Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція водопровідної мережі на ділянці від Старої Люстдорфської дороги до вул. Гарманна ж/м "Чорноморка-2" с. Лиманка Одеського району Одеської області»
Очікувана вартість
17 147 116,20 UAH
UA-2025-01-22-006767-a ● 4e31522b634b4fccbe286816589cfbbc
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 05582159 |
Вебсайт: | https://tairovska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65496, Україна , Одеська обл., Одеський р-н., селище Таїрове,, вул. Перемоги, буд. 27 |
Контактна особа: |
Олександра Євгенівна Унтілова +380487930409 tairove.rada@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2025 12:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2025 11:10 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2025 11:10 |
Очікувана вартість: | 17 147 116,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 171 471,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад або самостійно учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо.
Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
Розгорнути
Згорнути
Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Реконструкція водопровідної мережі на ділянці від Старої Люстдорфської дороги до вул. Гарманна ж/м "Чорноморка-2" с. Лиманка Одеського району Одеської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Одеська область, Одеського району , ділянка від Старої Люстдорфської дороги до вул. Гарманна ж/м "Чорноморка-2" с. Лиманка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються проміжними платежами у міру виконання робіт згідно з рахунками на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі № КБ 2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі № КБ-3 на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2025 11:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2025 11:49 |
Зміни до тендерної документації.pdf | |
31 січня 2025 11:49 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
31 січня 2025 11:49 |
Оголошення про проведення вiдкритих торгiв із змінами..pdf | |
22 січня 2025 11:55 |
Додаток 1.1 до тендерної документації.pdf | |
22 січня 2025 11:55 |
Додаток 5 до тендерної документації.pdf | |
22 січня 2025 11:55 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf | |
22 січня 2025 11:55 |
Тендерна документація.pdf | |
22 січня 2025 11:55 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf | |
22 січня 2025 11:55 |
Оголошення про проведення вiдкритих торгiв із змінами.pdf | |
22 січня 2025 11:55 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf | |
22 січня 2025 11:55 |
Додаток 4 до тендерної документації.pdf |
31 січня 2025 11:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 січня 2025 11:49 |
Зміни до тендерної документації.pdf
|
|||
31 січня 2025 11:49 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
|||
31 січня 2025 11:49 |
Оголошення про проведення вiдкритих торгiв із змінами..pdf
|
|||
22 січня 2025 11:55 |
Додаток 1.1 до тендерної документації.pdf
|
|||
22 січня 2025 11:55 |
Додаток 5 до тендерної документації.pdf
|
|||
22 січня 2025 11:55 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf
|
|||
22 січня 2025 11:55 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
22 січня 2025 11:55 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf
|
|||
22 січня 2025 11:55 |
Оголошення про проведення вiдкритих торгiв із змінами.pdf
|
|||
22 січня 2025 11:55 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf
|
|||
22 січня 2025 11:55 |
Додаток 4 до тендерної документації.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Показник прибутку і адміністративних витрат
Дата подання: 23 січня 2025 13:09
Дата відповіді: 24 січня 2025 16:52
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, який показник прибутку та адміністративних витрат слід використовувати для правильного розрахунку договірної ціни: 765 чи 1811?
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. Затверджена тендерна документація включає в себе невід’ємні частини до неї зокрема але не виключно, додаток №2 до тендерної документації. Додаток №2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ВИМОГИ)» Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація щодо закупівлі: «Реконструкція водопровідної мережі на ділянці від Старої Люстдорфської дороги до вул. Гарманна ж/м "Чорноморка-2" с. Лиманка Одеського району Одеської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція). Отже, виходячи з наданої інформації, яка викладена у тендерній документації та додатках до неї Учасник самостійно вивчає встановлені вимоги та формує свою тендерну пропозицію з урахуванням норм чинного законодавства України, зокрема але не виключно: відповідно до Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162, кошторисних норм України у будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Обстеження об'єкту
Дата подання: 24 січня 2025 12:11
Дата відповіді: 27 січня 2025 16:43
Добрий день, чи можливо виїхати на об'єкт до подачі пропозиції ?
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. Відповідно до Наказу Міністерства економіки України № 26335 від 22.11.2024р. «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовникам рекомендується (за необхідності із залученням балансоутримувачів) забезпечити можливість відвідування відповідних об’єктів будівництва потенційними учасниками процедури закупівлі для можливості отримання останніми всієї доступної інформації, формування максимально конкурентних тендерних пропозицій та запобігання внесенню змін до договору про закупівлю у процесі його виконання. Під час організації відвідування необхідно забезпечити дотримання принципів прозорості та рівного ставлення, а також виконання всіх вимог та правил безпеки для всіх учасників заходу. Таке відвідування, ураховуючи, зокрема, рекомендації Настанови (пункт 5.32), може здійснюватися як під час ринкових консультацій, безпосередньо на майданчику об’єкта будівництва, так і в період підготовки учасниками процедури закупівлі тендерних пропозицій. Замовнику рекомендується дати можливість потенційним учасникам процедури закупівлі відвідати та оглянути майданчик об’єкта будівництва, де планується проводити роботи з будівництва, прилеглу територію, а також отримати всю необхідну інформацію для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору про закупівлю. При цьому замовник (балансоутримувач) дає згоду на таке відвідування за умови дотримання учасником відвідування всіх правил безпеки, а також письмового підтвердження, що потенційний учасник процедури закупівлі, його співробітники та представники звільняють замовника (балансоутримувача), його персонал та представників від будь-якої відповідальності та гарантуватимуть відшкодування збитків у разі загибелі або каліцтва людей, втрати або псування майна та будь-яких інших видів збитків, пошкодження та витрат, пов’язаних з таким оглядом (відвідуванням). Установлення в тендерній документації вимоги до учасника процедури закупівлі щодо необхідності підтвердження замовником відвідування (огляду) учасником процедури закупівлі будівельного майданчика (об’єкта будівництва), навіть якщо можливість такого відвідування передбачено тендерною документацією, є дискримінаційною вимогою та порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені Законом. Отже, замовник не може встановлювати такі вимоги в тендерній документації та приймати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі в разі, якщо учасник процедури закупівлі не відвідав чи не оглянув майданчик (об’єкт будівництва).
Обсяг робіт
Дата подання: 24 січня 2025 16:37
Дата відповіді: 27 січня 2025 16:44
Добрий день в розділі 1 Зведеного обсягу робіт пункти 7 та 8 повторюються, це технічна помилка, або ж одні й ті самі роботи будуть проводитись двічі? Окрім того, розділ 5 повністю пустий
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. Затверджена тендерна документація включає в себе невід’ємні частини до неї зокрема але не виключно, додаток №2 до тендерної документації. Додаток №2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ВИМОГИ)» Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація щодо закупівлі: «Реконструкція водопровідної мережі на ділянці від Старої Люстдорфської дороги до вул. Гарманна ж/м "Чорноморка-2" с. Лиманка Одеського району Одеської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція). Варто звернути увагу на те, що додаток №2 до тендерної документації складений у відповідності до вимог Настанови з визначення вартості будівництва та проектно-кошторисної документації. Отже, виходячи з наданої інформації, яка викладена у тендерній документації та додатках до неї Учасник самостійно вивчає встановлені вимоги та формує свою тендерну пропозицію з урахуванням норм чинного законодавства України, зокрема але не виключно: відповідно до Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162, кошторисних норм України у будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
шановний Замовник. прохання надати експертний звіт
Дата подання: 28 січня 2025 18:46
Дата відповіді: 31 січня 2025 16:23
шановний Замовник. прохання надати експертний звіт
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. Затверджена тендерна документація включає в себе невід’ємні частини до неї зокрема але не виключно, додаток №2 до тендерної документації. Додаток №2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ВИМОГИ)» Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація щодо закупівлі: «Реконструкція водопровідної мережі на ділянці від Старої Люстдорфської дороги до вул. Гарманна ж/м "Чорноморка-2" с. Лиманка Одеського району Одеської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція). Варто звернути увагу на те, що додаток №2 до тендерної документації складений відповідно до інформації, яка міститься у проектно-кошторисній документації за об’єктом «Реконструкція водопровідної мережі на ділянці від Старої Люстдорфської дороги до вул. Гарманна ж/м "Чорноморка-2" с. Лиманка Одеського району Одеської області». Замовником на виконання вимог Постанови Кабінеті Міністрів України «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від від 11 травня 2011 р. № 560 отримано позитивний експертний звіт. В свою чергу варто звернути увагу на те, що згідно статті 221 Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» Єдина державна електронна система у сфері будівництва (далі - електронна система) - єдина інформаційно-телекомунікаційна система у складі містобудівного кадастру, що забезпечує створення, перегляд, відправлення, прийняття, збирання, внесення, накопичення, обробку, використання, розгляд, зберігання, захист, облік та надання інформації у сфері будівництва, а також електронну взаємодію між фізичними та юридичними особами, державними органами, органами місцевого самоврядування, центрами надання адміністративних послуг, з метою отримання визначених цим Законом послуг у сфері будівництва. Електронний кабінет є компонентом електронної системи, який забезпечує електронну взаємодію між фізичними та юридичними особами, державними органами, органами місцевого самоврядування, центрами надання адміністративних послуг. Електронний кабінет призначений для: експертизою проектної документації на будівництво об’єктів (у тому числі укладенням договорів про проведення експертизи проектної документації на будівництво відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги"). Отже, підсумовуючи вищезазначене будь-яка зацікавлена особа може скористатися електронним кабінетом задля ознайомлення з експертним звітом, який міститься відповідно до вимог вище перелічених Законів та Закону України "Про доступ до публічної інформації", у тому числі у формі відкритих даних у відкритому доступі, який є безоплатним та вільним. Чинне законодавство щодо публічних закупівель не містить вказівок та обов’язків для Замовника оприлюднювати експертний звіт. Крім того, чинне законодавство не передбачає механізму надання експертного звіту учасникам поза межами використання електронної системи закупівель. Замовник не в змозі завантажити експертний звіт, оскільки буде вважатися, що зроблено зміни до документації яких не було. Враховуючи наведене, учасник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині та не довів, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси учасника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Витрати пов'язані з інфляційними процесами
Дата подання: 29 січня 2025 10:53
Дата відповіді: 31 січня 2025 16:24
Шановний Замовнику, в тендерній документацій вказано, що в Договірній ціні Учасник враховує кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами в сумі 713,888 тис. грн. Але не пояснено ця сумма враховує ПДВ, чи ця сумма без ПДВ. Уточніть будь ласка 713,888 тис.грн з ПДВ чи ні.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. Затверджена тендерна документація включає в себе невід’ємні частини до неї зокрема але не виключно, додаток №2 до тендерної документації. Додаток №2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ВИМОГИ)» Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація щодо закупівлі: «Реконструкція водопровідної мережі на ділянці від Старої Люстдорфської дороги до вул. Гарманна ж/м "Чорноморка-2" с. Лиманка Одеського району Одеської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція). Варто звернути увагу на те, що тендерна документація та додатки до неї складено у відповідності до вимог Настанови з визначення вартості будівництва та проектно-кошторисної документації. Отже, виходячи з наданої інформації, яка викладена у тендерній документації та додатках до неї Учасник самостійно вивчає встановлені вимоги та формує свою тендерну пропозицію з урахуванням норм чинного законодавства України, зокрема але не виключно: відповідно до Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162, кошторисних норм України у будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2025 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОДЕСАГРОГАЗ" |
16 744 880,40
UAH з ПДВ
|
16 744 880,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДРІМ-ХАУЗ" |
17 144 639,72
UAH з ПДВ
|
17 144 639,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОДЕСАГРОГАЗ" #35205975 |
Очікує рішення |
16 744 880,40
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2025 11:33
|