Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №8 міста Житомира за адресою: м. Житомир, майдан Згоди, 5» (коригування) (CPV ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Очікувана вартість
17 241 427,12 UAH
UA-2025-01-21-018304-a 94150929c13a448f84d3c0fcce7ce6b3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 січня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №8 міста Житомира за адресою: м. Житомир, майдан Згоди, 5» (коригування) (CPV ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Згоди, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2025
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

21 січня 2025 16:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-03-26-000062 ● 0b6570d9ce6641a5b54f1231b8882064
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2025 17:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

26.03.2025 № 16-з
Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.

Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 26.03.2025 № 16-з.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-01-21-018304-a 21.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-27 09:53:33

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №8 міста Житомира за адресою: м. Житомир, майдан Згоди, 5» (коригування) (CPV ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-21-018304-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо обґрунтування здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, визначено переможцем та вибрано для їх виконання саме Приватна ремонтно-будівельна фірма «Комунальник» (код ЄДРПОУ 20425612)?
4. Надати отримані комерційні пропозиції інших учасників у разі наявності таких учасників.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-01 11:24:19

Відповідь на запит на пояснення

Управління капітального будівництва Житомирської міської ради надає пояснення, інформацію та документи, які обґрунтовують позицію замовника з поставлених органом державного фінансового контрою питань в рамках моніторингу id: UA-M-2025-03-26-000062.

1. Проектна документація по об’єкту будівництва: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №8 міста Житомира за адресою: м. Житомир, майдан Згоди, 5» (коригування) затверджена наказом УКБ ЖМР від 22.11.2024 № 39 відповідно до абзацу 4 пункту 4 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації по об’єкту будівництва: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №8 міста Житомира за адресою: м. Житомир, майдан Згоди, 5» (коригування), яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт № 240801-16/А від 29.10.2024, виданий ТОВ «Перша будівельна експертиза» м. Київ.
Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова), відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
Відповідно до розділу 1 Настанови зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва - кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, який включає кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати, та складається на основі об’єктних кошторисів та/або об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат.
Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку (за результатами коригування проектної документації), який є частиною затвердженої проектної документації, по об’єкту: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №8 міста Житомира за адресою: м. Житомир, майдан Згоди, 5» (коригування), повна кошторисна вартість об’єкта будівництва складає – 62979617,00 грн.
Отже, очікувана вартість предмета закупівлі: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №8 міста Житомира за адресою: м. Житомир, майдан Згоди, 5» (коригування) (CPV ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку за виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» та главі 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми договору № 166 від 11.12.2023 – 41734137,00 грн, та становить – 18325961,60 грн.
За результатом узгодження договірної ціни (з урахуванням видів додаткових робіт, їх кількості та вартості), очікувана вартість предмета закупівлі становить – 17241427,12 грн (Протокол від 20.01.2025 додається).
Крім того, орієнтовний обсяг фінансування предмета закупівлі згідно з п. 2.1.22 рішення «Про внесення змін до міської цільової Програми «Будівництво (реконструкція, капітальний ремонт) об’єктів комунальної власності Житомирської міської об’єднаної територіальної громади на 2024-2026 роки» становить – 66708,28 тис. грн.
Фактичні видатки бюджету розвитку складають – 66708,28 тис. грн.
Відповідно до пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Кабінет Міністрів України постановляє головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті здійснюється замовниками у разі проведення конкурентної процедури закупівель або переговорної процедури закупівель.
Замовником – управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – Замовник) – проведено закупівлю додаткових робіт за предметом закупівлі: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №8 міста Житомира за адресою: м. Житомир, майдан Згоди, 5» (коригування) (CPV ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-21-018304-a) шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, оскільки таке придбання робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, установлено пп. 8 п. 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Зважаючи на вищенаведене, у Замовника немає обов’язку оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №8 міста Житомира за адресою: м. Житомир, майдан Згоди, 5» (коригування) (CPV ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва).

2. Відповідно до пп. 8 п. 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Можливість і умови виконання додаткових робіт передбачені підпунктом 6.1.13. Договору підряду № 166 від 11.12.2023 (основного договору про закупівлю) укладеного між управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради та Приватною ремонтно-будівельною фірмою «Комунальник» (далі – ПРБФ «Комунальник») за результатами проведення закупівлі.
Згідно з п. 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Так, Замовником на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням п. 13 Особливостей разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю від 21.01.2025 № 1 та додатки до нього, у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту, а саме:
- наказ начальника управління капітального будівництва Житомирської міської ради про затвердження обґрунтування здійснення закупівлі від 20.01.2025 № 1,
- додаток 1 до наказу від 20.01.2025 № 1 – обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 8 пункту 13 Особливостей,
- експертний звіт № 240801-16/А від 29.10.2024, виданий ТОВ «Перша будівельна експертиза» м. Київ,
- лист ТОВ «Перша будівельна експертиза» від 24.12.2024 вих. № 241224-02, яким підтверджується потреба у закупівлі додаткових робіт, які не були передбачені початковим проектом, та обґрунтовується необхідність їх закупівлі в того самого виконавця робіт.

Таким чином, Замовником проведено закупівлю додаткових робіт за предметом закупівлі: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №8 міста Житомира за адресою: м. Житомир, майдан Згоди, 5» (коригування) (CPV ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-21-018304-a) в того самого виконавця робіт, а саме ПРБФ «Комунальник» (код ЄДРПОУ 20425612), шляхом укладення договору підряду № 1 від 21.01.2025 без застосування відкритих торгів з підстав пп. 8 п. 13 Особливостей, чим дотримано вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема пункту 13 Особливостей.

3., 4. Підпунктом 8 п. 13 Особливостей установлено замовнику можливість придбання робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт.
При цьому зі змісту пп. 8 п. 13 Особливостей не вбачається встановлення критеріїв та здійснення оцінки можливих виконавців робіт, а також надання комерційних пропозицій іншими учасниками.
Обґрунтування визначення виконавцем робіт ПРБФ «Комунальник» (код ЄДРПОУ 20425612) наведено у пункті 2 цих пояснень.

Додатково додаємо:
- протокол уповноваженої особи — відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель управління капітального будівництва Житомирської міської ради від 20.01.2025;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №8 міста Житомира за адресою: м. Житомир, майдан Згоди, 5» (коригування);
- наказ УКБ ЖМР від 22.11.2024 № 39 «Про затвердження проектно-кошторисних документацій».

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами розгляду висновку про результати моніторингу закупівлі: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №8 міста Житомира за адресою: м. Житомир, майдан Згоди, 5» (коригування) (CPV ДК 021:2015:45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-21-018304-a) (далі – Висновок), опублікованого Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області на веб-порталі Уповноваженого органу 10 квітня 2025 року о 16:07, управління капітального будівництва Житомирської міської ради повідомляє таке. Зі змісту мотивувальної частини Висновку вбачається, що за результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель Договір з Додатками № 1, № 2 та № 3 до договору у машинозчитувальному форматі, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону Україні «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Згідно з пунктом 36 частини 1 статті 1 Закону уповноважений орган – центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель є міністерство економіки України. Згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Замовником було розміщено договір підряду № 1 від 21.01.2025 та усі додатки до цього договору, які є його невід’ємною частиною, у форматі PDF, чим дотримано вимог пункту 15 Порядку № 1082. Згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Натомість відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону замовник оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю у машинозчитувальному форматі. Звертаємо Вашу увагу на те, що у Положенні № 835 та Законі вжиті різні терміни, а саме: - машиночитаний формат у Положенні № 835, - машинозчитувальний формат у Законі. Згідно з тлумачним академічним «Словником української мови в 20 томах», що укладається науковцями Українського мовно-інформаційного фонду НАН України та Інституту мовознавства ім. О.О. Потебні НАН України відповідно до Державної програми розвитку Національної словникової бази України (доступного за покликанням: https://sum20ua.com/?wordid=0&page=0), машиночи́таний – призначений для читання, зберігання та оброблення комп'ютером або спеціальними пристроями. Водночас слово «машинозчитувальний» відсутнє у словнику. Крім того, ні Законом Україні «Про публічні закупівлі», ні жодним іншим нормативно-правовим актом чинного законодавством України у сфері публічних закупівель не встановлено визначення терміна «машинозчитувальний формат». Проте на виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, управління капітального будівництва Житомирської міської ради розміщує в електронній системі закупівель договір підряду № 1 від 21.01.2025 та додатки № 1, № 2 та № 3 до нього у форматах DOC(X) та XLS(X).

2025-04-15 10:50:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 квітня 2025
Кінцевий строк оскарження: 25 квітня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "КОМУНАЛЬНИК"
#20425612
Переможець 17 241 427,12
UAH з ПДВ
21 січня 2025 16:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
U_3_ДЦ_ПВР.xls укладений
21 січня 2025 16:39
Договір_1_від_21_01_2025.pdf укладений
21 січня 2025 16:39
Лист_241224-02_від_24_12_2024.pdf укладений
21 січня 2025 16:39
Обґрунтування_підстави.pdf укладений
21 січня 2025 16:39
Експертний звіт.pdf укладений
21 січня 2025 16:39