Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень 1-4 поверхів гуртожитку № 2 Українського державного університету науки і технологій, за адресою: вул. Лазаряна, буд. 2 у Соборному районі, м. Дніпро, для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб (ремонт фасаду)
Очікувана вартість
12 322 980,00 UAH
UA-2025-01-21-011578-a 587a18cc1288419b8900e5722f7489f5
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кирило Бурикін

+380988712672 burykinkirill954@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське управління капітального будівництва
Код ЄДРПОУ: 04011733
Місцезнаходження: 87535, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. КУПРІНА, 23А
Контактна особа: Кирило Бурикін
+380988712672
burykinkirill954@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2025 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2025 09:00
Початок аукціону: 03 лютого 2025 13:26
Початок аукціону: 03 лютого 2025 13:26
Очікувана вартість: 12 322 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 61 614,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень 1-4 поверхів гуртожитку № 2 Українського державного університету науки і технологій, за адресою: вул. Лазаряна, буд. 2 у Соборному районі, м. Дніпро, для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб (ремонт фасаду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49010, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Лазаряна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 14:03
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 14:03
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 14:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 14:03
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 14:03
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 14:03
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 14:03
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 14:03
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 14:03
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 14:03
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 14:03
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 14:03
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 14:03
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 14:03
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 14:03
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 14:03
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 14:03
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 14:03
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 14:03
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 14:03
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 14:03
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 14:03
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 14:03
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 14:03
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 14:03
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 січня 2025 14:03

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

28 січня 2025 11:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 січня 2025 11:07
Додаток 1 нова редакція.docx
28 січня 2025 11:07
Тендерна документація нова редакція.docx
28 січня 2025 11:07
Протокол внесення змін до ТД.doc
28 січня 2025 11:07
Перелік змін до ТД.doc
21 січня 2025 14:03
Додаток 2.docx
28 січня 2025 11:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 січня 2025 14:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 січня 2025 11:07
Додаток 1 нова редакція.docx
21 січня 2025 14:03
Додаток 1.docx
28 січня 2025 11:07
Тендерна документація нова редакція.docx
21 січня 2025 14:03
Тендерна документація.docx
28 січня 2025 11:07
Протокол внесення змін до ТД.doc
28 січня 2025 11:07
Перелік змін до ТД.doc
21 січня 2025 14:03
Додаток 2.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-04-03-000080 ● c038f96ba4a54ca18a087012199c85e2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 квітня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 квітня 2025 17:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

03.04.2025 № 20-з

Ужгород

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,

НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручень Держаудитслужби, доведених листами від 25.03.2025 № 003100-18/3775-2025 та від 28.03.2025 № 003100-18/3940-2025, почати моніторинг процедур закупівель/ закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о.начальника Іванна ЙОЛИЧ

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 03.04.2025 № 20-з

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-01-21-011578-a 21.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-03 18:21:52

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Поточний ремонт приміщень 1-4 поверхів гуртожитку № 2 Українського державного університету науки і технологій, за адресою: вул. Лазаряна, буд. 2 у Соборному районі, м. Дніпро, для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб (ремонт фасаду)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-21-011578-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-07 16:30:03

Відповідь на запит

1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі наступних документів:
- проєктно-кошторисної документації, розробленої проєктною організацією у відповідності з ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво, наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві» і Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (з урахуванням Змін № 1, № 2, № 3, № 4);
- експертної оцінки від 06.09.2024 № 586/е/24/ЕО, виданої експертною організацією Східна філія Державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» за результатом розгляду кошторисної частини проектної документації, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво.
Кошторисна документація та експертна оцінка додаються.
2. У зв’язку з відсутністю у замовника власного веб-сайту, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Маріупольської міської ради за посиланням https://mariupolrada.gov.ua/page/zakupivli

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-08 16:50:47

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Поточний ремонт приміщень 1-4 поверхів гуртожитку № 2 Українського державного університету науки і технологій, за адресою: вул. Лазаряна, буд. 2 у Соборному районі, м. Дніпро, для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб (ремонт фасаду)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-21-011578-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином Уповноважена особа комунального підприємства «Міське управління капітального будівництва» (далі – Замовник) може обґрунтувати прийняте рішення про невідхилення учасника ТОВ «БІЛД ЛІДЕР», а визначення його переможцем, зокрема, щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «БІЛД ЛІДЕР» вимогам Замовника, викладеним у пункті 14 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» Додатку 1 тендерної документації на закупівлю «Поточний ремонт приміщень 1-4 поверхів гуртожитку № 2 Українського державного університету науки і технологій, за адресою: вул. Лазаряна, буд. 2 у Соборному районі, м. Дніпро, для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб (ремонт фасаду)», якщо учасник у складі тендерної пропозиції надав розрахунки до договірної ціни, а саме локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на ремонтно-будівельні роботи приміщень 1-4 поверхів гуртожитку №2 Українського Державного університету науки і технології за адресою: вул. Лазаряна, буд. 2 у Соборному районі, м. Дніпро, для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщенних (евакуйованих) осіб (ремонт фасаду), в якому зокрема зазначено: позиція № 16: Улаштування з листової сталі поясків, сандриків, відливів 300мм – 234 м, при цьому, Замовником у Дефектному акті пункту 14 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» Додатку 1 вказано роботи: позиція № 16: Улаштування з листової сталі поясків, сандриків, відливів 600мм – 234 м, що свідчить про невідповідність пропозиції учасника ТОВ «БІЛД ЛІДЕР» технічному завданню Додатку 1 тендерної документації Замовника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-11 14:35:14

Відповідь на запит

1. У позиції № 16 дефектного акту, який міститься у пункті 14 «Технічне завдання» додатку 1 до тендерної документації вказано роботи:
КР8-40-4 Улаштування з листової сталі поясків, сандриків, відливів 600 мм – 234 м.
Звертаємо увагу, що кошторисна норма КР8-40-4 не містить в собі значення ширини виробу. На підтвердження надаємо знімок екрану (скриншот) з програмного комплексу «АВТОМАТИЗОВАНИЙ ВИПУСК КОШТОРИСІВ» - ПК АВК-5. Ширина виробу була вказана замовником вручну, при цьому була допущена механічна помилка: замість ширини 300 мм зазначена ширина 600 мм.
Слід враховувати, що помилково вказана замовником ширина виробу не вплинула на зазначення його обсягу і вартості. В позиції № 17 дефектного акту, який міститься у пункті 14 «Технічне завдання» додатку 1 до тендерної документації, зазначений матеріальний ресурс Фасонний елемент (відливи) - 73,71 м2. В позиції № 17 локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01, який наданий у складі тендерної пропозиції учасника, зазначений матеріальний ресурс Фасонний елемент (відливи) з таким самим обсягом - 73,71 м2.
Таким чином, обсяг Фасонних елементів (відливів) у технічному завданні та у тендерній пропозиції учасника відповідає ширині 300 мм: 234*0,3*1,05 = 73,71 м2. Вартість виробу розрахована учасником на підставі обсягу 73,71 м2.
У зв’язку з чим, незважаючи на механічну помилку у Технічному завданні, у позиції № 16 локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01, який наданий у складі тендерної пропозиції учасника, правильно вказано ширину виробів:
КР8-40-4 Улаштування з листової сталі поясків, сандриків, відливів 300 мм – 234 м.
В подальшому, при виконанні робіт і їх прийманні замовником буде враховано обсяг виробу 73,71 м2 при ширині 300 мм, що повинно бути підтверджено видатковою накладною і фактичним вимірюванням.
Враховуючи вищезазначене, на підставі висновку про відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам Технічного завдання уповноважена особа прийняла рішення про визначення ТОВ «БІЛД ЛІДЕР» переможцем закупівлі.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2025-04-21 16:45:05

Звернення за роз'ясненням

У висновку за результатами моніторингу закупівлі міститься зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель:
«З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерних пропозицій, зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) з ТОВ «БІЛД ЛІДЕР» від 10.02.2025 № 04/2025, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України, статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.»
Згідно положень ст. 188 Господарського кодексу України, зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором.
Ст. 651 Цивільного кодексу України встановлено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Норми цивільного і господарського законодавства не містять такої підстави для розірвання господарського договору, як «наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Закон України «Про публічні закупівлі» також не містить відповідної норми. Зазначена підстава для розірвання договору відсутня в укладеному договорі про закупівлю № 04/2025 від 10.02.2025.
Слід зазначити, що зобов’язання щодо усунення порушень законодавства, яке міститься у висновку за результатами моніторингу закупівлі, не поширюється на переможця закупівлі, з яким укладено договір - ТОВ «Білд Лідер».
На сьогоднішній день підрядником ТОВ «Білд Лідер» виконана, прийнята і оплачена замовником частина послуг за договором. Підрядник продовжує надавати послуги з поточного ремонту згідно календарного графіку та умов договору.
У зв'язку з чим, у замовника відсутні підстави, передбачені нормами законодавства і умовами договору, для розірвання договору в односторонньому порядку.
Замовник звернувся до ТОВ «Білд Лідер» з питання розірвання договору підряду № 04/2025 від 10.02.2025 за згодою сторін. ТОВ «Білд Лідер» надало відповідь, що не вбачає підстав для розірвання договору підряду.
Враховуючи вищевикладене, в порядку, передбаченому частиною 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо надати роз’яснення змісту висновку та зобов’язань замовника, визначених у висновку, а саме: яким чином замовнику виконати зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель - розірвати договір (припинити зобов’язання) з ТОВ «БІЛД ЛІДЕР» від 10.02.2025 № 04/2025, з дотриманням норм діючого законодавства?

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2025-04-23 12:51:05

Відповідь на звернення Замовника за роз'ясненням щодо висновку

Відповідь на звернення Замовника за роз'ясненням щодо висновку надається у вкладеному файлі


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 16 квітня 2025
Кінцевий строк оскарження: 01 травня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: До Донецького окружного адміністративного суду 30.04.2025 подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 16 квітня 2025 року, складеного за результатами моніторингу процедури закупівлі. 01.05.2025 Донецьким окружним адміністративним судом відкрито провадження у справі № 200/3096/25.
Дата публікації: 01 травня 2025
Номер відкриття провадження: 200/3096/25
Дата відкриття провадження: 01 травня 2025

Документи:

01 травня 2025 15:54
Електронний підпис
01 травня 2025 15:50
Картка руху заяви.png

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2025 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ФАСАДБУДЦЕНТР" 11 200 809,70
UAH з ПДВ
11 138 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "БІЛД ЛІДЕР" 11 684 646,88
UAH з ПДВ
11 150 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 лютого 2025 16:49
Електронний підпис
01 лютого 2025 16:49
Електронний підпис
01 лютого 2025 16:47
Договір ТНП.pdf
01 лютого 2025 16:47
Договір 220612 ДКХК.pdf
01 лютого 2025 16:47
Договір 240724 ДКХК.pdf
01 лютого 2025 16:47
Договір Нікострой.pdf
01 лютого 2025 16:47
ЦПХ Корінь.pdf
01 лютого 2025 16:47
наказ 001 на директора.jpg
01 лютого 2025 16:47
Штат - Турицький ГІ.pdf
01 лютого 2025 16:47
Акти Рендпако-АСТА.pdf
01 лютого 2025 16:47
Цпх Зернов.pdf
01 лютого 2025 16:47
витяг 001.jpg
01 лютого 2025 16:47
витяг липень 2023.pdf
01 лютого 2025 16:47
Штат - Задорожна ІОП.pdf
01 лютого 2025 16:47
ЦПХ Мошкара.pdf
01 лютого 2025 16:47
Статут_compressed (1).pdf
01 лютого 2025 16:47
Цпх Акусок.pdf
01 лютого 2025 16:47
Цпх Сахнов.pdf
01 лютого 2025 16:47
ЦПХ Тарукін.pdf
01 лютого 2025 16:47
ЦПХ НУШЕЛЬ.pdf
01 лютого 2025 16:47
Цпх Ісько.pdf
01 лютого 2025 16:47
АКт ТПН.pdf
01 лютого 2025 16:47
11.imd
01 лютого 2025 16:47
11_ДЦ_ДЦ_2.rtf
01 лютого 2025 16:47
11_ДЦ_ЗКР_5.rtf
01 лютого 2025 16:47
11_ДЦ_ДЦ_3.rtf
01 лютого 2025 16:47
11_ДЦ_ЗВВ.rtf
01 лютого 2025 16:47
11_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf
01 лютого 2025 16:47
11_ДЦ_ЗКР_6.rtf
01 лютого 2025 16:47
11_ДЦ_ПВР.rtf
01 лютого 2025 16:47
7. Тендерна пропозиція.pdf
01 лютого 2025 16:47
Договір ТНП.pdf
01 лютого 2025 16:47
Договір 220612 ДКХК.pdf
01 лютого 2025 16:47
Договір 240724 ДКХК.pdf
01 лютого 2025 16:47
Договір Нікострой.pdf

Публічні документи

04 лютого 2025 14:16
Електронний підпис
04 лютого 2025 14:14
Довідка.pdf.p7s
04 лютого 2025 14:14
Довідка Маслак.pdf.p7s
04 лютого 2025 14:14
vytiah_pro_nesudymist_vid_2025-01-30.pdf.p7s
31 січня 2025 11:23
Електронний підпис
31 січня 2025 11:23
Електронний підпис
31 січня 2025 11:19
АВК-5.pdf.p7s
31 січня 2025 11:19
Виписка.pdf.p7s
31 січня 2025 11:19
Модельний статут.pdf.p7s
31 січня 2025 11:19
6.1 Договір.pdf.p7s
31 січня 2025 11:19
Витяг ПДВ.pdf.p7s
31 січня 2025 11:19
ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.pdf.p7s
31 січня 2025 11:19
ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf.p7s
31 січня 2025 11:19
ДЦ.pdf.p7s
31 січня 2025 11:19
537.imd.p7s
31 січня 2025 11:19
ДЦ_ПВР.pdf.p7s
31 січня 2025 11:19
Договір №01-10 СП.pdf.p7s
31 січня 2025 11:19
Наказ Попов.pdf.p7s
31 січня 2025 11:19
Наказ Грабчак М..pdf.p7s
31 січня 2025 11:19
Наказ Зав'ялов.pdf.p7s
31 січня 2025 11:19
Наказ Педич.pdf.p7s
31 січня 2025 11:19
1 Довідка про МТБ.pdf.p7s
31 січня 2025 11:19
Наказ Толстов.pdf.p7s
31 січня 2025 11:19
Наказ Бєлкун О..pdf.p7s
31 січня 2025 11:19
Наказ Колісник.pdf.p7s
31 січня 2025 11:19
Договірна ціна.pdf.p7s
31 січня 2025 11:19
Лист відгук.pdf.p7s
31 січня 2025 11:19
Наказ Хомутенко.pdf.p7s
31 січня 2025 11:19
Наказ Чекальська.pdf.p7s
31 січня 2025 11:19
Наказ Чорний.pdf.p7s
31 січня 2025 11:19
Наказ Терещук.pdf.p7s
31 січня 2025 11:19
Наказ Нестеренко.pdf.p7s
31 січня 2025 11:19
Наказ Маслак.pdf.p7s
31 січня 2025 11:19
Наказ Дубіна.pdf.p7s
31 січня 2025 11:19
Наказ Трощинський.pdf.p7s
31 січня 2025 11:19
Наказ Іващенко.pdf.p7s
31 січня 2025 11:19
Наказ Волотко.pdf.p7s
31 січня 2025 11:19
Наказ Сушко.pdf.p7s
31 січня 2025 11:19
Наказ Баюрко.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАСАДБУДЦЕНТР"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВ "БІЛД ЛІДЕР"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАСАДБУДЦЕНТР"
#42021067
Відхилено 11 138 000,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2025 12:25
ТОВ "БІЛД ЛІДЕР"
#45438322
Переможець 11 150 000,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2025 12:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2025 12:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІЛД ЛІДЕР"
#45438322
11 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 лютого 2025 10:11
Договірна ціна.xls укладений
10 лютого 2025 10:10
3. План фінансування.pdf укладений
10 лютого 2025 10:10
1. Договірна ціна.pdf укладений
10 лютого 2025 10:10
Договір підряду № 04-2025 від 10.02.2025.pdf укладений
10 лютого 2025 10:10
2. Календарний графік.pdf укладений
10 лютого 2025 10:10