Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 38563265 |
Вебсайт: | http://www.smp.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69057, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6 |
Контактна особа: |
Каріна Ткаченко +380612246921 byxsmd@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2025 18:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2025 05:00 |
Очікувана вартість: | 47 932 219,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 239 661,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до додатку №4. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Розмір забезпечення складає: 50 000,00 (п’ятдесят тисяч гривень нуль копійок). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 120 (ста двадцяти) календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата Робіт (їх частини) здійснюється згідно з Планом фінансування будівництва (Додаток № 3 до Договору) за умови виконання Робіт згідно з Договором, Додатками до Договору, вимог законодавства та за умови наявності фінансування на поточному рахунку Замовника на оплату Робіт протягом 30-ти робочих днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Актів форми КБ-2в та КБ-3. У разі затримки фінансування розрахунок здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником такого фінансування на свій рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2025 18:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2025 18:02 |
Тендерна документація.docx | |
22 січня 2025 18:02 |
Додаток 3 (проект договору).docx | |
22 січня 2025 18:02 |
Додаток 1 (кваліфікаційні критерії).docx | |
22 січня 2025 18:02 |
Додаток 5 (субпідрядники).docx | |
22 січня 2025 18:02 |
Додаток 6 (документи переможця).docx | |
22 січня 2025 18:02 |
Додаток 4 (банківська гарантія).docx | |
22 січня 2025 18:02 |
Додаток 2 (технічні характеристики).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-21-000001 ● 295a03308a864193b3693de26713b257
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2025 17:01 |
Н А К А З
21.02.2025 № 17-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 21.02.2025 № 17-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
5) UA-2025-01-22-018954-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-24 11:11:47
Про надання пояснення, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Капітальний ремонт підстанції швидкої медичної допомоги Хортицького району, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сорочинська, буд 30. Коригування №1» (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-22-018954-a), яка проведена Комунальним некомерційним підприємством «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, проектно-кошторисна документація, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Начальник відділу Валерій ГОЛУБ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-26 08:19:06
надання пояснень за моніторінгом UA-M-2025-02-21-000001
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ та МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 38563265) ознайомившись з запитом про надання пояснень при проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2025-02-21-000001) по закупівлі UA-2025-01-22-018954-a, «Капітальний ремонт підстанції швидкої медичної допомоги Хортицького району, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сорочинська, буд 30. Коригування №1» (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» надає пояснення з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу даної процедури закупівлі.
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами та доповненнями), (далі- Закон). Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Публічна закупівля (ідентифікатор UA-2025-01-22-018954-a) проводилася відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями), з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ефективність використання коштів досягається шляхом розробки проєктно- кошторисної документації, яка є основою для технічного завдання для ймовірних учасників процедури закупівлі. Сама закупівля проводилась за процедурою відкриті торги (з особливостями) з використанням електронної системи Prozorro, що має на меті проведення вільної участі у процедурі закупівлі суб’єктів господарювання та забезпечення конкуренції серед учасників, яка, в свою чергу, може призвести до економії коштів (за результатами проведеного аукціону).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені:
- відповідно до наявної потреби;
- з дотриманням будівельних норм, правил та стандартів, встановлених для виконання такого виду послуг, передбачених законодавством України;
- з дотриманням технологічних процесів будівництва;
- на підставі проектно-кошторисної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку (а саме у Додатку 2) до Тендерної документації.
Замовником отримано Експертний звіт (Позитивний) ТОВ «Рембудконсалтінг» №297-К/24-РБК/ЕЗ від 11 грудня 2024 року (зареєстрований в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва за №ЕХ01:0685-5444-7021-7748) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт підстанції швидкої медичної допомоги Хортицького району, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сорочинська, буд 30. Коригування №1».
Загальна кошторисна вартість будівництва складається з:
- вартості будівельних робіт;
- вартості устаткування, меблів та інвентарю;
- інших витрат.
Вартість робіт, яка враховує обсяги робіт, відповідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847 та з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281.
Таким чином, Замовником забезпечено виконання вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Очікувана вартість визначалась на підставі розробленої проєктно- кошторисної документації та позитивного висновку експертної оцінки. До розрахунку очікуваної вартості не входить:
- кошти на утримання служби замовника без ПДВ;
- кошти на здійснення технічного нагляду (1,5%) без ПДВ;
- вартість проєктних робіт без ПДВ;
- вартість експертизи проєктної документації без ПДВ;
- кошти на здійснення авторського нагляду без ПДВ;
- кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва без ПДВ;
- кошторис № 02-01-010 «Монтаж реклами» без ПДВ;
- вартість матеріалів (вода, електроенергія, дрова) без ПДВ.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2025-02-25 10:27:07
надання пояснень за моніторінгом UA-M-2025-02-21-000001
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ та МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 38563265) ознайомившись з запитом про надання пояснень при проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2025-02-21-000001) по закупівлі UA-2025-01-22-018954-a, «Капітальний ремонт підстанції швидкої медичної допомоги Хортицького району, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сорочинська, буд 30. Коригування №1» (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» надає пояснення з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу даної процедури закупівлі.
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами та доповненнями), (далі- Закон). Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Публічна закупівля (ідентифікатор UA-2025-01-22-018954-a) проводилася відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями), з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ефективність використання коштів досягається шляхом розробки проєктно- кошторисної документації, яка є основою для технічного завдання для ймовірних учасників процедури закупівлі. Сама закупівля проводилась за процедурою відкриті торги (з особливостями) з використанням електронної системи Prozorro, що має на меті проведення вільної участі у процедурі закупівлі суб’єктів господарювання та забезпечення конкуренції серед учасників, яка, в свою чергу, може призвести до економії коштів (за результатами проведеного аукціону).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені:
- відповідно до наявної потреби;
- з дотриманням будівельних норм, правил та стандартів, встановлених для виконання такого виду послуг, передбачених законодавством України;
- з дотриманням технологічних процесів будівництва;
- на підставі проектно-кошторисної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку (а саме у Додатку 2) до Тендерної документації.
Замовником отримано Експертний звіт (Позитивний) ТОВ «Рембудконсалтінг» №297-К/24-РБК/ЕЗ від 11 грудня 2024 року (зареєстрований в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва за №ЕХ01:0685-5444-7021-7748) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт підстанції швидкої медичної допомоги Хортицького району, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сорочинська, буд 30. Коригування №1».
Загальна кошторисна вартість будівництва складається з:
- вартості будівельних робіт;
- вартості устаткування, меблів та інвентарю;
- інших витрат.
Вартість робіт, яка враховує обсяги робіт, відповідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847 та з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281.
Таким чином, Замовником забезпечено виконання вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Очікувана вартість визначалась на підставі розробленої проєктно- кошторисної документації та позитивного висновку експертної оцінки. До розрахунку очікуваної вартості не входить:
- кошти на утримання служби замовника без ПДВ;
- кошти на здійснення технічного нагляду (1,5%) без ПДВ;
- вартість проєктних робіт без ПДВ;
- вартість експертизи проєктної документації без ПДВ;
- кошти на здійснення авторського нагляду без ПДВ;
- кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва без ПДВ;
- кошторис № 02-01-010 «Монтаж реклами» без ПДВ;
- вартість матеріалів (вода, електроенергія, дрова) без ПДВ.
- відповідь ДАСУ.pdf
- експерний висновок.pdf
- зведенний кошторисний розрахунок.pdf
- обгрунтування ціни.pdf
- ТОМ_2.pdf
- ТОМ-1.pdf
- ТОМ-3.pdf
- Електронний підпис
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2025-02-26 15:29:39
Запит замовнику на пояснення
. Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-26
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Капітальний ремонт підстанції швидкої медичної допомоги Хортицького району, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сорочинська, буд 30. Коригування №1» (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-22-018954-a), яка проведена Комунальним некомерційним підприємством «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Договірна ціна складається відповідно до розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями)». Згідно Додатку 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, містить відомість обсягів та відомість ресурсів.
Відповідно до вимог технічного завдання, а саме відомості ресурсів (розділ «III. Будівельні матеріали, вироби і комплекти) Замовником передбачені будівельні матеріали, зокрема: - пункт 146. Заглушка – 12 шт; - пункт 147. Зєднувач – 22 шт; - пункт 148. Кутик – 36 шт.
