароль від тендерної документації? - не можливо конвертувати в ворд - пише тендерна докуемнтація захищена, якщо не має паролю зверніться до атвору документа...
Відповідь: Доброго дня. Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне. Наразі в рамках проведення даної процедури закупівлі замовником було оприлюднено усі необхідні згідно з вимогами чинного законодавства України відомості та документи, зокрема, тендерну документацію. Наголошуємо на тому, що усі зазначені документи та відомості були оприлюднені у спосіб, що надає змогу їх детально вивчити та подати відповідну тендерну пропозицію, у разі потреби, без будь-яких додаткових дій, у тому числі введення паролів.
питання до Уповноваженоъ особи
Дата подання: 27 січня 2025 11:14
Дата відповіді: 29 січня 2025 11:40
Аргументуйте рішення обєднати 38 будинків в один тендер. Вимоги до учасників - наявність аналогічних договорів за минулий рік на таку ж суму, 67 835 763, та наявність 67 000 000,00 грн на рахунку - тільки одна фірма в Києві має такі обороти, писали документи під неї? До цієї закупівлі , були тендери на виготовлення кошторисів на ці адреси, але були роділені !! Мабудь звернення в СБУ надасть Вам розуму!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне. Умовами додатку №1 до ТД встановлено вимогу щодо наявності у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), а саме:
1. Довідка за формою згідно Додатку 6, яка містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір на виконання робіт з капітального ремонту по заміні вікон та/або дверей житлових будинків, виконаний у повному обсязі одним договором або сумарно в обсязі не менше 99,9% від суми робіт, визначених Замовником у тендерній документації. Договір/договори повинні бути оприлюднені на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Довідка має містити інформацію про наявність аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (копія), із зазначенням контрагента (замовника) за договором, дати укладення договору, предмета договору.
Для підтвердження інформації, що зазначена в Додатку 6, Учасник надає наступні документи:
- копію(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками (договірна ціна, локальні кошториси, відомості ресурсів, календарні графіки та інші невід'ємними частинами до договору), якщо такі додатки передбачені у договорі та є його невід’ємними частинами;
- копія(ї) довідка(ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) у повному обсязі;
- копія(ї) акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В), які підтверджуватимуть виконання робіт за договором у повному обсязі.
- копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(ами), у якому(их) обов'язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, суму виконання договору, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
2. У разі якщо учасник є новоствореним підприємством - надається обґрунтоване пояснення у довільній формі про те, яким чином він планує виконувати вказані роботи.
3. Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям.
Що міститься в ТД.

Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Наголошуємо на значному обсягу робіт, що підлягають закупівлі. При цьому, встановлюючи вимогу щодо підтвердження учасником його відповідності такому кваліфікаційному критерію як наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), замовник запропонував підтвердити те, що учасник виконував роботи, вартість яких є спів розмірною, а не перевищує вартість робіт, що підлягають закупівлі в рамках даної процедури закупівлі.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 27 січня 2025 12:04
Дата відповіді: 29 січня 2025 11:42
ТД встановлена вимога: "Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір на виконання робіт з капітального ремонту по заміні вікон та/або дверей житлових будинків" Вважаємо дану вимогу ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, так як аналогічність робіт підтверджує досвід виконання робіт ПО ЗАМІНІ ВІКОН чи зо чотирма знаками коду ДК 454450000-6 Інші завершальні будівельні роботи , а не ВИД РЕМОНТУ (як в даному випадку КАПІТАЛЬНИЙ) та не КЛАСИФІКАЦІЯ БУДІВЕЛЬ (житлових будинків, як в даному випадку). З цього приводу є багато рішень АМКУ , де такі вимоги визнані дискримінаційними. Вимагаємо прибрати цю дискримінаційну вимогу , у разі ігнорування чи надання необґрунтованої відповіді, будемо звертатись в АМКУ з відповідною скаргою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне. Умовами додатку №1 до ТД встановлено вимогу щодо необхідності надання в складі тендерної пропозиції учасника довідки за формою згідно Додатку 6, яка містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір на виконання робіт з капітального ремонту по заміні вікон та/або дверей житлових будинків, виконаний у повному обсязі одним договором або сумарно в обсязі не менше 99,9% від суми робіт, визначених Замовником у тендерній документації. Договір/договори повинні бути оприлюднені на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник наголошує на тому, що в зазначеній умові ТД чітко передбачені критерії (ознаки), якими має характеризуватись договір, який мають подати учасники Процедури закупівлі в якості аналогічного, а саме аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір (1) на виконання робіт з капітального ремонту по заміні вікон та/або дверей житлових будинків, та (2) виконаний у повному обсязі одним договором або сумарно в обсязі не менше 99,9% від суми робіт, визначених Замовником у тендерній документації. Тому, Замовник звертає увагу на те, що підчас розгляду тендерних пропозицій учасників та встановлення факту відповідності договорів, що були подані учасниками задля підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), умовам ТД: (1) буде братись до уваги назва об’єкта будівництва «капітальний ремонт по заміні вікон та/або дверей житлових будинків», що міститься в ТД; (2) загальна сума коштів, що була виплачена замовником (замовниками) на користь учасника за договором (договорами), які надані учасником Процедури закупівлі задля підтвердження його відповідність такому кваліфікаційному критерію як наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) в рамках Процедури закупівлі, тобто, за одним або кількома аналогічними договорами має бути не меншою аніж 99,9% від суми робіт, визначених Замовником у Документації.
Окрім того, у відповідності до пункту 4 розділу 1 Порядку визначення предмету закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, а не за показниками цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749.
щодо новоствореного підприємства
Дата подання: 27 січня 2025 17:35
Дата відповіді: 29 січня 2025 11:44
Шановний замовнику, у п. 3 розділу 1 Кваліфікаційні документи вказується, що у разі якщо учасник закупівлі є новоствореним підприємством - надається обгрунтоване пояснення в довільній формі про те, яким чином він планує виконувати вказані роботи". Просимо надати роз'яснення, що розуміється під новоствореним підприємством (орієнтована дата реєстрації такого підприємства).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне.
Новоствореним підприємством є підприємство, що створене за день до дня настання кінцевого створу подання тендерних пропозицій, що визначений в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
питання
Дата подання: 28 січня 2025 09:46
Дата відповіді: 29 січня 2025 11:45
Поясніть будь ласка таку невідповідність: ТД згідно титульного листа затверджена уповноваженою особою Артемчуком Дмитром Васильовичем, водночас у Розділі 1 п.2 вказано, що Уповноважена особа здійснювати зв'язок з учасниками: Михайлова Вікторія Олександрівна. Як це так?
Відповідь: Доброго дня. Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне.
У відповідності положень частини десятої статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«10. Уповноважена особа:
1) планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель;
2) здійснює вибір процедури закупівлі;
3) проводить процедури закупівель/спрощені закупівлі;
3-1) оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, у випадку здійснення закупівель відповідно до частини сьомої статті 3 цього Закону;
4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
5) забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом;
6) забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог цього Закону;
7) здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.».
Звертаємо увагу на те, що усі рішення, які були прийняті в рамках даної процедури закупівлі, приймались однією уповноваженою особою замовника, а саме Артемчуком Д.В., який, зокрема, затвердив відповідну тендерну документацію.
Разом з тим, у разі потреби Ви можете звернутись до замовника у один із способів, що передбачений Законом України «Про публічні закупівлі» та/або за контактними даними, що вказані у пункті 2 розділу І тендерної документації.
запитання
Дата подання: 28 січня 2025 09:56
Дата відповіді: 29 січня 2025 11:46
Договірна ціна яка повинна бути тверда чи динамічна?
Відповідь: Доброго дня. Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне. Згідно з додатком №11 до ТД, а саме пунктом 2.2 проєкту договору підряду ціна за вказаним договором є твердою.
Щодо участі в закупівлі
Дата подання: 29 січня 2025 14:48
Дата відповіді: 31 січня 2025 14:13
Шановний Замовнику, просимо уточнити відповідь, щодо визначення новоствореного підприємства, оскільки відповідно до чинного законодавства України (ЗАКОН УКРАЇНИ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Податкового кодексу України), новостворене підприємство - це підприємства зареєстровані протягом звітного року і сплачують податок на прибуток за звітний період, який може бути менш як 12 місяців, але не більш як 15 місяців. Отже, підприємства, що були створені у вересні 2024 року можуть приймати участь у закупівлі у статусі новоствореного (на дату кінцевого терміну прийому пропозицій підприємство ще не має звітності). Просимо підтвердити визначення новоствореного підприємства та повідомити про необхідність підтвердження для новоствореного підприємства фінансової спроможності та досвіду зазначених в п.5 розділу 3 тендерній документації. Також, просимо надати обов’язкові показники, які повинні бути зазначені у «обгрунтованому поясненню в довільній формі про те, яким чином він планує виконувати вказані роботи» для новостворених підприємств, а саме, які пояснення повинні бути зазначені у плані виконання робіт: план фінансування, виконання технічного завдання, тощо?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Стосовно Вашого звернення повідомляємо наступне.
Як зазначалось у відповіді на одне із попередніх запитів, що надавалась в рамках даної процедури закупівлі, новоствореним підприємством є підприємство, що створене за день до дня настання кінцевого створу подання тендерних пропозицій, що визначений в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
Водночас, просимо врахувати, що чинне законодавство України не надає визначення поняття «новостворене підприємство». Натомість, нормативно-правові акти, на які Ви посилаєтесь у запиті як на такі, що встановлюють визначення поняття «новостворене підприємство», містять тільки певні особливості в частині ведення новоствореними підприємствами бухгалтерського обліку та фінансової звітності.
Разом з тим, вказані Вами обов’язкові показники, тобто, вимоги до відповідного пояснення, що передбачене до надання у відповідності до додатку №1 та додатку №6 тендерної документації, визначені умовами тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2025-01-24-009523-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:45023887
дискримінаційні вимоги
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

27 січня 2025 21:50
специфікація.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-03-03-000001 ● 1de6bae22ff14036978f239d0ba00f47
  • Статус: вирішено ● Дата: 11 квітня 2025
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 березня 2025 12:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


28.02.2025 № 67

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 11 лютого
2025 року № 31-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2025-01-24-009523-a 24.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-07 15:42:11

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із
капітального ремонту по заміні вікон та дверей (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) житлових будинків Деснянського району м. Києва, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-01-24-009523-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
4. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо надання переможцем ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» забезпечення виконання договору про закупівлю у відповідності до вимог пункту 6 розділу 6 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-03-10 13:05:07

Пояснення по моніторингу ID: UA-M-2025-03-03-000001 на запит по закупівлі за номером ID: UA-2025-01-24-009523-a

Пояснення по моніторингу ID: UA-M-2025-03-03-000001 на запит по закупівлі за номером ID: UA-2025-01-24-009523-a.
Відповідно до розпорядження № 31 від 15.01.2025 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансуються в 2025 році за рахунок бюджетних коштів по ДРДА» ((посилання на веб-сайт: https://desn.kyivcity.gov.ua/administratsiia/rozporiadzhennia (chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://media-stg.kyivcity.gov.ua/kyivcity/sites/10/2025/01/16/31.pdf ) додатково завантажено окремим файлом), рядку плану закупівлі: UA-P-2025-01-20-012754-a (посилання на веб-сайт: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-01-20-012754-a ), протоколу щодо прийняття рішень уповноваженої особи №02 від 24.01.2025 року розроблено та затверджено тендерну документацію з урахуванням вимог чинного законодавства (посилання на веб-сайт: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/0AB4D331D77374FAC2258C180050852D ), проведеної експертизи кошторисної частини проектної документації (оприлюднена на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва), які підтверджені позитивними експертними звітами від 24 січня 2025 за реєстраційними номерами (38шт.): EX01:2635-9724-8931-6118; EX01:2631-9919-5221-3272; EX01:4682-2414-8327-7688; EX01:4684-7829-4628-9345; EX01:4688-0380-2818-2893; EX01:2621-0634-7503-7599; EX01:2530-8555-8905-3508; EX01:4690-8549-8146-9246; EX01:4693-5789-9736-8662; EX01:2655-8710-2246-6282; EX01:2650-9912-6852-9970; EX01:4702-2301-1846-7051; EX01:4705-1096-0043-7926; EX01:4710-6282-8109-1964; EX01:2612-5375-7907-9608; EX01:2596-7098-5284-1679; EX01:2593-2955-8033-3882; EX01:2540-5945-9516-9773; EX01:4697-7590-9945-5208; EX01:4713-6338-8578-3833; EX01:2536-6042-6017-3171; EX01:2624-8702-5051-3997; EX01:2585-6381-4857-2426; EX01:2590-2457-9284-2902; EX01:2660-9650-7178-3304; EX01:2664-0139-4491-5421; EX01:2647-0911-6978-9036; EX01:4719-5200-1263-3167; EX01:2617-1829-2175-3603; EX01:2553-7264-0734-5476; EX01:2560-7781-3127-7423; EX01:2666-5463-4823-0408; EX01:2628-3097-5595-4232; EX01:2604-3226-9076-1829; EX01:4723-0209-9818-1994; EX01:2643-5833-8107-9553; EX01:4716-3943-8373-8773; EX01:4679-0499-1992-4088 (додатково завантажені окремим файлом).
Стосовно відповіді на трете питання – кошти місцевого бюджету.
Також, надаємо виписку з рахунку про підтвердження забезпечення на виконання договору.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-11 14:34:30

