Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 40848524 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., місто Харків, вул.Конторська, будинок 35 |
Контактна особа: |
Євгеній Чуйко +380577253217 y.chuiko@czo.kh.city |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Комунальне підприємство "Харківводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03361715 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2025 17:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2025 12:01 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2025 12:01 |
Очікувана вартість: | 13 020 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. Учасник під час подання тендерної пропозиції разом з банківською гарантією повинен надати: - довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; - документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. Допускається подання разом з банківською гарантією документів у вигляді засвідчених відповідно до ДСТУ 4163:2020 копій. Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій». Надання Учасником копій вищезазначених документів, які засвідчені неналежним чином, є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендреної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 65 000,00 грн. Строк дії: не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Наказ № 2628). Обов’язкові реквізити гарантії, визначені у Наказі № 2628, а саме: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник*, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; адреса місцезнаходження; *замовник – комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради». **категорія Замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо не настане жодна з подій, таких як: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу (закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником-принципалом,* який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції); * УВАГА!!! В банківській гарантії повинно бути зазаначено саме «…з учасником-принципалом…». 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва із вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. Згідно Особливостей зазначаємо, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей Замовники застосовують положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; 3) ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 п. 47 Особливостей. 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок замовника. Тендерна пропозиція, що не містить документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Термін сплати суми гарантії (тендерного забезпечення) протягом 5 робочих днів з моменту отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Текст банківської гарантії не може містити умови про зменшення відповідальності гаранта у будь-якому випадку. Гарантія не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. Інформація про банківські реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції (за потреби) надається за запитом. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 65000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату за Товар впродовж 50 (П’ятдесяти) робочих днів після фактичного отримання Товару на підставі видаткової(их) накладної(их)/акта(ів) прийняття-передачі Товару, підписаної(их) уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 50 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2025 11:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2025 11:33 |
7. Додаток 7 Проєкт договору - зі змінами.docx | |
27 січня 2025 11:33 |
6. Додаток 6_Форма цінової пропозиції - зі змінами.docx | |
27 січня 2025 11:33 |
5. Додаток 5_Перелік документів учасника -зі змінами.docx | |
27 січня 2025 11:33 |
4_1_Додаток_4_1_Перелік_інших_документів_переможця_ - зі змінами.docx | |
27 січня 2025 11:33 |
4. Додаток 4_Перелік документів переможця по п.47 - зі змінами.docx | |
27 січня 2025 11:33 |
3. Додаток 3_Форма_Заявка учасника- зі змінами.docx | |
27 січня 2025 11:33 |
2. Додаток 2_Кваліфікаційні критерії - зі змінами.docx | |
27 січня 2025 11:33 |
1. Додаток 1_Тех специфікація - зі змінами.docx | |
27 січня 2025 11:33 |
01.ТД- зі змінами.docx | |
27 січня 2025 11:33 |
Перелік змін_1_ до ТД.DOCX |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-04-000053 ● 488b82fbea0e4ffb81767b3a6f7fe083
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2025 17:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.03.2025 № 64
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 03.03.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 03.03.2025 № 64
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2025-01-21-019526-a 21.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-05 14:30:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Щебінь» (ДК 021:2015: 14212320-9 — Гранітний щебінь) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-01-21-019526-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати Оригінал Паспорту від 28.01.2025 № 214 в належній якості зображення, де чітко та розбірливо можливо розглянути підпис зав. лабораторії, яка засвідчила документ та печатку лабораторії.
4. Згідно ДСТУ Б В.2.7-75-98, результати випробувань наводять у документі про якість у якому зазначають: найменування підприємства-виробника та його адресу; номер партії та кількість; номер вагона або номер судна та номери накладних; прізвище посадової особи, підпис якої засвідчує документ. В паспорті від 28.01.2025 № 214 виданому Лабораторією АТ ККУ «Крарц» (що надав учасник ФОП Давидов Сергій Іванович файл «Паспорт 20-40.pdf») вказаних параметрів в паспорті не зазначено.
Необхідно надати пояснення щодо причин вищезазначених невідповідностей.
З огляду на викладене просимо пояснити:
Чому Замовник згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі, не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Давидова Сергія Івановича в електронній системі закупівель із зазначенням аргументації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-10 18:17:42
Відповідь на запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу по закупівлі: «UA-2025-01-21-019526-a»
На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу
по закупівлі: «UA-2025-01-21-019526-a»
Щебінь
ID: UA-M-2025-03-04-000053
Питання 1.
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь.
Відповідно до рішення 15 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 28.02.2023 № 350/23 «Про організацію діяльності комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (далі - Рішення) Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (надалі по тексту – ЦЗО, Замовник) здійснює закупівлю товарів та послуг (крім поточного ремонту) в інтересах Харківської міської ради, її виконавчих органів, підприємств, установ та організацій, що належить до комунальної власності Харківської міської територіальної громади (надалі по тексту – Замовники-ініціатори).
Замовник-ініціатор самостійно відповідно до законодавства про публічні закупівлі визначає потребу в закупівлі (-ях) товарів, послуг (крім поточного ремонту), та їх очікувану вартість, визначає предмет закупівлі у своєму річному плані закупівель, закупівлю яких планує здійснити через ЦЗО.
Замовник-ініціатор подає ЦЗО інформацію про потребу в закупівлі, разом із Заявкою, з зазначенням технічних характеристик предмета закупівлі та розрахунком очікуваної вартості закупівлі згідно з Регламентом.
ЦЗО з метою проведення аналізу планованої закупівлі, здійснює попереднє опрацювання поданих документів Замовника-ініціатора, зокрема, щодо правильного визначення предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України, визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, коректного зазначення технічних характеристик предмета закупівлі та іншої інформації, необхідної для підготовки тендерної документації, зокрема, щодо критеріїв оцінки, кількості, місця та строків постачання товарів, у тому числі умов договору про закупівлю, щодо дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників тощо.
За наявними повними даними ЦЗО із залученням замовників-ініціаторів розробляє технічні специфікації для товарів, уніфікує технічні вимоги і специфікації для товарів, що закуповуються, уніфікує проекти договорів про закупівлю тощо.
Технічні характеристики предмета закупівлі «Щебінь» - код ДК 021:2015: 14210000-6: «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» були складені у відповідності до діючих в Україні нормативних документів: державних стандартів, технічних умов, міжнародних стандартів.
Якщо відповідно до заявки замовника-ініціатора фінансування закупівлі має здійснюватися за рахунок коштів бюджету, зокрема, за рахунок коштів місцевого бюджету Харківської міської територіальної громади, очікувана вартість предмета закупівлі, яка зазначається замовником-ініціатором у заявці, не може перевищувати розміру відповідного бюджетного фінансування.
Враховуючи положення Методики, ЦЗО був проведений аналіз ринку виробників та постачальників щебню.
На підставі отриманої інформації запити цінових пропозицій були направлені:
ПП «Будтранс-груп», ПП «Гравілон», ПрАТ «АТП 16329», ТОВ «АСТОРІКА ТРЕЙД», ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТАЛАН», ТОВ «Енергія Логістик», ТОВ «ЗЗБК «ЕТАЛОН», ТОВ «МОМОТ-БЕТОН», ТОВ «НАНОЕКСПО+», ТОВ «Солітех», ФОП Давидов Сергій Іванович.
Цінові пропозиції були отримані від: ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД, ПП «Гравілон», ТОВ «НАНОЕКСПО+», ПрАТ «АТП 16329», ПП «Будтранс-груп», ТОВ «АСТОРІКА ТРЕЙД», ФОП Давидов Сергій Іванович, ТОВ «Солітех».
Результати опрацьованої інформації надаються в службовій записці начальника відділу аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами ЦЗО від 16 січня 2025 року № 4/2025-01-16 та в таблиці «Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» до неї.
Сума очікуваної вартості закупівлі для КП «Харківводоканал» – 13 020 000,00 грн. в т.ч. ПДВ.
Після вищеописаних дій, Замовник-ініціатор Комунальне підприємство «Харківводоканал» опублікував в електронній системі закупівель план на проведення закупівлі за предметом: «Щебінь» - код ДК 021:2015: 14210000-6: «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі». План Замовника –ініціатора був взятий в роботу, включений в план закупівель ЦЗО та оголошена закупівля за предметом: «Щебінь» - код ДК 021:2015: 14210000-6: «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» з очікуваною вартістю 13 020 000,00 грн. в т.ч. ПДВ, оголошення № UA-2025-01-21-019526-a.
Питання 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь.
Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб'єкта управління об'єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб'єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов'язань за енергосервісом, середньострокових зобов'язань у сфері охорони здоров'я та здійснення витрат бюджету (пункт 47 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України, далі - БК України). Розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних та нижчого рівня. Відповідно до статті 22 БК У країни головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно:
• за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, - установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв У країни, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників;
• за бюджетними призначеннями, визначеними рішеннями про місцеві бюджети, -місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад ( секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників. Якщо згідно із законом місцевою радою не створено виконавчий орган, функції головного розпорядника коштів відповідного місцевого бюджету виконує голова такої місцевої ради.
Головні розпорядники бюджетних коштів визначають мережу розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів з урахуванням вимог щодо формування єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів і одержувачів бюджетних коштів та даних такого реєстру.
Єдиний реєстр розпорядників бюджетних коштів доступний на веб-сторінці Казначейства за посиланням https://www.treasury.gov.ua та на Порталі відкритих даних за посиланням https://data.gov.ua.
За змістом п. 38 ч.1 ст.2 БК України, одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів,
що за посиланням: https://openbudget.gov.ua, КП «Харківводоканал» має статус одержувача.
Водночас, необхідно зазначити, що суб'єктами господарювання державного сектору економіки, відповідно до ст. 22 ГК України, є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
На сайті Фонду державного майна міститься Реєстр (перелік) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків) з інформацією про суб'єкти управління та окремі показники фінансово-господарської діяльності суб'єктів господарювання, КП «Харківводоканал» у даному переліку відсутнє.
Таким чином, КП "Харківводоканал" не відноситься до розпорядників бюджетних коштів та не належить до суб'єктів господарювання державного сектору економіки, тому у КП «Харківводоканал» відсутній обов' язок оприлюднювати на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Питання 3.. Надати Оригінал Паспорту від 28.01.2025 № 214 в належній якості зображення, де чітко та розбірливо можливо розглянути підпис зав. лабораторії, яка засвідчила документ та печатку лабораторії.
Відповідь.
Відповідно до статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Тендерна документація формується відповідно до Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Відповідно до розділу ІІІ тендерної документації Замовника: тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, що підтверджують відповідність предмету закупівлі встановленим вимогам замовника, згідно з Додатком 1 до тендерної документації;
інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, згідно з Додатком 2 до тендерної документації;
заявка Учасника згідно форми, викладеної в Додатку 3 до тендерної документації;
документи*, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, згідно п. 8 «Розмір, умови надання, умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» частини «ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» цієї тендерної документації;
інша інформація та документи згідно з Додатком 5 до тендерної документації.
Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель).
Документи тендерної пропозиції, які завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій з оригіналів документів або копій*, у будь-якому форматі .pdf, .jpg, або іншому форматі, які мають бути відкриті для загального доступу. Зміст та вигляд поданих учасником документів повинні відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії.
Учасником (ФОП Давидовим Сергієм Івановичем) для участі у відкритих торгах було подано тендерну пропозицію, в складі якої було завантажено документи, що вимагалися Замовником, в тому числі скан-копія Паспорту № 214 від 28.01.2025 р.
Під час оцінки тендерної пропозиції, Замовником було встановлено, що Учасник виконав вимоги тендерної документації та завантажив до електронної системи закупівель документи в електронному вигляді, шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів, які підписано кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Таким чином, оригінали документів, скан-копії з яких були надані в складі тендерної пропозиції та завантажені в електронній системі закупівлі, знаходяться у володінні Учасника.
Питання 4
Згідно ДСТУ Б В.2.7-75-98, результати випробувань наводять у документі про якість у якому зазначають: найменування підприємства-виробника та його адресу; номер партії та кількість; номер вагона або номер судна та номери накладних; прізвище посадової особи, підпис якої засвідчує документ. В паспорті від 28.01.2025 № 214 виданому Лабораторією АТ ККУ «Крарц» (що надав учасник ФОП Давидов Сергій Іванович файл «Паспорт 20-40.pdf») вказаних параметрів в паспорті не зазначено.
Відповідь.
Перелік характеристик, які необхідно підтвердити та наявність яких обов'язкова в документах, що підтверджують якість (наприклад паспорт якості) визначено в тендерній документації, а саме:
«Відповідно до технічної специфікації (додатку 1 до тендерної документації) Учасник на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмета закупівлі повинен надати копію сертифікату/паспорту якості / іншого документу виробника, який містить фактичні технічні характеристики, встановлені замовником в Таблиці 1.»
Таблиця 1 додатку 1 до тендерної документації містить основні характеристики (технічні, якісні та кількісні), яким повинен відповідати предмет запропонований Учасником. Зокрема, документ, що підтверджує якість предмета закупівлі має містити інформацію щодо фракції, міцності (марки) щебеню за дробильністю, вмісту зерен пластинчастої (лещадної) та голчастої форми, вмісту пиловидних і глинистих часток розміром менше 0,05 мм за масою, %, насипної щільності.
Контроль якості та періодичних випробувань проводяться підприємством, що виступає виробником щебню, результати, яких відображаються у документі про якість, вимоги до оформлення якого передбачені розділом 5 ДСТУ Б В.2.7-75-98 «Будівельні матеріали. Щебінь та гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт».
Відповідно до положень ДСТУ контроль та періодичні випробування проводяться щодо партії, яка підлягає поставці на підставі вже укладеного договору.
Так, пунктом 5.2 ДСТУ Б В.2.7-75-98 передбачено, що приймання і поставку КРЗ проводять партіями. Партією вважають кількість КРЗ однієї фракції (суміші фракцій), установлену у договорі на поставку, яка одночасно відвантажується одному споживачеві в одному залізничному составі або в одному судні. При відвантаженні автомобільним транспортом партією вважають кількість КРЗ однієї фракції (суміші фракцій), що відвантажується одному споживачеві протягом доби.
Пункти 5.9-5.11 ДСТУ Б В.2.7-75-98 передбачають порядок проведення контролю щодо партії КРЗ, в залежності від виду поставки, а саме: залізничним транспортом, водним чи автомобільним: такий контроль проводиться при розвантаженні товару.
Таким чином, оформлення документу, що підтверджує якість товару із зазначенням інформації щодо найменування вантажоодержувача, номеру вагона або номеру судна та номери накладних, партії тощо, відбувається вже під час виконання укладеного договору.
Тендерною документацією не передбачалось, що Учасник зобов’язаний запропонувати Товар, вже завантажений на транспортний засіб, а тому підстав вимагати заповнення інформації щодо вантажоодержувача та транспортного засобу, не вбачається.
В свою чергу, на виконання умов тендерної документації, Учасником (ФОП Давидовим Сергієм Івановичем) завантажено файл у форматі pdf «Паспорт 20-40», який містить інформацію про фактичні технічні характеристики предмета закупівлі.
Під час оцінки тендерної пропозиції було порівняно характеристики, які вимагалися на відповідність характеристик, зазначених у Паспорті № 214 від 28.01.2025 р. В результаті такого дослідження, Замовник прийшов до висновку, що паспорт якості містить всю необхідну інформацію, щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, яка вимагалася додатком 1 до тендерної документації, а також відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7-75-98 та ДСТУ Б В.2.7-74-98.
Додатки:
1. Службова записка начальника відділу аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами від 16 січня 2025 року № 4/2025-01-16 та таблиця до неї.
2. ПП «Будтранс-груп», ПП «Гравілон», ПрАТ «АТП 16329», ТОВ «АСТОРІКА ТРЕЙД», ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТАЛАН», ТОВ «Енергія Логістик», ТОВ «ЗЗБК «ЕТАЛОН», ТОВ «МОМОТ-БЕТОН», ТОВ «НАНОЕКСПО+», ТОВ «Солітех», ФОП Давидов Сергій Іванович.
3. Цінові пропозиції ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД, ПП «Гравілон», ТОВ «НАНОЕКСПО+», ПрАТ «АТП 16329», ПП «Будтранс-груп», ТОВ «АСТОРІКА ТРЕЙД», ФОП Давидов Сергій Іванович, ТОВ «Солітех».
- Розрахунок очікуваної вартості щебеню 2025.xlsx
- Службова_СКАН.pdf
- Відповідь сканована.PDF
- КП ЦЗО ХМР щебінь 20-40_14.01.2025.pdf
- КП Щебінь АТП 16329.pdf
- КП.pdf
- Лист відповідь КП.pdf
- ЦЗО ком предл щебень 14000 т.pdf
- щебінь КП ЦЗО ХМР 14 січня 2025.pdf
- GKH-2-1-MFU-0338.pdf
- Jan 16, 2025 Doc.pdf
- 39.pdf
- 40.pdf
- 41.pdf
- 42.pdf
- 43.pdf
- 44.pdf
- 45.pdf
- 46.pdf
- 35.pdf
- 36.pdf
- 37.pdf
- 38.pdf
- Електронний підпис
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2025 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Енергія Логістик" |
10 920 000,00
UAH з ПДВ
|
9 030 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС КОНТРАКТ" |
11 499 600,00
UAH з ПДВ
|
9 238 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АТП 16329" |
11 620 000,00
UAH з ПДВ
|
9 240 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АСТОРІКА ТРЕЙД" |
10 500 000,00
UAH з ПДВ
|
9 799 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Давидов Сергій Іванович |
12 460 560,00
UAH з ПДВ
|
11 460 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНБУД-АЛЬЯНС" |
12 600 000,00
UAH з ПДВ
|
11 592 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Будтранс-груп" |
12 558 000,00
UAH з ПДВ
|
12 558 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД" |
12 630 240,00
UAH з ПДВ
|
12 630 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Енергія Логістик" #45001308 |
Відхилено |
9 030 000,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2025 18:47
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС КОНТРАКТ" #44602385 |
Відхилено |
9 238 320,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2025 16:36
|
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АТП 16329" #03120259 |
Відхилено |
9 240 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2025 12:13
|
|
ТОВ "АСТОРІКА ТРЕЙД" #44988892 |
Відхилено |
9 799 000,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2025 18:36
|
|
ФОП Давидов Сергій Іванович #2967008611 |
Переможець |
11 460 120,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2025 16:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 лютого 2025 11:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2025 14:03
|
ФО-П Давидов С.І. договір № 5-3-ПЦ-25 від 06.03.2025 щебінь.pdf | укладений |
11 березня 2025 13:55
|