Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Повсякденні набори сухих продуктів (раціони 1-3)
Очікувана вартість
41 595 000,00 UAH
UA-2025-01-22-001247-a d70247176d0c4bda92a1dcac20f5daf5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Довбик Наталія Миколаївна

380445276642 NDovbyk@dpsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23311317
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Довбик Наталія Миколаївна
380445276642
NDovbyk@dpsu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2025 09:23
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2025 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2025 00:00
Початок аукціону: 07 лютого 2025 14:18
Початок аукціону: 07 лютого 2025 14:18
Очікувана вартість: 41 595 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 415 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (довіреність, тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ. Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 415950 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець спрощеної закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (в паперовому або електронному вигляді). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю по кожному лоту складає 1% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києва. Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після повного виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю та має право вимагати платіж (суму гарантії) пропорційно від частини невиконаних Переможцем зобов’язань: 1) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі порушення Переможцем строків постачання Товару; 2) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі поставки Товару неналежної якості; 3) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі повідомлення Переможцем Замовника про неможливість виконання своїх зобов’язань за Договором, незалежно від причин їх виникнення. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, визначеного договором про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону. Учасник у складі пропозиції (по кожному лоту окремо) повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку, вказаному у документації.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
177000 комплект
Повсякденні набори сухих продуктів (раціони 1-3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2025  —  31 липня 2025
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (довіреність, тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ. Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником.

Сума забезпечення: 415950 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Переможець спрощеної закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (в паперовому або електронному вигляді). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю по кожному лоту складає 1% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києва. Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після повного виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю та має право вимагати платіж (суму гарантії) пропорційно від частини невиконаних Переможцем зобов’язань: 1) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі порушення Переможцем строків постачання Товару; 2) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі поставки Товару неналежної якості; 3) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі повідомлення Переможцем Замовника про неможливість виконання своїх зобов’язань за Договором, незалежно від причин їх виникнення. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, визначеного договором про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону. Учасник у складі пропозиції (по кожному лоту окремо) повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку, вказаному у документації.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
30 календарних днів
Форма забезпечення
Банківська гарантія
22 січня 2025 14:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 січня 2025 14:59
Оголошення зміни.doc
22 січня 2025 14:59
Додаток 6 зміни.docx
22 січня 2025 14:59
Перелік змін.docx
22 січня 2025 09:23
Додаток 1.docx
22 січня 2025 09:23
Оголошення.doc
22 січня 2025 09:23
Додаток 6.docx
22 січня 2025 09:23
Додаток 2.docx
22 січня 2025 09:23
Додаток 4.docx
22 січня 2025 09:23
Додаток 5.docx
22 січня 2025 09:23
Додаток 3.docx
22 січня 2025 14:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 січня 2025 09:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 січня 2025 14:59
Оголошення зміни.doc
22 січня 2025 14:59
Додаток 6 зміни.docx
22 січня 2025 14:59
Перелік змін.docx
22 січня 2025 09:23
Додаток 1.docx
22 січня 2025 09:23
Оголошення.doc
22 січня 2025 09:23
Додаток 6.docx
22 січня 2025 09:23
Додаток 2.docx
22 січня 2025 09:23
Додаток 4.docx
22 січня 2025 09:23
Додаток 5.docx
22 січня 2025 09:23
Додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2025-01-22-001247-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ", Код ЄДРПОУ:39785646
Дата подання: 13 лютого 2025 12:26
Вимога щодо скасування рішення про визначення ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» переможцем процедури закупівлі за номером UA-2025-01-22-001247-a (предмет закупівлі - Код ДК 021:2015:15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні» (Повсякденні набори сухих продуктів (раціони 1-3)))
Додатком 3 до Оголошення «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» встановлено вимогу надати гарантійний лист Учасника про відповідність запропонованого ним товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку. Такий гарантійний лист повинен містити: повне найменування запропонованого Учасником товару - предмету закупівлі та його складових частин згідно з комплектацією у розрізі раціонів, із зазначенням по кожній позиції: найменування державного/галузевого стандарту/технічних умов виробника, найменування виробника та країну походження.

Зокрема, Типова комплектація (згідно Норми № 10 – повсякденний набір сухих продуктів), яка встановлена Замовником в цьому ж Додатку 3 до Оголошення містить нормативну вимогу щодо цукру кристалічного білого першої категорії, а саме те, що він повинен бути виготовлений згідно з ДСТУ 4623:2023 «Цукор. Технічні умови»; ДСТУ 4623:2023 «Цукор. Технічні умови». Поправка № 1 (ІПС № 5-2024).

Учасник ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» в складі своєї тендерної пропозиції надає Гарантійний лист №05-02/25/41 від 05.02.2025 року (файл «гарантійний лист про товар.pdf»), в якому вказано, що цукор, який учасник ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» пропонує до постачання у всіх трьох раціонах, відповідає нормам якості згідно з ДСТУ 4623:2023, що не відповідає вимогам Замовника.
Оскільки чинним законодавством та Оголошенням встановлено, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, ВИМАГАЄМО В ДОСУДОВОМУ ПОРЯДКУ скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» та намір укласти з ним договір.

Повідомляємо про те, що ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» з метою захисту своїх порушених прав буде негайно оскаржено відповідне рішення Замовника до суду шляхом подання адміністративного позову.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 лютого 2025 16:13
На вимогу ТОВ «Фабрика смаку» UA-2025-01-22-001247-a.a1 надається наступна інформація.
Всупереч власній вимозі ТОВ «Фабрика смаку» від 13.02.2025, де зазначено: «ВИМАГАЄМО В ДОСУДОВОМУ ПОРЯДКУ скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» та намір укласти з ним договір», 13.02.2025 ТОВ «Фабрика смаку» було подано позов до адміністративного суду.
За результатами прийнятого судовим органом рішення Замовником будуть вжиті відповідні заходи.

Документи подані скаржником

13 лютого 2025 12:26
Додаток 3 (43).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2025 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "МАРКЕТПРОМ" 37 701 000,00
UAH з ПДВ
37 701 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" 39 825 000,00
UAH з ПДВ
38 189 519,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН" 40 313 520,00
UAH з ПДВ
38 189 520,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 41 099 400,00
UAH з ПДВ
41 099 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 лютого 2025 13:40
Електронний підпис
06 лютого 2025 13:40
Електронний підпис
06 лютого 2025 13:39
Інформація учасника.pdf
06 лютого 2025 13:39
«Про санкції».pdf
06 лютого 2025 13:39
ст 17.pdf
06 лютого 2025 13:39
витяг эд налогової.pdf.p7s
06 лютого 2025 13:39
«Про санкції».pdf.p7s
06 лютого 2025 13:39
лист щодо ПДВ2.pdf
06 лютого 2025 13:39
_Статут (нова редакція).pdf
06 лютого 2025 13:39
лист щодо ПДВ2.pdf.p7s
06 лютого 2025 13:39
ст 17.pdf.p7s
06 лютого 2025 13:39
лист про ліцензування.pdf
06 лютого 2025 13:39
Інформація учасника.pdf.p7s
06 лютого 2025 13:39
лист-згода з договором.pdf
06 лютого 2025 13:39
витяг эд налогової.pdf

Публічні документи

19 лютого 2025 13:39
Електронний підпис
17 лютого 2025 17:48
Електронний підпис
14 лютого 2025 11:04
Електронний підпис
13 лютого 2025 15:58
Електронний підпис
13 лютого 2025 11:33
Електронний підпис
13 лютого 2025 11:31
лист ліцензування.pdf
12 лютого 2025 09:55
Електронний підпис
12 лютого 2025 09:53
квитанція 2 2023 рік.pdf.p7s
12 лютого 2025 09:53
квитанція 2 9 міс 2024.pdf.p7s
12 лютого 2025 09:53
квитанція 2 2023 рік.pdf
12 лютого 2025 09:53
квитанція 2 9 міс 2024.pdf
06 лютого 2025 16:52
Електронний підпис
06 лютого 2025 16:52
Електронний підпис
06 лютого 2025 12:49
Електронний підпис
06 лютого 2025 12:49
Електронний підпис
06 лютого 2025 12:49
Додаток 3 (1).pdf.p7s
06 лютого 2025 12:49
Додаток 2.pdf.p7s
06 лютого 2025 12:49
Додаток 1.pdf.p7s
06 лютого 2025 12:49
довідка фін звіт.pdf.p7s
06 лютого 2025 12:49
Довідка ліцензія.pdf.p7s
06 лютого 2025 12:48
ГЛ виробника.pdf.p7s
06 лютого 2025 12:41
Електронний підпис
06 лютого 2025 12:41
Електронний підпис
06 лютого 2025 12:39
Довідка ліцензія.pdf
06 лютого 2025 12:39
Аналогічний договір.pdf
06 лютого 2025 12:39
ГЛ про медогляд водіїв.pdf
06 лютого 2025 12:39
ГЛ виконання договору.pdf
06 лютого 2025 12:39
Додаток 3 (1).pdf
06 лютого 2025 12:39
Лист-Згода_09.02.2023.pdf
06 лютого 2025 12:39
статут.pdf
06 лютого 2025 12:39
Опис.pdf
06 лютого 2025 12:39
ГЛ виробника.pdf
06 лютого 2025 12:39
довідка фін звіт.pdf
06 лютого 2025 12:39
акт 446.pdf
06 лютого 2025 12:39
акт 1503.pdf
06 лютого 2025 12:39
Сертифікат 22000.pdf
06 лютого 2025 12:39
Додаток 1.pdf
06 лютого 2025 12:39
Додаток 2.pdf

Публічні документи

06 лютого 2025 17:48
Електронний підпис
06 лютого 2025 17:48
Електронний підпис
06 лютого 2025 17:46
20. Гарантійний лист.pdf
06 лютого 2025 17:46
21. Протоколи.rar
06 лютого 2025 17:46
16.1 Протокол ПЮ0502.pdf.p7s
06 лютого 2025 17:46
Чорнобай636(нотар).pdf.p7s.p7s
06 лютого 2025 17:46
Чорнобай636(нотар).pdf
06 лютого 2025 17:46
archive25-02-05.zip
06 лютого 2025 17:46
3. Додаток 3.pdf.p7s
06 лютого 2025 17:46
16.1 Протокол ПЮ0502.pdf
06 лютого 2025 17:46
archive25-02-05.zip.p7s
06 лютого 2025 17:46
9. Довідка МТБ.pdf
06 лютого 2025 17:46
3.1. Згода з Додатком 3.pdf.p7s
06 лютого 2025 17:46
21. Протоколи.rar.p7s
06 лютого 2025 17:46
1. Додаток 1.pdf.p7s
06 лютого 2025 17:46
7.1. Сертифікат ISO 9001.pdf.p7s
06 лютого 2025 17:46
12.1. Видаткові накладні.pdf
06 лютого 2025 17:46
2. Додаток 2.pdf.p7s
06 лютого 2025 17:46
15. Статут_ПЮ_14.05.2024.PDF
06 лютого 2025 17:46
7.1. Сертифікат ISO 9001.pdf
06 лютого 2025 17:46
3. Додаток 3.pdf
06 лютого 2025 17:46
7. Сертифікат ІSO 22000.pdf.p7s
06 лютого 2025 17:46
2. Додаток 2.pdf
06 лютого 2025 17:46
1. Додаток 1.pdf
06 лютого 2025 17:46
15. Статут_ПЮ_14.05.2024.PDF.p7s
06 лютого 2025 17:46
3.1. Згода з Додатком 3.pdf
06 лютого 2025 17:46
9. Довідка МТБ.pdf.p7s
06 лютого 2025 17:46
20. Гарантійний лист.pdf.p7s
06 лютого 2025 17:46
7. Сертифікат ІSO 22000.pdf

Публічні документи

05 лютого 2025 15:48
Електронний підпис
05 лютого 2025 15:48
Електронний підпис
05 лютого 2025 15:42
4 Цінова.pdf
05 лютого 2025 15:42
19 Довідка щодо даних.pdf
05 лютого 2025 15:42
22 Витяг ФС 17.01.2025.pdf
05 лютого 2025 15:42
Витяг - Ліцензія.pdf
05 лютого 2025 15:42
Ліцензія Восток.pdf
05 лютого 2025 15:42
20 Витяг з ПДВ оригінал.pdf
05 лютого 2025 15:42
8 Звіти 2024 нові.pdf
05 лютого 2025 15:42
8 Довідка п.2 ст. 20.pdf
05 лютого 2025 15:42
8 Наказ групи НАССР 2023.pdf
05 лютого 2025 15:42
7 Потужності склади.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАРКЕТПРОМ"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МАРКЕТПРОМ"
#43441220
Відхилено 37 701 000,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2025 11:55
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ"
#42234821
Переможець 38 189 519,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2025 10:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 лютого 2025 10:51

Документи

10 лютого 2025 11:55
Електронний підпис
10 лютого 2025 11:55
Протокол 156.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

11.02.2025 року ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документа, наданих у складі пропозиції ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» по предмету закупівлі «Код ДК 021:2015: 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні» (Повсякденні набори сухих продуктів (раціони 1-3))», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-01-22-001247-a. 11 лютого 2025 року під час розгляду пропозиції ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» виявлено невідповідності в інформації та документах у складі пропозиції учасника, а саме: 1. Абзацем 1 пункту 3 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Додатку 4 до Оголошення «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВСТАНОВЛЕНИМ СТАТТЕЮ 16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» визначено: «Для підтвердження наявності фінансової спроможності, у складі пропозиції Учасник повинен надати останню затверджену фінансову звітність, складену та заповнену у відповідності до вимог законодавства (з квитанцією про її прийняття), яка повинна підтвердити обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота))». Учасником ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» надано фінансову звітність малого підприємства на 31 грудня 2023 року та фінансову звітність малого підприємства станом на 30 вересня 2024 року, а також квитанції про те, що Звіт доставлено до Системи електронного звітування органів державної статистики України. Проте, квитанція № 2 про прийняття звітності податковими органами відсутня (за кожен звіт окремо). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - фінансову звітність малого підприємства на 31 грудня 2023 року та фінансову звітність малого підприємства станом на 30 вересня 2024 року з квитанціями про їх прийняття Уповноважена особа Наталія Довбик

Документи

13 лютого 2025 10:24
Електронний підпис
13 лютого 2025 10:24
Протокол 195.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2025 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ"
#42234821
38 189 519,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 лютого 2025 10:24
Електронний підпис
13 лютого 2025 10:24
Протокол 195.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2025 16:41
Договір №55-25 від 27.02.25.pdf укладений
27 лютого 2025 16:41