Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи №1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області. Коригування»
Очікувана вартість
1 908 020,00 UAH
UA-2025-01-21-011900-a ● e8d96d9b544647b3ad1f1738bdc76892
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Бучанської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34357364 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, вул. Володимира Вернадського, будинок 36-А |
Контактна особа: |
Лосенко Вікторія Сергіївна 380459740072 tender-osvita@bucha-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2025 15:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2025 15:56 |
Початок аукціону: | 13 березня 2025 15:56 |
Очікувана вартість: | 1 908 020,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 540,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
У даній тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації:
Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель .
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Розгорнути
Згорнути
Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель .
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи №1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата Робіт Замовником здійснюється шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений у цьому Договорі. Роботи вважаються оплаченими з моменту надходження коштів на поточний рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2025 19:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2025 19:42 |
Перелік змін до ТД від 06.02.2025 року.docx | |
06 лютого 2025 19:42 |
Нова редакція від 06.02.2025_ТД ТН_ЗОШ №1.docx | |
21 січня 2025 14:57 |
Протокол 13.pdf | |
21 січня 2025 14:57 |
Оголошення про проведення торгів ТН.pdf | |
21 січня 2025 14:57 |
ТД ТН_ЗОШ №1.docx |
06 лютого 2025 19:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 лютого 2025 19:42 |
Перелік змін до ТД від 06.02.2025 року.docx
|
|||
06 лютого 2025 19:42 |
Нова редакція від 06.02.2025_ТД ТН_ЗОШ №1.docx
|
|||
21 січня 2025 14:57 |
Протокол 13.pdf
|
|||
21 січня 2025 14:57 |
Оголошення про проведення торгів ТН.pdf
|
|||
21 січня 2025 14:57 |
ТД ТН_ЗОШ №1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
клас наслідків
Дата подання: 22 січня 2025 08:29
Дата відповіді: 22 січня 2025 09:02
Який клас наслідків (відповідальності) об'єкту?
Відповідь: Шановний Учаснику! Згідно Експертного звіту клас наслідків об'єкту - СС2.
сума глав 1-9 зкр
Дата подання: 22 січня 2025 14:51
Дата відповіді: 27 січня 2025 21:15
Просимо надати суму глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку по об'єкту для розрахунку ціни пропозиції.
Відповідь: Шановний Учаснику! Сума становить 152 641 634,00 гривні.
ПДВ
Дата подання: 28 січня 2025 20:18
Дата відповіді: 31 січня 2025 13:22
Просимо уточнити, сума глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку надана з ПДВ, чи без ПДВ?
Відповідь: Шановний Учасник! Сума вказана з ПДВ.
Клас наслідків
Дата подання: 06 лютого 2025 17:55
Дата відповіді: 10 лютого 2025 09:24
Який клас наслідків об’єкта за предметом закупівлі?
Відповідь: Шановний Учасник! Згідно експертного звіту клас наслідків об'єкта - СС2.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-01-21-011900-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ, Код ЄДРПОУ:36047326
Дата подання: 22 січня 2025 12:33
Дата подання: 22 січня 2025 12:33
скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
скарга на дискримінаційні умови тендерної документації, а саме: Учасник повинен надати "5.1.2. Документи, що підтверджують компетентність, знання, досвід роботи Учасника з матеріалами та технологіями оздоблювальних, фасадних робіт, інженерних комунікацій. Такими документами можуть слугувати сертифікати навчання від виробників матеріалів, сертифікати проходження семінарів та ін. Учасник повинен бути спроможний виконувати контроль робіт по всім спеціалізаціям (загально-будівельні, інженерні мережі, оздоблювальні роботи та інші), що виконуються Підрядником за цим об’єктом.".
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 січня 2025 15:31
рішення від 24.01.2025 № 1083.pdf
Дата публікації: 24 січня 2025 15:30
інформація про резолютивну частину рішення від 31.01.2025 № 1513.pdf
Дата публікації: 31 січня 2025 16:50
рішення від 31.01.2025 № 1513.pdf
Дата публікації: 03 лютого 2025 17:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до Тендерної документації від 06.02.2025 року.
Дата виконання рішення замовником: 06 лютого 2025 19:45
Номер скарги: UA-2025-01-21-011900-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ АЙСІ КОНСУЛЕНТЕН, Код ЄДРПОУ:38670934
Дата подання: 21 лютого 2025 17:14
Дата подання: 21 лютого 2025 17:14
скарга
вих. № 203.2
від «21» лютого 2025 року
Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035.
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙСІ КОНСУЛЕНТЕН"
код ЄДРПОУ: 38670934
Адреса: 01033, місто КИЇВ, вулиця ВОЛОДИМИРСЬКА, будинок 61-Б
Замовник: Відділ освіти Бучанської міської ради
код ЄДРПОУ: 34357364
Адреса: 08292, Україна , Київська обл., Буча, вул. Володимира Вернадського, будинок 36-А
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-21-011900-a
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
21.01.2025 року Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2025-01-21-011900-a, процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами.
Строк подання тендерних пропозицій було встановлено до 27 лютого 2025 00:00. Варто зазначити, що кінцевий строк подання пропозицій після внесення змін не змінився.
Маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙСІ КОНСУЛЕНТЕН" (далі - Скаржник), виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію та не дають можливості прийняти участь у відповідній закупівлі, а саме:
1. Відповідно до п. 5.4.3 розділу 3 тендерної документації: Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону з урахуванням абзацу 10 пункту 3 Особливостей та Фінансової Угоди для закупівель за НКПВУ учаснику буде відмовлено в участі у тендері та його пропозиція відхилена, якщо учасником НЕ буде надано у складі його пропозиції Витяг ЄДР/Виписку ЄДР, в якому міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інші документи згідно чинного законодавства, підтверджуючі зазначену інформацію (крім випадків, коли учасником є фізична особа-підприємець або учасником є нерезидентом).
Відповідно до п.9 ч.2 ст.9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»: В Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім юридичних осіб, зазначених у частині восьмій статті 5-1 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення"): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства (підданства), а в разі, якщо кінцевий бенефіціарний власник-іноземець є громадянином (підданим) декількох країн, - усі країни його громадянства (підданства), серія (за наявності) та номер документа (документів), що посвідчує особу та підтверджує громадянство (підданство), зокрема, але не виключно, паспорта громадянина України для виїзду за кордон, унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності), місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу).
У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про зазначення у структурі власності юридичної особи обґрунтованої причини його відсутності.
У разі зміни кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи державна реєстрація змін до відомостей про кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи проводиться протягом 30 робочих днів з дня виникнення таких змін.
У випадках, встановлених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", до Єдиного державного реєстру вноситься відмітка про можливу недостовірність інформації про кінцевого бенефіціарного власника або структуру власності юридичної особи;
Відповідно до інформації про Скаржника у ЄДР: інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи: кінцевий бенефіціарний власник відсутній. Причина відсутності кінцевого бенефіціарного власника: жодна фізична особа не володіє часткою 25 і більше відсотків статутного капіталу і не здійснює вирішальний вплив на діяльність товариства (на підтвердження надаємо копію витягу ЄДР).
Вимога про надання витягу ЄДР/виписки ЄДР, в яких буде міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інших документів згідно чинного законодавства, що підтверджують зазначену інформацію розрахована на учасників торгів, в яких вказана інформація про кінцевих бенефіціарних власників, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
У скаржника відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника через те, що жодна фізична особа не володіє часткою 25 і більше відсотків статутного капіталу і не здійснює вирішальний вплив на діяльність товариства. Надаємо структуру власності на підтвердження.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
2. Відповідно до п. 5.5 розділу 3 тендерної документації: документи, які повинен подати замовнику переможець процедури закупівлі: 5.5.2 Довідку, що містить в собі відомості про те що, керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, НЕ було засуджено:
-- за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку,
-- за державну зраду або колабораційну діяльність за законами України та судимість за такі кримінальні правопорушення з фізичної особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Довідки, зазначені у підпунктах 5.5.2-5.5.3, надаються у формі Витягу (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
Скаржник надає до скарги витяг про несудимість, в якому відсутня інформація, що керівника учасника процедури закупівлі, НЕ було засуджено:
-- за державну зраду або колабораційну діяльність за законами України та судимість за такі кримінальні правопорушення з фізичної особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Також варто зазначити, що форма витягу про несудимість (надаємо до скарги), відповідно до порядку доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що затверджена Наказ Міністерства внутрішніх справ України 30 березня 2022 року № 207 (надалі - Порядок) не передбачає вказівки інформації про факти засудження:
-- за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку,
-- за державну зраду або колабораційну діяльність за законами України та судимість за такі кримінальні правопорушення з фізичної особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Вказана вимога не узгоджується з вимогами чинного законодавства, в тому числі вищенаведеним Порядком.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Копія витягу з ЄДР на 7 арк.
2. Копія структури власності на 1 арк.
3. Копія витягу про несудимість на 1 арк.
4. Копія форми витягу про несудимість на 1 арк.
З повагою,
Директор ТОВ
" АЙСІ КОНСУЛЕНТЕН» ______________________ Хельбль Андреас
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 лютого 2025 16:55
рішення від 25.02.2025 №2837.pdf
Дата публікації: 25 лютого 2025 16:54
інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2025 №3419.pdf
Дата публікації: 06 березня 2025 12:00
рішення від 05.03.2025 №3419.pdf
Дата публікації: 10 березня 2025 17:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2025 16:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ |
546 965,86
UAH з ПДВ
|
327 797,91
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець ДУПАК ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ |
627 850,00
UAH з ПДВ
|
327 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕГАС" |
1 499 472,00
UAH з ПДВ
|
999 648,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА" |
1 548 876,24
UAH з ПДВ
|
999 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ #36047326 |
Очікує рішення |
327 797,91
UAH з ПДВ
|
13 березня 2025 16:31
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 березня 2025 00:00
|