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із
капітального ремонту по заміні вікон та дверей (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) житлових будинків Деснянського району м. Києва, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-01-24-009523-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору підряду від 20.02.2025 № 012754-а (далі - Договір) та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»).
2. Щодо підстав невідповідності календарного графіку та обсягів виконання робіт (додаток № 3 до Договору) та плану фінансування (додаток № 2 до Договору) пунктам 17 та 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині не зазначення найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік за об’єктом будівництва.
3. Щодо різниці між договірною ціною (64 677 225,60грн.) та кошторисним розрахунком вартості об`єкта будівництва (67 923 598,00грн.) згідно Договору.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-03-13 14:20:21

Пояснення по моніторингу ID: UA-M-2025-03-03-000001 на запит по закупівлі за номером ID: UA-2025-01-24-009523-a

1. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору підряду від 20.02.2025 № 012754-а (далі - Договір) та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»).
Відповідь:
Згідно з пунктом 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено:
«…
1. Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:

10) договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
…».
У відповідності до пункту 7 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, що затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення №835):
«8. Для розміщення паспорта та структури набору даних використовуються формати XSD, JSON, CSV або інші аналогічні відкриті машиночитані формати.».
Отже, договір підряду від 20.02.2025 №012754-а та всі додатки до нього є невід’ємними та використовуються різні файлові формати.
При цьому, норми чинного законодавства України, зокрема Положення №835 та Закону України «Про публічні закупівлі» не містять вичерпного переліку машиночитаних форматів, у яких замовниками мають оприлюднюватись договір про закупівлю та всі додатки до нього.
Натомість, згідно з частиною 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», порядок оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, тобто Міністерством економіки України.
Разом з тим, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, що затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, встановлено таке:
«15. Договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.».
З огляду на вказане, договір підряду від 20.02.2025 № 012754-а та всі додатки до нього оприлюднені у відповідності до вимог чинного оприлюднено в електронній системі закупівель у відповідності до вимог чинного законодавства України.

2. Щодо підстав невідповідності календарного графіку та обсягів виконання робіт (додаток № 3 до Договору) та плану фінансування (додаток № 2 до Договору) пунктам 17 та 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині не зазначення найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік за об’єктом будівництва.
Відповідь:
Згідно з пунктом 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
В той же час, норма пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, не передбачає обов’язку визначення дати початку та закінчення окремо кожного виду (етапу, комплексу) робіт, передбачених договором підряду.
Варто відзначити, що роботи, які виконуються на підставі договору підряду №012754-а від 20.02.2025 не передбачають етапності виконання будівельних робіт.
При цьому, у відповідності до пункту 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, що затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45, передбачено таке:
«…
об’єкт будівництва – будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та/або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури;

комплекс (будова) – сукупність будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, будівництво яких здійснюється за єдиною проектною документацією;
…».
В календарному графіку виконання робіт, що викладений в додатку №3 до договору підряду №012754-а від 20.02.2025 виокремлено дати початку та закінчення проведення будівельних робіт за відповідними будовами (комплексами), адреси яких вказані в календарному графіку виконання робіт, що викладений в додатку №3 до договору підряду №012754-а від 20.02.2025.
У відповідності до пунктів 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, встановлено:
«83. Фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором.
84. План фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
…».
Наголошуємо на тому, що чинне законодавство України не забороняє складати план фінансування будівництва об’єднуючи фінансування за кількома місяцями у квартали, що і було здійснено під час укладення договору підряду № 012754-а від 20.02.2025. Окрім того, чинне законодавство України не встановлює вимоги зазначати в плані фінансування будівництва на поточний рік фінансування окремо за кожен із місяців, протягом який будуть виконуватись будівельні роботи. При цьому, джерело фінансування робіт за договором підряду № 012754-а від 20.02.2025 визначено в пункті 12.8. даного договору, а напрям фінансування зазначено як «Фінансування загально-будівельних робіт» у відповідності до додатку №2 до договору підряду №012754-а від 20.02.2025.
Також, відповідно до аналогічної закупівлі за номером ID:UA-2023-02-13-015226-a «Капітальний ремонт електричних мереж/електрощитових (підготовка до опалювального сезону та енергозбереження) житлових будинків Деснянського району м. Києва» бюджет: 48184443,60 UAH (з ПДВ). Було проведено моніторинг ID:UA-M-2023-03-01-000023 та порушень не виявлено.
Отже, договір підряду №012754-а від 20.02.2025 у повній мірі відповідає положенням чинного законодавства України, зокрема, пункту 17 та пункту 84 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668.

3. Щодо різниці між договірною ціною (64 677 225,60 грн) та кошторисним розрахунком вартості об`єкта будівництва (67 923 598,00 грн) згідно Договору.
Відповідь: Настановою з визначення вартості будівництва, а саме пунктом 1.2. вказаного нормативно-правового акту передбачено таке:
«…
договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі;

зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва – кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, який включає кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати, та складається на основі об’єктних кошторисів та/або об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат;
…».
При цьому, звертаємо увагу на те, що зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, що є невід’ємною частиною договору підряду №012754-а від 20.02.2025 на відміну від відповідної договірної ціни включає, зокрема, але не виключно, такі витрати як кошти на утримання служби замовника, кошти на здійснення технічного нагляду, вартість проєктних робіт та вартість експертизи кошторисної документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформуємо Вас, що Замовником було враховано надані Вами рекомендації які були оприлюднені в електронній системі закупівель в розділі «Укладений договір» 26 березня 2025 та здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме проведено роз’яснювальну роботу з відповідальними особами. Окрім того інформуємо, що у зв’язку з введенням в Україні воєнного стану згідно Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та продовження строку його дії, а також враховуючи нестабільну політичну і економічну ситуацію у країні - фінансування з бюджету на підвищення кваліфікації відсутнє. Відповідні курси відповідальні особи матимуть змогу пройти в разі виділення коштів на зазначені цілі.

2025-03-27 15:44:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 24 березня 2025
Кінцевий строк оскарження: 08 квітня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто

усунуто

2025-04-11 12:03:24

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 64 677 225,60
UAH з ПДВ
64 677 225,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 лютого 2025 15:17
Кап ремонт вікна-двері.pdf
13 лютого 2025 17:42
Електронний підпис
13 лютого 2025 17:39
Пакет переможця 2025.rar
13 лютого 2025 17:39
1.14 Довідка.pdf
12 лютого 2025 14:59
Електронний підпис
12 лютого 2025 14:55
Електронний підпис
09 лютого 2025 11:59
Електронний підпис
09 лютого 2025 11:59
Електронний підпис
09 лютого 2025 11:58
Вікна IMD.rar.asice.zip.p7s
09 лютого 2025 11:58
Вікна IMD.rar.asice.zip
07 лютого 2025 17:38
Електронний підпис
07 лютого 2025 17:38
Електронний підпис
07 лютого 2025 17:37
3 Інші документи - 1.rar
07 лютого 2025 17:37
4 Вимоги п. 47.rar.p7s
07 лютого 2025 17:37
3 Інші документи - 2.rar
07 лютого 2025 17:37
3 Інші документи - 1.rar.p7s
07 лютого 2025 17:37
4 Вимоги п. 47.rar
07 лютого 2025 17:37
3 Інші документи - 2.rar.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Згідно тендерної документації

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Згідно тендерної документації

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність фінансової спроможності

Згідно тендерної документації

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 64 677 225,60
UAH з ПДВ
13 лютого 2025 13:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 лютого 2025 12:10

Вимога про усунення невідповідностей

Доброго дня, у інформації про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), що має бути складена у відповідності до форми, яка передбачена додатком 6 до тендерної документації у відомостях щодо договорів за порядковими номерами 1-3, 25-35 не вказано відомості про ПІБ та/або контактний телефон контактної особи за відповідними договорами підряду. Просимо Вас усунути невідповідності.

Документи

13 лютого 2025 13:17
Довідка НАЗК
13 лютого 2025 13:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2025 13:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
64 677 225,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 лютого 2025 13:17
Довідка НАЗК
13 лютого 2025 13:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2025 16:56
Договір підряду_012754-а_машинозчитувальному форматі.7z зміни до договору
26 березня 2025 16:55
додаткова угода_2_012754-а.PDF зміни до договору
26 березня 2025 16:54
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2025 14:52
Договір підряду_012754-а_машинозчитувальному форматі.7z зміни до договору
20 березня 2025 14:50
додаткова угода_012754-а.PDF зміни до договору
20 березня 2025 14:30
Електронний підпис укладений
20 лютого 2025 17:38
Документ_2575001886C.pdf укладений
20 лютого 2025 17:35
012754-а част.2.pdf укладений
20 лютого 2025 17:35
012754-а част.1.pdf укладений
20 лютого 2025 17:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 березня 2025
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна додатку №2
Номер договору про закупівлю: 012754-a
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2025
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни у додатку №2 та №3 до договору
Номер договору про закупівлю: 012754-a
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML