Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ковбаса сирокопчена вищого сорту, ковбаса напівкопчена вищого сорту
Очікувана вартість
20 583 840,00 UAH
UA-2025-01-21-013551-a 1146dae462df4c459d375bac55d35de5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баранівська Ірина Олександрівна

380445276644 IBaranivska@dpsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23311317
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Баранівська Ірина Олександрівна
380445276644
IBaranivska@dpsu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2025 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2025 00:00
Початок аукціону: 04 лютого 2025 12:00
Початок аукціону: 04 лютого 2025 12:00
Очікувана вартість: 20 583 840,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 205 838,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 205838.4 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець спрощеної закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії (в паперовому або електронному вигляді). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києві Гарантія повинна бути безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. Сума гарантії зменшується на суму виконаних принципалом зобов’язань за договором або на суму виконаних гарантом платіжних зобов’язань за наданою гарантією. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після повного виконання переможцем договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) порушення переможцем, строків поставки товарів/надання послуг/виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем, умов договору про закупівлю щодо якості (комплектності) поставки товарів/надання послуг/виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 3) за порушення переможцем своїх зобов’язань, передбачених Договором; 4) за порушення переможцем інших умов Договору та чинного законодавства України. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, відповідно до умов договору про закупівлю, забезпеченого гарантією. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36000 кілограм
Ковбаса сирокопчена вищого сорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2025  —  31 липня 2025
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
78000 кілограм
Ковбаса напівкопчена вищого сорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2025  —  31 липня 2025
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій.

Сума забезпечення: 205838.4 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Переможець спрощеної закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії (в паперовому або електронному вигляді). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києві Гарантія повинна бути безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. Сума гарантії зменшується на суму виконаних принципалом зобов’язань за договором або на суму виконаних гарантом платіжних зобов’язань за наданою гарантією. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після повного виконання переможцем договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) порушення переможцем, строків поставки товарів/надання послуг/виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем, умов договору про закупівлю щодо якості (комплектності) поставки товарів/надання послуг/виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 3) за порушення переможцем своїх зобов’язань, передбачених Договором; 4) за порушення переможцем інших умов Договору та чинного законодавства України. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, відповідно до умов договору про закупівлю, забезпеченого гарантією. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
30 календарних днів
Форма забезпечення
банківська гарантія
21 січня 2025 14:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 січня 2025 14:47
Оголошення (ковбаса).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2025-01-21-013551-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НОВОВОЛИНСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ", Код ЄДРПОУ:41429133
Дата подання: 07 лютого 2025 17:42
Вимога на рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Нововолинський м’ясокомбінат» згідно п.1 ч.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначене у протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України «Код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти Ковбаса сирокопчена вищого сорту, ковбаса напівкопчена вищого сорту, а також документацію на закупівлю по даному предмету (ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-21-013551-a).
Головному центру капітального будівництва,
реконструкції та закупівель Державної прикордонної
служби України


Вимога

Товариство з обмеженою відповідальністю «Нововолинський м’ясокомбінат» в особі директора Остропольського Руслана Михайловича звертається з вимогою з приводу порушених прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі.
21 травня 2025 року в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти Ковбаса сирокопчена вищого сорту, ковбаса напівкопчена вищого сорту, а також документацію на закупівлю по даному предмету (ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-21-013551-a).
04 лютого 2025 року після проведення аукціону було встановлено, що найменшу цінову пропозицію запропонувало Товариство з обмеженою відповідальністю «Нововолинський м’ясокомбінат».
Протоколом №126 від 05.02.2025 року щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України виявлено, що надана ТзОВ «Нововолинський м’ясокомбінат» пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю за предметом «Код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти Ковбаса сирокопчена вищого сорту, ковбаса напівкопчена вищого сорту, а також документацію на закупівлю по даному предмету (ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-21-013551-a) та вимогам до предмета закупівлі.
Категорично не погоджуємося з прийнятим рішенням та вважаємо такі дії Замовника незаконними та такими, що грубо порушують Закон України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне:
1. У вимогах оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі вказано наступне: 1. ковбаса сирокопчена вищого сорту традиційного асортименту повинна відповідати вимогам ДСТУ 4427:2005 «Ковбаси сирокопчені та сиров'ялені. Загальні технічні умови», законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» та іншим вимогам законодавства в сфері обігу харчових продуктів. 2. ковбаса напівкопчена вищого сорту традиційного асортименту повинна відповідати вимогам ДСТУ 4435:2005 «Ковбаси напівкопчені. Загальні технічні умови», законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» та іншим вимогам законодавства в сфері обігу харчових продуктів.
Крім того, додатком 3, замовник передбачив чіткий перелік документів, який учасник повинен надати у складі пропозиції, на підтвердження відповідності запропонованого товару, а саме:
«1) Гарантійний лист про відповідність запропонованого ним товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку. Такий гарантійний лист повинен містити конкретне найменування запропонованого Учасником товару, підтвердження того, що запропонований товар відповідає ДСТУ 4427:2005 «Ковбаси сирокопчені та сиров'ялені. Загальні технічні умови» та ДСТУ 4435:2005 «Ковбаси напівкопчені. Загальні технічні умови», підтвердження відповідності визначеним характеристикам, а також повне найменування виробника та країну походження такого товару.
2) Копії документів, які свідчать про якість на кожну позицію товару, що пропонуються Учасником (експертний висновок чи/або протокол дослідження (випробування); посвідчення про якість та/або декларація виробника тощо (засвідчені копії). Допускається надання документів, вказаних у цьому пункті, виданий на попередні партії товару.
3) Копія експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей Учасника, що будуть використовуватися чи використані при виробництві та/або переробці та/або реалізації харчових продуктів (чинного на дату розкриття пропозицій), оформленого відповідно до вимог законодавства.
4) Копія документа чи іншого розпорядчого документа, який підтверджує, що оператор ринку відповідає вимогам законодавства України щодо постійно діючих процедур, що ґрунтуються на принципах HACCP відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 №771/97-ВР та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 №590 (чинного на дату розкриття пропозицій) на Учасника та виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України).
5) Якщо Учасник не є виробником товару – предмету закупівлі, такий Учасник надає лист від виробника або його офіційного представника або дилера або дистриб’ютора запропонованого учасником товару, що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з компанією-виробником або його офіційним представництвом або дилером чи дистриб’ютором та містить гарантії щодо поставки визначеного Замовником товару, його кількості, можливість поставки товару протягом строків, визначених у документації та підтвердження щодо якості запропонованого учасником товару до вимог Замовника.»
На виконання вищевказаних вимог, наше підприємство надало усі перелічені документи у відповідності до того, як це було зазначено в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Так, нами було подано гарантійний лист від 30.01.2025 року, який повністю відповідає п.1 вказаних документів в Додатку 3. Згідно наданого нами гарантійного листа ТзОВ «Нововолинський м’ясокомбінат» підтвердило, що продукція, яка виготовляється нашим підприємством та бере участь у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі «Код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти Ковбаса сирокопчена вищого сорту, ковбаса напівкопчена вищого сорту», повністю відповідає ДСТУ 4427:2005 та ДСТУ 4435:2005.
Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги Замовника до предмета закупівлі наведено у Додатку № 3 до цієї тендерної документації. Тендерна пропозиція, що не відповідає технічній частині, буде відхилена як невідповідна вимогам тендерної документації.
Таким чином, Замовник повинен був здійснювати перевірку відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно поданих учасниками документів передбачених у Додатку №3.
Пунктом 2 вказаних документів в Додатку 3, було передбачено, що учасник повинен надати копії документів, які свідчать про якість на кожну позицію товару, що пропонуються (експертний висновок чи/або протокол дослідження (випробування); посвідчення про якість та/або декларація виробника тощо (засвідчені копії). Тим більше, було передбачено, що Замовником допускається надання документів, вказаних у цьому пункті, виданий на попередні партії товару. Враховуючи, що попередня партія товару виготовлялася у відповідності до ТУ, наше підприємство надало Експертні висновки, якими підтверджено що показники (прараметри) безпечності продукції повністю відповідають вимогам чинних нормативних документів та підтверджуються вказаним експертним висновкам. У вимогах до Експертного висновку, який повинен був бути наданий учасником не було зазначено, що він повинен підтверджувати відповідність виробу саме показникам ДСТУ, а тому вважаємо що доданий нами документ повністю відповідає меті та завданню, для якого його було подано Замовнику.
Також, хотіли б звернути увагу на те, що показники вказані в ТУ У10.1-36266887-008:2017, повністю дублюють показники вказані в ДСТУ 4427:2005, а показники вказані в ТУ 15.1-36266887-004:2011, повністю дублюють показники вказані в ДСТУ 4435:2005, що підтверджується наданою нами Довідкою та долученими копіями ТУ.
Крім того, нашим підприємством в терміновому порядку було подано зразки продукції, яка є у складі пропозиції до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту справ споживачів, де було підтверджено, що вона відповідає ДСТУ 4427:2005 та ДСТУ 4435:2005 (копії відповідних експертних висновків додаються).
Таким чином можна зробити висновок, що рішення замовника про відхилення пропозиції учасника (ТзОВ «Нововолинський м’ясокомбінат», який надав найнижчу цінову пропозицію, що є досить важливим аргументом в такий нелегкий для нашої держави час) щодо закупівлі відповідно до п.1 ч.13 ст. 14 Закону, є упередженим, а дії замовника такими що порушують принципи здійснення публічних закупівель передбачених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
На підставі вищевикладеного, просимо врахувати надані нами пояснення та заперечення та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Нововолинський м’ясокомбінат» згідно п.1 ч.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначене у протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України «Код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти Ковбаса сирокопчена вищого сорту, ковбаса напівкопчена вищого сорту, а також документацію на закупівлю по даному предмету (ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-21-013551-a)..


Додатки:
- Копія протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України «Код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти Ковбаса сирокопчена вищого сорту, ковбаса напівкопчена вищого сорту, а також документацію на закупівлю по даному предмету (ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-21-013551-a);
- Копія гарантійного листа від 30.01.2025 року.
- Довідка щодо порівняння показників (параметрів) безпечності зазначених в ТУ та ДСТУ на вироби які були передбачені вказаною процедурою закупівлі.
- Копія витягу з ТУ 10.1-36266887-008:2017.
- Копія витягу з ТУ 15.1-36266887-004:2011.
- Копія Експертного висновку №000512 п/25 від 07 лютого 2025 року.
- Копія Експертного висновку №000512 п/25 від 07 лютого 2025 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2025 10:38
Доброго дня, дякуємо за ваше звернення, з приводу чого повідомляємо.
1. Відповідно до частини 7 статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі, проте учасник ТОВ "НОВОВОЛИНСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ" проігнорував своє право та жодного разу не звернувся до замовника з питанням щодо роз’яснення технічних вимог.
2. Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції учасника було виявлено, що надані документи, а саме Експертний висновок № 003897 п/24 від 04 вересня 2024 року, в якому зазначено відповідність до ТУ У 10.1-36266887-008:2017, Експертний висновок № 007103 п/24 від 30 грудня 2024 року, в якому зазначено відповідність до ТУ У 15.1-36266887-004:2011, не підтверджують відповідність пропонованого товару згідно вимог замовника та не відповідають вимогам до предмету закупівлі.
Отже, виходячи з наведеного, якщо замовник в умовах оголошення вимагає підтвердити технічні характеристики предмета закупівлі із ДСТУ 4427:2005 «Ковбаси сирокопчені та сиров'ялені. Загальні технічні умови» та ДСТУ 4435:2005 «Ковбаси напівкопчені. Загальні технічні умови», а учасник у складі пропозиції зазначає інший нормативний документ на цей вид продукції, це є невідповідністю та підставою для відхилення пропозиції такого учасника. Також в такому випадку замовник не надає 24 години на виправлення невідповідності на підставі пункту 43 Особливостей, адже помилки, що стосуються технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, при виправленні таких невідповідностей можуть призвести до зміни предмета закупівлі.
3. Також звертаємо увагу, що пропозиції та документи, подані учасниками після кінцевого закінчення строку подання пропозицій не розглядаються.
Номер вимоги: UA-2025-01-21-013551-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРОДСЕРВІС М", Код ЄДРПОУ:40285277
Дата подання: 11 лютого 2025 18:08
Неправомірне визначення переможця.

Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2025 15:24
Відповідно до частини 7 статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі, проте жоден з потенційних учасників не звернувся до замовника з питанням щодо роз’яснення до технічних вимог, що свідчить про зрозумілість викладеної замовником інформації.
Учасником ТОВ «М’ЯСНА САДИБА» у складі пропозиції надано Експертний висновок № ЗвВ-200087 п/25 від 01 лютого 2025 року, виданий акредитованою лабораторією, у висновку якого зазначено про відповідність товару до ДСТУ 4427:2005 «Ковбаси сирокопчені та сиров'ялені. Загальні технічні умови», Декларацію виробника ТОВ «ВІН-ГРУП» від 28 січня 2025 року, Експертний висновок № 001016 п/24 від 22 квітня 2024 року, виданий акредитованою лабораторією, у висновку якого зазначено про відповідність товару до ДСТУ 4435:2005 «Ковбаси напівкопчені. Загальні технічні умови» та Декларацію виробника №КПХД0000931 від 20 січня 2025 року. Всі зазначені документи виготовлені на попередні партії товару, що не суперечить вимогам замовника. Також інформуємо, замовником не визначався перелік показників, за якими мають бути проведені випробування щодо якості та безпечності товарів лабораторією.
Також на підтвердження відповідності запропонованого учасником ТОВ «М’ЯСНА САДИБА» товару у складі пропозиції надано Гарантійний лист № 57 від 30 січня 2025 року, в якому учасник гарантує відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у Додатку 3, та Гарантійний лист № 58 від 30 січня 2025 року, в якому учасник гарантує відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у Додатку 3, що свідчить про те, що при виконанні зобов’язань за укладеним договором, ТОВ «М’ЯСНА САДИБА» гарантує дотримання нормативних документів щодо якості та безпечності запропонованого товару.
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «М’ЯСНА САДИБА» відповідає вимогам замовника.
Також звертаємо увагу, що відповідно до частини 14 статті 14 Закону учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пропозиція учасника ТОВ «ПРОДСЕРВІС М» за результатами електронного аукціону та розкриття пропозицій перебуває з найвищою ціновою пропозицією на четвертому місці. Замовник не здійснював розгляд та, як наслідок, відхилення пропозиції ТОВ «ПРОДСЕРВІС М».

Документи подані скаржником

07 лютого 2025 17:42
Копія витягу ТУ 15.pdf
07 лютого 2025 17:42
Копія експертного 510.pdf
07 лютого 2025 17:42
Копія протоколу.pdf
07 лютого 2025 17:42
Вимога.pdf
07 лютого 2025 17:42
Довідка.pdf
07 лютого 2025 17:42
Копія витягу ТУ 10.pdf
07 лютого 2025 17:42
Копія експертного 512.pdf

Документи подані скаржником

11 лютого 2025 18:08
Вимога Прикордонники.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2025 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "НОВОВОЛИНСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ" 18 150 000,00
UAH з ПДВ
15 890 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ЧЕРКАСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ" 16 747 920,00
UAH з ПДВ
16 069 320,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ" 19 298 880,00
UAH з ПДВ
18 732 480,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ПРОДСЕРВІС М" 20 322 000,00
UAH з ПДВ
18 734 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮТ КОМПАНІ" 20 282 400,00
UAH з ПДВ
19 760 399,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 лютого 2025 15:23
Електронний підпис
03 лютого 2025 15:23
Електронний підпис
03 лютого 2025 15:22
ВН_21365.pdf
03 лютого 2025 15:22
Прект договору.pdf
03 лютого 2025 15:22
Банківська гарантія.7z
03 лютого 2025 15:22
Довідка (чисті активи).pdf
03 лютого 2025 15:22
Виписка нова.pdf
03 лютого 2025 15:22
баланс 9 місяц 2024 нмк.pdf
03 лютого 2025 15:22
ВН_20978.pdf
03 лютого 2025 15:22
Витяг ПДВ.pdf
03 лютого 2025 15:22
Лист-згода.pdf
03 лютого 2025 15:22
НМК Статут 10.09.2018.pdf
03 лютого 2025 15:22
ВН_21366.pdf
03 лютого 2025 15:22
ВН_21364.pdf
03 лютого 2025 15:22
Технічний опис_ск_нк.pdf
03 лютого 2025 15:22
ВН_21011.pdf

Публічні документи

12 лютого 2025 16:52
Електронний підпис
10 лютого 2025 16:27
Електронний підпис
10 лютого 2025 16:26
Документи переможця.rar.p7s
10 лютого 2025 16:26
Документи переможця.rar
06 лютого 2025 16:08
Електронний підпис
03 лютого 2025 14:15
Електронний підпис
03 лютого 2025 14:15
Електронний підпис
03 лютого 2025 14:14
15. Сертифікат ХАСП ЧМК.pdf

Публічні документи

03 лютого 2025 18:48
Електронний підпис
03 лютого 2025 18:47
6 гарантійний лист.pdf
03 лютого 2025 18:47
37 строк дії пропозиції.pdf
03 лютого 2025 18:47
33 про повноваження.pdf
03 лютого 2025 18:47
7.1 ев.pdf
03 лютого 2025 18:47
35 проект договору.pdf
03 лютого 2025 18:47
5 додаток 3.pdf
03 лютого 2025 18:47
13 сертифікат ісо 22000.pdf
03 лютого 2025 18:47
19 про мед огляд.pdf
03 лютого 2025 18:47
28 опис до виписки.pdf
03 лютого 2025 18:47
30 Витяг ПДВ.pdf
03 лютого 2025 18:47
24 рішення.pdf
03 лютого 2025 18:47
27 виписка.pdf
03 лютого 2025 18:47
4 відомості.pdf
03 лютого 2025 18:47
34 лист-згода.pdf
03 лютого 2025 18:47
23 фінансова звітність.pdf
03 лютого 2025 18:47
29 рішення зміни.pdf
03 лютого 2025 18:47
7 декларація виробника.pdf
03 лютого 2025 18:47
26 опис статут.pdf
03 лютого 2025 18:47
1 цінова.pdf
03 лютого 2025 18:47
32 значні правочини.pdf
03 лютого 2025 18:47
31 вартість активів.pdf
03 лютого 2025 18:47
2 загальна довідка.pdf
03 лютого 2025 18:47
3 гарантійний.pdf
03 лютого 2025 18:47
15 про мтб.pdf
03 лютого 2025 18:47
25 наказ.pdf

Публічні документи

03 лютого 2025 21:46
Електронний підпис
03 лютого 2025 21:46
Електронний підпис
03 лютого 2025 21:45
Аналогічний досвід.pdf
03 лютого 2025 21:45
Декларації виробника.pdf
03 лютого 2025 21:45
Технічні вимоги.pdf
03 лютого 2025 21:45
Проєкт договору.pdf
03 лютого 2025 21:45
Статут.pdf
03 лютого 2025 21:45
Опис.pdf
03 лютого 2025 21:45
Витяг ПДВ.pdf
03 лютого 2025 21:45
Експертні висновки.pdf
03 лютого 2025 21:45
Витяг Продсервіс.pdf
03 лютого 2025 21:45
Пропозиція.pdf
03 лютого 2025 21:45
Головний правочин.pdf

Публічні документи

03 лютого 2025 16:25
Електронний підпис
03 лютого 2025 16:25
Електронний підпис
03 лютого 2025 16:24
Цінова.pdf
03 лютого 2025 16:24
Довідка ліцензування.pdf
03 лютого 2025 16:24
Витяг ПДВ.pdf
03 лютого 2025 16:24
Виписка_13.01.2025.pdf
03 лютого 2025 16:24
Установчі.rar
03 лютого 2025 16:24
Довідка чисті активи.pdf
03 лютого 2025 16:24
Витяг ЮТ Компані 13.01.2025.pdf
03 лютого 2025 16:24
Гарантія 234.zip
03 лютого 2025 16:24
Довідка по п.47.pdf
03 лютого 2025 16:24
Довідка МТБ.pdf

Конфіденційні документи

03 лютого 2025 16:24
Експлуатаційний дозвіл ЮТК 2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

в документі зазначені адреси складів

03 лютого 2025 16:24
Експлуатаційний дозвіл ЮТК 1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

в документі зазначені адреси складів

03 лютого 2025 16:24
СЕРТИФІКАТ ISO 22000.pdf

Обґрунтування конфіденційності

в документі зазначені адреси складів

03 лютого 2025 16:24
Договір надання комплексу логістичних послуг.pdf

Обґрунтування конфіденційності

в документі зазначені адреси складів

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НОВОВОЛИНСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "ЧЕРКАСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Форма забезпечення

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

ТОВ "ПРОДСЕРВІС М"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮТ КОМПАНІ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "НОВОВОЛИНСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ"
#41429133
Відхилено 15 890 000,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2025 14:30
ТОВ "ЧЕРКАСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ"
#44785285
Переможець 16 069 320,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2025 12:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 лютого 2025 15:29

Документи

05 лютого 2025 14:30
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям щодо наявності фінансової спроможності мав надати у складі пропозиції копію фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний рік відносно кінцевої дати подання пропозицій (з квитанцією про її прийняття), яка повинна підтвердити обсяг доходу (виручки) у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано копію фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 9 місяців 2024 року (з квитанцією про її прийняття). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати копію фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний рік відносно кінцевої дати подання пропозицій (з квитанцією про її прийняття), яка повинна підтвердити обсяг доходу (виручки) у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі

Документи

10 лютого 2025 12:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2025 12:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЧЕРКАСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ"
#44785285
16 069 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 лютого 2025 12:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2025 15:05
Договір №34-25 від 18.02.25.pdf укладений
18 лютого 2025 15:05