Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко пастеризоване 2,5% жирності
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2025-01-20-007120-a d712e4f916154303a6448cb9243c905a
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Куприк

+380324555691 kypruk.oksana@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 січня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №22 комбінованого типу Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 22416340
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., місто Стрий, вул. С.Бандери, 49А
Контактна особа: Оксана Куприк
+380324555691
kypruk.oksana@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Постачальник повинен поставити Замовнику товари, якість яких відповідає сертифікатам, або іншим документам, що підтверджують якість. Товар відвантажують згідно дислокації Замовника з додержанням норм санітарного законодавства і термінів зберігання. Постачальник гарантує якість товарів сертифікатами і при необхідності протоколами аналізів регіональної лабораторії, які зберігаються у Постачальника.
Товар, що постачається, повинен відповідати діючим на території України вимогам до якості, які встановлюються законодавством України, та з урахуванням та дотриманням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» і Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах.
Кожна партія Товару має супроводжуватися документами (рахунками, накладними та документами, які засвідчують якість та безпеку Товару, що є предметом закупівлі – декларація виробника/сертифікат відповідності/експертний висновок/санітарно-гігієнічний висновок, тощо). Транспорт на якому поставляється товар повинен мати копію договору на 2025рік, та відмітку про проходження санітарної обробки.
Постачання Товару здійснюється Постачальником щоденно, в робочі дні виключно в обсязі достатньому для забезпечення відповідної денної потреби з 7:00 до 9:30 , згідно заявки замовника.
Доставка Товару за місцем дислокації ( м. Стрий, вул. С.Бандери 49а.), навантажувальні та розвантажувальні роботи здійснюються спеціалізованим автотранспортом, силами та за рахунок Постачальника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 кілограм
Молоко коров'яче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, місто Стрий, С.Бандери, 49А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти місцевого бюджету загального та спеціального фонду . Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

20 січня 2025 12:15
ДОГОВІР молоко.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Без лактози Ні
Наявність кришки (закрутка або клапан) Ні
Масова частка жиру від 2.5 до 2.5
Маса нетто від 900 до 900
Упаковка Можливі значення:
  • плівка поліетиленова
  • Вид Можливі значення:
  • пастеризоване
  • Відповідність ДСТУ 2661 Так
    Бренд Можливі значення:
  • МОЛОКІЯ
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 23 січня 2025 00:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВ-ПРОДПОСТАЧ" 289 500,00
    UAH з ПДВ
    289 500,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    22 січня 2025 10:24
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Без лактози
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Наявність кришки (закрутка або клапан)
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Масова частка жиру 2.5
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Маса нетто 900
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Упаковка плівка поліетиленова
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Вид пастеризоване
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 2661 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Бренд МОЛОКІЯ

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВ-ПРОДПОСТАЧ"
    #44934365
    Переможець 289 500,00
    UAH з ПДВ
    24 січня 2025 11:40

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 24 січня 2025 11:40

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВ-ПРОДПОСТАЧ"
    #44934365
    289 500,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис зміни до договору
    10 лютого 2025 15:17
    Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
    10 лютого 2025 15:16
    Електронний підпис укладений
    27 січня 2025 15:47
    Договір 05.PDF укладений
    27 січня 2025 15:46

    Зміни до договору

    Дата внесення змін до договору:
    10 лютого 2025
    Дата публікації змін до договору:
    10 лютого 2025
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер договору про закупівлю: 05
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 1
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML