Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автопідйомник за кодом ДК 021:2015:34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби
Очікувана вартість
6 200 000,00 UAH
UA-2025-01-21-017587-a ● a63f26918372410fb86ebf1e5bf0337f
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Великоновосілківська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04341577 |
Місцезнаходження: | 85500, Україна , Донецька обл., Волноваський р-н смт Велика Новосілка, вулиця Лесі УКРАЇНКИ, будинок 32 |
Контактна особа: |
Барабаш Вікторія 380969334049 vika.barabash.1987@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2025 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2025 12:00 |
Очікувана вартість: | 6 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Автопідйомник за кодом ДК 021:2015:34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Лешко-Попеля, будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2025
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2025 16:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2025 16:28 |
Додаток 3 Договір автопідйомник.doc | |
21 січня 2025 16:28 |
Додаток 2 автопідйомник.doc | |
21 січня 2025 16:28 |
Додаток 4 для Переможця.docx | |
21 січня 2025 16:28 |
Додаток 1 Учасник автопідйомник.docx | |
21 січня 2025 16:28 |
ТД автопідйомник.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо терміну постачання
Дата подання: 25 січня 2025 18:06
Дата відповіді: 28 січня 2025 10:15
Шановний замовнику!
Уважно вивчивши документацію конкурсних торгів з додатками закупівлі згідно ідентифікатору UA-2025-01-21-017587-a, нами було зауважено антиконкурентні умови, з огляду на обмежений строк поставки товару. Згідно з оголошенням вищезазначеної закупівлі попередньою датою аукціону є 30.01.25, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» термін розгляду пропозицій становить до 5 робочих днів. Після оголошення переможця торгів термін заключення договору становить до 20 календарних днів. Тобто орієнтовна дата підписання договору Переможцем є 26 лютого 2025 року (при умові підписання договору на 20-тий день).
При цьому строк поставки товару зазначений до 28.02.2025 року (включно). Таким чином строк постачання за таких умов становить 2 календарні дні, а у комплексі з технічним завданням до закупівлі з цих антиконкурентних умов випливає що поставити такий товар може лише компанія яка заздалегіть підготувалась до цієї закупівлі, замовила всі необхідні комплектуючі, виготовила автомобіль і готова до його постачання протягом 2 днів, що свідчить про можливу змову і створення заздалегіть підготовлених антиконкурентних умов з метою унеможливлення участі інших учасників.
Строк поставки в вищезазначеній закупівлі є таким що унеможливлює постачання такого товару, ставить під сумнів основні засади Закону України «Про публічні закупівлі» такі як прозорість та доброчесність, створює антиконкурентне середовище та унеможливлює участь потенційних учасників, так як на поставку спеціалізованого автомобіля, потрібно не менше ніж 250 днів з моменту підписання договору.
Більше того у зв’язку з дефіцитом компонентів, порушенням ланцюгів постачання через вторгнення російської федерації на територію України та як наслідок введення воєнного стану - строк постачання автомобільних шасі суттєво збільшений і на сьогоднішній день виробники спеціалізованих транспортних засобів приймають замовлення лише за умови 100% попередньої оплати такого замовлення. Додатково варто звернути увагу, що після отримання автомобільних шасі, постачальник мусить здійснити встановлення (монтаж) обладнання на шасі, сертифікувати кінцевий транспортний засіб, а також видати всі необхідні дозвільні документи для даного типу продукції – що в свою чергу займає від 20 до 45 робочих днів (в залежності від завантаження виробництва). Поставити транспортний засіб, що є предметом закупівлі в межах вищезазначеного терміну є неможливим.
З урахування цього, як потенційний учасник закупівлі, просимо Вас розглянути можливість збільшити строк постачання товару та викласти пункт 4 Розділу 4.4 тендерної документації у наступній редакції:
4.4 Строк поставки товарів до 30.11.2025 року (включно).
Додатково повідомляємо, що через нестабільну ситуацію на внутрішньо-економічному ринку, яка створилася внаслідок військової агресії проти України та як наслідок введення воєнного стану, в тому числі з урахуванням того, що валютна складова вартості предмету закупівлі становить порядку 90% його вартості, просимо Вас розглянути можливість передбачити в проекті договору прив’язку до курсу валют вартості товару у зв’язку нестабільністю курсу гривні до євро (долара).
У разі відсутності відповідної реакції з боку Змовника, будемо змушені звернутись за захистом своїм прав до відповідних компетентних органів та регулятора у сфері публічних закупівель в Україні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний учаснику , надаємо відповідь на ваше звернення. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Згідно з пунктом 1 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Пунктом 3 Особливостей встановлено, що замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до частини другої та третьої статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються такі відомості: зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам та може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту.
З початком повномасштабного вторгнення російської федерації на територію України наша громада щоденно стикається з надзвичайною кількістю шкоди та збитків, завданих веденням бойових дій.
Закупівля товару (автопідйомника) обґрунтована наявними потребами Замовника, а саме необхідність у здійсненні оперативних робіт по ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, в тому числі: видалення аварійних дерев, ремонт мереж електропостачання, проведення ремонтно-відновлювальних робіт на об’єктах громади тощо.
У вимогах тендерної документації визначені основні вимоги до учасників та технічні характеристики автопідйомника, які є необхідними для потреб комунального підприємства селищної ради вже сьогодні, з метою ефективного реагування в складних умовах, чим пояснюються терміни доставки.
У зв’язку з цим, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Згідно з пунктом 1 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Пунктом 3 Особливостей встановлено, що замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до частини другої та третьої статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються такі відомості: зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам та може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту.
З початком повномасштабного вторгнення російської федерації на територію України наша громада щоденно стикається з надзвичайною кількістю шкоди та збитків, завданих веденням бойових дій.
Закупівля товару (автопідйомника) обґрунтована наявними потребами Замовника, а саме необхідність у здійсненні оперативних робіт по ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, в тому числі: видалення аварійних дерев, ремонт мереж електропостачання, проведення ремонтно-відновлювальних робіт на об’єктах громади тощо.
У вимогах тендерної документації визначені основні вимоги до учасників та технічні характеристики автопідйомника, які є необхідними для потреб комунального підприємства селищної ради вже сьогодні, з метою ефективного реагування в складних умовах, чим пояснюються терміни доставки.
У зв’язку з цим, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2025 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" |
6 189 000,00
UAH з ПДВ
|
6 189 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" #30481196 |
Переможець |
6 189 000,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2025 15:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 січня 2025 13:58
|