Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАСЕРВІС" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 25689882 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, Бульвар Леоніда Бірюкова, будинок 9, приміщення 2. |
Контактна особа: |
Турська Ганна Миколаївна 380459748476 bzhek@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2025 10:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2025 15:54 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2025 15:54 |
Очікувана вартість: | 16 939 964,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 169 399,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2025 10:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2025 10:55 |
ДОДАТОК 5.docx | |
24 січня 2025 10:55 |
ДОДАТОК 3 п.47 Особливостей, інша інформація .docx | |
24 січня 2025 10:55 |
ДОДАТОК 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
24 січня 2025 10:55 |
Додаток 6.docx | |
24 січня 2025 10:55 |
ДОДАТОК 2.docx | |
24 січня 2025 10:55 |
Додаток 4 проект Договору.doc | |
24 січня 2025 10:55 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Позиція 4: Ліквідація вибоїн струменевим методом при товщині вибоїни 20 мм.
Позиція 5: На кожні 5 мм зміни глибини вибоїни додається або виключається певна кількість матеріалу або ресурсів згідно з РВР 2-20-1 та 2-20-2. Тобто для вибоїн товщиною 25 мм додається ресурс, для 15 мм – зменшується.
Позиція 6: При зміні глибини більш ніж на 10 мм (наприклад, для глибини 30 мм) також необхідно враховувати пропорційні зміни в технологічному процесі і матеріальних затратах.
Позиція 7: Для глибших вибоїн (наприклад, більше 30 мм) рекомендується застосовувати спеціальні технічні коригування для забезпечення якості ремонту.
Таким чином, кожна зміна глибини вибоїни на 5 мм вимагає відповідної корекції ресурсів. Цей підхід забезпечує оптимізацію витрат та збереження ефективності ремонту.
Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт.
Скарги до процедури
Дата подання: 17 лютого 2025 16:39
Дата подання: 17 березня 2025 15:37
Дата подання: 19 березня 2025 14:43
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-02-000019 ● 2de8734391c34bc5872cf006d84fbe20
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 квітня 2025 11:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
01.04.2025 № 101
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2025-01-24-004221-a 24.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-04 14:03:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень складів за адресою: Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Авангардна, 7)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-24-004221-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-08 16:28:08
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальне підприємство «Бучасервіс» Бучанської міської ради; б-р Леоніда Бірюкова, буд. 9, прим.2, м. Буча, Київська область, 08292; код за ЄДРПОУ — 25689882; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Поточний ремонт дорожнього покриття вулиць комунальної власності Бучанської МТГ» Код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг
3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-24-004221-a
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Роботи «Поточний ремонт дорожнього покриття вулиць комунальної власності Бучанської МТГ» повинні бути виконані відповідно до умов укладеного Договору з дотриманням Державних будівельних норм та стандартів, із застосуванням виробів та матеріалів, якість яких підтверджується відповідними сертифікатами та паспортами, з дотриманням безпечних умов праці та виконанням вимог нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки. Тендерна пропозиція повинна бути складена відповідно до вимог визначених технічним завданням (Додаток 2). Згідно службової записки від в.о. начальника відділу дорожньої інфраструктури був складений дефектний акт з об’ємами робіт.
5. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника процедури закупівлі повинна бути розрахована відповідно до кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», з урахуванням змін та доповнень.
При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, дефектний акт даного об’єкту будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Додатки:
1. Затверджений дефектний акт.
2. Затверджений Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта.
3. Службова записка.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-08 17:56:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень складів за адресою: Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Авангардна, 7)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-24-004221-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень яким чином підтверджено (надати посилання на назви файлів із зазначенням номерів сторінок у них) відповідність тендерної пропозиції учасника ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» вимогам підпункту 2.2. пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, в частині включення Бульдозера марки ДЗ 110 з номерним знаком КХ№ Т 2387 КХ (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу КХ № 063802), та Компресора пересувного марки COMPRESSOR MSP-5000, з реєстраційним номером 34469АІ (свідоцтво про реєстрацію машини ОМ № 158390) до Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-11 13:56:53
Пояснення яким чином підтверджено (надати посилання на назви файлів із зазначенням номерів сторінок у них) відповідність тендерної пропозиції учасника ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» вимогам підпункту 2.2. пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, в частині включення Бульдозера марки ДЗ 110 з номерним знаком КХ№ Т 2387 КХ (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу КХ № 063802), та Компресора пересувного марки COMPRESSOR MSP-5000, з реєстраційним номером 34469АІ (свідоцтво про реєстрацію машини ОМ № 158390) до Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
1. Бульдозер марки ДЗ 110 з номерним знаком КХ№ Т 2387 КХ (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу КХ № 063802) Декларація мтб механізми.pdf сторінка №3 в переліку є три бульдозера, але з даним номерним знаком відсутній. Згідно Рішення від 19.02.2025 № 2541.pdf та Рішення від 19.03.2025 №4239.pdf було скасовано рішення про відхилення пропозиції даного Учасника.
2. Компресор пересувний марки COMPRESSOR MSP-5000, з реєстраційним номером 34469АІ (свідоцтво про реєстрацію машини ОМ № 158390) - Декларація мтб машини.pdf сторінка №5.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2025 16:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
13 608 645,72
UAH з ПДВ
|
11 010 970,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
12 211 197,67
UAH з ПДВ
|
11 899 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" |
13 384 650,41
UAH з ПДВ
|
13 384 650,41
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛДГРУП" |
15 878 082,00
UAH з ПДВ
|
15 878 082,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Рішення скасоване |
11 010 970,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2025 09:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 лютого 2025 16:45
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВДОРСТРОЙ" #40090765 |
Рішення скасоване |
11 899 999,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2025 09:15
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Рішення скасоване |
11 010 970,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 09:13
|
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" #38013854 |
Рішення скасоване |
13 384 650,41
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 09:13
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВДОРСТРОЙ" #40090765 |
Рішення скасоване |
11 899 999,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 09:27
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Рішення скасоване |
11 010 970,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 09:27
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
11 010 970,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 15:07
|