Для підтвердження відповідності технічним вимогам, встановленим Замовником у пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації та у Додатку 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації учасник ТОВ "ІНФРА-БУД"в складі своєї тендерної пропозиції надав договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, а також підсумкову відомість ресурсів. Відповідно до підсумкової відомості ресурсів, наданої учасником ТОВ "ІНФРА-БУД" в складі своєї тендерної пропозиції, вищезазначені будівельні матеріали зазначені в більшій або меншій кількості ніж передбачено технічним завданням (відомістю ресурсів) в Додатку 2 тендерної документації, зокрема: - пункт 146. Заглушка – 1,2 шт, що на 10,8 шт менше ніж в технічному завданні; - пункт 147. Зєднувач – 2 шт, що на 20 шт менше ніж в технічному завданні; - пункт 148. Кутик – 16 шт, що на 20 шт менше ніж в технічному завданні.
Варто зазначити, що у локальних кошторисах, наданих учасником ТОВ "ІНФРА-БУД" в складі тендерної пропозиції, вищезазначені будівельні матеріали також вказані в кількості, що вказана в підсумковій відомості ресурсів наданій учасником ТОВ "ІНФРА-БУД".
Крім того, в ході аналізу тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК КИЇВ-М-БУД» на відповідність технічному завданню встановлено, що в підсумковій відомості ресурсів та в локальних кошторисах наданих учасником у складі тендерної пропозиції відсутні окремі найменування оздоблювальних робіт, що передбачені Замовником в технічному завданні, зокрема, «На кожні 5 мм зміни товщини асфальтобетонних жорстких покриттів товщиною 25 мм» при улаштуванні асфальтобетонних жорстких покриттів товщиною 25мм (пункти 95 та 96 технічного завдання).
До того ж, надані учасником підсумкова відомість ресурсів та локальні кошториси містять найменування матеріалів та видів робіт, що не передбачені технічним завданням, зокрема: «Труби поліпропіленові для внутрішньої каналізації з раструбом НТЕМ діаметром 110 мм» – 70 м, при застосуванні розцінки прокладання трубопроводів каналізації з поліетиленових труб діаметром 100 мм (пункти 839, 840 технічного завдання), «п’єдестали для умивальників Cersanit Eco» - 14 шт, при застосуванні матеріалу «умивальник Cersanit President 50» - 14 комплектів, до складу яких входить як сам умивальник, так і комплект (пункти 816, 818 технічного завдання), «Фарбування металевих грат, рам, труб діаметром менше 50 мм тощо білилом» (пункт 722 технічного завдання).
Також, учасником надано в підсумковій відомості ресурсів 86-ДЦ-ПВР найменування матеріалу «Блоки віконні металопластикові з 5-ти камерним профілем і двокамерним склопакетом, поворотно-відкидною створкою» із зазначенням 10,53 м2, замість передбачених технічним завданням 7,92 м2. (пункт 38 технічного завдання).
Отже, підсумкова відомість ресурсів, локальні кошториси, а також зведений кошторисний розрахунок та відповідно договірна ціна, що надані учасником процедури закупівлі ТОВ "ІНФРА-БУД", не відповідають вимогам зазначеним в пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації та в Додатку 2 до тендерної документації.
З огляду на викладене просимо пояснити яким чином Замовник визначив відповідність тендерної пропозиції наданої учасником ТОВ «ІНФРА-БУД» вимогам технічної специфікації (технічного завдання) Замовника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Начальник відділу Валерій ГОЛУБ
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2025-02-27 11:50:52
надання пояснення за моніторінгом UA-M-2025-02-21-000001
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ та МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 38563265) ознайомившись з запитом про надання пояснень при проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2025-02-21-000001) по закупівлі UA-2025-01-22-018954-a, «Капітальний ремонт підстанції швидкої медичної допомоги Хортицького району, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сорочинська, буд 30. Коригування №1» (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» від 26.02.2025р. повідомляє, що Замовником здійснюється додатковий аналіз викладених Вами питань.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2025-03-05 15:15:46
Про надання інформації
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-05
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Капітальний ремонт підстанції швидкої медичної допомоги Хортицького району, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сорочинська, буд 30. Коригування №1» (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-22-018954-a), яка проведена Комунальним некомерційним підприємством «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Додатком 2 до Тендерної документації, а саме пунктом 242 Локального кошторису 02-01-01 на загальнобудівельні роботи (Роздiл 3. Оздоблювальнi роботи) передбачено виконання роботи «Улаштування цементної стяжки товщиною 20мм по бетонній основі площею до 20 м2» в кількості 372,3 кв.м.
Поряд з цим, пунктом 243 Локального кошторису 02-01-01 на загальнобудівельні роботи (Роздiл 3. Оздоблювальнi роботи) передбачено виконання роботи «На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати» в кількості 372,3 кв.м., тобто загальна товщина стяжки визначена тендерною документацією як 25 мм.
Однак, учасником ТОВ «ІНФРА-БУД» в пункті 243 Розділу 3 Оздоблювальнi роботи локального кошторису на загальнобудівельні роботи №02-01-01 Договірної ціни використано норму КР7-17-9 «На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати» з коефіцієнтом 6, тобто збільшено загальну товщину стяжки на 30 мм до 50 мм, що не відповідає тендерній документації замовника.
Крім цього, Додатком 2 до Тендерної документації, а саме пунктом 95 Локального кошторису 02-01-01 на загальнобудівельні роботи (Роздiл 3. Оздоблювальнi роботи) передбачено виконання роботи «Улаштування асфальтобетонних жорстких покриттів товщиною 25 мм» в кількості 148,1 кв.м.
Поряд з цим, пунктом 96 Локального кошторису 02-01-01 на загальнобудівельні роботи (Роздiл 3. Оздоблювальнi роботи) передбачено виконання роботи «На кожні 5 мм зміни товщини асфальтобетонних
жорстких покриттів додавати або виключати» в кількості 148,1 кв.м., тобто загальна товщина асфальтобетонного покриття визначена тендерною документацією як 30 мм.
Однак, учасником ТОВ «ІНФРА-БУД» в пункті 96 Розділу 3 Оздоблювальнi роботи локального кошторису на загальнобудівельні роботи №02-01-01 Договірної ціни використано норму КР7-28-4 «На кожні 5 мм зміни товщини асфальтобетонних жорстких покриттів додавати або виключати» з коефіцієнтом 5, тобто збільшено загальну товщину асфальтобетонного покриття на 25 мм до 50 мм, що не відповідає тендерній документації замовника.
З огляду на викладене просимо пояснити яким чином Замовник визначив відповідність тендерної пропозиції наданої учасником ТОВ «ІНФРА-БУД» вимогам технічної специфікації (технічного завдання) Замовника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Начальник відділу Валерій ГОЛУБ
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2025-03-06 14:18:48
надання пояснень за моніторінгом UA-M-2025-02-21-000001
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ та МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 38563265) ознайомившись з запитом про надання пояснень при проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2025-02-21-000001) по закупівлі UA-2025-01-22-018954-a, «Капітальний ремонт підстанції швидкої медичної допомоги Хортицького району, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сорочинська, буд 30. Коригування №1» (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» від 05.03.2025р. повідомляє, що фахівцями технічного відділу Ваш запит додатково опрацьовується.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вищезазначеного висновку Комунальним некомерційним підприємством «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради згідно протоколу №80 від 11.03.2025р. пропозицію учасника ТОВ "ІНФРА-БУД" відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей за закупівлею UA-2025-01-22-018954-a було дискваліфіковано, копія протоколу додається.
2025-03-11 14:18:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто
Відмінено процедуру
2025-04-02 18:04:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2025 05:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНФРА-БУД" |
47 881 738,72
UAH з ПДВ
|
47 881 738,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНФРА-БУД" #43214696 |
Рішення скасоване |
47 881 738,72
UAH з ПДВ
|
11 березня 2025 12:27
|
ТОВ "ІНФРА-БУД" #43214696 |
Відхилено |
47 881 738,72
UAH з ПДВ
|
11 березня 2025 12:57
|