Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
KV04_03 Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи № 1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області. Коригування
Очікувана вартість
162 721 784,40 UAH
UA-2025-01-20-016236-a ● 70cb05af15de42d98d39d934b825faae
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Бучанської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34357364 |
Вебсайт: | https://vob.org.ua |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, вул. Володимира Вернадського, будинок 36-А |
Контактна особа: |
Лосенко Вікторія Сергіївна 380459740072 tender-osvita@bucha-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2025 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2025 14:07 |
Очікувана вартість: | 162 721 784,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 627 217,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, включаючи день кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» ( із змінами). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 813608.92 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації:
- Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Розгорнути
Згорнути
- Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи № 1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Оплата за виконані роботи здійснюється шляхом попередньої оплати (авансу) (за потреби та згідно з п.12.2 цього Договору) і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, гарантійні документи, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 65 |
Виконання робіт | 12.5. Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2025 17:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2025 16:59 |
Відомість ресурсів.xls | |
18 лютого 2025 16:59 |
Оголошення про проведення торгів.pdf | |
18 лютого 2025 16:59 |
Перелік змін від 18.02.2025 р..docx | |
18 лютого 2025 16:59 |
Нова редакція від 18.02.2025_ТД_реконструкція ЗОШ №1.docx | |
18 лютого 2025 16:59 |
Додаток 3 Технічне завдання у новій редакції.zip | |
22 січня 2025 16:26 |
Підсумкова відомість ресурсів.xls | |
22 січня 2025 16:26 |
Нова редакція від 22.01.2025_ТД_реконструкція ЗОШ №1.docx | |
22 січня 2025 16:26 |
Перелік змін до ТД від 22.01.2025.pdf | |
21 січня 2025 09:41 |
Перелік змін до ТД від 21.01.2025.pdf | |
21 січня 2025 09:41 |
Нова редакція від 21.01.2025_ТД_реконструкція ЗОШ №1.docx | |
21 січня 2025 09:41 |
Додаток_3_Тендерне_завдання_Буча_ЗОШ_1_Блоки_Д,_А.docx | |
21 січня 2025 09:41 |
Додаток_3_Тендерне_завдання_Буча_ЗОШ_1_Блоки_Д,_А.pdf | |
20 січня 2025 16:50 |
Оголошення про проведення торгів.pdf | |
20 січня 2025 16:50 |
Протокол 11.pdf | |
20 січня 2025 16:50 |
ТД_роботи з реконструкції ЗОШ № 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проектна документація
Дата подання: 21 січня 2025 15:43
Дата відповіді: 22 січня 2025 15:58
Шановний замовнику!
Просимо надати проектну документацію, що стосується предмета закупівлі.
Відповідь: Відповідно до п. 5.1 «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” визначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
Ваше звернення прийнято до уваги, Замовником буде виконано приписи п. 5.1 «Настанови з визначення вартості будівництва» щодо надання відомості обсягів робіт, відомость ресурсів до неї, враховуючи наявність в даній вимозі альтернативи, надання проектної документації у разі надання вищезазначених документів не передбачено.
Ваше звернення прийнято до уваги, Замовником буде виконано приписи п. 5.1 «Настанови з визначення вартості будівництва» щодо надання відомості обсягів робіт, відомость ресурсів до неї, враховуючи наявність в даній вимозі альтернативи, надання проектної документації у разі надання вищезазначених документів не передбачено.
Проектна документація
Дата подання: 22 січня 2025 12:32
Дата відповіді: 22 січня 2025 15:59
Добрий день, шановний Замовник.
Просимо надати проектну документацію, для аналізу та підготовки пропозиції.
Відповідь: Відповідно до п. 5.1 «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” визначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
Ваше звернення прийнято до уваги, Замовником буде виконано приписи п. 5.1 «Настанови з визначення вартості будівництва» щодо надання відомості обсягів робіт, відомость ресурсів до неї, враховуючи наявність в даній вимозі альтернативи, надання проектної документації у разі надання вищезазначених документів не передбачено.
Ваше звернення прийнято до уваги, Замовником буде виконано приписи п. 5.1 «Настанови з визначення вартості будівництва» щодо надання відомості обсягів робіт, відомость ресурсів до неї, враховуючи наявність в даній вимозі альтернативи, надання проектної документації у разі надання вищезазначених документів не передбачено.
Кошторисна документація
Дата подання: 27 січня 2025 17:02
Дата відповіді: 29 січня 2025 09:35
Доброго дня.Чи можливо отримати специфікації до проєкту або витяг з АВК (наприклад: Договірна ціна комерційна у скороченій формі (без фінансової складової) або Дефектний акт (з переліком робіт та матеріалів), щоб було зрозуміло який матеріал чи обладнання і в якій кількості відноситься в той чи інший розділ?
Наприклад:
Додаток 3 ,«Локальний кошторис 02-01-013 на Пожежна сигналізація. Системи оповіщення» позиція 936 «Прокладання коробів пластикових» (283м) , а в підсумковій відомості ресурсів є 4 позиції: Кабельний канал 20х10мм Елекор, 20х10 (1074,64м), Кабельний канал 25х16мм Елекор, 25х16(86,86м), Кабельний канал 30х25 мм Елекор, 30х25 (40,4м) та Кабельний канал 25х25 мм Елекор, 25х25(12,12м). Як дізнатись який саме кабельний канал і в якій кількості закладено в дану систему??
Таке саме питання по кабелю. Багато маркувань, але в якій кількості і яке саме маркування потрібне по тій чи іншій системі без проєкту дуже важко вгадати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовником виконано вимоги п. 5.1 «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” у складі тендерної документації надано всі документи які передбачені вимогами чинного законодавства.
Рівень заробітної плати.
Дата подання: 27 січня 2025 17:03
Дата відповіді: 29 січня 2025 09:37
Доброго дня.В завданні на проєктування п.26 «Вимоги до кошторисної документації» вказано: «.. Врахувати в кошторисній частині заробітну плату у розмірі 12 558,80грн….» На який рівень заробітної плати орієнтуватись: на той, що закладено в інвесторській кошторисній документації, на мінімальну середньомісячну заробітну плату для розряду 3,8 чи на заробітну плату, яка прийнята в Бучанському районі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до рішення Бучанської міської ради № 1723 від 01.03.2024 було встановлено розмір кошторисної заробітної плати у розмірі 19 059,33 гривень.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 28 січня 2025 15:19
Дата відповіді: 31 січня 2025 09:51
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовником вимагається надання аналогічних договорів з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
Учасник вважає, що вимога про надання підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів є дискримінаційною та порушує права потенційних учасників процедури закупівлі з огляду на те, що жоден з договорів не покладає на Учасника прийняття участі в оформленні документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, так само як і не покладає обов’язків на замовників по аналогічним договорам про прийняття цих об’єктів в експлуатацію та надання Учаснику відповідних документів. Варто наголосити на тому, що прийняття в експлуатацію об’єкту завжди залежить від діяльності самого замовника, а не від підрядника, який повністю виконав роботи (Постанова КМУ від 13 квітня 2011 № 461). Так, відповідно до Постанови КМУ від 13 квітня 2011 № 461 саме замовник оформляє і подає до відповідного уповноваженого органу документи для отримання сертифікату про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів або ж сам замовник оформлює та подає один примірник декларації про готовність об’єкта до експлуатації. Таким чином, навіть коли роботи за договором виконані, прийняті та оплачені замовником, а об’єкт не здається в експлуатацію з незалежних від підрядника причин. Тобто, можна стверджувати прийняття об’єкта в експлуатацію не залежить від підрядника, а залежить від волі третіх сторін, а саме замовника, так само як і надання замовником цих документів Учаснику.
Підрядники жодним чином не можуть впливати на замовника в частині вчиненні замовником конкретних дій щодо прийняття об’єкта в експлуатації. А отже, виконання вищенаведеної дискримінаційної вимоги Замовника про надання учасниками підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, залежить напряму від волі третіх сторін на дії та вчинки яких потенційні учасники процедури закупівлі не вправі вплинути.
Про належне виконання умов договору може свідчити листи-відгуки від Замовників, що є цілком достатньо для того, щоб Замовник мав можливість переконатися, що аналогічні роботи виконувалися якісно, ефективно та в належні терміни. Також, на підтвердження наявні акти КБ-2в та КБ-3, в яких міститься перелік робіт, які виконувалися за аналогічними договорами.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Звертаємо Вашу увагу, що у своєму Рішенні №20283-р/пк-пз від 19.12.2024 року по закупівлі №UA-2024-11-26-013754-a Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг по порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу на аналогічну вимогу про надання Учасником документів про введення обʼєктів в експлуатацію, зазначила, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
У звʼязку з чим вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення вимоги про надання учасником актів введення в експлуатацію до аналогічних договорів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Замовник! Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до ч. 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію свідчить про те, що:
Будівництво завершене – виконані всі будівельні, монтажні та оздоблювальні роботи відповідно до проектної документації та будівельних норм.
Об'єкт відповідає вимогам безпеки – будівля чи споруда відповідає державним будівельним нормам, санітарним, екологічним, протипожежним та іншим обов’язковим стандартам.
Отримані всі необхідні документи – підготовлені та затверджені акти, технічні паспорти, сертифікати відповідності, висновки відповідних контролюючих органів.
Таким чином, прийняття об’єкта в експлуатацію є ключовим етапом у процесі будівництва, що підтверджує його готовність до використання відповідно до законодавчих вимог саме це що в свою чергу буде свідчити про належне виконання учасником аналогічного договору.
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до ч. 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію свідчить про те, що:
Будівництво завершене – виконані всі будівельні, монтажні та оздоблювальні роботи відповідно до проектної документації та будівельних норм.
Об'єкт відповідає вимогам безпеки – будівля чи споруда відповідає державним будівельним нормам, санітарним, екологічним, протипожежним та іншим обов’язковим стандартам.
Отримані всі необхідні документи – підготовлені та затверджені акти, технічні паспорти, сертифікати відповідності, висновки відповідних контролюючих органів.
Таким чином, прийняття об’єкта в експлуатацію є ключовим етапом у процесі будівництва, що підтверджує його готовність до використання відповідно до законодавчих вимог саме це що в свою чергу буде свідчити про належне виконання учасником аналогічного договору.
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 11 лютого 2025 11:09
Дата відповіді: 11 лютого 2025 14:57
Відповідно до Тендерної документації сума забезпечення тендерної пропозиції 813 608 грн. 62 коп., проте на сайті зазначена інша, а саме 813 608 грн.92 коп. На яку з них потрібно надати банківську гарантію?
Відповідь: Шановний Учасник! Просимо орієнтуватися на ціну вказану на сайті, відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації у встановлений законодавством термін.
Фінансова звітність
Дата подання: 11 лютого 2025 14:19
Дата відповіді: 12 лютого 2025 16:20
Добрий день! Є питання щодо фінансової звітності підприємства, в ТД зазначено, що необхідно подати звітність за останні 5 років, але за повний 2024 рік її ще не надають, чи можна подати фінансову звітність 2018-2023?
Якщо ні, чи можна додати довідку-роз'яснення та надати фінансову звітність за 9 місяців 2024 року?
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до п. 4 Розділ V Оцінка тендерних пропозицій, їх відхилення та інша інформація тендерної документації визначено, що : «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником- нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.»
Просимо надавати документи згідно вимог тендерної документації.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.»
Просимо надавати документи згідно вимог тендерної документації.
Кошторис
Дата подання: 11 лютого 2025 15:00
Дата відповіді: 12 лютого 2025 16:22
В тех. завданні Додаток 3 відсутні кошториси, а саме:
Блок А:
02-01-04
02-01-05
02-01-26
02-01-29
Блок D:
02-02-04
02-02-05
02-02-10
Просимо надати роз'яснення чи це помилка чи вони не передбачені взагалі?
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації а саме до Додатку №3 у встановлений чинним законодавством України строк.
не коректне технічне завдання
Дата подання: 12 лютого 2025 12:31
Дата відповіді: 12 лютого 2025 16:23
Згідно «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”:
5.1. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Укрупнені показники вартості робіт можуть розраховуватись ресурсним методом з використанням діючих РЕКН або УКН. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
Просимо надати відомість обсягів робіт у вигляді роботи та матеріали до них, який би включав також монтаж устаткування (дані роботи взагалі не відображені в наданому технічному завданні), що не дає можливості вірно сформувати договірну ціну. При формування відомості обсягів робіт в АВК у вкладці "редагування ОВД" потрібно увімкнути відповідні пункти а саме: роботи, будівельні машини та механізми, матеріали, перевезення, службові рядки (заголовки локальних кошторисів), устаткування та його монтаж також зворотні матеріали, що дозволить уникнути послідуючих запитань щодо відповідності кошторисної документації технічному завданню. Назарі ж Замовник надав відомість обсягів робіт тільки на основі обсягів робіт, не включивши навіть монтаж устаткування, про що настанова не говорить.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації а саме до Додатку №3 у встановлений чинним законодавством України строк.
не внесено зміни до "Технічне завдання у новій редакції"
Дата подання: 21 лютого 2025 15:06
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те що в Додатку 3 "Технічне завдання у новій редакції" від 18.02.25 року не відбулося ніяких змін в порівнянні з попереднім варіантом. Просимо врахувати попереднє звернення від 12.02.25року та надати технічне завдання у вигляді робота, матеріал та придбання устаткування, тобто відомість обсягів робіт в повному обсязі, використовуючи всі функції програмного комплексу АВК для коректного складання кошторисної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-01-20-016236-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ НІДКОМ, Код ЄДРПОУ:41564138
Дата подання: 04 лютого 2025 17:17
Дата подання: 04 лютого 2025 17:17
Скарга на умови тендерної документації
Заперечення на умови Тендерної документації щодо аналогічного договору: дискримінаційна вимога надати документи про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 лютого 2025 15:31
Рішення від 06.02.2025 № 1772.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2025 15:31
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.02.2025 № 2218.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2025 13:17
Рішення від 13.02.2025 № 2218.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2025 18:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зміни внесені до Тендерної документації від 18.02.2025 року.
Дата виконання рішення замовником: 18 лютого 2025 17:01
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро