Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
79212300 – «Послуги з проведення обов’язкової аудиторської перевірки»
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2025-01-21-009980-a ● 7297585d20e74641a55d4e6ac769484e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Акціонерне товариство "Одеський припортовий завод" |
Код ЄДРПОУ: | 00206539 |
Вебсайт: | http://www.opz.odessa.net/index.php |
Місцезнаходження: | 65481 , Україна , Одеська обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Верба Наталья Викторьевна 0487586302 mts3@opz.odessa.ua |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2025 13:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2025 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2025 12:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2025 13:44 |
Початок аукціону: | 31 січня 2025 13:44 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з проведення обов’язкової аудиторської перевірки за 2024 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481 , Україна, Одеська область, Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 квітня 2025
ДК 021:2015: 79212300-6 — Послуги з проведення обов’язкової аудиторської перевірки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 20 | Банківські | 20 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2025 14:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2025 13:57 |
Тендерна Документація Аудит 2024р. 1094ет Зі Змінами.doc | |
21 січня 2025 13:13 |
Тендерна Документація Аудит 2024р. 1094ет.doc |
27 січня 2025 14:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 січня 2025 13:57 |
Тендерна Документація Аудит 2024р. 1094ет Зі Змінами.doc
|
|||
21 січня 2025 13:13 |
Тендерна Документація Аудит 2024р. 1094ет.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога щодо усунення невідповідностей кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 24 січня 2025 20:40
Дата відповіді: 27 січня 2025 14:12
Вимога щодо усунення невідповідностей кваліфікаційних критеріїв
Шановний Замовнику,
Вивчивши тендерну документацію, зокрема встановлені кваліфікаційні критерії, вважаємо за необхідне звернути увагу на невідповідність окремих пунктів положенням законодавства України, що може стати підставою для подання скарги та внесення змін до тендерної документації.
Наявність оцінювача, сертифікованого за міжнародними стандартами
Відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", кваліфікаційні критерії мають бути чітко визначені, об’єктивно обґрунтовані та не створювати дискримінаційних умов для учасників.
Вимога щодо наявності у складі учасника оцінювача, сертифікованого за міжнародними стандартами, не обґрунтована ані предметом закупівлі, ані жодними нормативно-правовими актами України, які регулюють аудиторську діяльність. Оцінка майна чи бізнесу за міжнародними стандартами оцінки не є обов’язковою умовою для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності.
Більш того, надання послуг з оцінки незалежним аудитором може створювати конфлікт інтересів.
Обґрунтування позиції
Принцип незалежності аудитора
Відповідно до Міжнародного стандарту аудиту (МСА) "Загальні цілі незалежного аудитора", ключовою вимогою до аудитора є його незалежність від суб'єкта, якому він надає послуги. Ця незалежність забезпечує об'єктивність та неупередженість у висновках аудитора.
Послуги з оцінки (наприклад, визначення вартості активів або бізнесу) передбачають суб'єктивні судження щодо економічної вартості, які можуть вплинути на фінансову звітність. Якщо оцінку виконує аудитор, він фактично перевіряє власну роботу, що є порушенням принципу незалежності.
Ризик самоперевірки
Згідно з Міжнародними етичними стандартами для бухгалтерів (IESBA Code), ситуації, коли аудитор надає послуги, які він потім перевіряє (наприклад, послуги з оцінки), створюють загрозу самоперевірки. Аудитор у такій ситуації може бути схильним до підтвердження власних суджень або висновків, що негативно впливає на якість аудиторського висновку.
Положення Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність"
Пункт 7 частини 4 статті 6 цього закону прямо забороняє надання аудиторами послуг, які можуть впливати на їх незалежність. Зокрема, забороняється надавати послуги, що включають:
7. послуги з оцінки, у тому числі виконані у зв’язку з наданням актуарних послуг чи послуг супроводу судового процесу.
Таким чином, якщо аудитор надає послуги з оцінки, ці дії можуть впливати на інформацію, яка включається до фінансової звітності, що перевіряється, що є конфліктом інтересів.
Висновок
Надання послуг з оцінки незалежним аудитором є конфліктом інтересів, оскільки:
порушується принцип незалежності;
виникає загроза самоперевірки;
це суперечить положенням законодавства та етичних стандартів.
Пропозиція: Виключити цю вимогу, як таку що не відповідає умовам недискримінації та добросовісної конкуренції.
Обмеження щодо винагороди у 20% доходу
У частині 4 статті 26 Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність" встановлено, що винагорода, отримана від одного суб'єкта, що становить суспільний інтерес, не може перевищувати 15% загального доходу від надання аудиторських послуг за звітний період.
Таким чином, встановлення обмеження у 20% суперечить чинному законодавству, зокрема в частині забезпечення прав осіб на участь у публічних закупівлях на рівних умовах.
Пропозиція: Привести вимогу у відповідність до положень Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність", встановивши обмеження не більше 15% замість 20%.
Висновок:
Зазначені кваліфікаційні критерії у їх поточному вигляді не відповідають нормам чинного законодавства та порушують принципи недискримінації та об'єктивності. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації для забезпечення прозорості, добросовісної конкуренції та недопущення порушення прав учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Тендерною комісією АТ «ОПЗ» розглянуто вимогу, щодо усунення невідповідностей кваліфікаційних критеріїв викладених в Тендерній документації.
Повідомляємо, що електронний майданчик «Prozporro» використовується Товариством для проведення об’єктивних та обґрунтованих закупівель, з метою недопущення дискримінаційних умов для учасників
Відповідні зміни до Тендерної документації будуть оголошені на сайті в установленому порядку, а саме:
1. Послуги з оцінки Тендерна документація не містить, та не потрібні на АТ «ОПЗ».
2. Обмеження щодо винагороди у 20% доходу – змінено на 15%.
З повагою, тендерна комісія АТ «ОПЗ».
Тендерною комісією АТ «ОПЗ» розглянуто вимогу, щодо усунення невідповідностей кваліфікаційних критеріїв викладених в Тендерній документації.
Повідомляємо, що електронний майданчик «Prozporro» використовується Товариством для проведення об’єктивних та обґрунтованих закупівель, з метою недопущення дискримінаційних умов для учасників
Відповідні зміни до Тендерної документації будуть оголошені на сайті в установленому порядку, а саме:
1. Послуги з оцінки Тендерна документація не містить, та не потрібні на АТ «ОПЗ».
2. Обмеження щодо винагороди у 20% доходу – змінено на 15%.
З повагою, тендерна комісія АТ «ОПЗ».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2025 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС" |
950 000,00
UAH
|
848 600,00
UAH
|
Документи |
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА" |
951 900,00
UAH
|
849 600,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН" |
977 000,00
UAH
|
977 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА" |
1 100 000,00
UAH
|
1 100 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС" #34764976 |
Переможець |
848 600,00
UAH
|
05 березня 2025 09:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договор_1094ет.pdf | укладений |
25 березня 2025 09:14
|