Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дорожнього покриття вулиць комунальної власності Бучанської МТГ
Очікувана вартість
16 939 964,00 UAH
UA-2025-01-24-004221-a 1ee0f9228bf64b1f859ffc887bcfbca6
Відкриті торги з особливостями    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Турська Ганна Миколаївна

380459748476 bzhek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАСЕРВІС" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 25689882
Місцезнаходження: 08292, Україна , Київська обл., Буча, Бульвар Леоніда Бірюкова, будинок 9, приміщення 2.
Контактна особа: Турська Ганна Миколаївна
380459748476
bzhek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2025 10:55
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2025 00:00
Початок аукціону: 03 лютого 2025 15:54
Початок аукціону: 03 лютого 2025 15:54
Очікувана вартість: 16 939 964,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 169 399,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиць комунальної власності Бучанської МТГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 10:55
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 10:55
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 10:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 10:55
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 10:55
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 10:55
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 10:55
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 10:55
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 10:55
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 10:55
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 10:55
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 10:55
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 10:55
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 10:55
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 10:55
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 10:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 10:55
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 10:55
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 10:55
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 10:55
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 10:55
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 10:55
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 10:55
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 10:55
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 10:55
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 24 січня 2025 10:55

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

24 січня 2025 10:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 січня 2025 10:55
ДОДАТОК 5.docx
24 січня 2025 10:55
ДОДАТОК 3 п.47 Особливостей, інша інформація .docx
24 січня 2025 10:55
ДОДАТОК 1 Кваліфікаційні критерії.docx
24 січня 2025 10:55
Додаток 6.docx
24 січня 2025 10:55
ДОДАТОК 2.docx
24 січня 2025 10:55
Додаток 4 проект Договору.doc
24 січня 2025 10:55
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відомість обсягів
Дата подання: 24 січня 2025 11:05
Дата відповіді: 24 січня 2025 14:48
Прохання уточнити товщини вибоїни струменевим методом (поз. 4-7)
Відповідь: Для уточнення товщини вибоїни при виконанні ремонтних робіт струменевим методом (позиції 4-7), необхідно врахувати такі нормативні показники:

Позиція 4: Ліквідація вибоїн струменевим методом при товщині вибоїни 20 мм.
Позиція 5: На кожні 5 мм зміни глибини вибоїни додається або виключається певна кількість матеріалу або ресурсів згідно з РВР 2-20-1 та 2-20-2. Тобто для вибоїн товщиною 25 мм додається ресурс, для 15 мм – зменшується.
Позиція 6: При зміні глибини більш ніж на 10 мм (наприклад, для глибини 30 мм) також необхідно враховувати пропорційні зміни в технологічному процесі і матеріальних затратах.
Позиція 7: Для глибших вибоїн (наприклад, більше 30 мм) рекомендується застосовувати спеціальні технічні коригування для забезпечення якості ремонту.

Таким чином, кожна зміна глибини вибоїни на 5 мм вимагає відповідної корекції ресурсів. Цей підхід забезпечує оптимізацію витрат та збереження ефективності ремонту.
Щодо наявності АБЗ
Дата подання: 24 січня 2025 14:22
Дата відповіді: 27 січня 2025 16:09
Доброго дня, шановний Замовнику. Згідно додатку №1 до тендерної документації Учасник має підтвердити наявність власного або залученого асфальтобетонного заводу для виконання робіт. Прописані вимоги для підтвердження власного(их) або орендованого(их) АБЗ, але нічого не сказано про АБЗ, які залучаються на умовах договору поставки. Просимо дати роз’яснення та внести зміни в ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику. На даний час не кожен асфальтобетонний завод має необхідний персонал для виготовлення матеріалів та необхідну техніку для вчасної їх доставки. Замовник повинен бути впевнений, що асфальтобетонний завод є діючим, матеріал для виконання робіт/надання послуг буде якісним, а роботи/послуги будуть надані вчасно та якісно. Додатковий ланцюг для виконання робіт/надання послуг додає ризиків у вчасному виконанні робіт/послуг та ставить під сумнів якість матеріалу. Отже, дана вимога є лише гарантією для замовника та є важливою складовою того, що громадою будуть отримані послуги вчасно та якісно згідно затверджених планів.
Щодо ТЗ
Дата подання: 24 січня 2025 15:06
Дата відповіді: 27 січня 2025 09:51
Уточніть будь ласка які товщини ліквідації вибоїн струменевим методом треба рахувати при складанні тендерної пропозиції.
Відповідь: Для уточнення товщини вибоїни при виконанні ремонтних робіт струменевим методом (позиції 4-7), необхідно врахувати такі нормативні показники: Позиція 4: Ліквідація вибоїн струменевим методом при товщині вибоїни 20 мм. Позиція 5: На кожні 5 мм зміни глибини вибоїни додається або виключається певна кількість матеріалу або ресурсів згідно з РВР 2-20-1 та 2-20-2. Тобто для вибоїн товщиною 25 мм додається ресурс, для 15 мм – зменшується. Позиція 6: При зміні глибини більш ніж на 10 мм (наприклад, для глибини 30 мм) також необхідно враховувати пропорційні зміни в технологічному процесі і матеріальних затратах. Позиція 7: Для глибших вибоїн (наприклад, більше 30 мм) рекомендується застосовувати спеціальні технічні коригування для забезпечення якості ремонту. Таким чином, кожна зміна глибини вибоїни на 5 мм вимагає відповідної корекції ресурсів. Цей підхід забезпечує оптимізацію витрат та збереження ефективності ремонту.
Відомість обсягів
Дата подання: 24 січня 2025 15:29
Дата відповіді: 27 січня 2025 10:47
Прохання уточнити - 300м2 якою глибиною вибоїни? - 250м2 якої глибини вибоїни?
Відповідь: Ліквідація вибоїн: 300m² - глибина вибоїн - 30мм, 250m² - глибина вибоїн - 40мм, 250m² - глибина вибоїн - 50мм.
Додаток 1
Дата подання: 27 січня 2025 08:59
Дата відповіді: 27 січня 2025 16:09
Добрий день! Відповідно до Дадатку 1 Учасник має підтвердити наявність власного або залученого асфальтобетонного заводу. Проте наявність залученого асфальтобетонного заводу можливо лише підтвердити шляхом оренди, що значно обмежує перелік компаній, які зможуть прийняти участь у даній закупівлі. Просимо розширити перелік підтвердження наявності асфальтобетонного заводу, додавши договір постачання асфальтобетонної суміші. Так як не у всіх учасників може бути власний або орендований асфальтобетонний завод. Багато учасників працює відповідно до договору постачання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику. На даний час не кожен асфальтобетонний завод має необхідний персонал для виготовлення матеріалів та необхідну техніку для вчасної їх доставки. Замовник повинен бути впевнений, що асфальтобетонний завод є діючим, матеріал для виконання робіт/надання послуг буде якісним, а роботи/послуги будуть надані вчасно та якісно. Додатковий ланцюг для виконання робіт/надання послуг додає ризиків у вчасному виконанні робіт/послуг та ставить під сумнів якість матеріалу. Отже, дана вимога є лише гарантією для замовника та є важливою складовою того, що громадою будуть отримані послуги вчасно та якісно згідно затверджених планів.
АБЗ
Дата подання: 27 січня 2025 16:55
Дата відповіді: 30 січня 2025 15:32
Добрий день! Відповідно до відповіді, яку Замовник надав стосовно залучення асфальтобетонного заводу Відповідно до Додатку 1 даної ТД, а саме: (на даний час не кожен асфальтобетонний завод має необхідний персонал для виготовлення матеріалів та необхідну техніку для вчасної їх доставки. Замовник повинен бути впевнений, що асфальтобетонний завод є діючим, матеріал для виконання робіт/надання послуг буде якісним, а роботи/послуги будуть надані вчасно та якісно. Додатковий ланцюг для виконання робіт/надання послуг додає ризиків у вчасному виконанні робіт/послуг та ставить під сумнів якість матеріалу. Отже, дана вимога є лише гарантією для замовника та є важливою складовою того, що громадою будуть отримані послуги вчасно та якісно згідно затверджених планів) виходить що участь у закупівлі зможуть прийняти тільки перевірені Замовником Учасники?? Тобто Замовник умисно порушує Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників ЗУ «Про публічні закупівлі». Шановний Замовник просимо прибрати дискримінаційні умови у тендерній документації стосовно асфальтобетонного заводу включивши в перелік документів можливість підтвердження також договором поставки асфальтобетонних сумішей та надати можливість прийняти участь у закупівлі всім потенційним Учасникам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для Замовника є важливим вчасне виконання договору. Згідно норм законодавства замовник зобов’язаний перевірити кваліфікацію учасника, його технічні можливості. Наша мета обрати переможцем учасника, який має всі технічні можливості і потужності для вчасного і якісного виконання договору. Залежність учасника від третіх осіб щодо поставки матеріалів, які мають короткий термін використання, несе додатковий ризик невчасного/неякісного виконання договору або невиконання взагалі.
Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2025-01-24-004221-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 17 лютого 2025 16:39
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 лютого 2025 15:49
Рішення від 19.02.2025 № 2541.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2025 15:49
Рішення від 27.02.2025 № 3076.pdf
Дата публікації: 03 березня 2025 15:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати Рішення від 12.02.2025 №12/02/25 .
Дата виконання рішення замовником: 10 березня 2025 09:37
Номер скарги: UA-2025-01-24-004221-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 17 березня 2025 15:37
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 березня 2025 14:00
Рішення від 19.03.2025 №4239.pdf
Дата публікації: 19 березня 2025 13:59
Рішення від 27.03.2025 №4818.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2025 14:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати Рішення від 12.03.2025 №12/03/25
Дата виконання рішення замовником: 02 квітня 2025 09:15
Номер скарги: UA-2025-01-24-004221-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40090765
Дата подання: 19 березня 2025 14:43
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 березня 2025 15:36
рішення від 21.03.2025 № 4408.pdf
Дата публікації: 21 березня 2025 15:35
Рішення від 27.03.2025 №4851.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2025 14:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати Рішення від 14.03.2025 №14/03/25 .
Дата виконання рішення замовником: 02 квітня 2025 09:25

Документи подані скаржником

17 лютого 2025 15:45
скарга на рішення.docx
17 лютого 2025 15:46
Електронний підпис

Документи подані замовником

21 лютого 2025 14:24
Пояснення.pdf
21 лютого 2025 14:24
Пояснення по скарзі.docx
10 березня 2025 09:37
протокол 100225.pdf

Документи Органу Оскарження

19 лютого 2025 15:49
Рішення від 19.02.2025 № 2541.pdf
03 березня 2025 15:29
Рішення від 27.02.2025 № 3076.pdf

Документи подані скаржником

17 березня 2025 15:03
скарга на рішення.docx
17 березня 2025 15:03
протокол 120324.pdf
17 березня 2025 15:04
Електронний підпис

Документи подані замовником

24 березня 2025 15:16
Пояснення_щодо_скарги.docx
24 березня 2025 15:16
Лист-пояснення.pdf
02 квітня 2025 09:11
Протокол 020425.pdf
02 квітня 2025 09:15
Протокол 020425.pdf

Документи Органу Оскарження

19 березня 2025 13:59
Рішення від 19.03.2025 №4239.pdf
01 квітня 2025 14:21
Рішення від 27.03.2025 №4818.pdf

Документи подані скаржником

19 березня 2025 13:31
протокол 140325.pdf
19 березня 2025 13:31
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
19 березня 2025 13:31
ДОДАТОК 2.docx
19 березня 2025 13:31
dodatok-17.pdf
19 березня 2025 13:31
СКАРГА.docx.docx
19 березня 2025 13:34
Електронний підпис

Документи подані замовником

25 березня 2025 16:48
Пояснення 2503.pdf
25 березня 2025 16:48
Пояснення_щодо_скарги 2.docx
02 квітня 2025 09:25
Протокол 0204251.pdf

Документи Органу Оскарження

21 березня 2025 15:35
рішення від 21.03.2025 № 4408.pdf
01 квітня 2025 14:24
Рішення від 27.03.2025 №4851.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-04-02-000019 ● 2de8734391c34bc5872cf006d84fbe20
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 квітня 2025 11:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


01.04.2025 № 101

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2025-01-24-004221-a 24.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-04 14:03:23

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень складів за адресою: Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Авангардна, 7)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-24-004221-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-08 16:28:08

Відповідь на запит Держаудитслужби України

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальне підприємство «Бучасервіс» Бучанської міської ради; б-р Леоніда Бірюкова, буд. 9, прим.2, м. Буча, Київська область, 08292; код за ЄДРПОУ — 25689882; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Поточний ремонт дорожнього покриття вулиць комунальної власності Бучанської МТГ» Код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-24-004221-a

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Роботи «Поточний ремонт дорожнього покриття вулиць комунальної власності Бучанської МТГ» повинні бути виконані відповідно до умов укладеного Договору з дотриманням Державних будівельних норм та стандартів, із застосуванням виробів та матеріалів, якість яких підтверджується відповідними сертифікатами та паспортами, з дотриманням безпечних умов праці та виконанням вимог нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки. Тендерна пропозиція повинна бути складена відповідно до вимог визначених технічним завданням (Додаток 2). Згідно службової записки від в.о. начальника відділу дорожньої інфраструктури був складений дефектний акт з об’ємами робіт.

5. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника процедури закупівлі повинна бути розрахована відповідно до кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», з урахуванням змін та доповнень.
При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, дефектний акт даного об’єкту будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.

Додатки:
1. Затверджений дефектний акт.
2. Затверджений Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта.
3. Службова записка.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-08 17:56:53

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень складів за адресою: Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Авангардна, 7)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-24-004221-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень яким чином підтверджено (надати посилання на назви файлів із зазначенням номерів сторінок у них) відповідність тендерної пропозиції учасника ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» вимогам підпункту 2.2. пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, в частині включення Бульдозера марки ДЗ 110 з номерним знаком КХ№ Т 2387 КХ (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу КХ № 063802), та Компресора пересувного марки COMPRESSOR MSP-5000, з реєстраційним номером 34469АІ (свідоцтво про реєстрацію машини ОМ № 158390) до Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-11 13:56:53

Пояснення яким чином підтверджено (надати посилання на назви файлів із зазначенням номерів сторінок у них) відповідність тендерної пропозиції учасника ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» вимогам підпункту 2.2. пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, в частині включення Бульдозера марки ДЗ 110 з номерним знаком КХ№ Т 2387 КХ (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу КХ № 063802), та Компресора пересувного марки COMPRESSOR MSP-5000, з реєстраційним номером 34469АІ (свідоцтво про реєстрацію машини ОМ № 158390) до Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.

1. Бульдозер марки ДЗ 110 з номерним знаком КХ№ Т 2387 КХ (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу КХ № 063802) Декларація мтб механізми.pdf сторінка №3 в переліку є три бульдозера, але з даним номерним знаком відсутній. Згідно Рішення від 19.02.2025 № 2541.pdf та Рішення від 19.03.2025 №4239.pdf було скасовано рішення про відхилення пропозиції даного Учасника.
2. Компресор пересувний марки COMPRESSOR MSP-5000, з реєстраційним номером 34469АІ (свідоцтво про реєстрацію машини ОМ № 158390) - Декларація мтб машини.pdf сторінка №5.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2025 16:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 13 608 645,72
UAH з ПДВ
11 010 970,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВДОРСТРОЙ" 12 211 197,67
UAH з ПДВ
11 899 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" 13 384 650,41
UAH з ПДВ
13 384 650,41
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛДГРУП" 15 878 082,00
UAH з ПДВ
15 878 082,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 квітня 2025 15:27
Електронний підпис
03 квітня 2025 15:26
Файл підпису.p7s
03 квітня 2025 15:26
Опис від 09.01.2023.pdf
03 квітня 2025 15:26
Ліцензія.pdf
03 квітня 2025 15:26
Довідка (2).zip
03 квітня 2025 15:26
Довідка (1).zip
03 квітня 2025 15:26
Витяг.pdf
03 квітня 2025 15:26
Витяг МВС від 25.03.25.7z
07 лютого 2025 16:23
Електронний підпис
07 лютого 2025 16:22
Довідка абз.docx.asice.zip
07 лютого 2025 16:22
Декларація мтб машини.pdf
07 лютого 2025 16:22
ВКК СПЕЦМАШ МДК АІ1945МК.pdf
31 січня 2025 16:14
Електронний підпис
31 січня 2025 16:14
Електронний підпис
31 січня 2025 16:13
Відгук + довіреність.zip
31 січня 2025 15:09
Електронний підпис
31 січня 2025 15:09
Електронний підпис
31 січня 2025 15:08
25_(П).imd
31 січня 2025 15:08
Додаток 6.docx.asice.zip
31 січня 2025 15:08
працівники.7z
31 січня 2025 15:08
АБЗ Крячки КДМ 2087.7z
31 січня 2025 15:08
Відгук + довіреність.zip
31 січня 2025 15:08
ДОДАТОК 2.docx.asice.zip
31 січня 2025 15:08
Ліцензія.pdf
31 січня 2025 15:08
ДОДАТОК 5.docx.asice.zip
31 січня 2025 15:08
Фінансова звітність.7z

Публічні документи

31 січня 2025 14:23
Електронний підпис
31 січня 2025 14:15
47_(П).imd
31 січня 2025 14:15
15.2.1. Розрахунки.pdf.p7s
31 січня 2025 14:15
15.2.1. Розрахунки.pdf
31 січня 2025 14:15
11. СТАТУТ, опис.pdf
31 січня 2025 14:15
12.2. Протокол №1.pdf.p7s
31 січня 2025 14:15
12.4. ПРОТОКОЛ СДС.pdf.p7s
31 січня 2025 14:15
5. Довідка.pdf.p7s
31 січня 2025 14:15
5. Довідка.pdf
31 січня 2025 14:15
12.1. Наказ.pdf
31 січня 2025 14:15
14.1. Ліцензія.pdf.p7s
31 січня 2025 14:15
12.3. Паспорт_ВОРОНОВ.pdf
31 січня 2025 14:15
11. СТАТУТ, опис.pdf.p7s
31 січня 2025 14:15
12.2. Протокол №1.pdf
31 січня 2025 14:15
12.1. Наказ.pdf.p7s
31 січня 2025 14:15
14.1. Ліцензія.pdf
31 січня 2025 14:15
12.4. ПРОТОКОЛ СДС.pdf
31 січня 2025 14:15
2.1. Реєстраційні.rar
31 січня 2025 14:15
4. Річний звіт 2023.rar
31 січня 2025 14:15
2.3.7. Витяг Гребінки_1.pdf
31 січня 2025 14:15
1.3. Лист відгук 06-03.PDF
31 січня 2025 14:15
3.1. Накази-працівники.rar
31 січня 2025 14:15
2. Довідка ОМТБ.pdf
31 січня 2025 14:15
1.3. Лист відгук 06-03.PDF.p7s
31 січня 2025 14:15
2. Довідка ОМТБ.pdf.p7s
31 січня 2025 14:15
3. Довідка працівники.pdf
31 січня 2025 14:15
4. Річний звіт 2023.rar.p7s
31 січня 2025 14:15
2.1. Реєстраційні.rar.p7s
31 січня 2025 14:15
15.1. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

31 січня 2025 19:29
Електронний підпис
31 січня 2025 19:29
Електронний підпис
31 січня 2025 19:28
26_Ф1. Баланс_2023р..pdf.p7s
31 січня 2025 19:28
35_Договір_АВК_2024-2025.pdf.p7s
31 січня 2025 19:28
5_Довідка про МТБ.pdf.p7s
31 січня 2025 19:28
9_Довідка про АБЗ.pdf.p7s
31 січня 2025 19:28
44_Ліцензія.pdf.p7s
31 січня 2025 19:28
106_(П).imd.p7s
31 січня 2025 19:28
8_інв. картка №03-6.PDF.p7s
31 січня 2025 19:28
41_Договірна_ціна.pdf
31 січня 2025 19:28
44_Ліцензія.pdf
31 січня 2025 19:28
6-7_Техніка.pdf
31 січня 2025 19:28
22_Посвідчення.pdf
31 січня 2025 19:28
37_Опис від 26.07.2023 р..pdf
31 січня 2025 19:28
106_(П).imd
31 січня 2025 19:28
35_Договір_АВК_2024-2025.pdf
31 січня 2025 19:28
37_Опис від 27.07.2023 р..pdf.p7s
31 січня 2025 19:28
6-7_Техніка.pdf.p7s
31 січня 2025 19:28
37_Опис від 27.07.2023 р..pdf
31 січня 2025 19:28
22_Посвідчення.pdf.p7s
31 січня 2025 19:28
26_Ф1. Баланс_9_міс_2024.pdf.p7s
31 січня 2025 19:28
8_інв. картка №03-6.PDF
31 січня 2025 19:28
37_Опис від 26.07.2023 р..pdf.p7s
31 січня 2025 19:28
9_Довідка про АБЗ.pdf
31 січня 2025 19:28
2_Договір Пушкіна 361.pdf
31 січня 2025 19:28
37_Статут від 26.07.2023 р..pdf
31 січня 2025 19:28
26_Ф1. Баланс_2023р..pdf
31 січня 2025 19:28
26_Ф1. Баланс_9_міс_2024.pdf
31 січня 2025 19:28
5_Довідка про МТБ.pdf
31 січня 2025 19:28
41_Договірна_ціна.pdf.p7s
31 січня 2025 19:28
5_Довідка про МТБ.pdf

Публічні документи

01 лютого 2025 19:36
Електронний підпис
01 лютого 2025 19:36
Електронний підпис
01 лютого 2025 19:36
13.1 ДЦ та розрахунки.pdf
01 лютого 2025 19:36
13.1 ДЦ та розрахунки.pdf.p7s
01 лютого 2025 19:36
13.2 Кошторис в imd.rar
01 лютого 2025 19:36
14. Тендерна пропозиція.pdf
01 лютого 2025 19:36
3. Наявність АБЗ.pdf
01 лютого 2025 19:36
6. Фін. звітність.pdf
01 лютого 2025 19:36
10. Наявність АВК-5.pdf
01 лютого 2025 19:36
6. Фін. звітність.pdf.p7s
01 лютого 2025 19:36
2. Наявність МТБ.pdf
01 лютого 2025 19:36
11. Витяг з ПДВ.pdf
01 лютого 2025 19:36
2. Наявність МТБ.pdf.p7s
01 лютого 2025 19:36
10. Наявність АВК-5.pdf.p7s
01 лютого 2025 19:36
7. Сертифікати ISO.pdf.p7s
01 лютого 2025 19:36
15. Інші довідки.pdf
01 лютого 2025 19:36
15. Інші довідки.pdf.p7s
01 лютого 2025 19:36
11. Витяг з ПДВ.pdf.p7s
01 лютого 2025 19:36
7. Сертифікати ISO.pdf
01 лютого 2025 19:36
3. Наявність АБЗ.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання та матеріально-технічної бази

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВДОРСТРОЙ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання та матеріально-технічної бази

Підтверджую

2. Довідка ОМТБ.pdf

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання та матеріально-технічної бази

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛДГРУП"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання та матеріально-технічної бази

Підтверджую

2. Наявність МТБ.pdf

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Рішення скасоване 11 010 970,00
UAH з ПДВ
10 березня 2025 09:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 лютого 2025 16:45
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВДОРСТРОЙ"
#40090765
Рішення скасоване 11 899 999,00
UAH з ПДВ
10 березня 2025 09:15
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Рішення скасоване 11 010 970,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2025 09:13
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР"
#38013854
Рішення скасоване 13 384 650,41
UAH з ПДВ
02 квітня 2025 09:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВДОРСТРОЙ"
#40090765
Рішення скасоване 11 899 999,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2025 09:27
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Рішення скасоване 11 010 970,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2025 09:27
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 11 010 970,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2025 15:07

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Відсутня довідка з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного заводу, Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей учасник має надати: Надати довідку з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі. 2. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: Бухгалтерська довідка про знаходження асфальтобетонного заводу (асфальтозмішувальної установки (АБЗ) на балансі підприємства не відповідає даті проведення тендеру. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) (асфальтозмішувача (ів)) Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів) (асфальтозмішувача (ів)) який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку про знаходження асфальтобетонного заводу (асфальтозмішувальної установки (АБЗ) на балансі підприємства. 3. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: Відсутній договір на проведення атестації асфальтобетонних сумішей. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011, затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.12.2011 № 416; ДСТУ Б В.2.7-127:2015, затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 10.08.2015 № 191 та ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетонні дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. Технічні умови», що повинно бути підтверджено відповідними документами, а саме атестатом виробництва, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (оригінал атестату виробництва та оригінал договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Дадати договір на проведення атестації асфальтобетонних сумішей. 4. 4.1. Перелік виявлених невідповідностей: Відсутній лист-пояснення щодо незастосування Закону про локалізацію виробництва. 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник при закупівлі робіт, якщо виконання таких робіт передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 61 Розділу Х Закону, процедури закупівлі таких робіт здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. У разі здійснення Замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює чи перевищує встановлені Законом межі, учасником надається гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації такого товару (визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону) дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону (надається виключно при закупівлі робіт або послуг). Вимога щодо надання гарантійного листа не застосовується до закупівель товарів (у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, про що надається лист-пояснення (надається виключно при закупівлі робіт або послуг). 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати лист-пояснення. 5. 5.1. Перелік виявлених невідповідностей: Надано свідоцтво про те що начальник виробничої лабораторії Вишнівський Б.О. опанував курс внутрішній аудит системи управління у відповідності до стандартів ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015. IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) згідно положень, ДСТУ ISO 19011:2019. 5.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Сертифікат внутрішнього аудитора систем менеджменту якості у відповідності з вимогами ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 19011:2018; 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати даний сертифікат. 6. 6.1. Перелік виявлених невідповідностей: Автогрейдер д.р.н. 24120 КА, зав. №050308, рік випуску 2005, свідоцтво про реєстрацію якого учасником додано до тендерної документації, не включено учасником до декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. 6.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У підтвердження відповідності матеріально-технічної бази вимогам з питань охорони праці, Учасник у складі пропозиції надає чинну декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видану відповідно до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», Затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №1107 від 26 жовтня 2011 року зі змінами і доповненнями в редакції не раніше 2021 року. 6.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Включити даний автогрейдер до декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. 7. 7.1. Перелік виявлених невідповідностей: Відсутня машина поливально-мийна. Учасником в тендерній документації надано технічні паспорт на автомобіль Зил 431412 Спеціальний вантажний цистерна АІ 1593 АМ. Проте, цистерна може бути будь-якого призначення – для перевезення паливо-мастильних матеріалів, рідких продуктів харчування, різного роду хімічних речовин тощо. Технічні характеристики машини поливально-мийної передбачають наявність спеціального обладнання для забору та поливу води, що працює під тиском. Жодних відомостей про наявність такого обладнання в свідоцтві про реєстрацію автомобіля Зил 431412, д.р.н. АІ 1593АМ немає. У разі встановлення на автомобіль поливально-мийного обладнання змінюється тип автомобіля, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №694 від 08.07.2009 «Про затвердження Порядку відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів» та Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 22.11. 2011 №644 «Про затвердження Порядку роботи, пов’язаної з реєстрацією та зняттям з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів» є підставою перереєстрації машини і заміни свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. 7.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. машина поливально-мийна, місткість не менше 6000 л 7.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документи на машину поливально-мийну, місткістю не менше 6000 л, або документи на обладнання яке відповідає умовам тендерної документації. 8. 8.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в тендерній документації надано свідоцтва про реєстрацію 2-х міні-навантажувачів Caterpilar 216В3 з якого не зрозуміло чи відносяться вони до навантажувача одноковшового. 8.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. навантажувач одноковшовий в кількості 2 шт. 8.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документи на навантажувач одноковшовий в кількості 2 шт., або надати роз'яснення, щодо міні-навантажувачів.

Документи

12 лютого 2025 10:43
Електронний підпис
12 лютого 2025 10:43
протокол 1202.pdf
10 лютого 2025 09:52
Електронний підпис

Документи

18 лютого 2025 10:02
Електронний підпис

Документи

12 березня 2025 09:57
Електронний підпис
12 березня 2025 09:56
протокол 120324.pdf
10 березня 2025 09:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 березня 2025 09:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 березня 2025 09:47
Електронний підпис
14 березня 2025 09:46
протокол 140325.pdf
12 березня 2025 09:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

Документи

02 квітня 2025 15:07
Довідка НАЗК
02 квітня 2025 15:07
Електронний підпис
02 квітня 2025 15:07
протокол 0204253.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2025 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
11 010 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2025 15:07
Довідка НАЗК
02 квітня 2025 15:07
Електронний підпис
02 квітня 2025 15:07
протокол 0204253.pdf