Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нерегулярні пасажирські перевезення мікроавтобусами
Очікувана вартість
10 543 018,30 UAH
UA-2025-01-22-002272-a ● 5f96df5fc9ba4571903011e6eb219542
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Вебсайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., Південне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Південне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Ганна Бузажи 380487381864 Hanna.Buzazhy@pf.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2025 10:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2025 14:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2025 13:10 |
Початок аукціону: | 31 січня 2025 13:10 |
Очікувана вартість: | 10 543 018,30 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 715,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення
код ДК 021:2015 - 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення
Детальна інформація щодо процедури закупівлі, у тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, наведені у Тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Нерегулярні пасажирські перевезення мікроавтобусами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | За фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання–приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку. (Зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг наступним чином: - протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми Акту здавання-приймання наданих послуг; - протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг. (Зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2025 15:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2025 15:37 |
ТД Нерегулярні пасажирські перевезення мікроавтобусами (Редакція 2).docx | |
24 січня 2025 15:13 |
Перелік змін до оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
24 січня 2025 15:05 |
Перелік змін до ТД від 24.01.2025.docx | |
22 січня 2025 10:00 |
Проект договору.docx | |
22 січня 2025 10:00 |
Довідка про наявність матеріально-технічної бази.docx | |
22 січня 2025 10:00 |
Довідка про виконання аналогічного договору.docx | |
22 січня 2025 10:00 |
Довідка про наявність працівників.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 22 січня 2025 17:11
Дата відповіді: 24 січня 2025 14:59
Шановний Замовнику, відповідно до пункту 2.2.3 Додатку 3 Тендерної документації, Учасник повинен надати: чинний протокол(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й))засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (або посвідчення(ь) про проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці та нормативно-правового акту з охорони праці НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті», який(і) має(ють) бути оформлений(і) відповідно до Додатку 1 до пункту 3.14 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці. Скажіть, будь ласка, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції може надати лише протокол або посвідчення, на виконання цієї вимоги? Чи Учаснику необхідно надавати у складі пропозиції і протокол, і посвідчення?
А також, чи даний протокол/посвідчення може бути наданий в цілому щодо перевірки знань з питань охорони праці та про проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці та нормативно-правового акту з охорони праці НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті». Чи необхідно надати окремо протоколи/посвідчення щодо проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці, та окремо щодо перевірки знань нормативно-правового акту з охорони праці НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Роз’яснення 1
Затверджено рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі
від 24.01.2025 року
Роз’яснення на запитання (подання запитання – 22.01.2025 о 17:11)
по відкритим торгам на закупівлю: Нерегулярні пасажирські перевезення мікроавтобусами за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення.
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-01-22-002272-a.
Стосовно поставленого запитання повідомляємо наступне:
Згідно підпункту 2.2.3 пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до тендерної документації:
«На виконання положень чинного законодавства України щодо охорони праці, учасники процедури закупівлі у складі пропозиції зобов’язані надати відповідне документальне підтвердження про наявність у учасника процедури закупівлі водіїв, які пройшли перевірку знань з питань охорони праці, а саме (на кожного переліченого водія в довідці, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме водіїв, які мають необхідні знання, досвід та відповідну категорію для надання послуг, що є предметом закупівлі) надати:
- чинний протокол(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й))засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (або посвідчення(ь) про проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці та нормативно-правового акту з охорони праці НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті», який(і) має(ють) бути оформлений(і) відповідно до Додатку 1 до пункту 3.14 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці.
Перевірка знань, повинна бути проведена комісією відповідного територіального органу Держпраці за участю відповідних профспілок (якщо навчання проводилось у навчальному центрі).
Також перевірка знань може бути проведена комісією підприємства (якщо навчання проводилось безпосередньо на підприємстві). У разі надання документів про перевірку знань комісією підприємства необхідно додати наступні документи:
- наказ(и) підприємства (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)) про затвердження складу комісії з перевірки знань з питань охорони праці (далі - комісія) підприємства. Усі члени комісії у порядку, установленому Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05, повинні пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці.
- чинний протокол(и) або посвідчення (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)) на кожного члена комісії про проходження навчання з питань охорони праці у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах з перевіркою знань законодавчих актів з охорони праці та нормативно-правового акту з охорони праці НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті» комісією відповідного територіального органу Держпраці, згідно з Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05».
Пояснюємо.
Інформація щодо осіб, які пройшли перевірку знань з питань охорони праці, нормативні документи, з яких проводилась перевірка знань, та результати перевірки заносяться до протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (далі – ПРОТОКОЛ). Також особам, які пройшли перевірку знань з питань охорони праці, видається відповідне посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці (далі - ПОСВІДЧЕННЯ).
Оскільки і в ПРОТОКОЛІ, і в ПОСВІДЧЕННІ у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань, учасник у складі своєї тендерної пропозиції може надати, згідно умов тендерної документації, або ПРОТОКОЛИ, або ПОСВІДЧЕННЯ.
Буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації, якщо учасником у складі своєї тендерної пропозиції буде надано:
ПРОТОКОЛИ або ПОСВІДЧЕННЯ щодо перевірки знань з питань охорони праці та про проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці та нормативно-правового акту з охорони праці НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті»,
АБО
Окремі ПРОТОКОЛИ або ПОСВІДЧЕННЯ про проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці, та окремі ПРОТОКОЛИ або ПОСВІДЧЕННЯ щодо перевірки знань нормативно-правового акту з охорони праці НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті».
Затверджено рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі
від 24.01.2025 року
Роз’яснення на запитання (подання запитання – 22.01.2025 о 17:11)
по відкритим торгам на закупівлю: Нерегулярні пасажирські перевезення мікроавтобусами за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення.
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-01-22-002272-a.
Стосовно поставленого запитання повідомляємо наступне:
Згідно підпункту 2.2.3 пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до тендерної документації:
«На виконання положень чинного законодавства України щодо охорони праці, учасники процедури закупівлі у складі пропозиції зобов’язані надати відповідне документальне підтвердження про наявність у учасника процедури закупівлі водіїв, які пройшли перевірку знань з питань охорони праці, а саме (на кожного переліченого водія в довідці, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме водіїв, які мають необхідні знання, досвід та відповідну категорію для надання послуг, що є предметом закупівлі) надати:
- чинний протокол(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й))засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (або посвідчення(ь) про проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці та нормативно-правового акту з охорони праці НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті», який(і) має(ють) бути оформлений(і) відповідно до Додатку 1 до пункту 3.14 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці.
Перевірка знань, повинна бути проведена комісією відповідного територіального органу Держпраці за участю відповідних профспілок (якщо навчання проводилось у навчальному центрі).
Також перевірка знань може бути проведена комісією підприємства (якщо навчання проводилось безпосередньо на підприємстві). У разі надання документів про перевірку знань комісією підприємства необхідно додати наступні документи:
- наказ(и) підприємства (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)) про затвердження складу комісії з перевірки знань з питань охорони праці (далі - комісія) підприємства. Усі члени комісії у порядку, установленому Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05, повинні пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці.
- чинний протокол(и) або посвідчення (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)) на кожного члена комісії про проходження навчання з питань охорони праці у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах з перевіркою знань законодавчих актів з охорони праці та нормативно-правового акту з охорони праці НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті» комісією відповідного територіального органу Держпраці, згідно з Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05».
Пояснюємо.
Інформація щодо осіб, які пройшли перевірку знань з питань охорони праці, нормативні документи, з яких проводилась перевірка знань, та результати перевірки заносяться до протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (далі – ПРОТОКОЛ). Також особам, які пройшли перевірку знань з питань охорони праці, видається відповідне посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці (далі - ПОСВІДЧЕННЯ).
Оскільки і в ПРОТОКОЛІ, і в ПОСВІДЧЕННІ у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань, учасник у складі своєї тендерної пропозиції може надати, згідно умов тендерної документації, або ПРОТОКОЛИ, або ПОСВІДЧЕННЯ.
Буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації, якщо учасником у складі своєї тендерної пропозиції буде надано:
ПРОТОКОЛИ або ПОСВІДЧЕННЯ щодо перевірки знань з питань охорони праці та про проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці та нормативно-правового акту з охорони праці НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті»,
АБО
Окремі ПРОТОКОЛИ або ПОСВІДЧЕННЯ про проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці, та окремі ПРОТОКОЛИ або ПОСВІДЧЕННЯ щодо перевірки знань нормативно-правового акту з охорони праці НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-01-22-002272-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АМА-ТРАНС", Код ЄДРПОУ:45345644
Дата подання: 21 лютого 2025 09:55
Дата подання: 21 лютого 2025 09:55
СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Документи
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 лютого 2025 13:34
Рішення від 24.02.2025 № 2763.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2025 13:34
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.03.2025 № 3351.pdf
Дата публікації: 05 березня 2025 10:56
Рішення від 04.03.2025 № 3351.pdf
Дата публікації: 07 березня 2025 16:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2025 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП СТРУНКОВ ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ |
9 448 400,00
UAH
|
9 448 400,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АМА-ТРАНС" |
10 385 000,00
UAH
|
10 385 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП СТРУНКОВ ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ #3191118179 |
Переможець |
9 448 400,00
UAH
|
17 лютого 2025 10:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 лютого 2025 10:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2025 14:40
|
Звіт про результати проведення закупівлі.docx | укладений |
12 березня 2025 14:40
|
33-В-ПВФ-25 від 12.03.2025 ФОП СТРУНКОВ В.А_.pdf | укладений |
12 березня 2025 14:40
|