Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
16 275 000,00 UAH
UA-2025-01-22-018721-a ● 0de72dde94c141c4b77beff4db9d7e23
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Обласний заклад з надання психіатричної допомоги Полтавської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01999075 |
Місцезнаходження: | 36013, Україна , Полтавська обл., Полтава, вулиця Медична, будинок 1 |
Контактна особа: |
Калініченко Яна Вячеславівна 380532506207 tender.pokpl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2025 17:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2025 13:49 |
Початок аукціону: | 03 березня 2025 13:49 |
Очікувана вартість: | 16 275 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 81 375,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги до гарантії (забезпечення тендерної пропозиції ) 1. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена на бланку Гаранта та підписана уповноваженою особою Гаранта та скріплена його печаткою; 2. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені оригіналом або засвідченою Гарантом копією документа, що надає підписанту такі повноваження, такі документи надаються разом із банківською гарантією і не повертаються (у випадку, якщо підписантом є не Керівник установи); 3. Банківська гарантія повинна містити такі суттєві умови: • Назву документа – «Гарантія»; • Номер, дату та місце складання; • Термін дії повинен бути не менше ніж 120 (сто двадцять) календарних днів з дати розкриття; • Повну назву Банка-Гаранта із позначенням (головне /центральне/ управління /офіс, філія, дирекція, відділення); • Повну або скорочену назву Учасника (принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції; • Назву бенефіціара (для бенефіціара фізичної особи –прізвище, ім’я, по батькові), його місцезнаходження або місце проживання (за наявності такої інформації); • Назву банку бенефіціара – його назву та адресу, SWIFT-код; • Дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) договору або іншого документа, який згідно із законодавством України має силу договору (за наявності), або посилання на тендерную документацію, в якій передбачена вимога щодо надання гарантії; • Суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; • Умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком- гарантом (за згодою бенефіціара) лише за письмовою згодою із Бенефіціаром; • Обов’язок банка сплатити повну суму забезпечення тендерної пропозиції (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; - непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; - ненадання переможцем у строк документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених п.44 Особливостей; - ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. • Термін сплати грошових коштів протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання письмової вимоги; • Електронна банківська гарантія набирає чинності з дати розкриття тендерних пропозиції; • Інші умови. 4. Електронна банківська гарантія залишається у Замовника на весь термін її дії у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (окрім випадків повернення забезпечення тендерної пропозиції); 5. Текст банківської гарантії не може містити: умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги); умов про ускладнення процедури повернення забезпечення тендерної пропозиції (додаткового підтвердження повноважень особи, яка підписала вимоги від імені Бенефіціара, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності стягнення забезпечення тендерної пропозиції тощо); умов, які не відповідають або суперечать вимогам тендерної документації. • Обов’язковим є надання до Банківської гарантії, завіреної копії Договору між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії. Договір (копія договору) між учасником (принципал) та гарантом (банк) про надання банківської гарантії повинен відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та бути завірнеий КЕП уповноваження особи, яка підписує банківську гарантію. • ** У разі якщо документ , згідно із законодавством, не може підписати КЕП, то установа надає лист-пояснення, в якому посилається на норму відповідного законодавчого акту причини не накладення на нього КЕП. • Платіжні реквізити для здійснення переказів у гривнях: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНИЙ ЗАКЛАД З НАДАННЯ ПСИХІАТРИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» Адреса: 36013, м.Полтава, вул.Медична, 1 Поточний рахунок № UA618201720355109002000032411 в ДКСУ м.Київ, МФО820172 Код ЄДРПОУ: 01999075 ІПН: 019990716012 Телефон: 0532 50 62 07 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 351000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відтермінування платежу до 60 календарних днів | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 25 лютого 2025 16:50
Дата відповіді: 25 лютого 2025 22:28
Шановний Замовник! Незважаючі на рішення АМКУ по даному тендеру, Ви продовжуєте залишати у своїй тендерній документації дискримінаційні вимоги, видозмінюючи їх, замість прибирання повністю таких вимог з тендерної документації. Зокрема Ви просто видозмінили вимогу щодо необхідності надання Довідки про відсутність факту накладення штрафів Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, фактично залишивши свої дискримінаційні вимоги в силі. Крім того Ваша тендерна документація рясніє іншими дискримінаційними вимогами, зокрема про необхідність надання учасниками 3 сертифікатів ISO, рішення про незаконність вимагання яких також неодноразово виносилось АМКУ. Така зневага до діючого законодавства рано чи пізно обов'якого призведе до понесення справедливого покарання. Просимо Вас видалити усі дискримінаційні вимоги зі своєї тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику.
Відповідно до ч. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»:5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.Стандартам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) / ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо до застосування» (ISO 45001:2018, IDT) надано сили державних стандартів України, які є частиною чинного законодавства України. При цьому, згідно положень стандартів, вони є застосовними до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей.
Водночас, в Україні наявний широкий перелік органів з оцінки відповідності, які спроможні оцінювати відповідні системи та видавати сертифікати про відповідність систем зазначеним вимогам, до яких безперешкодно може звернутися будь-яка зацікавлена особа, у тому числі і Скаржник, для проходження сертифікації та отримання відповідного сертифікату, що виключає дискримінаційну складову.У зверненні не доведено та не підтверджено документально неможливість отримання вказаних сертифікатів чи дискримінаційність вимоги, внаслідок чого вимога в цій частині є необґрунтованою та безпідставною, на підставі чого підлягає відхиленню.
Відповідно до ч. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»:5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.Стандартам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) / ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо до застосування» (ISO 45001:2018, IDT) надано сили державних стандартів України, які є частиною чинного законодавства України. При цьому, згідно положень стандартів, вони є застосовними до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей.
Водночас, в Україні наявний широкий перелік органів з оцінки відповідності, які спроможні оцінювати відповідні системи та видавати сертифікати про відповідність систем зазначеним вимогам, до яких безперешкодно може звернутися будь-яка зацікавлена особа, у тому числі і Скаржник, для проходження сертифікації та отримання відповідного сертифікату, що виключає дискримінаційну складову.У зверненні не доведено та не підтверджено документально неможливість отримання вказаних сертифікатів чи дискримінаційність вимоги, внаслідок чого вимога в цій частині є необґрунтованою та безпідставною, на підставі чого підлягає відхиленню.
Сертифікати ISO
Дата подання: 25 лютого 2025 21:44
Дата відповіді: 25 лютого 2025 23:06
Шановний Замовнику, звертаємо увагу, що відповідно до Узагальненої практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель електричної енергії Замовникам забороняється вимагати від Учасників сертифікати ISO (підпункт 2 пункту 2 ). Ураховуючи вище зазначене вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити дану вимогу
https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/komisia-z-rozglyadu-skarg/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-z-oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzahalnena-praktyka-kolehii-amku-za-2024/uzahalnennia-praktyky-rozghliadu-orhanom-oskarzhennia-skarh-shchodo-zakupivel-elektrychnoi-enerhii
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Відповідно до ч. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»:5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.Стандартам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) / ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо до застосування» (ISO 45001:2018, IDT) надано сили державних стандартів України, які є частиною чинного законодавства України. При цьому, згідно положень стандартів, вони є застосовними до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей. Водночас, в Україні наявний широкий перелік органів з оцінки відповідності, які спроможні оцінювати відповідні системи та видавати сертифікати про відповідність систем зазначеним вимогам, до яких безперешкодно може звернутися будь-яка зацікавлена особа, у тому числі і Скаржник, для проходження сертифікації та отримання відповідного сертифікату, що виключає дискримінаційну складову.У зверненні не доведено та не підтверджено документально неможливість отримання вказаних сертифікатів чи дискримінаційність вимоги, внаслідок чого вимога в цій частині є необґрунтованою та безпідставною, на підставі чого підлягає відхиленню.
Нікчемність договору
Дата подання: 25 лютого 2025 21:44
Дата відповіді: 25 лютого 2025 22:58
Шановний Замовнику, відповідно до проекту додатку 3 до проекту Договору Вами визначено очікуваний обсяг постачання у лютому однак повідомляємо, що у кращому випадку дата підписання Договору буде 9 березня, тобто початок постачання відбудеться у кращому випадку з 9 березня. Оскільки пунктом 5 Особливосте: "5. Забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей)". Просимо внести зміни до документації та виключити з прогнозованих обсягів лютий
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Ваше зауваження буде враховано, зміни до тендерної документації буде внесено.
Ваше зауваження буде враховано, зміни до тендерної документації буде внесено.
Рішення АМКУ
Дата подання: 25 лютого 2025 21:46
Дата відповіді: 25 лютого 2025 23:10
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що Ви НЕ ВИКОНАЛИ Рішення АМКУ, відповідно до пункту 2 Рішення АМКУ прийнятого за даною закупівлею Замовника зобов'язано виключити Форму довідки про підтвердження дотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та відсутності порушень Ліцензійних умов провадження Учасником господарської діяльності з постачання електричної енергії, що міститься у Додатку 3 до тендерної документації, однак Вами проігноровано дане рішення. Вимагаємо виконати рішення АМКУ та виключити дану вимогу (За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати зазначену вище довідку, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.), в іншому разі ми змушені будемо ЗВЕРТАТИСЯ до контролюючих органів (ДАСУ та ПРОКУРАТУРИ), щодо притягнення Вас до відповідальності за НЕВИКОНАННЯ РІШЕННЯ АМКУ!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
При виконанні рішення АМКУ сталася технічна помилка, через що дана вимога не була виключена.
Відповідні зміни буде внесено та приведено умови тендерної документації відповідно до вимог чинного законодавства.
Дякуємо за Ваше звернення!
При виконанні рішення АМКУ сталася технічна помилка, через що дана вимога не була виключена.
Відповідні зміни буде внесено та приведено умови тендерної документації відповідно до вимог чинного законодавства.
Дякуємо за Ваше звернення!
Банківська гарантія
Дата подання: 27 лютого 2025 17:24
Дата відповіді: 01 березня 2025 21:10
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 8 до тендерної документації Вами зазначено, що: "3. Банківська гарантія повинна містити такі суттєві умови: • Обов’язок банка сплатити повну суму забезпечення тендерної пропозиції (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: - ненадання переможцем у строк документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених п.44 Особливостей;". Однак повідомляємо, що чинним законодавством встановлено, що дані підстави встановлені пунктом 47 особливостей, задля уникнення порушення чинного законодавства просимо внести зміни до документації та привести Додаток 8 до вимог чинного законодавства, оскільки залишення документації без змін призведе до штучних підстав для Учасників щодо звернення до АМКУ і затягування підписання Договору оскільки вимоги до гарантію містять взаємовиключні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Ваше звернення було розглянуто. Тендерна документація буде приведена у відповідність чинному законодавству шляхом внесення змін. Дякуємо за звернення.
Банківська гарантія
Дата подання: 27 лютого 2025 17:30
Дата відповіді: 01 березня 2025 21:07
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 8 до тендерної документації Вами зазначено, що: "• Термін дії повинен бути не менше ніж 120 (сто двадцять) календарних днів з дати розкриття" Водночас у тендерній документації зазначено, що: "- строк дії гарантії, який не може бути меншим ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій". Яку з даним вимог має виконати потенційний Учасник?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Вірною є вимога зазначена в тендерній документації. Додаток 8 буде приведений у відповідність. Дякуємо за звернення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-01-22-018721-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 24 січня 2025 13:49
Дата подання: 24 січня 2025 13:49
СКАРГА на незаконні вимоги тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 січня 2025 14:48
рішення від 27.01.2025 №1150.pdf
Дата публікації: 27 січня 2025 14:47
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.02.2025 №1573.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2025 12:19
рішення від 03.02.2025 №1573.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2025 15:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: ПОВІДОМЛЕННЯ
Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Замовнику закупівлі UA-2025-01-22-018721-a, Комунальному підприємству "Обласний заклад з надання психіатричної допомоги Полтавської обласної ради" (код ЄДРПОУ: 01999075, місцезнаходження: 36013, Україна , Полтавська обл., Полтава, вулиця Медична, будинок 1, (далі – Замовник), була подана скарга на незаконні вимоги тендерної документації від 24 січня 2025 року № UA-2025-01-22-018721-a.b1. Ще раз проаналізувавши інформацію, що подана у скарзі, а також на виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1573-р/пк-пз від 03.02.2025 р., Замовником внесено зміни до Тендерної документації відповідно до переліку змін, який розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу.
Інформацію про внесені зміни, а також перелік змін внесених до Тендерної документації, оприлюднено на електронному майданчику PROZORRO 24 лютого 2025 року.
Дата виконання рішення замовником: 24 лютого 2025 09:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2025 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
16 020 000,00
UAH з ПДВ
|
15 629 057,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ ЕНЕРГЕТИЧНИЙ ОПЕРАТОР" |
16 079 058,00
UAH з ПДВ
|
15 629 058,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Очікує рішення |
15 629 057,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2025 14:12
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 05 березня 2025 16:58 |
Кінець періоду оскарження: | 16 березня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 16 березня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Підстава: Скасування процедури закупівлі у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: 1. В тендерній документації та Додатку 8 наявні такі невідповідності: відповідно до Додатку 8 до тендерної документації зазначено, що: «• Термін дії повинен бути не менше ніж 120 (сто двадцять) календарних днів з дати розкриття», водночас у тендерній документації зазначено, що: «- строк дії гарантії, який не може бути меншим ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій»; 2. відповідно до Додатку 8 до тендерної документації зазначено, що: «3. Банківська гарантія повинна містити такі суттєві умови: • Обов’язок банка сплатити повну суму забезпечення тендерної пропозиції (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: - ненадання переможцем у строк документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених п.44 Особливостей;». Однак чинним законодавством встановлено, що дані підстави встановлені пунктом 47 особливостей; 3. Додаток 6 тендерної документації не містить інформацію про надання Переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю, яка міститься в Тендерній документації. Враховуючи можливість моніторингу процедури закупівлі Державною аудиторською службою України та визнання договору про закупівлю, що укладений в результаті процедури закупівлі, що проведена з такими порушеннями, нікчемним та настання відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору |
Документи:
05 березня 2025 16:58
|
Електронний підпис |
05 березня 2025 16:58
|
протокол відміни ее.pdf |