Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37501648 |
Місцезнаходження: | 02225, Україна , Київська обл., Київ, проспект Червоної Калини, будинок 29 |
Контактна особа: |
Михайлова Вікторія Олександрівна 380445451208 ujkg_desnrda@kyivcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2025 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 67 835 763,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 339 178,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2025 14:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2025 13:46 |
Тендерна документація вікна_2025_ок_.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Довідка за формою згідно Додатку 6, яка містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір на виконання робіт з капітального ремонту по заміні вікон та/або дверей житлових будинків, виконаний у повному обсязі одним договором або сумарно в обсязі не менше 99,9% від суми робіт, визначених Замовником у тендерній документації. Договір/договори повинні бути оприлюднені на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Довідка має містити інформацію про наявність аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (копія), із зазначенням контрагента (замовника) за договором, дати укладення договору, предмета договору.
Для підтвердження інформації, що зазначена в Додатку 6, Учасник надає наступні документи:
- копію(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками (договірна ціна, локальні кошториси, відомості ресурсів, календарні графіки та інші невід'ємними частинами до договору), якщо такі додатки передбачені у договорі та є його невід’ємними частинами;
- копія(ї) довідка(ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) у повному обсязі;
- копія(ї) акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В), які підтверджуватимуть виконання робіт за договором у повному обсязі.
- копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(ами), у якому(их) обов'язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, суму виконання договору, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
2. У разі якщо учасник є новоствореним підприємством - надається обґрунтоване пояснення у довільній формі про те, яким чином він планує виконувати вказані роботи.
3. Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям.
Що міститься в ТД.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Наголошуємо на значному обсягу робіт, що підлягають закупівлі. При цьому, встановлюючи вимогу щодо підтвердження учасником його відповідності такому кваліфікаційному критерію як наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), замовник запропонував підтвердити те, що учасник виконував роботи, вартість яких є спів розмірною, а не перевищує вартість робіт, що підлягають закупівлі в рамках даної процедури закупівлі.
Окрім того, у відповідності до пункту 4 розділу 1 Порядку визначення предмету закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, а не за показниками цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749.
Новоствореним підприємством є підприємство, що створене за день до дня настання кінцевого створу подання тендерних пропозицій, що визначений в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
У відповідності положень частини десятої статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«10. Уповноважена особа:
1) планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель;
2) здійснює вибір процедури закупівлі;
3) проводить процедури закупівель/спрощені закупівлі;
3-1) оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, у випадку здійснення закупівель відповідно до частини сьомої статті 3 цього Закону;
4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
5) забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом;
6) забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог цього Закону;
7) здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.».
Звертаємо увагу на те, що усі рішення, які були прийняті в рамках даної процедури закупівлі, приймались однією уповноваженою особою замовника, а саме Артемчуком Д.В., який, зокрема, затвердив відповідну тендерну документацію.
Разом з тим, у разі потреби Ви можете звернутись до замовника у один із способів, що передбачений Законом України «Про публічні закупівлі» та/або за контактними даними, що вказані у пункті 2 розділу І тендерної документації.
Як зазначалось у відповіді на одне із попередніх запитів, що надавалась в рамках даної процедури закупівлі, новоствореним підприємством є підприємство, що створене за день до дня настання кінцевого створу подання тендерних пропозицій, що визначений в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
Водночас, просимо врахувати, що чинне законодавство України не надає визначення поняття «новостворене підприємство». Натомість, нормативно-правові акти, на які Ви посилаєтесь у запиті як на такі, що встановлюють визначення поняття «новостворене підприємство», містять тільки певні особливості в частині ведення новоствореними підприємствами бухгалтерського обліку та фінансової звітності.
Разом з тим, вказані Вами обов’язкові показники, тобто, вимоги до відповідного пояснення, що передбачене до надання у відповідності до додатку №1 та додатку №6 тендерної документації, визначені умовами тендерної документації.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-03-000001 ● 1de6bae22ff14036978f239d0ba00f47
- Статус: вирішено ● Дата: 11 квітня 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2025 12:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2025 № 67
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 11 лютого
2025 року № 31-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2025-01-24-009523-a 24.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-07 15:42:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із
капітального ремонту по заміні вікон та дверей (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) житлових будинків Деснянського району м. Києва, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-01-24-009523-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
4. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо надання переможцем ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» забезпечення виконання договору про закупівлю у відповідності до вимог пункту 6 розділу 6 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-10 13:05:07
Пояснення по моніторингу ID: UA-M-2025-03-03-000001 на запит по закупівлі за номером ID: UA-2025-01-24-009523-a
Пояснення по моніторингу ID: UA-M-2025-03-03-000001 на запит по закупівлі за номером ID: UA-2025-01-24-009523-a.
Відповідно до розпорядження № 31 від 15.01.2025 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансуються в 2025 році за рахунок бюджетних коштів по ДРДА» ((посилання на веб-сайт: https://desn.kyivcity.gov.ua/administratsiia/rozporiadzhennia (chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://media-stg.kyivcity.gov.ua/kyivcity/sites/10/2025/01/16/31.pdf ) додатково завантажено окремим файлом), рядку плану закупівлі: UA-P-2025-01-20-012754-a (посилання на веб-сайт: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-01-20-012754-a ), протоколу щодо прийняття рішень уповноваженої особи №02 від 24.01.2025 року розроблено та затверджено тендерну документацію з урахуванням вимог чинного законодавства (посилання на веб-сайт: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/0AB4D331D77374FAC2258C180050852D ), проведеної експертизи кошторисної частини проектної документації (оприлюднена на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва), які підтверджені позитивними експертними звітами від 24 січня 2025 за реєстраційними номерами (38шт.): EX01:2635-9724-8931-6118; EX01:2631-9919-5221-3272; EX01:4682-2414-8327-7688; EX01:4684-7829-4628-9345; EX01:4688-0380-2818-2893; EX01:2621-0634-7503-7599; EX01:2530-8555-8905-3508; EX01:4690-8549-8146-9246; EX01:4693-5789-9736-8662; EX01:2655-8710-2246-6282; EX01:2650-9912-6852-9970; EX01:4702-2301-1846-7051; EX01:4705-1096-0043-7926; EX01:4710-6282-8109-1964; EX01:2612-5375-7907-9608; EX01:2596-7098-5284-1679; EX01:2593-2955-8033-3882; EX01:2540-5945-9516-9773; EX01:4697-7590-9945-5208; EX01:4713-6338-8578-3833; EX01:2536-6042-6017-3171; EX01:2624-8702-5051-3997; EX01:2585-6381-4857-2426; EX01:2590-2457-9284-2902; EX01:2660-9650-7178-3304; EX01:2664-0139-4491-5421; EX01:2647-0911-6978-9036; EX01:4719-5200-1263-3167; EX01:2617-1829-2175-3603; EX01:2553-7264-0734-5476; EX01:2560-7781-3127-7423; EX01:2666-5463-4823-0408; EX01:2628-3097-5595-4232; EX01:2604-3226-9076-1829; EX01:4723-0209-9818-1994; EX01:2643-5833-8107-9553; EX01:4716-3943-8373-8773; EX01:4679-0499-1992-4088 (додатково завантажені окремим файлом).
Стосовно відповіді на трете питання – кошти місцевого бюджету.
Також, надаємо виписку з рахунку про підтвердження забезпечення на виконання договору.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-11 14:34:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із
капітального ремонту по заміні вікон та дверей (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) житлових будинків Деснянського району м. Києва, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-01-24-009523-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору підряду від 20.02.2025 № 012754-а (далі - Договір) та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»).
2. Щодо підстав невідповідності календарного графіку та обсягів виконання робіт (додаток № 3 до Договору) та плану фінансування (додаток № 2 до Договору) пунктам 17 та 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині не зазначення найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік за об’єктом будівництва.
3. Щодо різниці між договірною ціною (64 677 225,60грн.) та кошторисним розрахунком вартості об`єкта будівництва (67 923 598,00грн.) згідно Договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-13 14:20:21
Пояснення по моніторингу ID: UA-M-2025-03-03-000001 на запит по закупівлі за номером ID: UA-2025-01-24-009523-a
1. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору підряду від 20.02.2025 № 012754-а (далі - Договір) та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»).
Відповідь:
Згідно з пунктом 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено:
«…
1. Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
…
10) договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
…».
У відповідності до пункту 7 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, що затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення №835):
«8. Для розміщення паспорта та структури набору даних використовуються формати XSD, JSON, CSV або інші аналогічні відкриті машиночитані формати.».
Отже, договір підряду від 20.02.2025 №012754-а та всі додатки до нього є невід’ємними та використовуються різні файлові формати.
При цьому, норми чинного законодавства України, зокрема Положення №835 та Закону України «Про публічні закупівлі» не містять вичерпного переліку машиночитаних форматів, у яких замовниками мають оприлюднюватись договір про закупівлю та всі додатки до нього.
Натомість, згідно з частиною 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», порядок оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, тобто Міністерством економіки України.
Разом з тим, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, що затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, встановлено таке:
«15. Договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.».
З огляду на вказане, договір підряду від 20.02.2025 № 012754-а та всі додатки до нього оприлюднені у відповідності до вимог чинного оприлюднено в електронній системі закупівель у відповідності до вимог чинного законодавства України.
2. Щодо підстав невідповідності календарного графіку та обсягів виконання робіт (додаток № 3 до Договору) та плану фінансування (додаток № 2 до Договору) пунктам 17 та 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині не зазначення найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік за об’єктом будівництва.
Відповідь:
Згідно з пунктом 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
В той же час, норма пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, не передбачає обов’язку визначення дати початку та закінчення окремо кожного виду (етапу, комплексу) робіт, передбачених договором підряду.
Варто відзначити, що роботи, які виконуються на підставі договору підряду №012754-а від 20.02.2025 не передбачають етапності виконання будівельних робіт.
При цьому, у відповідності до пункту 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, що затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45, передбачено таке:
«…
об’єкт будівництва – будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та/або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури;
…
комплекс (будова) – сукупність будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, будівництво яких здійснюється за єдиною проектною документацією;
…».
В календарному графіку виконання робіт, що викладений в додатку №3 до договору підряду №012754-а від 20.02.2025 виокремлено дати початку та закінчення проведення будівельних робіт за відповідними будовами (комплексами), адреси яких вказані в календарному графіку виконання робіт, що викладений в додатку №3 до договору підряду №012754-а від 20.02.2025.
У відповідності до пунктів 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, встановлено:
«83. Фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором.
84. План фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
…».
Наголошуємо на тому, що чинне законодавство України не забороняє складати план фінансування будівництва об’єднуючи фінансування за кількома місяцями у квартали, що і було здійснено під час укладення договору підряду № 012754-а від 20.02.2025. Окрім того, чинне законодавство України не встановлює вимоги зазначати в плані фінансування будівництва на поточний рік фінансування окремо за кожен із місяців, протягом який будуть виконуватись будівельні роботи. При цьому, джерело фінансування робіт за договором підряду № 012754-а від 20.02.2025 визначено в пункті 12.8. даного договору, а напрям фінансування зазначено як «Фінансування загально-будівельних робіт» у відповідності до додатку №2 до договору підряду №012754-а від 20.02.2025.
Також, відповідно до аналогічної закупівлі за номером ID:UA-2023-02-13-015226-a «Капітальний ремонт електричних мереж/електрощитових (підготовка до опалювального сезону та енергозбереження) житлових будинків Деснянського району м. Києва» бюджет: 48184443,60 UAH (з ПДВ). Було проведено моніторинг ID:UA-M-2023-03-01-000023 та порушень не виявлено.
Отже, договір підряду №012754-а від 20.02.2025 у повній мірі відповідає положенням чинного законодавства України, зокрема, пункту 17 та пункту 84 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668.
3. Щодо різниці між договірною ціною (64 677 225,60 грн) та кошторисним розрахунком вартості об`єкта будівництва (67 923 598,00 грн) згідно Договору.
Відповідь: Настановою з визначення вартості будівництва, а саме пунктом 1.2. вказаного нормативно-правового акту передбачено таке:
«…
договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі;
…
зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва – кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, який включає кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати, та складається на основі об’єктних кошторисів та/або об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат;
…».
При цьому, звертаємо увагу на те, що зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, що є невід’ємною частиною договору підряду №012754-а від 20.02.2025 на відміну від відповідної договірної ціни включає, зокрема, але не виключно, такі витрати як кошти на утримання служби замовника, кошти на здійснення технічного нагляду, вартість проєктних робіт та вартість експертизи кошторисної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформуємо Вас, що Замовником було враховано надані Вами рекомендації які були оприлюднені в електронній системі закупівель в розділі «Укладений договір» 26 березня 2025 та здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме проведено роз’яснювальну роботу з відповідальними особами. Окрім того інформуємо, що у зв’язку з введенням в Україні воєнного стану згідно Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та продовження строку його дії, а також враховуючи нестабільну політичну і економічну ситуацію у країні - фінансування з бюджету на підвищення кваліфікації відсутнє. Відповідні курси відповідальні особи матимуть змогу пройти в разі виділення коштів на зазначені цілі.
2025-03-27 15:44:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто
усунуто
2025-04-11 12:03:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" |
64 677 225,60
UAH з ПДВ
|
64 677 225,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" #41235604 |
Переможець |
64 677 225,60
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2025 13:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 лютого 2025 12:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2025 16:56
|
Договір підряду_012754-а_машинозчитувальному форматі.7z | зміни до договору |
26 березня 2025 16:55
|
додаткова угода_2_012754-а.PDF | зміни до договору |
26 березня 2025 16:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2025 14:52
|
Договір підряду_012754-а_машинозчитувальному форматі.7z | зміни до договору |
20 березня 2025 14:50
|
додаткова угода_012754-а.PDF | зміни до договору |
20 березня 2025 14:30
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2025 17:38
|
Документ_2575001886C.pdf | укладений |
20 лютого 2025 17:35
|
012754-а част.2.pdf | укладений |
20 лютого 2025 17:35
|
012754-а част.1.pdf | укладений |
20 лютого 2025 17:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна додатку №2 |
Номер договору про закупівлю: | 012754-a |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни у додатку №2 та №3 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 012754-a |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |