Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Олександр Волохонський +380442067433 tender_tender_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2025 18:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2025 12:58 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2025 12:58 |
Очікувана вартість: | 84 240 867,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 421 204,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до проекту договору | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до проекту договору | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2025 11:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2025 11:50 |
Перелік змін 31.01.25.pdf | |
31 січня 2025 11:50 |
Тендерна документація.pdf | |
27 січня 2025 15:24 |
Тендерна документація.pdf | |
27 січня 2025 15:24 |
Перелік змін 27.01.25.pdf |
31 січня 2025 11:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
31 січня 2025 11:50 |
Перелік змін 31.01.25.pdf
|
||||||
31 січня 2025 11:50 |
Тендерна документація.pdf
|
||||||
27 січня 2025 15:24 |
Тендерна документація.pdf
|
||||||
27 січня 2025 15:24 |
Перелік змін 27.01.25.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Середньорічний оборот (дохід) за останні 4 календарні роки повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до абзацу 3 пункту 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві (далі - Настанова) - Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
В Додатку 2 до тендерної документації розміщено відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін у відповідності до вимог п.5.1 Настанови, отже наявний повний перелік документів для розрахунку учасником договірної ціни відповідно до вимог передбачених законодавством.
3. Щодо наявності аналогічних договорів. Учасник надає інформаційну довідку про виконання учасником не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх 4 календарних років згідно пункту 3.1 цієї документації.
Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт.
Для підтвердження виконання учасником аналогічного договору надати: аналогічний договір у повному обсязі, акт (акти) виконаних робіт (на акті обов’язково повинні бути наявні такі реквізити, як номер та дата відповідного аналогічного договору).
Лист-відгук від контрагента, зазначеного в довідці про виконання учасником аналогічного договору (довідка згідно пункту 3.1. цієї документації).
Лист-відгук до аналогічного договору має містити наступну інформацію: дату видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, інформацію про відсутність з боку замовника претензій та судових позовів щодо неналежного виконання умов Договору, оцінку якості виконання договірних зобов’язань.
3.1. Учасник надає Довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною нижче, що містить інформацію щодо наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-31-000105 ● eb07e9b794aa4526b2cd6adc06c06d4a
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2025 17:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.03.2025 № 133
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2025-01-21-020144-a 21.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-01 18:04:57
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є нове будівництво багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 340 в смт Бородянка Бучанського району Київської області, замовником якої є Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-21-020144-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі якщо таке фінансування передбачено).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-03 10:52:03
Відповідь на звернення
Доброго дня!
Щодо першого питання. Надаємо позитивний експертний звіт та Зведений кошторисний розрахунок об’єкта будівництва. (Додається)
Щодо другого питання. https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2025/01/obgruntuvannya-czentralna-340.pdf
Щодо третього питання. Фінансування здійснюється на підставі Постанови КМУ від 07.03.2025 №251 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії на реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації. Та Постанови КМУ від 13.08.2024 №986 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії на реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації., КПКВК 3111370
Щодо четвертого питання. Не передбачено фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-09 17:49:42
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба в отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Прошу надати пояснення та вказати на конкретні пункти тендерної документації Замовника, невиконання яких учасниками ТОВ «ПБФ ГРУП» та ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРІНГ» спричинило відхилення їх тендерних пропозицій.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2025 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПБФ ГРУП" |
79 301 576,34
UAH з ПДВ
|
79 301 576,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ |
81 901 982,30
UAH з ПДВ
|
81 480 777,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНТОБУД" |
83 237 930,29
UAH з ПДВ
|
81 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ" |
83 818 617,44
UAH з ПДВ
|
83 818 617,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПБФ ГРУП" #39709878 |
Відхилено |
79 301 576,34
UAH з ПДВ
|
05 березня 2025 14:14
|
|
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ #38800331 |
Відхилено |
81 480 777,95
UAH з ПДВ
|
17 березня 2025 13:52
|
|
ТОВ "ІНТОБУД" #40973950 |
Переможець |
81 850 000,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2025 14:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 березня 2025 13:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2025 14:40
|
1_1 Дог_35-25_Центральна_340.docx | укладений |
01 квітня 2025 14:38
|
1_2 Додаток 1 Дог_35-25.xls | укладений |
01 квітня 2025 14:38
|
1_3 Додаток_№ 2_ до Дог_35-25_графік.xlsx | укладений |
01 квітня 2025 14:38
|
1_4 Додаток № 3 до Дог_35-25.xlsx | укладений |
01 квітня 2025 14:38
|
1_5 Додаток № 3-25 до Дог 35-25.xlsx | укладений |
01 квітня 2025 14:38
|
1_6 Додаток 4 Дог 30-25_ціни.xls | укладений |
01 квітня 2025 14:38
|
Договір 35-25 ч.2.PDF | укладений |
01 квітня 2025 14:38
|
Договір 35-25. ч.1PDF.PDF | укладений |
01 квітня 2025 14:38
|