Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
71320000-7 - Послуги з інженерного проектування
Очікувана вартість
4 713 559,67 UAH
UA-2025-01-20-018869-a ● b10185958bea4406acb6fe2d7d5b77ee
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01998526 |
Місцезнаходження: | 65025, Україна , Одеська обл., м Одеса, вул. Ак. Заболотного,26 |
Контактна особа: |
Москаленко Юлія Сергіївна +380487505490 moskalenkojulia2702@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2025 17:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2025 11:23 |
Очікувана вартість: | 4 713 559,67 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 135,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі робіт – 23567,80 грн. строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 (сто двадцаті) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 23567.8 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» за адресою: 65025, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» за адресою: 65025, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за цим Договором здійснюється в безготівковому порядку, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 банківських днів. Оплата здійснюється в національній валюті України, в безготівковій формі, з поточного рахунку Замовника. Оплата за даним Договором здійснюється поетапно відповідно до Календарного плану на підставі підписаного сторонами Акту виконаних робіт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Підписання договору | Термін виконання робіт за договором складається до 31.05.2025р., але в любому випадку до повного виконання сторонами своїх обов’язків. | Одноразова поставка | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2025 17:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2025 17:17 |
протокол 3.pdf | |
31 січня 2025 17:17 |
протокол змін 2.pdf | |
31 січня 2025 17:17 |
ТД.docx | |
20 січня 2025 17:50 |
повторне погодження ОВ ООКЛ (ПКД 5169).pdf |
31 січня 2025 17:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
31 січня 2025 17:17 |
протокол 3.pdf
|
||||||||||||||||||
31 січня 2025 17:17 |
протокол змін 2.pdf
|
||||||||||||||||||
31 січня 2025 17:17 |
ТД.docx
|
||||||||||||||||||
20 січня 2025 17:50 |
повторне погодження ОВ ООКЛ (ПКД 5169).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
рекомендації із обстеження
Дата подання: 20 січня 2025 18:58
Дата відповіді: 22 січня 2025 16:06
в п. 12.2 дод. 2 ви посилаєтеся на рекомендацій з обстеження та оцінки технічного стану існуючих будівельних конструкцій. ИВ проводили вказані обстеження? в п.7 дод. 2 про це не вказано.
Відповідь: Згідно пункту 10 технічного завдання «Інженерні вишукування», в рамках виготовлення проектно-кошторисної документації на генерального проектувальника покладені обов’язки проведення технічного обстеження. На даний час технічне обстеження не проводилось.
дані для ІТЗ ЦЗ
Дата подання: 20 січня 2025 19:03
Дата відповіді: 22 січня 2025 16:07
Згідно вимог ПКМУ №6 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/6-2014-%D0%BF#Text в тексті завдання на проєктування необхідно передбачити розділ ІТЗ ЦЗ. В свою чергу замовник, повинен надати завдання на розробку розділу згідно вимог дод. «Б» ДСТУ 8773:2018.
Просимо повідомити, чи є у замовника вихідні дані та вимоги у вигляді наприклад листа від територіального підрозділу ДСНС для розробки розділу ІТЗ ЦЗ які повинен надати замовник згідно п.2 дод "А" ДБН А.2.2-3:2014 зі змінами 1,2?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно технічного завдання з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» за адресою: 65025, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26» передбачено, що генеральному проектувальнику буде надано усі вихідні дані з розроблення розділу ІТЗ ЦЗ в тому числі і лист від територіального підрозділу ДСНС. Термін передачі вихідних даних до 15 к.д. з моменту укладання договору.
куча сертифікатів
Дата подання: 20 січня 2025 19:07
Дата відповіді: 22 січня 2025 16:10
Зазначена Замовником вимога щодо надання переліку сертифікатів є дискримінаційною згідно п.5 ст.14 ЗУ Про публічні закупівлі тому що: згідно ЗУ Про архітектурну діяльність, ЗУ Про регулювання містобудівельної діяльності, Наказу Мінрегіону №45 ПОРЯДОК розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО для проектувальника обов’язкова наявність жодних інших сертифікатів для підприємств (зокрема таких: сертифікат ISO 14001:2015 на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту, та СТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022 IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги». Окрім кваліфікаційного сертифікату інженера проєктувальника за певним напрямком. Коли замовник висуває таку вимогу цілком стає зрозуміло, що у замовника вже є свій учасник якого хочеться протягнути. Просимо не порушувати законодавство та видалити вказану вимогу і не надавати підстави для оскарження результатів торгів в установленому порядку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до вимог Додатку №1 сертифікат ISO 14001:2015 на систему екологічного керування надається на підтвердження застосування заходів із захисту довкілля. Відповідно до Розділу 3 Додатку №1 технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Наявність вищезазначеного сертифікату підтверджує, що учасник впровадив ефективну систему екологічного менеджменту та враховує екологічні аспекти на всіх етапах своєї діяльності, включаючи проектування. Проекти, виконані компанією із сертифікатом ISO 14001:2015, передбачають врахування екологічних ризиків і розробку заходів для їхньої мінімізації.
Також згідно ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» додатку « Д » п.6 «Матеріали ОВНС, включаючи дані щодо всіх очікуваних впливів на довкілля (земельні, водні та інші ресурси), їх мінімізація та компенсація» проектною документацією має бути мінімізований вплив на навколишнє середовище.
Відповідно до Сертифікату ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022 IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги підтверджує забезпечення конфіденційності, цілісності та доступності інформації - Замовником будуть внесені відповідні зміна до ТД.
Наявність вищезазначеного сертифікату підтверджує, що учасник впровадив ефективну систему екологічного менеджменту та враховує екологічні аспекти на всіх етапах своєї діяльності, включаючи проектування. Проекти, виконані компанією із сертифікатом ISO 14001:2015, передбачають врахування екологічних ризиків і розробку заходів для їхньої мінімізації.
Також згідно ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» додатку « Д » п.6 «Матеріали ОВНС, включаючи дані щодо всіх очікуваних впливів на довкілля (земельні, водні та інші ресурси), їх мінімізація та компенсація» проектною документацією має бути мінімізований вплив на навколишнє середовище.
Відповідно до Сертифікату ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022 IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги підтверджує забезпечення конфіденційності, цілісності та доступності інформації - Замовником будуть внесені відповідні зміна до ТД.
наявність лікаря інфекціоніста ???
Дата подання: 20 січня 2025 19:15
Дата відповіді: 22 січня 2025 16:11
просимо повідомити яка на вашу думку роль фахівця якого ви вимагаєте: "інженера-технолога, що має спеціальність/кваліфікацію: лікаря-гігієніста, епідеміолога". адже метою даної закупівлі є розробка проєктної документації, а не проведення медичних процедур. Крім того, згідно вимого ст.29 ЗУ про регулювання вихідними даними є завдання на проєктування, та медичне завдання яке ви оприлюднили. і вказаної інформації цілком достатньо для розробки пкд. В якому Законі вказано, що в проектній фірмі має бути лікар епідеміолог чи інфекціоніст ?? який він має видати документ чи пораду чи консультацію, чи що? у відповідності до вимог якого чинного законодавства ви це вимагаєте? що за бред ви пишете ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звертаємо вашу увагу, що згідно вимог тендерної документації, а саме Додатку №3 передбачено надання інформації щодо наявності інженера-технолога, що має спеціальність/кваліфікацію: лікаря-гігієніста, епідеміолога. Участь медичного технолога забезпечує врахування всіх наявних вимог згідно ДБН А.2.2-3:2014; ДБН В.2.2-10:2022; ДБН В.1.2-8:2021 та подальшого проходження експертизи проекту згідно вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»:Ст 31 п 2. Експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування, відомості про які внесені таким органом до Реєстру будівельної діяльності. До проведення експертизи залучаються (у тому числі на підставі цивільно-правових договорів) експерти з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, інженерно-технічних заходів цивільного захисту, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, які пройшли професійну атестацію, що проводилася із залученням представників відповідних
Тобто вимоги передбачають наявність інженера-технолога. Кваліфікація зазначеного працівника забезпечить дотримання санітарно-епідеміологічних вимог до медичних установ. Забезпечить врахування специфіки роботи в різних приміщеннях для запобігання інфекційним ризикам. Це важливо для проектування приміщень, які відповідають нормативам та забезпечують здоров'я пацієнтів і персоналу.
При плануванні проектних робіт в медичних установах важливо враховувати фактори мікроклімату, освітлення, шуму та ергономіки, що безпосередньо впливають на якість медичних послуг і комфорт персоналу. Епідеміологічна освіта дозволяє враховувати аспекти інфекційного контролю при розробці проектів. Планування вентиляційних систем і водопостачання для зменшення ризику поширення інфекцій. Забезпечує дотримання вимог щодо дезінфекції, зонування приміщень та інших аспектів, що впливають на санітарно-епідеміологічну безпеку.
Для забезпечення відповідності проекту всім специфічним вимогам можуть знадобитися додаткові знання та досвід фахівців із гігієни та епідеміології.
Наявність визначеного тендерною документацією спеціаліста необхідна при виконанні робіт передбачених предметом закупівлі він забезпечує створення проектів, які поєднують безпеку та відповідність нормативам. Це гарантує, що медичний заклад буде функціонувати належним чином, запобігаючи ризикам для здоров’я пацієнтів та персоналу.
Відповідно до Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" – визначено необхідність врахування санітарно-гігієнічних і протиепідемічних заходів при проектуванні та будівництві.
ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво": Вказує, що проектно-кошторисна документація повинна враховувати технологічні рішення, які розробляються інженерами-технологами.
ДБН В.2.2-10:2022 Заклади охорони здоров`я. Основні положення.: Регламентує особливості проектування медичних закладів, які враховують санітарно-гігієнічні та технологічні аспекти.
центральних органів виконавчої влади, та отримали відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Тобто вимоги передбачають наявність інженера-технолога. Кваліфікація зазначеного працівника забезпечить дотримання санітарно-епідеміологічних вимог до медичних установ. Забезпечить врахування специфіки роботи в різних приміщеннях для запобігання інфекційним ризикам. Це важливо для проектування приміщень, які відповідають нормативам та забезпечують здоров'я пацієнтів і персоналу.
При плануванні проектних робіт в медичних установах важливо враховувати фактори мікроклімату, освітлення, шуму та ергономіки, що безпосередньо впливають на якість медичних послуг і комфорт персоналу. Епідеміологічна освіта дозволяє враховувати аспекти інфекційного контролю при розробці проектів. Планування вентиляційних систем і водопостачання для зменшення ризику поширення інфекцій. Забезпечує дотримання вимог щодо дезінфекції, зонування приміщень та інших аспектів, що впливають на санітарно-епідеміологічну безпеку.
Для забезпечення відповідності проекту всім специфічним вимогам можуть знадобитися додаткові знання та досвід фахівців із гігієни та епідеміології.
Наявність визначеного тендерною документацією спеціаліста необхідна при виконанні робіт передбачених предметом закупівлі він забезпечує створення проектів, які поєднують безпеку та відповідність нормативам. Це гарантує, що медичний заклад буде функціонувати належним чином, запобігаючи ризикам для здоров’я пацієнтів та персоналу.
Відповідно до Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" – визначено необхідність врахування санітарно-гігієнічних і протиепідемічних заходів при проектуванні та будівництві.
ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво": Вказує, що проектно-кошторисна документація повинна враховувати технологічні рішення, які розробляються інженерами-технологами.
ДБН В.2.2-10:2022 Заклади охорони здоров`я. Основні положення.: Регламентує особливості проектування медичних закладів, які враховують санітарно-гігієнічні та технологічні аспекти.
центральних органів виконавчої влади, та отримали відповідний кваліфікаційний сертифікат.
висновок експертизи
Дата подання: 20 січня 2025 19:23
Дата відповіді: 22 січня 2025 16:12
Звертаємо увагу замовника що згідно вимог ст.31 ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності , ПКМУ 560 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/560-2011-%D0%BF#Text назва документи за результатами розгляду експертизи це "експертний звіт", а не "висновок експертизи", як зазначено в п.2.3 договору. Просимо виправити.
Відповідь: Звертаємо увагу, що згідно постанови Кабінету міністрів України від 11.05.2011 №560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» визначено, що експертна організація за результатами проведеної експертизи подає її замовникові експертний звіт, складений відповідно до настанов щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво об’єктів (ДСТУ 8907):
позитивний - про відповідність проекту будівництва вимогам містобудівного законодавства України, будівельних норм, нормативних документів, містобудівній документації, містобудівним умовам і обмеженням (зокрема щодо відповідності містобудівних умов і обмежень містобудівній документації на місцевому рівні, дотримання вимог щодо допустимого відсотка забудови земельної ділянки, гранично допустимої висоти будівництва та щільності населення), технічним умовам та іншим вихідним даним на проектування, законодавству про охорону культурної спадщини, правильність визначення техніко-економічних (технічних) показників, дотримання вимог до міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, зокрема щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, енергозбереження, кошторисної частини проекту будівництва;
Таким чином проектна документація може бути прийнята тільки у випадку якщо «експертний звіт» матиме «позитивний висновок», підстави для внесення змін відсутні.
позитивний - про відповідність проекту будівництва вимогам містобудівного законодавства України, будівельних норм, нормативних документів, містобудівній документації, містобудівним умовам і обмеженням (зокрема щодо відповідності містобудівних умов і обмежень містобудівній документації на місцевому рівні, дотримання вимог щодо допустимого відсотка забудови земельної ділянки, гранично допустимої висоти будівництва та щільності населення), технічним умовам та іншим вихідним даним на проектування, законодавству про охорону культурної спадщини, правильність визначення техніко-економічних (технічних) показників, дотримання вимог до міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, зокрема щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, енергозбереження, кошторисної частини проекту будівництва;
Таким чином проектна документація може бути прийнята тільки у випадку якщо «експертний звіт» матиме «позитивний висновок», підстави для внесення змін відсутні.
експертиза проєкту
Дата подання: 20 січня 2025 19:26
Дата відповіді: 22 січня 2025 16:12
п.27 дод.2 суперечить п.2 ст. 31 ЗУ Про регулювання: . Експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування, відомості про які внесені таким органом до Реєстру будівельної діяльності, а не генеральним проектувальником. Просимо усунути порушення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно п.12 постанови Кабінету міністрів України від 11.05.2011 №560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» визначено, що Замовником експертизи є:
-замовник будівництва;
-проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт.
Підстави для внесення змін відсутні.
-замовник будівництва;
-проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт.
Підстави для внесення змін відсутні.
інформаційна безпека
Дата подання: 20 січня 2025 19:52
Дата відповіді: 22 січня 2025 16:14
вимога щодо наявності у учасника : сертифікату на систему управління інформаційною безпекою, що відповідає вимогам національного стандарту ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022 IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» не відповідає обсягам проєктних робіт зазначених в наведеному завданні на проєктування (дод. 2 до ТД) в якому відсутні вимоги щодо розділів захист інформації. Просимо видалити вказану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно п.12 постанови Кабінету міністрів України від 11.05.2011 №560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» визначено, що Замовником експертизи є:
-замовник будівництва;
-проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт.
Підстави для внесення змін відсутні.
-замовник будівництва;
-проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт.
Підстави для внесення змін відсутні.
технічне обстеження 2
Дата подання: 22 січня 2025 17:00
Дата відповіді: 24 січня 2025 12:17
Згідно п. 7.1 дод. А ДБН А.2.2.3-2014 із змінами 1,2 звіт з обстеження відносить порушує вимоги вказаного ДБН. Просимо усунути порушення.
Обстеження проводить експерт будівельний (код професії 2142.2 Національного класифікатору професій ДК 003:2010.
Звіт з обстеження розроблений згідно вимог ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 сертифікованим експертом із обстежень будівель, має бути зареєстрований в єдиному державному реєстрі будівельної діяльності і мати свій унікальний код.
також звертаємо увагу на :
ЗАКОН УКРАЇНИ, Про будівельні норми
Стаття 11. Застосування будівельних норм
1. Застосування будівельних норм або їх ОКРЕМИХ положень є ОБВЯЗКОВИМ для всіх суб’єктів містобудування. Будівельні норми, правила іноземних держав застосовуються в Україні відповідно до міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно дод.А ДБН А 2.2.3-2014 із змінами 1,2: «Примітка. Перелік вихідних даних, які надаються замовником, визначається при підписанні договору на виконання відповідних стадій проектування.»
Згідно тендерної документації Додаток № 2 До тендерної документації (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) проведення технічного обстеження покладено на генерального проектувальника.
Згідно тендерної документації Додаток № 2 До тендерної документації (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) проведення технічного обстеження покладено на генерального проектувальника.
інформаційна безпека 2
Дата подання: 22 січня 2025 17:03
Дата відповіді: 24 січня 2025 12:18
ваша відповідь хто є Замовником експертизи, не дає відповідь на попередне запитання, а тому його повторюємо:
вимога щодо наявності у учасника : сертифікату на систему управління інформаційною безпекою, що відповідає вимогам національного стандарту ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022 IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» НЕ ВІДПОВІДАЄ обсягам та переліку проєктних робіт зазначених в наведеному завданні на проєктування (дод. 2 до ТД) в якому відсутні вимоги щодо розділів захист інформації. Просимо видалити вказану вимогу.
При чому ваша відповідь про те, хто є замовником експертизи ???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь, щодо замовника експертизи було опубліковано помилково.
експертиза проєкту 2
Дата подання: 22 січня 2025 17:06
Дата відповіді: 24 січня 2025 12:19
ви не відповіли на це запитання, про те що вимога в отримання саме державної експертизи суперечить суперечить п.2 ст. 31 ЗУ Про регулювання: . Експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування, відомості про які внесені таким органом до Реєстру будівельної діяльності, а не генеральним проектувальником. Просимо усунути порушення Закону.
Ми знаємо хто є замовником експертизи, та не запитували про це !.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно п.12 постанови Кабінету міністрів України від 11.05.2011 №560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» визначено, що Замовником експертизи є:
-замовник будівництва;
-проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт.
Тендерною документацією передбачено, що обов’язки замовника щодо проходження експертизи на підставі п.12 постанови Кабінету міністрів України від 11.05.2011 №560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» делеговано генеральному проектувальнику.
-замовник будівництва;
-проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт.
Тендерною документацією передбачено, що обов’язки замовника щодо проходження експертизи на підставі п.12 постанови Кабінету міністрів України від 11.05.2011 №560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» делеговано генеральному проектувальнику.
щодо інфекціоніста чи епідеміолога
Дата подання: 22 січня 2025 17:32
Дата відповіді: 24 січня 2025 12:20
просимо вас повторно документально обґрунтувати необхідність наявності у штаті виконавця : "інженера-технолога, що має спеціальність/кваліфікацію: лікаря-гігієніста, епідеміолога".!
ваше припущення: "Для забезпечення відповідності проекту всім специфічним вимогам можуть знадобитися додаткові знання та досвід фахівців із гігієни та епідеміології" є лише припущенням.
всі необхідні вимоги щодо забезпечення санітарно-епідеміологічних вимог до медичних установ чітко визначено вимогами ДБН, ДСанПіН та ДСТУ та не потребує будь яких інших фахівців, та надання інших вихідних даних окрім які визначені в ст.29 ЗУ Про регулювання та ДБН А.2.2.3-2014 зі змінами 1,2.
Крім того, слід зазначити що "інженер-технолога, що має спеціальність/кваліфікацію: лікаря-гігієніста, епідеміолога" не є експертом в галузі інженерного проєктування, про що ви посилаєтеся на 31ст. ЗУ про регулювання. Мова в попередньому звернені не іде про залучення експертів відповідного напрямку до експертизи взагалі.
Ніхто вам не забороняє чітко та повноцінно викласти всі необхідні вам вимоги зі залученням лікаря лікаря-гігієніста, епідеміолога чи інженера технолога який напевно є у вашій лікарні! Хто вам це забороняє зробити ?
Отже, повторно просимо документально обґрунтувати, який саме документ, та з якою назвою? має надати вказаний вами інженер технолог, згідно якої нормативу? та якої форми?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 3) визначено, що Учасник має надати інформацію про наявність інженера-технолога, що має спеціальність/кваліфікацію: лікаря-гігієніста, епідеміолога. На підтвердження надати документ про освіту зазначеного працівника.
Згідно ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати іншу інформацію яку вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно для забезпечення відповідності проекту всім специфічним вимогам можуть знадобитися додаткові знання та досвід фахівців із гігієни та епідеміології. Даний спеціаліст забезпечить виконання вимог санітарно-гігієнічних і протиепідемічних заходів при проектуванні відповідно до Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення".
Згідно ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати іншу інформацію яку вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно для забезпечення відповідності проекту всім специфічним вимогам можуть знадобитися додаткові знання та досвід фахівців із гігієни та епідеміології. Даний спеціаліст забезпечить виконання вимог санітарно-гігієнічних і протиепідемічних заходів при проектуванні відповідно до Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення".
технічне обстеження
Дата подання: 22 січня 2025 17:38
Дата відповіді: 24 січня 2025 12:21
пробачте в попередньому зверненні було допущено помилки. читаємо наступне:
Згідно п. 7.1 дод. А ДБН А.2.2.3-2014 із змінами 1,2 звіт з обстеження відноситься до переліку вихідних даних, які надаються ЗАМОВНИКОМ !. Отже ваша відповідь порушує вимоги вказаного ДБН. Просимо внести зміни.
Відповідь: Згідно дод.А ДБН А 2.2.3-2014 із змінами 1,2: «Примітка. Перелік вихідних даних, які надаються замовником, визначається при підписанні договору на виконання відповідних стадій проектування.»
Згідно тендерної документації Додаток № 2 До тендерної документації (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) проведення технічного обстеження покладено на генерального проектувальника.
Згідно тендерної документації Додаток № 2 До тендерної документації (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) проведення технічного обстеження покладено на генерального проектувальника.
5%
Дата подання: 23 січня 2025 15:52
Дата відповіді: 24 січня 2025 10:01
Шановний Замовнику! Згідно вимог закупівлі ви допустили порушення ст. 25 ЗУ Про публічні закупівлі, а саме: розмір забезпечення не повинен перевищувати 0,5%. а не 5% як у вас зазначено. Просимо усунути порушення закону.
Відповідь: Шановний Учасник! Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимог тендерної документації передбачено:
Згідно п. 2 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» забезпечення тендерної пропозиції : « Розмір забезпечення тендерної пропозиції 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі робіт – 23567,80 грн». Дана вимога сформована та повністю відповідає ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі». а саме: «Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт»
Забезпечення у розмірі 5% про яке Ви зазначаєте у зверненні стосується виконання договору, та передбачене ч.3 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі, а саме: «Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю.»
Враховуючи вищезазначене, тендерна документація відповідає вимогам законодавства у сфері публічних закупівель.
Згідно п. 2 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» забезпечення тендерної пропозиції : « Розмір забезпечення тендерної пропозиції 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі робіт – 23567,80 грн». Дана вимога сформована та повністю відповідає ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі». а саме: «Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт»
Забезпечення у розмірі 5% про яке Ви зазначаєте у зверненні стосується виконання договору, та передбачене ч.3 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі, а саме: «Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю.»
Враховуючи вищезазначене, тендерна документація відповідає вимогам законодавства у сфері публічних закупівель.
Лікар-гігієніст, епідеміолог
Дата подання: 24 січня 2025 12:20
Дата відповіді: 27 січня 2025 15:29
У Вашій відповіді на запитання щодо "щодо наявності інженера-технолога, що має спеціальність/кваліфікацію: лікаря-гігієніста, епідеміолога.", розміщеного на порталі 22 січня 2025 16:11
Сказано, що він необхідний:
«Кваліфікація зазначеного працівника забезпечить дотримання санітарно-епідеміологічних вимог до медичних установ. Забезпечить врахування специфіки роботи в різних приміщеннях для запобігання інфекційним ризикам. Це важливо для проектування приміщень, які відповідають нормативам та забезпечують здоров'я пацієнтів і персоналу.
При плануванні проектних робіт в медичних установах важливо враховувати фактори мікроклімату, освітлення, шуму та ергономіки, що безпосередньо впливають на якість медичних послуг і комфорт персоналу. Епідеміологічна освіта дозволяє враховувати аспекти інфекційного контролю при розробці проектів. Планування вентиляційних систем і водопостачання для зменшення ризику поширення інфекцій. Забезпечує дотримання вимог щодо дезінфекції, зонування приміщень та інших аспектів, що впливають на санітарно-епідеміологічну безпеку.
Для забезпечення відповідності проекту всім специфічним вимогам можуть знадобитися додаткові знання та досвід фахівців із гігієни та епідеміології.»
Однак у ДЕРЖАВНІ САНІТАРНІ НОРМИ І ПРАВИЛА
«Санітарно-протиепідемічні вимоги до новозбудованих, реставрованих і реконструйованих закладів охорони здоров’я»
Яки затвердженни Наказ Міністерства
охорони здоров’я України
21 лютого 2023 року № 354
Є додаток 6, в якому наведено форму «медичного завдання» та цілий розділ XIII. Медичне завдання, яке визначає склад цього документа, зокрема у п.5 цього розділу зазначено:
5. Медичне завдання для кожного ВКП або групи ВКП визначає:
1) дані про приміщення (примірна площа, прогнозована максимальна кількість осіб, які можуть одночасно перебувати в приміщенні, характеристика (короткий опис) приміщення, функціональні взаємозв’язки приміщення з іншими приміщеннями ЗОЗ та спеціальні вимоги до приміщення (за наявності; наприклад, кратність повітрообміну). За необхідності, вказуються клас приміщення за вимогами до чистоти повітря, розмежування чистих і брудних зон і рівень доступу до них (наприклад, вхід виключно для медичних працівників);
2) вимоги оздоблення приміщень (в тому числі вимоги до застосованих будівельних матеріалів (виробів, продукції), зокрема стелі, підлоги, стін, дверей, перегородок);
3) перелік меблів;
4) оснащення і устаткування, які необхідні для функціонування приміщення/надання медичної допомоги пацієнтам (наводиться перелік обладнання (медичного і немедичного), включно з характеристиками приміщень для його належного функціонування (наприклад, вимоги до розміщення в приміщенні, відстань від іншого обладнання та/або проходів/стін);
5) вимоги до інженерних мереж та обладнання (наприклад, зазначаються вимоги до електронних комунікацій (електрозв’язку), електроживлення, освітлення, опалення, вентиляції та кондиціонування, підведення медичних газів, фітингів, засобів виклику медичного працівника);
6) розподіл приміщень відповідно до ризиків інфікування (з метою належної організації очищення і дезінфекції поверхонь в ЗОЗ визначаються приміщення або групи приміщень, відповідно до їхнього функціонального навантаження або медичних послуг, які в них проводитимуться).
Тобто все те, чим Ви обґрунтовуєте необхідність наявності у проектувальника технолога з медичною освітою, має бути описане в медичному завданні, що правильно. Жоден пункт перерахованих Вами ДБН не вимагає від проектувальників медичної освіти. Тільки дотримання норм і правил, що згодом справді перевіряється експертною організацією. І якщо будуть виявлені помилки, у тому числі експертом із санітарно-епідемологічного благополуччя, то проектна організація буде зобов'язана їх усунути. У зв'язку з вищевикладеним просимо Вас виключити цю дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Попереджаємо, що якщо не буде виключено дану вимогу, будемо вимушені звернутись до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будут внесені відповідні зміни, щодо вашего звернення
про покладання обов'язків
Дата подання: 24 січня 2025 18:34
Дата відповіді: 27 січня 2025 15:17
ваше бажання перекласти чи покласти обов'язки у наданні вихідних даних на виконавця суперечить чітко визначений п. 7.1 дод. А ДБН А.2.2.3-2014 із змінами 1,2 звіт з обстеження відноситься до переліку вихідних даних, які надаються ЗАМОВНИКОМ ! Тобто ваша відповідь суперечить вимогам даного пункту, та ст. ЗУ "Про будівельні норми", Стаття 11. Застосування будівельних норм:
1. Застосування будівельних норм або їх ОКРЕМИХ положень є ОБВЯЗКОВИМ для всіх суб’єктів містобудування !!!.
Отже, у випадку подальших безглуздих відписок, та ігнорування вимог чинного законодавства, умови вашої закупівлі будуть оскаржені в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Згідно зазначеного Вами п. 7.1 дод. А ДБН А.2.2.3-2014 із змінами 1,2 «Примітка. Перелік вихідних даних, які надаються замовником, визначається при підписанні договору на виконання відповідних стадій проектування.»
Згідно тендерної документації Додаток № 2 До тендерної документації (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) проведення технічного обстеження покладено на генерального проектувальника. І повністю відповідають вимогам ст. 11 Закону України "Про будівельні норми".
Згідно тендерної документації Додаток № 2 До тендерної документації (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) проведення технічного обстеження покладено на генерального проектувальника. І повністю відповідають вимогам ст. 11 Закону України "Про будівельні норми".
експертиза 3
Дата подання: 24 січня 2025 18:42
Дата відповіді: 27 січня 2025 15:18
Шановний Замовнику! або ви не розумієте те, про що ви пишете, або не уважно читаєте! Отже, в попередніх зауваженнях ми не запитували про те хто саме є замовником експертизи. дійсно замовником експертизи може бути як замовник будівництва так і проектувальник. Отже втрете повторюю, що Ваша вимога щодо отримання експертного звіту саме в ДЕРЖАВНІЙ установі суперечить закону п.6 ст.31 ЗУ про регулювання містобудівної діяльності. Просимо усунути порушення закону. Також просимо не копіювати тертій вашу безглузду відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Згідно тендерної документації: Додаток № 10. п.2.3. передбачає, що виконавець зобов’язаний» : « Отримати позитивний висновок експертизи проектної документації в експертній установі що включена в реєстр Мінрегіону на підставі розрахованого класу наслідків відповідальності».
Відповідно до Наказу Мінрегіону «Порядок формування та ведення переліку експертних організацій, що здійснюють експертизу проектів будівництва формування та ведення переліку експертних організацій, що здійснюють експертизу проектів будівництва» подавати документи щодо внесення організації до переліку експертних може будь який суб’єкт який відповідає встановленим вимогам, не лише державний. Відповідно твердження, що Замовник вимагає лише державну експертизу не є вірним.
Додатку 2 п.27 «Експертизу проектно-кошторисної документації проводить генеральний проектувальник.» та Згідно п.12 постанови Кабінету міністрів України від 11.05.2011 №560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» визначено, що Замовником експертизи є:
-замовник будівництва;
-проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт.
Тому: «Експертиза проектної документації проводиться в експертній установі що включена в реєстр Мінрегіону на підставі розрахованого класу наслідків відповідальності», що зазначено в тендерній документації, замовником експертизи є - генеральний проектувальник.
Відповідно до Наказу Мінрегіону «Порядок формування та ведення переліку експертних організацій, що здійснюють експертизу проектів будівництва формування та ведення переліку експертних організацій, що здійснюють експертизу проектів будівництва» подавати документи щодо внесення організації до переліку експертних може будь який суб’єкт який відповідає встановленим вимогам, не лише державний. Відповідно твердження, що Замовник вимагає лише державну експертизу не є вірним.
Додатку 2 п.27 «Експертизу проектно-кошторисної документації проводить генеральний проектувальник.» та Згідно п.12 постанови Кабінету міністрів України від 11.05.2011 №560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» визначено, що Замовником експертизи є:
-замовник будівництва;
-проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт.
Тому: «Експертиза проектної документації проводиться в експертній установі що включена в реєстр Мінрегіону на підставі розрахованого класу наслідків відповідальності», що зазначено в тендерній документації, замовником експертизи є - генеральний проектувальник.
невідповідний ДБН з помилками
Дата подання: 24 січня 2025 18:58
Дата відповіді: 27 січня 2025 15:20
Звертаємо вашу увагу на те, що посилання на ДСТУ 9243 викладено із помилками. Назва вказано ДСТУ просимо викласти вірно, згідно вимог НАКАЗу від 03.07.2023 № 175 Про прийняття та скасування національних стандартів, а саме: Система проєктної документації для будівництва. Основні вимоги до проєктної документації.
https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0175774-23#Text
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: в Додаток № 2 До тендерної документації визначено: «Розробку проектно-кошторисної документації вести з урахуванням введеного в дію настанови з визначення вартості будівництва, ДСТУ 9243.4:2023 Система проєктної документації для будівництва. Основні вимоги до проектної та робочої документації. Зі зміною № 1».
Буде виправлено на : «Розробку проектно-кошторисної документації вести з урахуванням введеного в дію настанови з визначення вартості будівництва, ДСТУ 9243.4:2023 Система проєктної документації для будівництва. Основні вимоги до проектної документації»
Буде виправлено на : «Розробку проектно-кошторисної документації вести з урахуванням введеного в дію настанови з визначення вартості будівництва, ДСТУ 9243.4:2023 Система проєктної документації для будівництва. Основні вимоги до проектної документації»
додатки до договору бредові
Дата подання: 28 січня 2025 17:12
Дата відповіді: 29 січня 2025 11:00
1. форма наведеного вами додатку №1 (договірна ціна) до договору підряду має відповідати додатку №8 до Настанови (пункт 5.7) з визначення вартості проектних, науково-проектних.. робіт. Натомість ви сплутали і використали форму із Настанови про визначення вартості БУДІВНИЦТВА!!!
2. про яке устаткування йде мова в додатку №3 до договору? які вартості і чого там мають бути зазначено ?
3. в додатку №4 ПЛАН ФІНАНСУВАННЯ РОБІТ (БУДІВНИЦТВА) не відповідає предмету закупівлі, якою є ДК021:2015 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування.
4. додаток №5 як можна знати наперед які саме матеріали будуть використано в проєкті, якщо немає самого проєкта, і розробка проєкт і є предметом договору.
Просимо привести додатки до договору у відповідність до вимог предмету закупівлі та: Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво. https://e-construction.gov.ua/files/upload/108d8700-4098-11ec-815f-d3e8914b5a33.pdf
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Була допущена технічна помилка (описка), замість договору ПВР було опубліковано договір БМР. Замовник внесене відповідні зміни.
графік викоання робіт
Дата подання: 28 січня 2025 17:16
Дата відповіді: 29 січня 2025 11:01
в доповнення до попереднього звернення прошу повідомити про які:
Підготовчі роботи
Будівельно-монтажні роботи
Пусконалагоджувальні роботи, благоустрій.
йдеться мова в додатку №3 до договору якщо предметом договору є проектні роботи ????
не хочеться зовсім грубити, але що ви курили?? коли писали (козлили) цей текст додатків до договору ?
ну пробачте звісно за не тактовність, але слів нема !!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник внесене відповідні зміни до ТД.
некоректний договір
Дата подання: 28 січня 2025 17:21
Дата відповіді: 29 січня 2025 11:02
Шановний замовник ! у вас закупівля на проєктування по коду «розробка проектно-кошторисної документації , код згідно ЄЗС ДК 021:2015 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування, а оприлюднений вами договір на виконання будівельних робіт !!! Схаменіться !!!
Відповідь: Шановний Учаснику! Була допущена технічна помилка (описка), замість договору ПВР було опубліковано договір БМР. Замовник внесене відповідні зміни.
продовження термінів
Дата подання: 28 січня 2025 17:40
Дата відповіді: 29 січня 2025 11:13
звертаємо увагу Замовника на те, що згідно вимог п.2 ст.24 " у разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронні системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи років". Наразі ви порушуєте норму закону !
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У зв’язку з веденням воєнного стану на території України, КНП «ООКЛ»ООР» здійснює проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг згідно Закону України “Про публічні закупівлі” та з урахуванням затвердженим КМУ Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 надалі (постанова). Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до пункту 54 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022: Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Згідно Стаття 253 Цивільного кодексу України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Тому повідомляємо ВАМ, що Замовник не порушує норму закону !
Відповідно до пункту 54 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022: Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Згідно Стаття 253 Цивільного кодексу України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Тому повідомляємо ВАМ, що Замовник не порушує норму закону !
медична книжка
Дата подання: 29 січня 2025 11:54
Дата відповіді: 30 січня 2025 13:44
вимога про наявність медичної книжки у експерта є дискримінаційною, тому що єдиним документом що встановлює факт можливості виконувати фахівцем свої зобов'язання згідно вимого постанови ПКМУ 554 та ЗУ "Про архітектурну діяльність" є кваліфікаційний сертифікат. Згідно вимог: п.2 ст.16, та п.4 ст.29 ЗУ Про публічні закупівлі, оголошення не повинно містити вимог що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно ст.5 закупівля здійснюється за принципами недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Отже, просимо видалити дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати іншу інформацію яку вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Наявність медичної книжки зумовлена контактом із середовищем підвищеної санітарної небезпеки.
Замовник має право встановлювати додаткові вимоги до підрядників і фахівців, щоб мінімізувати ризики для пацієнтів і персоналу. Зазначене жодним чином не обмежує учасників, оскільки медична книжка підтверджує, що її власник пройшов обов’язковий медичний огляд і не має захворювань, які можуть становити небезпеку для оточуючих, оформлення даного документу є загальнодоступним.
Наявність медичної книжки зумовлена контактом із середовищем підвищеної санітарної небезпеки.
Замовник має право встановлювати додаткові вимоги до підрядників і фахівців, щоб мінімізувати ризики для пацієнтів і персоналу. Зазначене жодним чином не обмежує учасників, оскільки медична книжка підтверджує, що її власник пройшов обов’язковий медичний огляд і не має захворювань, які можуть становити небезпеку для оточуючих, оформлення даного документу є загальнодоступним.
пояснювальна записка
Дата подання: 29 січня 2025 13:59
Дата відповіді: 30 січня 2025 13:45
просимо пояснити зміст та нормативне обгрунтування необхідності подання "форми пояснювальної записки" згідно п. 7 переліку документів які подаються учасником. Ви маєте на увазі пояснювальну записку як частину аналогічного виконаного проекту ?
Відповідь: 1) Шановний Учасник! П. 7 передбачає : «УЧАСНИК-НЕРЕЗИДЕНТ повинен надати зазначені у цій тендерній документації документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу учасник-нерезидент повинен додати до тендерної пропозиції заповнену форму пояснювальної записки.»
У разі якщо Ви є НЕРИЗЕДЕНТОМ в такому разі при наданні аналогів документів з врахування особливостей країни де Ви зареєстровані, необхідно додати пояснювальну записку (тобто документ який пояснює ваші документи аналоги та на заміну яких саме документів тендерної їх було подано)
Нерезиде́нти — юридичні особи та суб'єкти підприємницької діяльності, що не мають статусу юридичної особи (філії, представництва тощо) з місцезнаходженням за межами України, які створені та здійснюють свою діяльність відповідно до законодавства іншої держави.
У разі якщо Ви є НЕРИЗЕДЕНТОМ в такому разі при наданні аналогів документів з врахування особливостей країни де Ви зареєстровані, необхідно додати пояснювальну записку (тобто документ який пояснює ваші документи аналоги та на заміну яких саме документів тендерної їх було подано)
Нерезиде́нти — юридичні особи та суб'єкти підприємницької діяльності, що не мають статусу юридичної особи (філії, представництва тощо) з місцезнаходженням за межами України, які створені та здійснюють свою діяльність відповідно до законодавства іншої держави.
про конкуренцію
Дата подання: 29 січня 2025 14:04
Дата відповіді: 30 січня 2025 13:46
просимо пояснити необхідність та нормативне обґрунтування у надані листа про добросовісну конкуренцію згідно п. 13 переліку документів дод. 1. Адже для цього є чітка норма ЗУ про публічні закупівлі, а саме про АНЦ. Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» . Що слід писати в цьому гарантійному листі який ви вимагаєте? Яка його форма?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до ст. 1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції визначено, що недобросовісною конкуренцією є будь-які дії у конкуренції, що суперечать торговим та іншим чесним звичаям у господарській діяльності.
Штучне та невиправдане занижування (демпінгування) цін призводить до того що цінові пропозиції учасників не є рентабельними і в подальшому відбувається не належне виконання робіт, що зумовлює недосягнення результату проведення закупівлі.
Відповідно учасник подає лист у довільній формі що він зобов’язуються дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та уникати штучного та невиправданого занижування (демпінгування) своїх цін
Штучне та невиправдане занижування (демпінгування) цін призводить до того що цінові пропозиції учасників не є рентабельними і в подальшому відбувається не належне виконання робіт, що зумовлює недосягнення результату проведення закупівлі.
Відповідно учасник подає лист у довільній формі що він зобов’язуються дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та уникати штучного та невиправданого занижування (демпінгування) своїх цін
проект договору
Дата подання: 29 січня 2025 17:38
Дата відповіді: 30 січня 2025 13:46
Шановний замовнику! Ви коли змінювали проект договору з підрядного за проектний, взагалі читали його? Я просто процитую один з пунктів договору:
Шляхом підписання цього Договору Підрядник цим підтверджує, що він ознайомлений із Антикорупційною програмою КП «ПЛЕСО» розміщеною на сайті https://pleso.kyiv.ua/, та погоджується з її умовами, порядком внесення змін до неї та зобов’язується дотримуватись її положень під час виконання зобов’язань за цим Договором
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені.
Щодо податкування та джерела фінансування
Дата подання: 30 січня 2025 10:44
Дата відповіді: 30 січня 2025 14:03
Просимо роз'яснити, у технічному завданні не вказано джерело фінансування (бюджетні/власні кошти/інвесторські), а у проекті договору вказано що підрядник зобов'язаний надати податковку накладну після підписання Акту. Але Датою виникнення податкових зобов'язань у разі постачання товарів/послуг з оплатою за рахунок бюджетних коштів є дата зарахування таких коштів на банківський рахунок платника податку.
Тому просимо визначити джерело фінансування, та якщо це бюджетні кошти, то внести зміни до проекту договору
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені.
Стадія проектування
Дата подання: 30 січня 2025 16:21
Дата відповіді: 31 січня 2025 17:25
Шановний Замовнику!
Згідно технічного завдання Проектування виконується в одну стадію - робочий проєкту.
Чому в проекті договору, а саме в календарному графіку виникає Стадія "Ескізний проект" та експертиза проектної документації?
Відповідь: Було внесено відповідні зміни до тендерної документації
Антикорупція програма
Дата подання: 30 січня 2025 16:25
Дата відповіді: 31 січня 2025 17:25
У пункті 13.3 проекту договору вказано: Шляхом підписання цього Договору Підрядник цим підтверджує, що він ознайомлений із Антикорупційною програмою КП «ПЛЕСО» розміщеною на сайті https://pleso.kyiv.ua/, та погоджується з її умовами, порядком внесення змін до неї та зобов’язується дотримуватись її положень під час виконання зобов’язань за цим Договором.
Хотілось би дізнатись яким чином КП "ПЛЕСО" та їх антикорупційна програма до цього Вас, як до замовника та в цілому до об'єкту?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Було внесено відповідні зміни до тендерної документації
уповноважений адміністатор - хто це?
Дата подання: 30 січня 2025 19:11
Дата відповіді: 31 січня 2025 17:26
просимо вас пояснити про якого реєстратора щодо здійснення реєстрації Учасника в ЄДССБ ?.про що йдеться мова в п.16 дод.1 ? цим реєстратором може чи має бути чи може бути директор ? адже тільки КЕПом директора здійснюється вхід та всі наступні дії в реєстрі.
Відповідь: Шановний Учасник! п. 16 Додатку №1 до тендерної документації містить посилання на постанову Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 року № 681 (зі змінами від 26 вересня 2024 року № 1111 «Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 681 і від 5 березня 2024 р. № 254») яка передбачає порядок ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва дана постанова визначає процедуру та вимоги щодо ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, інформацію необхідно надати відповідно до вимог п. 16 та постанови Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 року № 681. Додатково зазначаємо, що реєстрація та внесення відомостей до ЄДССБ дійсно здійснюється за допомогою електронного підпису уповноваженої особи.
ескізний
Дата подання: 30 січня 2025 19:29
Дата відповіді: 31 січня 2025 17:26
ви в курсі, що для стадії ескізний проект вимогами ДБН не передбачено проходження експертизи? як це указано в календарному графіку. просимо внести зміни.
Відповідь: Згідно Постанови Кабінету Міністрів №560 від 11 травня 2011 р «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» п 5 «5. Перед схваленням та затвердженням проектів будівництва у випадках, визначених статтею 31 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”, проводиться експертиза проектів будівництва…». Та п.3 « При дво- і тристадійному проектуванні проекти будівництва затверджуються на стадії проект та робочий проект і схвалюються на стадії техніко-економічне обґрунтування, техніко-економічний розрахунок та ескізний проект.»
контролюючі органи
Дата подання: 01 лютого 2025 14:25
У проекті договору в п.7.1.14 зазначені організація
ДП «Укрдержбудекспертиза», як контролюючий орган для проведення контрольних заходів....
прошу пояснити для чого там експертна організація і які ще передбачаються організації з незрозуміло кимось аналогічними функціями? дякую
Відповідь відсутня
недоліки
Дата подання: 01 лютого 2025 14:35
у проекті договору в п.7.1.15 та п.7.4.2 зазначено, що Замовник має право вимагати
Виправити недоліки, що виникли внаслідок допущених Підрядником порушень під час виконання Робіт, а саме: вимагати безоплатного внесення відповідних змін у проектну документацію за рахунок Підрядника, у разі виявлення Підрядником та/або Підрядниками та/або Замовником невідповідності проектної документації вимогам … технологічних карт, ПВР, іншим розділам проектної документації тощо.
Які саме невідповідності в ПРОЕКТНІЙ документації передбачається знаходити в порівнянні з технологічними картами - це документ Підрядника при виконанні будівельно-монтажних робіт, "ПВР" проект виконання робіт – це документ Підрядника при виконанні будівельно-монтажних робіт, та з якою проектною документацією взагалі передбачається порівнювати????
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Медичне завдання
Дата подання: 01 лютого 2025 14:47
Шановний замовнику!
Тендерна документація має назву:
Розробка проектно-кошторисної документації об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» за адресою: 65025, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26»
Але у медичному завданні, яке є вихідними даними, вказано таке: «Виготовлення ПКД на реконструкцію приміщень 5-го поверху КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» за адресою: 65025, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26»
Просимо визначитись з назвою робіт. Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
форс-мажорні обставини
Дата подання: 01 лютого 2025 15:19
Згідно пункту 9.5. Проекту договору "У разі коли строк дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) продовжується більше ніж 60 (шістдесят) календарних днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір". А в пункті 9.1 Проекту договору Обставинами непереробної сили є "загроза війни", "збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту", "загальна військова мобілізація", "введення комендантської години". Нажаль зараз всі ці обставини вже тривають більше ніж 60 днів. Тому вважаємо, що даними пунктами Ви даєте можливість з "неугодними" підрядниками відразу розірвати договір. Просимо виключити дану можливість розірвання договору. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро