Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони, ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги
Очікувана вартість
8 904 090,00 UAH
UA-2025-01-22-004090-a ● fff791f5783b403ab27db3e825e9b936
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39754779 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-miska-infrastruktura-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Ксенія Євгенівна Козлова +380567670336 infrastruktura_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2025 10:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 904 090,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 520,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 розділу ІІІ тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Реквізити для оформлення забезпечення гарантії виконання тендерної пропозиції: Найменування Замовника: Комунальне підприємство «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради; Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75; Код ЄДРПОУ Замовника 39754779; р/р №UA913057490000026000000001295 в ПАТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» МФО 305749 Форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 N 2628. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше ніж строк дії тендерної пропозиції. Розмір забезпечення цінової пропозиції: не більше 3 % від очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі: 267122,70 грн. Всі витрати, пов’язані з поданням забезпечення цінової пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії у терміни та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цим Оголошенням (або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок з обліку коштів у розрахунках або на рахунок для обліку залучених вкладів (депозитів)) згідно чинного законодавства. Грошове або інше визначене цією документацією забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі цінової пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в сумі складає 267122,70 грн., із зазначенням номеру рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), а якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, то із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу гарантії, що укладений між банком- гарантом та принципалом. - документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами тендерної документації (або списання таких коштів банком - гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо); або договором про надання гарантії, що укладений між банком - гарантом та принципалом. У разі внесення Замовником змін до тендерної документації в період подання пропозицій, банківська гарантія Учасника повинна містити посилання на тендерну документацію зі змінами. У випадку неподання забезпечення тендерної пропозиції, такі пропозиції Учасника відхиляються Замовником відповідно до пункту 44 Особливостей. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного Бюджету, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 267122.7 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
187850 людино-година
Послуги з охорони, ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Центральний міський дитячий парк Лазаря Глоби, Центральний парк культури та відпочинку ім. Т.Г. Шевченка; Сквер Івана Старова, вул. Яворницького; Сквер Прибережний; Сквер Святих Кирила та Мефодія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 лютого 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2025 10:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2025 10:50 |
ТД охорона.pdf | |
22 січня 2025 10:50 |
Проект Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Формат документації
Дата подання: 23 січня 2025 13:17
Дата відповіді: 24 січня 2025 14:27
Замовнику, розмістіть документацію у форматі "docx", як Ви розмістили проект договору. Роздрукований та відсканований формат документації не дозволяє ані скопіювати форми довідок, які Вами ж вимагаються, ані зробити помітки по документації. Не ускладнюйте учасникам участь у закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! Щодо Вашого звернення про розміщення документації у форматі "docx" слід зазначити наступне.
Вимоги до оприлюднення інформації у закупівлях установлено Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженим наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082).
Як передбачено п. 3 Порядку № 1082, інформація в ЕСЗ розміщується замовником/централізованою закупівельною організацією (далі – ЦЗО)/учасником/постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в ЕСЗ, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника/органу оскарження/органів держфінконтролю.
Після внесення інформації в електронні поля на неї накладається кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) посадової особи.
Інформація, що наводиться в електронних полях, може відображатися на вебпорталі у вигляді документа, доступного для друку.
Як визначено в ч. 1 ст. 7 Закону від 22.05.2003 № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» (із змінами, унесеними Законом від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги», далі – Закон № 2155), оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису.
До власноручного підпису прирівнюється тільки КЕП. Він має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису (п. 4 ст. 18 Закону № 2155).
Отже, оскільки накладення КЕП для замовників під час оприлюднення інформації в ЕСЗ є обов’язковим, незалежно від формату документа він матиме юридичну силу.
Замовник під час проведення закупівлі може оприлюднювати документи в ЕСЗ, крім договору про закупівлю, у будь-якому форматі, який забезпечує загальний доступ, у тому числі у форматі PDF, адже уповноважена особа накладає на них КЕП.
Враховуючи вищенаведене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до оголошення про закупівлю, в тому числі оприлюднення тендерної документації в іншому форматі.
Вимоги до оприлюднення інформації у закупівлях установлено Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженим наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082).
Як передбачено п. 3 Порядку № 1082, інформація в ЕСЗ розміщується замовником/централізованою закупівельною організацією (далі – ЦЗО)/учасником/постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в ЕСЗ, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника/органу оскарження/органів держфінконтролю.
Після внесення інформації в електронні поля на неї накладається кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) посадової особи.
Інформація, що наводиться в електронних полях, може відображатися на вебпорталі у вигляді документа, доступного для друку.
Як визначено в ч. 1 ст. 7 Закону від 22.05.2003 № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» (із змінами, унесеними Законом від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги», далі – Закон № 2155), оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису.
До власноручного підпису прирівнюється тільки КЕП. Він має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису (п. 4 ст. 18 Закону № 2155).
Отже, оскільки накладення КЕП для замовників під час оприлюднення інформації в ЕСЗ є обов’язковим, незалежно від формату документа він матиме юридичну силу.
Замовник під час проведення закупівлі може оприлюднювати документи в ЕСЗ, крім договору про закупівлю, у будь-якому форматі, який забезпечує загальний доступ, у тому числі у форматі PDF, адже уповноважена особа накладає на них КЕП.
Враховуючи вищенаведене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до оголошення про закупівлю, в тому числі оприлюднення тендерної документації в іншому форматі.
ГШР
Дата подання: 24 січня 2025 13:00
Дата відповіді: 24 січня 2025 15:21
Доброго дня, ГШР повинні постійно перебувати на території парків, згідно техзавдання чи повинні прибути у разі виклику?
Відповідь: Доброго дня! Щодо Вашого звернення про перебування на території парків ГШР слід зазначити наступне.
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей.
Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
У тендерній документації зазначаються в тому числі такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ про технічні (якісні) та кількісні вимоги до предмету закупівлі Послуги з охорони, ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги» визначено дислокація об’єктів, режим та регламент надання послуг. Режим охорони
(час охорони), в тому числі ГШР, визначено в Таблиці 1. Відповідно до п.3.1 Додатку 2 визначено: «В разі виникнення (або реальної загрози виникнення) порушення громадської безпеки та громадського порядку на території Об’єктів Замовника, що не дає можливості забезпечити підтримання правопорядку на території Об’єктів наявними силами, Учасник задіює додаткові ГР без збільшення вартості закупівлі. Прибуття ГР повинно здійснюватися у строк, що не перевищує 10 (десяти) хвилин з моменту виклику. Кількість виїздів за викликом Замовника необмежена».
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей.
Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
У тендерній документації зазначаються в тому числі такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ про технічні (якісні) та кількісні вимоги до предмету закупівлі Послуги з охорони, ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги» визначено дислокація об’єктів, режим та регламент надання послуг. Режим охорони
(час охорони), в тому числі ГШР, визначено в Таблиці 1. Відповідно до п.3.1 Додатку 2 визначено: «В разі виникнення (або реальної загрози виникнення) порушення громадської безпеки та громадського порядку на території Об’єктів Замовника, що не дає можливості забезпечити підтримання правопорядку на території Об’єктів наявними силами, Учасник задіює додаткові ГР без збільшення вартості закупівлі. Прибуття ГР повинно здійснюватися у строк, що не перевищує 10 (десяти) хвилин з моменту виклику. Кількість виїздів за викликом Замовника необмежена».
Формат документації
Дата подання: 24 січня 2025 14:37
Дата відповіді: 24 січня 2025 15:11
Замовнику, до чого тут законодавче регулювання формату документації? Мова йде про здоровий глузд. Ви вимагаєте надати у складі пропозиці документи, за вашою встановленою формою, наведеною в документації. Учасники повинні власноруч відтворювати форми таблиць, наведених в документації? В чому проблема завантажити документації, у форматі, який дозволить копіювати текст? У Вас же є документація в зазначеному форматі. Навіщо Ви свідомо ускладнюєте участь у вашій закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до пункту 54 Особливостей: « Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель».
З Вашого звернення не зрозуміло щодо якого пункту тендерної документації необхідно надати роз’яснення або які необхідно усунути порушення, зважаючи на те, що тендерна документація завантажена в машинозчитувальному форматі.
З Вашого звернення не зрозуміло щодо якого пункту тендерної документації необхідно надати роз’яснення або які необхідно усунути порушення, зважаючи на те, що тендерна документація завантажена в машинозчитувальному форматі.
Формат документації
Дата подання: 24 січня 2025 15:25
Дата відповіді: 24 січня 2025 15:44
По-перше, документація завантажена не у машинозчитувальному форматі. Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 “Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних”, машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Тобто це дані у форматі, який може бути автоматично прочитаний та оброблений комп’ютером, наприклад, як CSV, JSON, XML тощо.
Також, до машиносчитного формату відноситься pdf, що був перетворений з word (не роздрукований, а потім відсканований).
При цьому, сканований pdf не є машиночитним форматом, також немашиночитники є jpg, jpeg, png, тощо.
Якщо треба конкретика, то таблиці містяться в пунктах 1.1.1. та 1.2.1 додатку 1 до ТД, а також форма пропозиції в Додатку 3 до ТД.
Учасники мають самі з нуля відтворювати ці таблиці? А також набирати увесь текст пропозиції вручну? Тільки тому, що уповноважена особа не хоче завантажити документ, який має із незрозумілих причин?
Замовнику, виникає питання адекватності та прозорості подібних дій з вашої сторони.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 “Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних”, машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Тобто це дані у форматі, який може бути автоматично прочитаний та оброблений комп’ютером, наприклад, як CSV, JSON, XML тощо.
Також, до машиносчитного формату відноситься pdf, що був перетворений з word (не роздрукований, а потім відсканований).
При цьому, сканований pdf не є машиночитним форматом, також немашиночитники є jpg, jpeg, png, тощо. Дані вимоги висуваються при публікації договору в системі.
Щодо публікації тендерної документації у відповідному форматі повторно зазначаємо. Як визначено в ч. 1 ст. 7 Закону від 22.05.2003 № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» (із змінами, унесеними Законом від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги», далі – Закон № 2155), оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису. До власноручного підпису прирівнюється тільки КЕП. Він має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису (п. 4 ст. 18 Закону № 2155).
Отже, оскільки накладення КЕП для замовників під час оприлюднення інформації в ЕСЗ є обов’язковим, незалежно від формату документа він матиме юридичну силу.
Замовник під час проведення закупівлі може оприлюднювати документи в ЕСЗ, крім договору про закупівлю, у будь-якому форматі, який забезпечує загальний доступ, у тому числі у форматі PDF, адже уповноважена особа накладає на них КЕП.
Тобто це дані у форматі, який може бути автоматично прочитаний та оброблений комп’ютером, наприклад, як CSV, JSON, XML тощо.
Також, до машиносчитного формату відноситься pdf, що був перетворений з word (не роздрукований, а потім відсканований).
При цьому, сканований pdf не є машиночитним форматом, також немашиночитники є jpg, jpeg, png, тощо. Дані вимоги висуваються при публікації договору в системі.
Щодо публікації тендерної документації у відповідному форматі повторно зазначаємо. Як визначено в ч. 1 ст. 7 Закону від 22.05.2003 № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» (із змінами, унесеними Законом від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги», далі – Закон № 2155), оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису. До власноручного підпису прирівнюється тільки КЕП. Він має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису (п. 4 ст. 18 Закону № 2155).
Отже, оскільки накладення КЕП для замовників під час оприлюднення інформації в ЕСЗ є обов’язковим, незалежно від формату документа він матиме юридичну силу.
Замовник під час проведення закупівлі може оприлюднювати документи в ЕСЗ, крім договору про закупівлю, у будь-якому форматі, який забезпечує загальний доступ, у тому числі у форматі PDF, адже уповноважена особа накладає на них КЕП.
Формат документації
Дата подання: 24 січня 2025 16:29
Дата відповіді: 24 січня 2025 17:49
Замовнику, про машинозчитний формат тема була піднята безпосередньо Вами. Саме тому ми надали вам його визначення.
Але, наголошуємо, що це питання не юридичного врегулювання формату документації, а питання зручності підготовки тендерної пропозиції учасниками. Звичайно, якщо ви зацікавлені в отриманні пропозицій від різних учасників та дотриманні принципів здійснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 30 Особливостей: «Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи." Пунктом 31 Особливостей визначено: "Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації."
Слід наголосити, що жодним нормативним документом не передбачено обов'язок Замовника допомогати потенційним учасникам в підготовці тендерної пропозиції. Замовником дотримано вимоги Особливостей та Закону щодо оприлюднення повної інформації (тендерна документація) та дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації."
Слід наголосити, що жодним нормативним документом не передбачено обов'язок Замовника допомогати потенційним учасникам в підготовці тендерної пропозиції. Замовником дотримано вимоги Особливостей та Закону щодо оприлюднення повної інформації (тендерна документація) та дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" |
8 836 464,00
UAH з ПДВ
|
8 836 464,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" #41612783 |
Переможець |
8 836 464,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2025 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 лютого 2025 15:01
|
ду 1.PDF | зміни до договору |
13 лютого 2025 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2025 09:46
|
договір 05 02.PDF | укладений |
05 лютого 2025 09:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти в новій редакції Додаток 1 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 05/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |