Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бахіли утеплені вид 2
Очікувана вартість
19 000 000,00 UAH
UA-2025-01-20-013967-a ● 3856b62b51e841f09bb2c2ac3e854e8e
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 23311317 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Бойко Максим Романович 380445276671 mrboyko@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2025 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2025 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 19 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 190 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. Ідентифікаційний код: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення пропозиції: 190 000,00 грн. (сто дев’яносто тисяч гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений ч. 6 ст. 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 190000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від ціни договору. Інформація для оформлення банківської гарантії та умови банківської гарантії визначені договором про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Ідентифікаційний код: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києві Гарантія повинна бути безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 (тридцять) календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у Оголошенні. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 пара
Бахіли утеплені вид 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2025 15:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2025 15:22 |
20250120_оголошення_спрощена_закупівля_бахіли утеплені вид 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вид виробу
Дата подання: 21 січня 2025 15:23
Дата відповіді: 22 січня 2025 14:10
Добрий день. Оскільки дана закупівля проводиться у відповідності до ТC A01XJ.80735-424:2023 (01) ,а дана документація передбачає наявність декількох видів виробів ( вид 1- вид 6), то скажіть будь ласка чи є прийнятним для Вас, постачання бахіл іншого виду, не Виду 2 Olive green , як зазначено в документації, а напиклад Виду 5 ММ-14? Даний маскувальний малюнок є навіть більш ефективним. в умовах маскування на відкритих місцевостях.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаю!
У складі пропозиції учасник надає сертифікат або протоколи випробувань, надані випробувальними лабораторіями, акредитованими на технічну компетентність та незалежність, про відповідність товару вимогам технічній специфікації (технічного опису) Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам технічної специфікації (технічного опису) Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки. Тобто учасником надаються сертифікати або протоколи випробувань щодо предмету закупівлі, а саме щодо бахіл утеплених вид 2.
У складі пропозиції учасник надає сертифікат або протоколи випробувань, надані випробувальними лабораторіями, акредитованими на технічну компетентність та незалежність, про відповідність товару вимогам технічній специфікації (технічного опису) Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам технічної специфікації (технічного опису) Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки. Тобто учасником надаються сертифікати або протоколи випробувань щодо предмету закупівлі, а саме щодо бахіл утеплених вид 2.
Аналогічний договір
Дата подання: 22 січня 2025 17:36
Дата відповіді: 23 січня 2025 16:54
Аналогічним договором у розумінні цього Оголошення є договір на поставку товару за кодом ДК 021:2015: 18810000-0 «Взуття різне, крім спортивного та захисного» або за назвою предмета закупівлі.
Надайте роз’яснення, чи буде відповідати вимогам Оголошення наданий аналогічний договір за п’ятим або шостим знаком ДК 021:2015, наприклад: 18812000-4 Взуття з гумовими чи пластмасовими вставками або 18815100-6 Черевики?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаю!
Ні, не буде відповідати.
Аналогічним договором у розумінні цього Оголошення є договір на поставку товару за кодом ДК 021:2015: 18810000-0 «Взуття різне, крім спортивного та захисного» або за назвою предмета закупівлі.
Ні, не буде відповідати.
Аналогічним договором у розумінні цього Оголошення є договір на поставку товару за кодом ДК 021:2015: 18810000-0 «Взуття різне, крім спортивного та захисного» або за назвою предмета закупівлі.
вид виробу
Дата подання: 22 січня 2025 21:14
Дата відповіді: 23 січня 2025 16:58
Добрий день. Чи правильно ми зрозуміли з Вашої попередньої відповіді, що документи (серифікат або протоколи випробувань згідно обсягу перевірки) потрібно надавати згідно вимог оголошення на бахіли Вид 2, а постачання товару можна буде здійснювати відповідно до ТC A01XJ.80735-424:2023 (01) МОУ на Вид 2 та/або Вид 5? Дякуємо
Відповідь: Вітаю!
Предметом закупівлі є бахіли утеплені вид 2 і оголошенням визначені технічні вимоги до предмета закупівлі і спосіб їх підтвердження. Тому у складі пропозиції учасник надає сертифікати і протоколи випробувань щодо бахіл утеплених вид 2. І відповідно постачальник здійснює поставку саме бахіл утеплених вид 2 з наданням відповідних сертифікатів або протоколів випробувань.
Предметом закупівлі є бахіли утеплені вид 2 і оголошенням визначені технічні вимоги до предмета закупівлі і спосіб їх підтвердження. Тому у складі пропозиції учасник надає сертифікати і протоколи випробувань щодо бахіл утеплених вид 2. І відповідно постачальник здійснює поставку саме бахіл утеплених вид 2 з наданням відповідних сертифікатів або протоколів випробувань.
Період уточнення інформації
Дата подання: 24 січня 2025 10:44
Добрий день! У п.8 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що період уточнення інформації про закупівлю до 24.01.2025 року 00:00 год., а на майданчику Смарттендер зазначено, що період уточнення інформації про закупівлю 24.01.2025 року до 12.00 год. Просимо внести зміни до п.8 Оголошення.
Відповідь відсутня
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 24 січня 2025 10:47
Добрий день! У п.14.1.3.2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що «На підтвердження інформації, зазначеної в довідці згідно п.14.1.2.1. цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, надати: копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 14.1.2.1. п.14 цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, та документами, що підтверджують виконання договору (видаткова накладна та/або акт приймання-передавання)». В оголошенні зазначено, що п.14.1.2 це -Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в зв’язку з чим просимо внести зміни та вказати вірний пп.14.1.3.1.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Проект договору
Дата подання: 24 січня 2025 11:10
Доброго дня! У проекті Договору п.5.2. « Місце поставки Товару, визначено у Додатку №1 до цього Договору», але у Додатку №1 до цього договору не міститься інформація про місце поставки товару, а міститься у Додатку №4 до цього договору. Просимо внести зміни до проекту Договору.
Відповідь відсутня
Проект договору
Дата подання: 24 січня 2025 11:12
Доброго дня! У проекті Договору, розділ 5 «Умови та поставки товару» у п.5.1 у другому абзаці та у п.5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено «У разі укладання договору пізніше ніж 01.03.2025, дозволяється за погодженням з замовником перенесення постачання товарів у кількості визначеній у березні місяці на 30 календарних днів (з дати укладання договору), у такому разі наступні обсяги постачання можуть бути зміщені не більше ніж на 30 календарних днів відповідно». Вважаємо, що даний абзац зайвий, оскільки перша партія поставки товару до 31.07.2025 року, в зв’язку з чим просимо його виключити шляхом внесення змін у п.5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та у проект Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 28 січня 2025 14:59 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
28 січня 2025 15:00
|
Електронний підпис |
28 січня 2025 14:59
|
Протокол скасування закупівлі бахіли.pdf |