Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42698149 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ПОШТОВА , будинок 159-Б |
Контактна особа: |
Наталія Шкода 380972100950 dpmdzo-tdv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2025 13:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2025 14:54 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2025 14:54 |
Очікувана вартість: | 16 426 280,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 164 262,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | На підставі положень ст.25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 82 000,00 гривень. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам наказу Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Забезпечення тендерної пропозиції повертається Учаснику в разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з Учасником, який став Переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: - відкликання тендерної пропозиції Учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю Учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; - ненадання Переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються Учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі Замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок Замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 82000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Замовник здійснює розрахунки за виконані роботи з Підрядником протягом 7 календарних днів після отримання коштів від головного розпорядника коштів по цьому Договору та на підставі підписаних «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2025 16:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2025 16:56 |
Перелік змін від 04.02.2025.xml | |
04 лютого 2025 15:10 |
Перелік змін від 04.02.2025.docx | |
04 лютого 2025 15:10 |
Додаток 4 до тендерної документації Документи переможця зі змінами.docx | |
04 лютого 2025 15:10 |
Додаток 3 до тендерної документації Проєкт договору зі змінами.doc | |
04 лютого 2025 15:10 |
Додаток 2.1 до тендерної документації Підсумкова відомість ресурсів зі змінами.rtf | |
04 лютого 2025 15:10 |
Додаток 2 до тендерної документації Технічне завдання зі змінами.docx | |
04 лютого 2025 15:10 |
Додаток 1 до тендерної документації Документи учасника зі змінами.docx | |
04 лютого 2025 15:10 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
30 січня 2025 18:07 |
Перелік змін від 30.01.2025.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-03-000038 ● dc2259bba94a4d739f43365849f32f4c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2025 12:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2025 № 67
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 11 лютого
2025 року № 31-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2025-01-24-009362-a 24.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-04 18:04:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт найпростішого укриття ДНЗ «Запорізьке вище професійне училище моди і стилю» (навчальний корпус) по вул. Дмитра Апухтіна, 6, м. Запоріжжя» згідно ДК 021:2015 код 45400000-1 Завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-24-009362-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень інформації та відповідних документів (зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-06 16:29:18
Щодо надання пояснень до моніторингу, ID: UA-M-2025-03-03-000038
Пояснення
Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» розглянуто запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 2025-03-04 18:04:08, в рамках триваючого моніторингу ID: UA-M-2025-03-03-000038, опублікованого від 03 березня 2025 12:17, стосовно закупівлі робіт: «Капітальний ремонт найпростішого укриття ДНЗ «Запорізьке вище професійне училище моди і стилю» (навчальний корпус) по вул. Дмитра Апухтіна, 6, м. Запоріжжя» згідно ДК 021:2015 код 45400000-1 Завершальні будівельні роботи; закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-01-24-009362-a.
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваші запитання:
1. Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (капітальний ремонт) здійснюються на підставі проєктної документації (проєкту).
ДП «МДЗО» укладено договір від 12.11.2024 №12/11-РП/Ап6 на закупівлю робіт з розроблення проєктної документації по об’єкту «Капітальний ремонт найпростішого укриття ДНЗ «Запорізьке вище професійне училище моди і стилю» (навчальний корпус) по вул. Дмитра Апухтіна, 6, м. Запоріжжя» відповідно до кошторисних норм України у будівництві "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво" згідно ДК 021:2015 код 71320000-7 Послуги з інженерного проєктування. Дана проектна документація пройшла експертизу (Експертний звіт (позитивний) від 15.11.2024 № 15/2875-11/24 (додається) та затверджена в установленому законодавством порядку. Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої проектної документації, відповідно до вимог чинних будівельних стандартів.
2. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, визначено на підставі кошторисного розрахунку. За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі склала: 16 426 280,00 грн з ПДВ.
Додатки:
1. Зведений кошторисний розрахунок.
2. Експертний звіт.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-12 16:41:05
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт найпростішого укриття ДНЗ «Запорізьке вище професійне училище моди і стилю» (навчальний корпус) по вул. Дмитра Апухтіна, 6, м. Запоріжжя» згідно ДК 021:2015 код 45400000-1 Завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-24-009362-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень інформації, а саме за рахунок якої субвенції (дотації) з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету та відповідних документів).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-13 14:24:57
Щодо надання пояснень до моніторингу, ID: UA-M-2025-03-03-000038
Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» розглянуто запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 2025-03-12 16:41:05, в рамках триваючого моніторингу ID: UA-M-2025-03-03-000038, опублікованого від 03 березня 2025 12:17, стосовно закупівлі робіт: «Капітальний ремонт найпростішого укриття ДНЗ «Запорізьке вище професійне училище моди і стилю» (навчальний корпус) по вул. Дмитра Апухтіна, 6, м. Запоріжжя» згідно ДК 021:2015 код 45400000-1 Завершальні будівельні роботи; закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-01-24-009362-a.
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваші запитання:
Зазначена закупівля здійснюється відповідно до розпорядження голови ЗОВА від 24.01.2025 № 61 "Про внесення змін і доповнень до розпорядження голови обласної державної адміністрації, начальника обласної військової адміністрації від 22.11.2024 №1028 "Про обласний бюджет на 2025 рік", зі змінами та доповненнями (КПКВК МБ 0611142 "Інші програми та заходи у сфері освіти").
Постанова КМУ від 20.08.2024 № 954 "Деякі питання розподілу обсягу додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на де окупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації, на 2024 рік" (код бюджету - 0810000000).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2025 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКОСТРОЙ" |
16 272 633,27
UAH з ПДВ
|
15 484 254,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЛА-КРУА |
16 307 568,46
UAH з ПДВ
|
15 486 254,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКОСТРОЙ" #40854779 |
Відхилено |
15 484 254,66
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2025 09:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 лютого 2025 14:25
|
ТОВ ЛА-КРУА #42598304 |
Відхилено |
15 486 254,46
UAH з ПДВ
|
07 березня 2025 13:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 березня 2025 11:38
|