Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт підстанції швидкої медичної допомоги Хортицького району, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сорочинська, буд 30. Коригування №1» (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
47 932 219,40 UAH
UA-2025-01-22-018954-a 9f087e0322924456a561de86c5348cda
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каріна Ткаченко

+380612246921 byxsmd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38563265
Вебсайт: http://www.smp.zp.ua
Місцезнаходження: 69057, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6
Контактна особа: Каріна Ткаченко
+380612246921
byxsmd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2025 18:02
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2025 05:00
Очікувана вартість: 47 932 219,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 239 661,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до додатку №4. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Розмір забезпечення складає: 50 000,00 (п’ятдесят тисяч гривень нуль копійок). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 120 (ста двадцяти) календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 50000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт підстанції швидкої медичної допомоги Хортицького району, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сорочинська, буд 30. Коригування №1» (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69076, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вулиця Сорочиньска, будинок 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата Робіт (їх частини) здійснюється згідно з Планом фінансування будівництва (Додаток № 3 до Договору) за умови виконання Робіт згідно з Договором, Додатками до Договору, вимог законодавства та за умови наявності фінансування на поточному рахунку Замовника на оплату Робіт протягом 30-ти робочих днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Актів форми КБ-2в та КБ-3. У разі затримки фінансування розрахунок здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником такого фінансування на свій рахунок. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 січня 2025 18:02
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 січня 2025 18:02
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 січня 2025 18:02
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 січня 2025 18:02
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 січня 2025 18:02
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 січня 2025 18:02
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 січня 2025 18:02
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 січня 2025 18:02
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 січня 2025 18:02
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 січня 2025 18:02
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 січня 2025 18:02
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 січня 2025 18:02
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 січня 2025 18:02
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 січня 2025 18:02
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 січня 2025 18:02
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 січня 2025 18:02
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 січня 2025 18:02
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 січня 2025 18:02
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 січня 2025 18:02
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 січня 2025 18:02
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 січня 2025 18:02
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 січня 2025 18:02
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 січня 2025 18:02
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 січня 2025 18:02
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 січня 2025 18:02
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 січня 2025 18:02

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до додатку №4. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Розмір забезпечення складає: 50 000,00 (п’ятдесят тисяч гривень нуль копійок). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 120 (ста двадцяти) календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.

Сума забезпечення: 50000 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 0,5% від загальної суми договору.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Термін дії банківської гарантії повинен закінчуватися не раніше ніж через 5 календарних днів після дати закінчення терміну дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Форма забезпечення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

CC
Дата подання: 23 січня 2025 06:57
Дата відповіді: 23 січня 2025 08:47
Який клас наслідків об'єкту?
Відповідь: Доброго ранку, СС1

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-02-21-000001 ● 295a03308a864193b3693de26713b257
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2025 17:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З
21.02.2025 № 17-з
Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 21.02.2025 № 17-з

Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
5) UA-2025-01-22-018954-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-02-24 11:11:47

Про надання пояснення, документів

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Капітальний ремонт підстанції швидкої медичної допомоги Хортицького району, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сорочинська, буд 30. Коригування №1» (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-22-018954-a), яка проведена Комунальним некомерційним підприємством «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, проектно-кошторисна документація, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.


Начальник відділу Валерій ГОЛУБ

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-02-26 08:19:06

надання пояснень за моніторінгом UA-M-2025-02-21-000001

КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ та МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 38563265) ознайомившись з запитом про надання пояснень при проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2025-02-21-000001) по закупівлі UA-2025-01-22-018954-a, «Капітальний ремонт підстанції швидкої медичної допомоги Хортицького району, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сорочинська, буд 30. Коригування №1» (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» надає пояснення з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу даної процедури закупівлі.
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами та доповненнями), (далі- Закон). Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Публічна закупівля (ідентифікатор UA-2025-01-22-018954-a) проводилася відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями), з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ефективність використання коштів досягається шляхом розробки проєктно- кошторисної документації, яка є основою для технічного завдання для ймовірних учасників процедури закупівлі. Сама закупівля проводилась за процедурою відкриті торги (з особливостями) з використанням електронної системи Prozorro, що має на меті проведення вільної участі у процедурі закупівлі суб’єктів господарювання та забезпечення конкуренції серед учасників, яка, в свою чергу, може призвести до економії коштів (за результатами проведеного аукціону).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені:
- відповідно до наявної потреби;
- з дотриманням будівельних норм, правил та стандартів, встановлених для виконання такого виду послуг, передбачених законодавством України;
- з дотриманням технологічних процесів будівництва;
- на підставі проектно-кошторисної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку (а саме у Додатку 2) до Тендерної документації.
Замовником отримано Експертний звіт (Позитивний) ТОВ «Рембудконсалтінг» №297-К/24-РБК/ЕЗ від 11 грудня 2024 року (зареєстрований в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва за №ЕХ01:0685-5444-7021-7748) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт підстанції швидкої медичної допомоги Хортицького району, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сорочинська, буд 30. Коригування №1».
Загальна кошторисна вартість будівництва складається з:
- вартості будівельних робіт;
- вартості устаткування, меблів та інвентарю;
- інших витрат.
Вартість робіт, яка враховує обсяги робіт, відповідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847 та з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281.
Таким чином, Замовником забезпечено виконання вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Очікувана вартість визначалась на підставі розробленої проєктно- кошторисної документації та позитивного висновку експертної оцінки. До розрахунку очікуваної вартості не входить:
- кошти на утримання служби замовника без ПДВ;
- кошти на здійснення технічного нагляду (1,5%) без ПДВ;
- вартість проєктних робіт без ПДВ;
- вартість експертизи проєктної документації без ПДВ;
- кошти на здійснення авторського нагляду без ПДВ;
- кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва без ПДВ;
- кошторис № 02-01-010 «Монтаж реклами» без ПДВ;
- вартість матеріалів (вода, електроенергія, дрова) без ПДВ.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2025-02-25 10:27:07

надання пояснень за моніторінгом UA-M-2025-02-21-000001

КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ та МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 38563265) ознайомившись з запитом про надання пояснень при проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2025-02-21-000001) по закупівлі UA-2025-01-22-018954-a, «Капітальний ремонт підстанції швидкої медичної допомоги Хортицького району, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сорочинська, буд 30. Коригування №1» (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» надає пояснення з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу даної процедури закупівлі.
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами та доповненнями), (далі- Закон). Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Публічна закупівля (ідентифікатор UA-2025-01-22-018954-a) проводилася відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями), з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ефективність використання коштів досягається шляхом розробки проєктно- кошторисної документації, яка є основою для технічного завдання для ймовірних учасників процедури закупівлі. Сама закупівля проводилась за процедурою відкриті торги (з особливостями) з використанням електронної системи Prozorro, що має на меті проведення вільної участі у процедурі закупівлі суб’єктів господарювання та забезпечення конкуренції серед учасників, яка, в свою чергу, може призвести до економії коштів (за результатами проведеного аукціону).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені:
- відповідно до наявної потреби;
- з дотриманням будівельних норм, правил та стандартів, встановлених для виконання такого виду послуг, передбачених законодавством України;
- з дотриманням технологічних процесів будівництва;
- на підставі проектно-кошторисної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку (а саме у Додатку 2) до Тендерної документації.
Замовником отримано Експертний звіт (Позитивний) ТОВ «Рембудконсалтінг» №297-К/24-РБК/ЕЗ від 11 грудня 2024 року (зареєстрований в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва за №ЕХ01:0685-5444-7021-7748) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт підстанції швидкої медичної допомоги Хортицького району, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сорочинська, буд 30. Коригування №1».
Загальна кошторисна вартість будівництва складається з:
- вартості будівельних робіт;
- вартості устаткування, меблів та інвентарю;
- інших витрат.
Вартість робіт, яка враховує обсяги робіт, відповідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847 та з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281.
Таким чином, Замовником забезпечено виконання вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Очікувана вартість визначалась на підставі розробленої проєктно- кошторисної документації та позитивного висновку експертної оцінки. До розрахунку очікуваної вартості не входить:
- кошти на утримання служби замовника без ПДВ;
- кошти на здійснення технічного нагляду (1,5%) без ПДВ;
- вартість проєктних робіт без ПДВ;
- вартість експертизи проєктної документації без ПДВ;
- кошти на здійснення авторського нагляду без ПДВ;
- кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва без ПДВ;
- кошторис № 02-01-010 «Монтаж реклами» без ПДВ;
- вартість матеріалів (вода, електроенергія, дрова) без ПДВ.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2025-02-26 15:29:39

Запит замовнику на пояснення

. Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-26
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Капітальний ремонт підстанції швидкої медичної допомоги Хортицького району, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сорочинська, буд 30. Коригування №1» (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-22-018954-a), яка проведена Комунальним некомерційним підприємством «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Договірна ціна складається відповідно до розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями)». Згідно Додатку 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, містить відомість обсягів та відомість ресурсів.
Відповідно до вимог технічного завдання, а саме відомості ресурсів (розділ «III. Будівельні матеріали, вироби і комплекти) Замовником передбачені будівельні матеріали, зокрема: - пункт 146. Заглушка – 12 шт; - пункт 147. Зєднувач – 22 шт; - пункт 148. Кутик – 36 шт.
Для підтвердження відповідності технічним вимогам, встановленим Замовником у пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації та у Додатку 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації учасник ТОВ "ІНФРА-БУД"в складі своєї тендерної пропозиції надав договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, а також підсумкову відомість ресурсів. Відповідно до підсумкової відомості ресурсів, наданої учасником ТОВ "ІНФРА-БУД" в складі своєї тендерної пропозиції, вищезазначені будівельні матеріали зазначені в більшій або меншій кількості ніж передбачено технічним завданням (відомістю ресурсів) в Додатку 2 тендерної документації, зокрема: - пункт 146. Заглушка – 1,2 шт, що на 10,8 шт менше ніж в технічному завданні; - пункт 147. Зєднувач – 2 шт, що на 20 шт менше ніж в технічному завданні; - пункт 148. Кутик – 16 шт, що на 20 шт менше ніж в технічному завданні.
Варто зазначити, що у локальних кошторисах, наданих учасником ТОВ "ІНФРА-БУД" в складі тендерної пропозиції, вищезазначені будівельні матеріали також вказані в кількості, що вказана в підсумковій відомості ресурсів наданій учасником ТОВ "ІНФРА-БУД".
Крім того, в ході аналізу тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК КИЇВ-М-БУД» на відповідність технічному завданню встановлено, що в підсумковій відомості ресурсів та в локальних кошторисах наданих учасником у складі тендерної пропозиції відсутні окремі найменування оздоблювальних робіт, що передбачені Замовником в технічному завданні, зокрема, «На кожні 5 мм зміни товщини асфальтобетонних жорстких покриттів товщиною 25 мм» при улаштуванні асфальтобетонних жорстких покриттів товщиною 25мм (пункти 95 та 96 технічного завдання).
До того ж, надані учасником підсумкова відомість ресурсів та локальні кошториси містять найменування матеріалів та видів робіт, що не передбачені технічним завданням, зокрема: «Труби поліпропіленові для внутрішньої каналізації з раструбом НТЕМ діаметром 110 мм» – 70 м, при застосуванні розцінки прокладання трубопроводів каналізації з поліетиленових труб діаметром 100 мм (пункти 839, 840 технічного завдання), «п’єдестали для умивальників Cersanit Eco» - 14 шт, при застосуванні матеріалу «умивальник Cersanit President 50» - 14 комплектів, до складу яких входить як сам умивальник, так і комплект (пункти 816, 818 технічного завдання), «Фарбування металевих грат, рам, труб діаметром менше 50 мм тощо білилом» (пункт 722 технічного завдання).
Також, учасником надано в підсумковій відомості ресурсів 86-ДЦ-ПВР найменування матеріалу «Блоки віконні металопластикові з 5-ти камерним профілем і двокамерним склопакетом, поворотно-відкидною створкою» із зазначенням 10,53 м2, замість передбачених технічним завданням 7,92 м2. (пункт 38 технічного завдання).
Отже, підсумкова відомість ресурсів, локальні кошториси, а також зведений кошторисний розрахунок та відповідно договірна ціна, що надані учасником процедури закупівлі ТОВ "ІНФРА-БУД", не відповідають вимогам зазначеним в пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації та в Додатку 2 до тендерної документації.
З огляду на викладене просимо пояснити яким чином Замовник визначив відповідність тендерної пропозиції наданої учасником ТОВ «ІНФРА-БУД» вимогам технічної специфікації (технічного завдання) Замовника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.


Начальник відділу Валерій ГОЛУБ

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2025-02-27 11:50:52

надання пояснення за моніторінгом UA-M-2025-02-21-000001

КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ та МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 38563265) ознайомившись з запитом про надання пояснень при проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2025-02-21-000001) по закупівлі UA-2025-01-22-018954-a, «Капітальний ремонт підстанції швидкої медичної допомоги Хортицького району, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сорочинська, буд 30. Коригування №1» (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» від 26.02.2025р. повідомляє, що Замовником здійснюється додатковий аналіз викладених Вами питань.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2025-03-05 15:15:46

Про надання інформації

Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-05
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Капітальний ремонт підстанції швидкої медичної допомоги Хортицького району, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сорочинська, буд 30. Коригування №1» (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-22-018954-a), яка проведена Комунальним некомерційним підприємством «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.

Додатком 2 до Тендерної документації, а саме пунктом 242 Локального кошторису 02-01-01 на загальнобудівельні роботи (Роздiл 3. Оздоблювальнi роботи) передбачено виконання роботи «Улаштування цементної стяжки товщиною 20мм по бетонній основі площею до 20 м2» в кількості 372,3 кв.м.
Поряд з цим, пунктом 243 Локального кошторису 02-01-01 на загальнобудівельні роботи (Роздiл 3. Оздоблювальнi роботи) передбачено виконання роботи «На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати» в кількості 372,3 кв.м., тобто загальна товщина стяжки визначена тендерною документацією як 25 мм.
Однак, учасником ТОВ «ІНФРА-БУД» в пункті 243 Розділу 3 Оздоблювальнi роботи локального кошторису на загальнобудівельні роботи №02-01-01 Договірної ціни використано норму КР7-17-9 «На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати» з коефіцієнтом 6, тобто збільшено загальну товщину стяжки на 30 мм до 50 мм, що не відповідає тендерній документації замовника.
Крім цього, Додатком 2 до Тендерної документації, а саме пунктом 95 Локального кошторису 02-01-01 на загальнобудівельні роботи (Роздiл 3. Оздоблювальнi роботи) передбачено виконання роботи «Улаштування асфальтобетонних жорстких покриттів товщиною 25 мм» в кількості 148,1 кв.м.
Поряд з цим, пунктом 96 Локального кошторису 02-01-01 на загальнобудівельні роботи (Роздiл 3. Оздоблювальнi роботи) передбачено виконання роботи «На кожні 5 мм зміни товщини асфальтобетонних
жорстких покриттів додавати або виключати» в кількості 148,1 кв.м., тобто загальна товщина асфальтобетонного покриття визначена тендерною документацією як 30 мм.
Однак, учасником ТОВ «ІНФРА-БУД» в пункті 96 Розділу 3 Оздоблювальнi роботи локального кошторису на загальнобудівельні роботи №02-01-01 Договірної ціни використано норму КР7-28-4 «На кожні 5 мм зміни товщини асфальтобетонних жорстких покриттів додавати або виключати» з коефіцієнтом 5, тобто збільшено загальну товщину асфальтобетонного покриття на 25 мм до 50 мм, що не відповідає тендерній документації замовника.
З огляду на викладене просимо пояснити яким чином Замовник визначив відповідність тендерної пропозиції наданої учасником ТОВ «ІНФРА-БУД» вимогам технічної специфікації (технічного завдання) Замовника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.


Начальник відділу Валерій ГОЛУБ

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2025-03-06 14:18:48

надання пояснень за моніторінгом UA-M-2025-02-21-000001

КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ та МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 38563265) ознайомившись з запитом про надання пояснень при проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2025-02-21-000001) по закупівлі UA-2025-01-22-018954-a, «Капітальний ремонт підстанції швидкої медичної допомоги Хортицького району, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сорочинська, буд 30. Коригування №1» (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» від 05.03.2025р. повідомляє, що фахівцями технічного відділу Ваш запит додатково опрацьовується.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вищезазначеного висновку Комунальним некомерційним підприємством «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради згідно протоколу №80 від 11.03.2025р. пропозицію учасника ТОВ "ІНФРА-БУД" відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей за закупівлею UA-2025-01-22-018954-a було дискваліфіковано, копія протоколу додається.

2025-03-11 14:18:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 березня 2025
Кінцевий строк оскарження: 25 березня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто

Відмінено процедуру

2025-04-02 18:04:14

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2025 05:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ІНФРА-БУД" 47 881 738,72
UAH з ПДВ
47 881 738,72
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 лютого 2025 12:25
Електронний підпис
14 лютого 2025 12:20
Довідка.zip
14 лютого 2025 12:20
Довідка (1).zip
14 лютого 2025 12:20
vytiah_pro_nesudymist_2025-02-13.zip
05 лютого 2025 19:31
Електронний підпис
05 лютого 2025 19:31
Електронний підпис
05 лютого 2025 19:29
86_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-07.xls.p7s
05 лютого 2025 19:29
86_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-08.xls.p7s
05 лютого 2025 19:29
86_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-09.xls.p7s
05 лютого 2025 19:16
86_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-09.xls
05 лютого 2025 19:16
86_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-08.xls
05 лютого 2025 19:16
86_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-07.xls
05 лютого 2025 16:54
Електронний підпис
05 лютого 2025 16:54
Електронний підпис
05 лютого 2025 16:51
9. Ліцензія АВК-5.pdf.p7s
05 лютого 2025 16:51
6. Охорона праці.pdf
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-05.xls.p7s
05 лютого 2025 16:51
11. Диплом Калюжний Г..pdf.p7s
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ЛК1_02-01-07..xls.p7s
05 лютого 2025 16:51
13. Кошторисник.pdf
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ЛК1_02-01-03.xls.p7s
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ЛК1_02-01-03.xls
05 лютого 2025 16:51
10. Свідоцтва професія.pdf
05 лютого 2025 16:51
19. Витяг ПДВ.pdf
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-06.xls.p7s
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ЛК2_02-01-04.xls.p7s
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-07.xls
05 лютого 2025 16:51
6. Охорона праці.pdf.p7s
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ПВР.xls
05 лютого 2025 16:51
14. Аналогічний + акти.pdf.p7s
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ЛК1_02-01-05.xls
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ДЦ_2.xls.p7s
05 лютого 2025 16:51
15. Довідка (субпідряд).pdf
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-07.xls.p7s
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ДЦ_3.xls
05 лютого 2025 16:51
4. Інвентарні картки.pdf
05 лютого 2025 16:51
13. Кошторисник.pdf.p7s
05 лютого 2025 16:51
24. Ліцензія.pdf.p7s
05 лютого 2025 16:51
20. Статут + опис.pdf.p7s
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls.p7s
05 лютого 2025 16:51
5. Довідка (працівники).pdf
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ДЦ_2.xls
05 лютого 2025 16:51
14. Аналогічний + акти.pdf
05 лютого 2025 16:51
9. Ліцензія АВК-5.pdf
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ЛК2_02-01-04.xls
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ЛК1_02-01-09.xls
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-03.xls.p7s
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-06.xls
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-05.xls
05 лютого 2025 16:51
30. Кошторис.pdf
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ЛК1_02-01-09.xls.p7s
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ДЦ_4.xls
05 лютого 2025 16:51
20. Статут + опис.pdf
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ПВР.xls.p7s
05 лютого 2025 16:51
1. Довідка МТБ.pdf.p7s
05 лютого 2025 16:51
1. Довідка МТБ.pdf
05 лютого 2025 16:51
18. Витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.xls
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-08.xls
05 лютого 2025 16:51
24. Ліцензія.pdf
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ЛК1_02-01-02.xls.p7s
05 лютого 2025 16:51
19. Витяг ПДВ.pdf.p7s
05 лютого 2025 16:51
25. Календарний графік.pdf
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ЛК1_02-01-07..xls
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-02.xls.p7s
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ЛК1_02-01-08..xls
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ЛК1_02-01-02.xls
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ДЦ_4.xls.p7s
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ЛК1_02-01-05.xls.p7s
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.xls.p7s
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-02.xls
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-03.xls
05 лютого 2025 16:51
4. Інвентарні картки.pdf.p7s
05 лютого 2025 16:51
30. Кошторис.pdf.p7s
05 лютого 2025 16:51
11. Диплом Калюжний Г..pdf
05 лютого 2025 16:51
22. Дозвіл.rar
05 лютого 2025 16:51
31. Гарантія.rar
05 лютого 2025 16:51
18. Витяг ЄДРПОУ.pdf
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ЛК1_02-01-08..xls.p7s
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ДЦ_3.xls.p7s
05 лютого 2025 16:51
86_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-08.xls.p7s
05 лютого 2025 16:51
31. Гарантія.rar
05 лютого 2025 16:51
6. Охорона праці.pdf
05 лютого 2025 16:51
13. Кошторисник.pdf
05 лютого 2025 16:51
10. Свідоцтва професія.pdf
05 лютого 2025 16:51
4. Інвентарні картки.pdf
05 лютого 2025 16:51
5. Довідка (працівники).pdf
05 лютого 2025 16:51
14. Аналогічний + акти.pdf
05 лютого 2025 16:51
9. Ліцензія АВК-5.pdf
05 лютого 2025 16:51
1. Довідка МТБ.pdf
05 лютого 2025 16:51
11. Диплом Калюжний Г..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНФРА-БУД"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Наявність антикорупційної програми

Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

31. Гарантія.rar

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНФРА-БУД"
#43214696
Рішення скасоване 47 881 738,72
UAH з ПДВ
11 березня 2025 12:27
ТОВ "ІНФРА-БУД"
#43214696
Відхилено 47 881 738,72
UAH з ПДВ
11 березня 2025 12:57

Документи

13 лютого 2025 11:10
Довідка НАЗК
13 лютого 2025 11:10
Електронний підпис
13 лютого 2025 11:09
протокол 55.pdf

Документи

11 березня 2025 12:57
Електронний підпис
11 березня 2025 12:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій