Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко пастеризоване 2,5% жирності
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2025-01-20-007120-a ● d712e4f916154303a6448cb9243c905a
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
20 січня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №22 комбінованого типу Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 22416340 |
Місцезнаходження: | 82400, Україна , Львівська обл., місто Стрий, вул. С.Бандери, 49А |
Контактна особа: |
Оксана Куприк +380324555691 kypruk.oksana@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Постачальник повинен поставити Замовнику товари, якість яких відповідає сертифікатам, або іншим документам, що підтверджують якість. Товар відвантажують згідно дислокації Замовника з додержанням норм санітарного законодавства і термінів зберігання. Постачальник гарантує якість товарів сертифікатами і при необхідності протоколами аналізів регіональної лабораторії, які зберігаються у Постачальника.
Товар, що постачається, повинен відповідати діючим на території України вимогам до якості, які встановлюються законодавством України, та з урахуванням та дотриманням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» і Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах.
Кожна партія Товару має супроводжуватися документами (рахунками, накладними та документами, які засвідчують якість та безпеку Товару, що є предметом закупівлі – декларація виробника/сертифікат відповідності/експертний висновок/санітарно-гігієнічний висновок, тощо). Транспорт на якому поставляється товар повинен мати копію договору на 2025рік, та відмітку про проходження санітарної обробки.
Постачання Товару здійснюється Постачальником щоденно, в робочі дні виключно в обсязі достатньому для забезпечення відповідної денної потреби з 7:00 до 9:30 , згідно заявки замовника.
Доставка Товару за місцем дислокації ( м. Стрий, вул. С.Бандери 49а.), навантажувальні та розвантажувальні роботи здійснюються спеціалізованим автотранспортом, силами та за рахунок Постачальника.
Розгорнути
Згорнути
Товар, що постачається, повинен відповідати діючим на території України вимогам до якості, які встановлюються законодавством України, та з урахуванням та дотриманням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» і Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах.
Кожна партія Товару має супроводжуватися документами (рахунками, накладними та документами, які засвідчують якість та безпеку Товару, що є предметом закупівлі – декларація виробника/сертифікат відповідності/експертний висновок/санітарно-гігієнічний висновок, тощо). Транспорт на якому поставляється товар повинен мати копію договору на 2025рік, та відмітку про проходження санітарної обробки.
Постачання Товару здійснюється Постачальником щоденно, в робочі дні виключно в обсязі достатньому для забезпечення відповідної денної потреби з 7:00 до 9:30 , згідно заявки замовника.
Доставка Товару за місцем дислокації ( м. Стрий, вул. С.Бандери 49а.), навантажувальні та розвантажувальні роботи здійснюються спеціалізованим автотранспортом, силами та за рахунок Постачальника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 кілограм
Молоко коров'яче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82400, Україна, Львівська область, місто Стрий, С.Бандери, 49А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти місцевого бюджету загального та спеціального фонду . | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
20 січня 2025 12:15 |
ДОГОВІР молоко.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Без лактози | Ні | |
Наявність кришки (закрутка або клапан) | Ні | |
Масова частка жиру | від 2.5 до 2.5 | |
Маса нетто | від 900 до 900 | |
Упаковка |
Можливі значення:
|
|
Вид |
Можливі значення:
|
|
Відповідність ДСТУ 2661 | Так | |
Бренд |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 січня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВ-ПРОДПОСТАЧ" |
289 500,00
UAH з ПДВ
|
289 500,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВ-ПРОДПОСТАЧ" #44934365 |
Переможець |
289 500,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2025 11:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2025 15:17
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
10 лютого 2025 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2025 15:47
|
Договір 05.PDF | укладений |
27 січня 2025 15:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |