Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капці казармені тип 1 вид 2
Очікувана вартість
1 325 000,00 UAH
UA-2025-01-22-001918-a 7052ae1f3ae948d6b8db03651b95dfd3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Максим Романович

380445276671 mrboyko@dpsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23311317
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Бойко Максим Романович
380445276671
mrboyko@dpsu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2025 09:47
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2025 00:00
Початок аукціону: 31 січня 2025 11:51
Початок аукціону: 31 січня 2025 11:51
Очікувана вартість: 1 325 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. Ідентифікаційний код: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення пропозиції: 13 250,00 грн. (тринадцять тисяч двісті п’ятдесят гривень 00 копійок).. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений ч. 6 ст. 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 13250 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 пара
Капці казармені тип 1 вид 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2025
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. Ідентифікаційний код: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення пропозиції: 13 250,00 грн. (тринадцять тисяч двісті п’ятдесят гривень 00 копійок).. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений ч. 6 ст. 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 13250 UAH

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо пакування/маркуння предмету закупівлі
Дата подання: 22 січня 2025 13:53
Дата відповіді: 23 січня 2025 17:04
Шановний Замовнику! Згідно п. 5.5.1 проєкту Договору про закупівлю, маркування та пакування товару має відповідати вимогам чинного законодавства УКраїни. Уточніть, будь ласка, мається на увазі- відповідати вимогам ТС МОУ ТС 8105.30644-543:2024(01) від 31.10.2024р? Чи можете додати орієнтовну ростовку за розмірами і кількістю пар?
Відповідь: Вітаю!
Товар, в тому числі маркування, мають відповідати вимогам Технічного опису від 29.03.2018 інв. № 28, тип виробу – тип 1, вид виробу – вид 2.
Ростока надається переможцю.
щодо реквізитів бенефіціара
Дата подання: 22 січня 2025 15:08
Дата відповіді: 24 січня 2025 08:22
Шановний Замовнику! Для оформлення банківської гарантії п. 11 Оглошення про проведення спрощеної закупівлі не вистачає інформації щодо Банку бенефіціара, а саме: Найменування Банку бенефіціара, адреси банку бенефіціара, поточного рахунку Банку бенефіціара. Вкажіть , будь ласка, ці дані щодо банку бенефіціару для оформлення банківської гарантії для участі у закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаю!
Відповідно до вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, що затверджені Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення пропозиції», запитувана вами інформація не є необхідною для оформлення забезпечення пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2025 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Українська промислова компанія "Крок" 1 299 600,00
UAH з ПДВ
1 299 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ НВК "Реалпакс" 1 324 800,00
UAH з ПДВ
1 324 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 лютого 2025 15:46
Електронний підпис
03 лютого 2025 15:39
фін звіт 2024.pdf
03 лютого 2025 15:39
14.4.4 довідка.pdf
30 січня 2025 17:13
Електронний підпис
30 січня 2025 17:13
Електронний підпис
30 січня 2025 17:09
дпсу капці.rar
30 січня 2025 17:09
ТОВ УПК КРОК_44811_p7s.7z

Публічні документи

30 січня 2025 16:55
Електронний підпис
30 січня 2025 16:55
Електронний підпис
29 січня 2025 21:02
Електронний підпис
29 січня 2025 21:02
Електронний підпис
29 січня 2025 21:02
Гарантія+202.54406.zip
29 січня 2025 21:02
п.14.1.4.1. Баланс.pdf.p7s
29 січня 2025 21:02
п.14.1.4.1. Баланс.pdf
29 січня 2025 21:02
Гарантія+202.54406.zip.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Українська промислова компанія "Крок"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ НВК "Реалпакс"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Українська промислова компанія "Крок"
#33309435
Переможець 1 299 600,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2025 12:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 лютого 2025 12:29

Вимога про усунення невідповідностей

03.02.2025 р. ТОВ «УПК «КРОК» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Українська Промислова Компанія «Крок» на закупівлю за предметом код ДК 021:2015: 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного (Капці казармені (тип 1 вид 2), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-01-22-001918-a. 03 лютого 2025 вересня 2024 року під час розгляду пропозиції Учасника встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги оголошення про проведення спрощеної процедури, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 14.1.2. Оголошення, Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію, учасник у складі пропозиції повинен надати: 1) Довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, посади, загального досвіду роботи (у роках). Проте у складі пропозиції Учасника надано довідку, що вимагається п. 14.1.2. Оголошення, без зазначення імен та по батькові працівників. 2. Відповідно до п. 14.1.4. Оголошення, Наявність фінансової спроможності, що підтверджується фінансовою звітністю, для підтвердження чого у складі пропозиції учасники надають: 14.1.4.1. На підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію, учасник у складі пропозиції повинен надати: копію фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний рік або за останній звітний період відносно кінцевої дати подання пропозицій (з квитанцією про її прийняття), яка повинна підтвердити обсяг чистого доходу від реалізації продукції (виручки) у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. Згідно з п. 137.4. ст. 137 Податкового кодексу України, податковими (звітними) періодами для податку на прибуток підприємств, крім випадків, передбачених пунктом 137.5 цієї статті, є календарні: квартал, півріччя, три квартали, рік. Тобто останнім звітним періодом Учасника, який є платником податку на прибуток на загальній формі оподаткування, є 9 місяців (три квартали) 2024 року або 2024 рік. Проте Учасником подано копію фінансової звітності, що вимагається п. 14.1.4.1. Оголошення, за 2023 рік. 3. Відповідно до п. 14.4 Оголошення, у складі документів пропозиції через електронну систему закупівель учасник також подає: 14.4.4. Довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження, що відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; номер поточного рахунку. При цьому у складі пропозиції Учасника надано довідку, яка містить місцезнаходження, що не відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Так, в наданій довідці зазначено «10006, м. Житомир, вул. Героїв Пожежних, 122», а в відомостях про юридичну особу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань заначено: «Україна, 10006, Житомирська обл., місто Житомир, вул. Героїв Пожежних, будинок 122». Також в довідці, що вимагається п. 14.4. Оголошення та надана Учасником, не зазначено систему/форму оподаткування та e-mail. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, посади, загального досвіду роботи (у роках). 2. На підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію, учасник у складі пропозиції повинен надати: копію фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний рік або за останній звітний період відносно кінцевої дати подання пропозицій (з квитанцією про її прийняття), яка повинна підтвердити обсяг чистого доходу від реалізації продукції (виручки) у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; розрахунковий рахунок. Уповноважена особа Максим Бойко

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2025 12:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Українська промислова компанія "Крок"
#33309435
1 299 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 лютого 2025 14:30
Договір №26-25 від 13.02.2025.pdf укладений
13 лютого 2025 14:30